Робинзон Крузо (үзінді)




Презентация қосу
Сабақтың тақырыбы:

«Робинзон Крузо» (үзінді)

Даниэль Дефо
Оқу мақсаты:
А5. Сенімді және еркін жауап беру
Жетістік критерийлері:
диалогке қатысып, сұрақтарға жауап береді;
«сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын
еркін ауыстырып, баға береді
Оқушыларды үш топқа 5 оқушыдан бөлу

•I топ
•II топ
•III топ
Топ ережесі:
•Тәртіпке бағыну
•Өзара сыйластық
•Тыңдай білу, ести білу
•Белсенділік таныту
•Сын мәдениетіне үйрену
•Қолдаукөрсету
•Уақытты үнемдеу
Сабақтың басы
Жеке жұмыс
/5 минут/
Жаңа сөздер
арал – остров (елсіз мекен)

апат – бедствие (қауіп-қатер, жұт)
қол үзу – потерять надежду
қайғығы ұшырау – впасть в умение
ажал – смерть, гибель

сал – плот (ағаштан байланыстыра жасалған жүзу
құралы)
кеменің шөгуі – оседание судна
Жеке жұмыс. Сұрақтарға жауап беріңіздер
1. «Робинзон Крузо» шығармасының авторы кім?
2. Басты кейпкерді атаңыз, сипаттаңыз?
3. Шығарманың негізгі идеясы қандай?
4. Елсіз аралға Робинзон қалай тап болды?
5. Кемедегі адамдардан бөлініп, жалғыз қалған кім?
6. Сол аралда неше жыл бойы жалғыз болады?
7. Ол өзіне баспана жасап алу жолында не істеді?
8. Еңбек құралдарын қайтіп жасады?
9. Құдайдың құдіреті нені жиекке жақындатып әкелді?
10. Күнделікті өміріне қажетті тамақты қалай және қайдан
тапты?
Сабақтың ортасы
4 –тапсырма
Жұптық жұмыс
Суретке қарап мәтін құра
/5 минут/
Апатқа ұшыраған кезі
Аралдағы өмірі
Робинзонның басынан кешкен оқиғалары
Сергіту сәті

Ал бәріміз тұрайық,
Алақанды ұрайық.
Оңға қарай бұрылып,
Солға қарай бұрылып.
Бір отырып, бір тұрып,
Бой серігіп алайық.
3 –тапсырма
Топтық жұмыс

/5 минут/
I топ
«Робинзон Крузо» (үзінді). Шығармаға жоспар құру. Әңгіме тақырыбы, көтерген мәселесі. О қи ға
желісі.
/графикалық сюжеттік жоспар/

II топ
Робинзон Крузоға микро – мінездеме.
Кейіпкер Микро - мінездеме Іс - әрекеті

III топ
«Кейіпкерге хат». Робинзон Крузоға 12 сөйлемнен тұратын хат жаз.
Бағалау критерийлері:
•Сыни тұрғысынан ойлауды үйренеді.
•Ойын жылдам жеткізуге талпынады.

Сабақтың соңы
Рефлексия пирамидасы
Есте сақтау
керек маңызды
бір нәрсе

Сіз көбірек білгіңіз келетін
екі нәрсе

Сіз бұған дейін білген
үш нәрсе

Сіз үйренген төрт нәрсе
Бағалау
Кері байланыс
«Қайық пен кеме» әдісі.
Қайық - Әлі де толық білмедім (сабақты толықтай
түсінбедім)
Кеме - Бәрін толық білдім ( сабақты толықтай
түсіндім)
Үй жұмысы
«Робинзон Крузо» романынан үзіндіні мазмұндау.

Ұқсас жұмыстар
Әдеби кейіпкерлер әлемі
Қуана біл
Интернетке шолу
Кантқа дейін тіпті философияда субъект
Ашу командасының терезесі
Көзі қилы бала
Қазақ тілінің сөз байлығы
Аялы алақан
Ескендір поэмасын оқу
Шешендік сөздер (Дидактикалық материал)
Пәндер