Сан аралықтары - Оқушыларды теңсіздіктер шешімін сан аралығымен жаза білуге, координаталық түзуде кескіндей білуге қалыптастыру



“Бейнеу ауданының әкімдігінің “Қарақұм орта мектебі”КММ
“Бүкіл әлем сөйлейді, нақты ғылым тілінде” атты
техникалық пәндер бірлестігінің мектепішілік семинары
6 “Ә” сыныбы
Математика пәні
Пән мұғалімі: Тэтбенова А
Сабақтың тақырыбы:
Сан аралықтары
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларды теңсіздіктер шешімін сан аралығымен жаза білуге,
координаталық түзуде кескіндей білуге қалыптастыру

Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу
І топ. Интервал
ІІ топ. Кесінді
ІІІ топ. Сәуле

өте ұстамды, қолға алған жұмыстарын соңына
дейін аяқтайды, істеген жұмысы сапалы болады
-көшбасшылық қасиеті басым,
өздеріне өте сенімді
-өте ақкөңіл, жылы шырайлы,
жан-жағына жылу таратушы,
біреудің қуанышы мен ренішін
өзіне жақын қабылдайды

x>7, 5
y<3
m≥-3
x<-1
y>5
m≤3
m≥-2
№ 993


7. 02. 2018ж
Сан аралықтары

Оқулықпен жұмыс
№998 (ауызша)
Төмендегі сандардың қайсысы берілген аралыққа тиісті
І топ. №999 (1, 2)
ІІ топ. №999 (3, 4)
ІІІ топ. №999 (4, 5)

№1000


Интервал тобының тапсырмасы

Сәйкестендіру

“Кесінді” тобының тапсырмасы
Тест тапсырмасын орындау

Берілген теңсіздік қай аралыққа тең
х>12
х
12
дұрыс!
Тексеру
1
2
4
3
Ашық сәуле

-1<х<8
х
-1
Дұрыс !
Тексеру
1
2
4
3
8
ИНТЕРВАЛ
Берілген қос теңсіздік қай аралыққа тең

х≤-7
2
1
3
4
х
-7
Дұрыс !
Тексеру
Сәуле
Берілген теңсіздік қай аралыққа тең

Дұрыс !
Тексеру
1
2
4
3
х
-26
-13
Жарты ИНТЕРВАЛ
Координаталық түзуде берілген сәуле қай аралыққа тең

Дұрыс !
1
2
4
3
Кесінді
Координаталық түзуде берілген кесінді қай аралыққа тең

Сәуле тобының
тапсырмасы

Координаталық түзуде
Аралықтың белгіленуі
Сан аралықтың аты
Теңсіздікпен берілуі
-
2
х
х
-2
2
Кесінді
?
?
Сәуле
?
?
?
Интервал
?
?
?
?
Жарты интервал
?
?
Кесте толтыру

Тексерейік:

( - ∞; 5] сан аралығы
ның аты
[1; 4]
1-ден 3-ке дейінгі 3 саны қоса алынған жартылай интервал
Сәуле
1-ден 4-ке дейінгі кесіндіні жақша арқылы көрсет
(1; 3]
2<х<6 теңсіздік шешімін жақша арқылы көрсет
(2; 6)
[4; 9] сан аралығы
ның аты
кесінді
ДОМИНО

Ала жолақ тонымен,
Мұрты да бар бір қарыс
Оның аты . . .
Сан аралығының неше түрі бар?

Өзінше ноян,
Бірақ та қорқақ
Бұл не?
х<3 теңсіздігінің шешімдерін
координаталық түзуде көрсет

Айлакер қу, ұзын тұрқы,
Жүрген жері күлкі.
Бұл не?
Берілген сана аралығын оқы.
(7; 15)

“Керемет сұрақ, тамаша жауап” әдісі арқылы кері байланыс жүргізу

Уақытылы білім алмасаң,
іске қолың жетпейді
Ж. Баласағұн

Үйге тапсырма:
№ 1005, 1007


- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz