Блум таксономиясы бойынша сабақта оқушылардың ойлау әрекеттерін дамыту жұмыстарын ұйымдастыру




Презентация қосу
Блум таксономиясы бойынша
сабақта оқушылардың ойлау
әрекеттерін дамыту жұмыстарын
ұйымдастыру.
Бағалау

Блум
таксономиясы
Менің қасиеттерім қандай?
Менің қасиеттерім қандай?
1. Бірінші жолға жазылған қасиет-өзімізге
жетіспейтін қасиет
2. Өзімізде бар қасиет
3. Басқа адамдардың бізді қалай
қабылдайтындығымызды білдіреді
4. Біздің неден қашқактайтынымызды білдіреді

Мұндай тестер әзілге негізделетінің ұмытпау керек.
Мақсаты: Блум таксономиясы негізінде
сабақ жоспарлаудың жолдарын
түсіндіру,ой бөлісу.
Күтілетін нәтижелері:

Блум таксономиясы туралы біледі;
Блум таксономиясы негізінде сабақ жоспарлауды
үйренеді;
Өз сабақтарында қолдана алады.
Көпмүшелерді түрлендір
Талдау

1. Аян, Айжанның жауабы туралы сен не
ойлайсың?

2. Ардақ, Нурланның жауабын кеңейту
үшін оны қалай дамытуға болады?

3. Естігенің барлығын бір жауапқа қалай
біріктіруге болады?
Блум таксономиясын қолдану
Танымдық сала Мысалы мен түйінді ұғымдары
1 2
БІЛІМ: Деректерді не ақпаратты Мысалдары: Стратегияны баяндау. Сатып алушыға тауарлардың
еске түсіру. бағасын жатқа айту. Қауіпсіздік техникасын білу.
Түйінді ұғымдары: анықтайды, сипаттайды, ұқсатады, біледі,
қайсыбір категорияға жатқызады, атап шығады, сәйкестігін табады,
атын атайды, бейнелеп айтады, есіне түсіреді, таниды, жаңғыртады,
іріктейді, тұжырымдайды.

ТҮСІНІК: Мағынаны, мәліметті Мысалдары: Жазбаша бақылау жұмысының ережелерін қайта
бір өлшем бірлігінен екіншісіне қарау. Күрделі тапсырманы орындаудың қадамдарын өз сөзімен
аударуды, интерполяцияны түсіну, жеткізу. Теңдеуді компьютердің электронды кестесіне көшіру.
нұсқаулар мен проблемалар Түйінді ұғымдары: түсінеді, конверттейді, жақтайды, айырып
түсіндірмесін ұғу. Проблеманы өз таниды, жуықтап бағалайды, түсіндіреді, кеңейтеді, жинақтап
сөзімен сипаттау. қорытады, мысал келтіреді, қорытынды шығарады, түсіндірмесін
береді, парафразалайды, болжайды, қайта қарайды, түйіндейді,
аударады.

ҚОЛДАНЫС: Ұғымды жаңа Мысалдары: Анықтамалықты пайдалана отырып, қызметкерлердің
жағдайда пайдалану, я болмаса демалыс уақытын есептеп шығару. Жазбаша тестінің сенімділігін
абстракцияны еш жәрдемсіз бағалауда статистика заңдарын қолдану.
қолдану. Сынып бөлмесінде Түйінді ұғымдары: қолданады, өзгертеді, есептеп шығарады,
(аудиторияда) үйренгенді құрастырады, көрсетеді, сырын ашып
жұмыс орнында отырып бейтаныс біледі, қолмен шебер жұмыс істейді (манипуляция жасайды),
жағдайға байланысты қолдану. түрлендіреді, әрекет етеді, болжайды, әзірлейді, жасап шығарады,
байланысын анықтайды, танытады, шешеді, пайдаланады.
1 2
АНАЛИЗ: Заттық нәрсенің я идеяның Мысалдары: Жабдықтың қайсыбір бөлшегіндегі ақауын дедукциялық әдістің
құрылымы түсінікті болу үшін оларды көмегімен тауып, жөндеу. Дәлелдеме қисынынан қате ойды көру. Бөлімшеден
бөлшектеп қарастыру. Фактілерді ой- (мекемеден) келіп түскен мәліметті жинақтап, оның ішінен орындалып бітуі
тұжырымдардан айырып тану. үшін ізденуді қажет ететін тапсырмаларды іріктеу.
Түйінді ұғымдары: талдайды, бөлшектеп қарастырады, салыстырады, қарсы
қойып салыстырады, сызбанұсқа
түрінде бейнеледі, бар құрылымды бөлшек-бөлшекке ажыратады
(деконструкциялайды), саралайды, ерекшелейді, айырып таниды, ұқсатады,
суреттейді, қорытынды шығарады, бейнелеп айтады, байланысын аны қтайды,
іріктейді, ұсақтап бөледі.
СИНТЕЗ: Құрылымды я үлгіні алуан Мысалдары: Компания операциялары немесе технологиялық процесі жайлы
түрлі элементтерден жасау. Құрамдас нұсқаулық жазу. Ерекше бір тапсырманы орындау мақсатында мәшине
бөлшектерді біріктіріп, жаңа жобасын (механизмді) жасап шығару. Проблема шешу үшін бірнеше
мағынаны, я болмаса құрылымды дереккөзден алынған оқу материалын кіріктіре пайдалану. Алын ған н әтижені
шығаруға баса назар аудару. жақсарту үшін, оны өңдеп түзету.
Түйінді ұғымдары: категорияларға бөледі, қиыстырады, компиляциялайды,
тұтастырады, жасайды, ойлап табады, жобалайды, түсіндіреді, қозғау салады,
түрлендіреді, ұйымдастырады, жоспарлайды, қайта топтастырады, қайта
құрады, байланысын анықтайды, қайта ұйымдастырады, түзетеді, қайта
қарайды, түйіндейді, сөйлеседі, жазады.
БАҒА: Идеялардың не заттық Мысалдары: Ең тиімді деген шешімді таңдау. Ең білікті деген кандидатты
нәрселердің құндылығы жайлы пікір жалдау. Жаңа бюджетті түсіндіріп негіздеу.
қалыптастыру. Түйінді ұғымдары: есептейді, салыстырады, шешім қабылдайды, қарсы
қойып салыстырады,
сынайды, сыни талдау жасайды, жақтайды, сипаттайды, ерекшелейді,
бағалайды, түсіндіреді, түсіндірмесін береді, негіздейді, байланысын
анықтайды, түйіндейді, қолдайды.

Ұқсас жұмыстар
Тақырып бойынша педагогикалық тәжірибеге сараптама жасау және оны меңгерумен қатар, оқушылардың оқу белсендігін арттыру жолдарын қарастыру
Психология бойынша оқу міндеттерінің таксономиясы
Блум таксономиясының танымдық деңгейлері
БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ КЕСТЕСІ
Бағалау таксономиясы (Б.Блум)белгілері, сатылары
Ойлау деңгейі Сұрақтар үлгілері
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Оқыту үрдісінде Блум таксономиясын қолдану жолдары
«Сын тұрғысынан ойлау» модулінің әдіс-тәсілдерін практикада қолдана білуге үйрету
Критериалды бағалау моделі Ішкі жиынтық бағалау
Пәндер