Бала Шоқан әңгімесі. Сапарғали Бегалин




Презентация қосу
«Бала Шоқан” әңгімесі

Сапарғали Бегалин
Сабақтың мақсаты:
С.Бегалиннің шығармашылығы туралы
мағлұматтарын кеңейту. Шоқан туралы
шығарма арқылы ұлы ғалымның бейнесін
таныту.
Оқушыларды үш топқа 7-8 оқушыдан бөлу

1 – топ «Бала Шоқан»
2 – топ «Сары бала»
3 – топ «Жақып»
Топ ережесі:
Тәртіпке бағыну
Өзара сыйластық
Тыңдай білу, ести білу
Белсенділік таныту
Сын мәдениетіне үйрену
Қолдау көрсету
Уақытты үнемдеу
Үй тапсырмасын тексеру
№1

Топтық жұмыс
“Суреттер сөйлейді” стратегиясы
/Оқушылар әңгіме бойынша салған суреттерін
қорғайды/ 12 минут
№2
«Бір сөйлем» стратегиясы
/Әр топ қорытынды ретінде бір сөйлеммен
түйінді жасайды / 2 минут
Жаңа сабақ
№1
Топтық жұмыс
«Бала Шоқан» әңгімесін талдау
5 минут
I топ
«Кілем тоқу» стратегиясы
/жоспар құрады/

II топ
Шығармаға «Сатылай кешенді талдау»
Автор
Шығарма аты
Кейіпкерлер
Оқиға желісі
Немен аяқталады
Не суреттеледі
Қандай тәсіл қолданады

III топ
Шығармаға композициялық талдау жасату.
Оқиғаның басталуы
Оқиғаның байланысы
Оқиғаның дамуы
Оқиғаның шиеленісуі
Оқиғаның шарықтау шегі
Оқиғаның шешімі
Сергіту сәті

Ал бәріміз тұрайық,
Алақанды ұрайық.
Оңға қарай бұрылып,
Солға қарай бұрылып.
Бір отырып, бір тұрып,
Бой серігіп алайық.
№2
Топтық жұмыс /10 минут/
I топ
«Өнер – ердің қанаты»
/өнер туралы мақал – мәтелдер/
II топ

«3 неліктен?» стратегиясы
/сұрақ құрастырып, оған жауап алады/
III топ

Бүгінгі күннің мүсіншілері?
/танымдық тапсырма/
Қорытындылау /3 минут/
Синквейн» стратегиясы
1 – топ «Шоқан»
2 – топ «Мысық»
3 – топ «Жақып»
Үйге тапсырма
/1 минут/

«Егер мен мүсінші болсам...»
тақырыбына эссе жазу.
Бағалау /1 минут/

Әр топ бағалау парақшасы
арқылы өзін – өзі бағалайды.
Рефлексия /3минут/
Қойған мақсаттарына жеткендігін
немесе жетпегендігі туралы жазған
стикерлерін тақтаға шығып, толық
жетсе – ағаштың тамырына,
жартылай жетсе – діңгегіне,
түсінуге қиындықтар туындаса –
ағаштың басына жабыстырады.
Назарларыңызға
рахмет!
Жазушы естелігі

“Шоқан өміріне қатты құмарттым. Оның
өмірбаянының бәрін қамтуды мақсат
тұтпадым. Мен Шоқан өмірінің бір сәтін
іздедім. Тапқан да сияқтымын. Ол-Шоқанның
кеңсе күзетшісінің баласы Мысықтың
балшықтан ойыншық мүсінін жасағанын
көріп, талабын танып, оны өзімен бірге оқуға
алып кетуі. Әсіресе, осы оқиға маған қатты
ұнап, хикаят жазуға ұмтылдырды. “Бала
Шоқанды” осылай жаздым”
Ой түю
тарихшы

зерттеуш
і
саяхатш
ы

ғалым

этнограф

жаратылыстануш әдебиетші
ы
Н.М.Ядринцев
«Қазақ халқын орыс халқына таныту, осының
негізінде өз халқын Европа мәдениетіне жетілдіру
Шоқан өмірінің мақсаты еді»

Н.И.Веселовский

«Шоқан күншығысты зерттеу ғылымының жарық жұлдызы
болып көрініп еді, тек жарқ етті де сөнді»
Көкшетау

Шоқан Уәлиханов 1835 жылы ноябрь айында,
Көкшетау облысы, Сырымбет тауына жақын
Құсмұрын деген жерде туған
Шоқан оқыған кадет корпусы
Шоқан мұражайы

Алтынемелдегі
Шоқан ескерткіші Шоқанның кесенесі

Ұқсас жұмыстар
Сапарғали Бегалин
Бала Шоқан әңгімесі Сапарғали Бегалин туралы ақпарат
Бердібек жазушылары
Нәтиже сабақ. Қазақ балалар әдебиетінің жазушылары
Балалар жазушысы
Шоқан Уәлиханов
Қайым зерттеулеріндегі әдебиет және тарих мәселелері
Шерниязға қарссы мысқыл
XX ғасырдың 20-30 жылдарындағы қазақ зиялылары
Қарағанды обл
Пәндер