Мектепке дейінгі жастағы баланың еңбекке деген көзқарасын дамыту




Презентация қосу
Мектепке дейінгі
жастағы баланың
еңбекке деген көзқарасын
дамыту.
Мектепке дейінгі
жастағы баланың еңбекке
деген көзқарасын дамыту.
"Еңбек" — өзінің
тұтынушылығын қамтамасыз
етуге қажетті бүкіл заттар
жиынтығын жасайтын адам
әрекетінің негізгі формасы. Еңбек
адамның өзінің қалыптасуында,
оның сана, сөйлеу тәрізді
қатынасқа қабілетті ететін
қасиеттерін қалыптастыратын
тәрбие

мақсат

озбырлық

еңбектену
талпыныс

таным
қызығушылық

Еңбек
«Адамды – адам еткен еңбек». Жалпы адам
баласы өмірге келген күннен бастап
Еңбек еңбекпен тығыз байланыста болады.
Себебі, шыр етіп өмір есігін ашқан сәттен
бастап ана сүтін емудің өзі еңбекке жатады.

Мысалы
2 – 3 жастағы баланың өздігінен
тамағын ішіп-жеуі, ойыншығын, киімін
жинауының өзі олар үшін үлкен еңбек.
Баланың өз-өзіне қызмет қыла білуінің
өзі еңбекке жатады. Еңбекке баулу
арқылы баланың есте сақтау, көру,
сезіну қабілеттері арта түседі.
2.1 Мектепке дейінгі жастағы
баланың еңбек тәрбиесінің маңызы мен
міндеттері,түрлері .

Еңбек тәрбиесі - қашан да ең маңызды қоғамдық
міндеттердің бірі болып табылады. Сондықтан жас
жеткіншектің жан-жақты өсіп дамуы үшін бірден-бір
қажетті нәрсе – еңбек екендігін айқын аңғарамыз.

Еңбек тәрбиесінің негізгі мақсаты - жас
жеткіншектерге еңбек туралы тәрбие беру және жеке
адамды жан-жақты дамыту.
Мектепке дейінгі жастағы
балаларды тәрбиелеу бірқатар
психологиялық шарттарға
байланысты:
•  баланы еңбекке неғұрлым ертерек
қатыстыруына;
•  балалардың еңбек әрекетінің қоғамдық
мағынасы және өнегелік негізі болуына;
•  еңбек тапсырмасын орындағаннан
кейінгі нәтиже баланың сенімін
қуаттануына, қуаныш сезімін артуына;
•  еңбекті балалардың психологиялық
және физологиялық ерекшеліктеріне сай
ұйымдастыруына;
•  мектепке дейінгі жасындағы
Психологияда еңбек іс-әрекет
түрлерін кешенді қолдану.

Іс-әркеттің жетекші түрлері

Еңбек Қарым-қатынас Таным

Ойын Шығармашылық Сөйлеу мәдениеті
ІІ. Бала тәрбиесіндегі негізгі міндеттері:

Бірінші міндет - тәрбиелік және
дамытушылық
маңызы бар әрекет ұйымдастыру.
Екіші міндет - ұжымды ұйымдастыру
және дамыту;

шінші міндет – бала еңбек тұлғасының қалыптасуына
көмектесу, оның қабілеттерінің,
қызығушылығының, бейімділігінің және ішкі табиғи
күштерінің ашылып, арта түсуіне жағдай жасау.

Төртінші міндет - патриоттық тәрбиені нығайту
Балалардың бойында ұлтаралық және
этникалық қарым-қатынас мәдениетін көтеру
2.2 Еңбек тәрбиесі арқылы
балаларды шығармашылыққа
баулу жолдары.
Шығармашылық - бұл адамның өмір
шындығына өзін-өзі тануға ұмтылуы,
ізденуі. Өмірде дұрыс жол табу үшін адам
дұрыс ой түйіп, өздігінен саналы, дәлелді
шешімдер қабылдай білуге үйренуі қажет.
«Шығармашылық» сөзінің төркіні
«шығару», «ойлап табу» дегенге саяды.
Демек жаңа нәрсе ойлап табу, сол арқылы
жетістікке қол жеткізу деп түсіну керек.
Философиялық сөздікте «шығармашылық –
қайталанбайтын, тарихи қоғамдық мәні бар,
жоғары сападағы жаңалық ашатын іс-
әрекет» деп түсіндіріледі.
Мектепке дейінгі жастағы
балалардың шығармашылық
қабілетін танып білу, дамыту
үшін:
1) мектепке дейінгі жастағы
балалардың қабілет деңгейі,
құрлымы әр алуан болатынын
ескеру керек. Оны анықтауға
психологиялық ойындар,
жаттығулар, зерттеу, бақылау,
дамыту жұмыстары көмектеседі;
2) әр адамда қабілеттің
бірнеше түрі болатынын ескере
отырып, баланың жетекші
қабілетін анықтап, арнаулы
жаттығу жұмыстарын жүргізе
Мектеп жасына дейінгі
баланың шығармашылық қабілет
еңбегін үш кезеңге бөлуге болады.
- Бірінші кезең – материалды тез
қабылдап, жылдам меңгеретін бала.
- Екінші кезең – арнаулы тапсырманы
мұқият орындайтын бала.
- Үшінші кезең – берілген көркемдік
білімді баяу қабылдайтын бала.
Шығармашылық білім беру саласы.

Сурет
салу Жапсыру

Мүсіндеу
Музыка
Суреттер сөйлейді
сурет салуды
үйрету әдістері
Е Н
У Ы М
САЛ Л АР
ЕН Ы
Ш У
АҚ П АМ
С Я Т АЛ
САУ СИ С
ка) д і сі
е н (г уб
ти п ия ә
шп о
Со р ғы Мон
са л у
мүсіндеу
жұмысын үйрету әдістері
2.3 Мектепке дейінгі
жастағы баланың еңбек іс –
әрекетінде физиологиялық
Мақсаты: мектепке дейінгі ересек жастағы
дамуы.
балаларды еңбек іс - әрекетіне жүйелі қатыстыру,
еңбек етуге ынтасын тәрбиелеу.
Міндеттер:
1. Мектепке дейінгі жастағы балалардың шамасы
жететін еңбек түрлеріне дұрыс дағдыларын
қалыптастыру.
2. Еңбек әрекеттерін, тапсырмаларды
ыждағаттылықпен және ұқыпты орындауға үйрету.
Айналасындағы адамдар үшін маңызды еңбекте
нәтижеге жетуге ұмтылуға тәрбиелеу;
3. Балаларға жұмысты дұрыс және жақсы
бағалауға (өзінің және жолдастарының) көмектесу.
Жолдастық өзара қарым-қатынастарды тәрбиелеуді
жетілдіру.
Жаттығу

Іс-әрекетті
Тапсырма
Талап ұйымдастыру
беру
әдістері

Үйрету
Ынталандыру әдістері

Мақтау

Жазалау

Жарыс
Мақтау – тәрбиеленушінің іс-
әрекетіне қойылған жақсы баға.
Жазалау – қате қылықты
ескертіп тежеу, өз ар-ұяты
алдында, басқа адамдар алдында
кінәсін түсінуге әсерін тигізетін
педагогикалық әдіс.
Жарыс – қажетті сапаларды
тәрбиелеуде оқушылардың табиғи
бәсекелестік қасиеттерін
бағыттайтын балалардың
ұжымдағы іс-әрекетін
Тыңдағандарыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Көрудің ауытқулары
Мектепке дейінгі тәрбиелеу бағдарламалары мен әдістемелік құралдары
К.Д.Ушинскийдің халықтық ойын туралы пікірі
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты
Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек тәрбиесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуындағы ойынның психологиялық - педагогикалық ерекшелігі
Мектепке дейінгі ұйымдарда дамытушы ортаның дәстүрі
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІ
Кіші мектеп жасындағы балаларды психодиагностикалау ерекшеліктері
Мектеп жасына дейінгі баланың мінез - құлық мотивтерін дамыту және өзінің санасынын қалыптастыру
Пәндер