Диалогтік оқыту Коучинг




Презентация қосу
«Диалогтік оқыту»
Коучинг
Топқа бөлінейік
Абай Құнанбаев Шәмші Қалдаяқов

Желсіз түнде жарық ай, Балауса қыз едің бір кезде,
Сәулесі суда дірілдеп. Шашыңа ақ бантик байлаған.
Ауылдың, жаны — терең сай, Өзгеріп кетіпсің бұл күнде,
Тасыған өзен күрілдеп. Көркіңе көз тастап ойланам.
Қалың ағаш жапырағы Жол жатыр шақырып алдыңда,
Сыбырласып өзді-өзі. Өмір тұр ұсынып шаттығын.
Көрінбей жердің топырағы, Білмеймін ержетіп қалдың ба,
Құлпырған жасыл жер жүзі. Шашыңда ақ бантик жоқ бүгін.
Тау жаңғырығып, ән қосып Нұрлы бейнең қандай жарқын,
Үрген ит пен айтаққа. Арманысың қандай жанның,
Тұманбай Молдағалиев ЕСКЕНДІР ХАСАНҒАЛИЕВ
Білім ап саяңда өткердік сан
Жаз өмірін, мәз өмірін қысқартып, жылдар
Бара жатыр, бара жатыр құс Өткердік сан жылды қызықтап
қайтып. ән жырды
Зымырлайды менің бала кезімдей, Былқыдың гүл қала мәпелеп
Бір жалт етіп өте шыққан, өте тербеткен
шыққан сезімдей. Қиялдың қанатын қияға
Құстар, құстар сызылып ән салады, серметкен
Сол әнімен тербетеді даланы. Аттандық сапарға көңілде мол
Ал, адамдар күліп бастап өмірін, арман
Кетерінде жылай да алмай, жылай Аттандық сапарға тосады жол
да алмай қалады. алдан
Біздің жаққа бауыр басып кеткен Қалайша қиямыз ұшырса ұямыз
бе, Біздерді тосады туған ел құшағы
Тамаша әнмен келіп еді көктемде. Біз таптық білімге өміргежан
арман
Қимастық көңілден жас келді
жанарға
Жүрек жылуы
Бейне ролик
?

? диалог? ?

?
Барнс (1971) сыныпта тіл
қаншалықты қолданылса,
оқушылардың оқуына соншалықты
әсер ететіндігін айтады. Барнс
оқытудың мұғалімді селқос
тыңдағанда ғана емес, вербалды
құралдарды қолдану нәтижесінде,
яғни сөйлесу, талдау және дәлелдеу
барысында жүзеге асатынын
көрсетті.
Диалогтік оқыту
Жалпыға бірдей
білім алу үшін тиімді
технология

Білім саласы үшін Оқушы үшін
Дамыта оқытуды Түсінікті және
жетілдіру қызықты сабақ

Басшылық үшін Мұғалім үшін
Бәсекелестікке Шығармашылық
қабілетті ұжым табысқа жетудің кілті
Сергіту сәті
Оқуда қолданылатын
әңгімелесу түрлері
Әңгіме Топтық
Зерттеушілік
-дебат әңгіме
• Келіспеушіліктер • Барлығы белсенді
көп болады және тыңдайды
әркім өз шешімін • Басқалардың • Адамдар сұрақтар
қабылдайды. айтқанын барлығы қояды
• Ресурстарды жайбарақат • Адамдар тиісті
біріктіруге немесе қабылдайды және ақпараттармен
сындарлы сын келіседі. бөліседі
ұсынуға бірнеше • Балалар әңгімені • Идеяларға дау айта
әрекет жасайды. сыни түрде емес, алады
• «Иә! – Жоқ!» біліммен бөлісу үшін • Идеялар мен пікірлерге
түріндегі өзара пайдаланады. құрметпен қарайды
әрекеттер көп • Балалар бір бірінің • Сенім атмосферасы
болады. идеяларын көрінеді.
• Бәсекелестік қайталайды және • Топ бірлескен
атмосферасы мұқият ойлайды,
шешімдер үшін келісім
өзара бірақ лайықты түрде
іздейді
әрекеттестік бағаламайды.
атмосферасынан
күштірек болады.
Бейне ролик
1. Қалай ойлайсыздар
Бейнероликтегі көрсетілген диалог,
әңгімелесудің қай түріне жатады?
Диологтік оқытудың даму кезеңдері
Диологтік
оқытуды қолдану
барысында мұғалім тарапынан
қандай қиындықтар тууы
мүмкін?

Осықиындықтарды шешудің
жолдарын көрсетіңіз.
“Екі жұлдыз, бір тілек”

Ұқсас жұмыстар
Топтық тапсырмалар
КОУЧИНГ ҮДЕРІСІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
«Халықтың орналасу ерекшелігі. Қала халқы»
Жеті модульді мұғалімдер тобының оқу ықпалдастыру, оқудың бағдарламасын әрбір кезеңінің басынан тізбектелген сабақтар бастап соңына дейін алға топтамасына айналдыру
Коучинг - оқудың нәтижелілік дәрежесін арттыру арқылы оны жетілдіруге мүмкіндік беретін үдеріс
Диалогтік оқыту жолдары
Жаңа форматтағы мұғалім
Педагогикалық қоғамдастық аясында әріптестеріне кәсіби қолдау көрсету
Диалогтік оқыту технологиялары
Сабақтан алғаным
Пәндер