КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАР, ҮРДІС ТУРАЛЫ ТҮСІНІК


Slide 1

КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАР, ҮРДІС ТУРАЛЫ ТҮСІНІК

АМБУЛАТОРЛЫ-ЕМХАНАЛЫҚ ПЕДИАТРИЯ КАФЕДРАСЫ

Slide 2

ҚАРЫМ - ҚАТЫНАС

Адамдардың жанасуы негізінде ақпаратпен алмасуы, бір-бірін қабылдауы және әрекеттесуі

Slide 3

ҚҰНДЫЛЫҚ

Жалғыз шынайы байлық - ол адамдармен қатынасу байлығы

Антуан Сент Экзюпери

Slide 4

Коммуникация-

басқа адамдармен байланысу, қарым-қатынас орнату

Slide 5

КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАР

Қарым-қатынас әрекеттерінің терең мағнасын түсіне білу ерекшеліктерінің жиынтығы

Slide 6

Коммуникативтік дағдылар-

дәрігердің жұмыс барысына байланысты басқа субъектілермен тиісті дәрежеде қарым-қатынас жасай отырып, медициналық жәрдем шараларының тиімділігі мен нәтижесін арттыру

Slide 7

Коммуникациялық тізбектің негізгі элементтері

Коммуникатор - ақпарат көзі ( оны жіберуші)

Ақпарат арнасы

Қабылдауыш (приемник)

Коммуникант (адресат) - ақпарат қабылдаушы

Slide 8

Қатынасу жақтары:

Ақпараттық (коммуникативті)

Өзара іс-әрекеттік (интерактивті)

Түсіністік (перцептивті)

Slide 9

Қатынасу белгілері:

Вербальды (лат. “verbalis” -сөзбен)

Вербальды емес - қатынасу үшін тілден басқа белгілерді қосымша пайдалану (қол қимылдары, бет әлпеті, дауыс ырғағы, көзбен жанасу және т. б. )

Slide 10

Қатынасу фукциялары:

Прагматикалық функция

Қалыптастырушы функция

Растау функциясы

Тұлға аралық қатынасты ұйымдастыру және қолдау функциясы

Қатынастың тұлға ішілік функциясы

Slide 11

Прагматикалық функция

Адамдардың өзара бірге іс-әрекет жасау кезінде іске асатын қатынас

Slide 12

Қалыптастырушы функция

Адамның даму және тұлға ретінде қалытасу процессінде көрінетін қатынас

Slide 13

Растау функциясы

Басқа адамдармен қатынасу кезінде ғана біз өзімізді танимыз, түсінеміз және өзімізге көзқарасымызды нығайтамыз

Slide 14

Тұлға аралық қатынасты ұйымдастыру және қолдау функциясы

- кез келген адам үшін қатынас басқа адамдармен бағалануымен және белгілі оң немесе теріс эмоциональдық қатынастардың қалыптасуымен байланысты

Slide 15

Қатынастың тұлға ішілік функциясы

- өз өзмізбен тілдесе отырып белгілі шешмдерді қабылдаймыз, мәнді іс-әрекет жасаймыз

Slide 16

Қатынасу типтері

Императивті қатынасу (авторитарлы, директивті)

Манипулятивті қатынасу

Диалогтық қатынасу

Slide 17

Диалогтық қатынасу

Науқастың өзекті жағдайына өзінің көңіл-күйін толық аудару (“қазір және осы бойы” принципі)

Науқас ықпалдарына алдын ала сенім білдіріп, оны бағалаусыз қабылдау (сенімділік принципі)

Науқасты өзіне тең деп есептеп, оны “өз жекешелік ойы мен меншікті өз шешімі бар” деп қабылдау (паритетілік принципі)

Slide 18

Диалогтық қатынасу

Қатынасудың бағыты жалпы мәселелер мен шешілмеген сұрақтарға бағытталған (“проблематизация” принципі)

Сұхбаттасушымен өз атынан (өзгенің ойына жүгінбей), өзінің шынайы сезімі мен қалауын білдіре отырып қатынасу (қатынасуды тұлғаландыру “персонифицирование” принципі)

Slide 19

Коммуникатордың позициялары:

Ашық

Тыс

Жабық

Slide 20

Дәрігерге қажет қасиеттер:

Жайлы мінез құлық

Шыдамдылық

Қарапайымдылық

Шыншылдық

Қайырымдылық және т. б.

Slide 21

Дәрігерге жат қасиеттер:

Екі жақтылық

Шыдамсыздық

Өркөкіректілік

Жеңілтек мінез

Қатігездік және т. б.


Ұқсас жұмыстар
Медициналық этика
Коммуникативтік қабілет
Мектеп жасына дейінгі баланың коммуникативтік дағдылары мен білігін дамыту
Дәрігер тұлғасы. Дәрігер тұлғасына қойылатын психологиялық талаптар
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты
Топтағы тұлғааралық қарым - қатынас және оның құрылымы
Комуникативтік дағдылар
Комуникативтік дағдылар туралы
Сананың бұзылысы
ЗАҢГЕРДІҢ ІЗГІЛІКТІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРІ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz