Тұлға әлеуметтенуі




Презентация қосу
Тұлға
әлеуметтен
уі
Әлеуметтік қатынастар субъекті
әрі әлеуметтік мәнді қасиеттердің
иегері ретінде әрбір адам болады

«Жеке «дара
адам» адам »

«дарал
«адам ық»
»
• Дара адам – «homo sapiens»
тектілерінің өкілі, адамдық даму
нышандарының иесі – нақты адам.
Даралық - нақты адамның табиғи
және әлеуметтік қабылдаған
қайталанбас ерекшеліктері мен
қасиеттері «жеке адам» түсінігіне
байланысты ең алдымен адамның
қоғамдық мәнді сапалары еленеді.
Адамның әлеуметтік мәні оның
қоғаммен байланысында
қалыптасады да көрініс береді
ӘЛЕУМЕТТЕНУ ҰҒЫМЫНЫҢ
МӘНІ

Маркстің
байқауынша, жеке И. С. Кон
социолизацияны барлық
адам – «барлық әлеуметтік және
қоғамдық психологиялық
қатынастардың жиынтығы деген. Ол
жиынтығы. Яғни дегеніміз, жеке адам
жеке адам тарихи - білімді жүйелі түрде
әлеуметтік меңгеруді, оның
жағдайдың жемісі. нормалары мен
құндылығынн, оған
Ол әлеуметтік
қоғамның мүшесі
ортада (белгілі ретінде жұмыс істеуге
қоғамда, ұжымда) құқық береді.
ғана қалыптасады».
А. Н. Леонтьевтің пайымдауынша,
адам әлеуметтенудің бүкіл
үрдісінде көптеген іс-әрекет
түрлерімен айналысады
Біріншіден. бұл әр іс-әрекет
түрінде болатын және оның
түрлері арасындағы байланыс
жүйесінде бағдар болады. Ол
әр тұлға үшін маңызды іс-
әрекет аспектісін анықтауы,
игеруі болып табылады.
Екіншіден осындай бағдардың
жемісі ретінде іс-әрекетті Үшіншіден, іс-әрекетті жүзеге
асыру барысында тұлға жаңа
тұлғалық таңдау деп атауға
рольдерді игеріп, олардың
болады. Оның негізінде екінші мәнділігін игереді. Осындай
үрдіс туындайды, яғни - жаңартулардың кысқаша мәнін
негізгі таңдалған іс-әрекет іс-әрекет жүйесіндегі дамушы
төңірегінде орталықтану және индуктивті көрсетуде оның іс-
басқаларды оған бағынышты әрекет субъектісі ретіндегі
ету. мүмкіндіктерінің кеңею үрдісі
айқындалады.
Мінез-құлық
индивидтің
қабылдау еңбегі Бір мезгілде
болып табылады, қабылдау жемісі
Бұл жалпы болып, және де,
объективті өмір әлеуметтік мәдени
емес, оның мінез- ортадан алынған
құлық құндылықтары бар
жағдайындағы ұғымдар
субъективті жиынтығы болып
қабылдауының табылады.
нәтижесі.

«Мен -
Концепциясы»
Өзіне деген
Уақытпен және
оңды
жағдайлық
көзқарасты
контекспен
қажетсіну басқа
санасады, бұл
адамдардың
оның
өзін оңды
прогностикалық
бағалай
құндылығы
тәжірибесін
болып
игеру арқылы
табылады.
қалыптасады
Г.М Андреев әлеуметтену
процесін негізгі үш кезеңге
бөліп қарастырған

Еңбекке
дейінгі

Еңбек ету

Еңбектен
кейінгі
Әлеуметтену Әлеуметтенудің
процесі мәнісі

Жеке тұлғаның
әлметтенуі

Әлеуметтену
процесінің
мазмұны
Әлеуметтену инситуттарының
белді буыны жанұя
• болғандықтан отбасындағы
бала тәрбисі ерте заманнан бері
ғалымның шығармашылығымен
кең орын алып келгенімен әлі де
болса, бала психикасының
отбасынан бұзылуы өзекті
мәселе болып отыр
Әлеуметтену механизмі
Дүниеге келген
күннен басталатын
әлеуметтену
процесі
персонификация
және
идентификация
механизімдерімен
тығыз байланыста
жүреді

Л.С Выготский А.Н Леонтьев
психологияга қоршаған
енгізген ортадағы
интерноризация құндылықтарды
механизімі игерді

Ұқсас жұмыстар
Тұлға әлеуметтік жүйе
Тұлға әлеуметтенуі туралы ақпарат
Әлеуметтену және бірегейлік теориялары
Тұлғаның әлеуметтенуі
ТҰЛҒАНЫҢ ӘЛЕУМЕТТЕНУІ ҮРДІСІНІҢ КЕЗЕҢДЕРІ МЕН ИНСТИТУТТАРЫ
Педагогика факультеті
Тәрбиелік ортада оқушыларды әлеуметтендіру процесін басқару
Әлеуметтену және бірегейлік
Екінші кезең
Тұлғааралық қарым қатынастардың жалпы заңдылықтары
Пәндер