Дамуында ауытқушылығы бар балалар категорияларының жіктелуі


Slide 1

Дамуында ауытқушылығы бар

балалар категорияларының

жіктелуі.

Slide 2

Мақсаты:

мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың категориясын топтастыруымен таныстыру. Дамуында ауыткулары бар эртүрлі балалар категорияларына сипаттама беру.

Slide 3 Slide 4

Қазіргі кезде мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың категориясын топтастыру төмендегідей сипатталады:

• есту қабілеті бүзьілган түлгалар: естімейтіндер, нашар еститіндер, кейінен естімей қалгандар.

• көру қабілеті бүзылган түлгалар: көрмейтіндер, нашар көретіндер.

-• сөйлеу тілі бүзылгандар • тірек-цимыл аппараты зақымдалган түлгалар • психикалық дамуы тежелген балалар.

~ • зияты бұзылган түлгалар (ақыл-ой дамуы кешеуілдегендер) • эмоциялың-ерік сферасы бүзылган түлгал ар(ерте жастагы аутизмге шалдыққан балалар) • дамуында күрделі кемиіілігі бар балалар

Slide 5

Экологиялық тоқырау құндылықтарды Бұл сырқат адамның емдеу үрдісін жүргізетін ~~ объект ретінде қарастырады. Мүмкіндігі шектеулі балаға медициналық көмек көрсетудің маңызы зор, бірак мұндай балалардың білім алуы жэне әлеуметтендірілуі ескерілмейді. Қоғам мүмкіндігі шектеулі баланы - сыркат адам деп кабылдағандыктан, оларға тек медициналык көмек көрсетіп, білім беру жүйесін тыскары қалдырады.

«Сырқат адам» моделі

Slide 6 Slide 7

«Аяушылық білдіру» моделі

Модель мүмкіндігі шектеулі адамнын өмір бойы балалық жаста калатын адамдарға (мысалы, зиятында ауыткушылығы бар балаларға кенінен - 4 3 - таралған) тэн. Бұл модельдің негізгі міндеті - бұл білім беру мен дамытуға көмекпен камтамасыз етпей, керісінше, қоғамнан жекелеу арқылы қоршаған ортадағы «жамандықтан» мүмкіндігі шектеулі адамдарды корғау, тіршілік етудің қолайлы ортасын құру болып табылады.

Slide 8

Бұл модельге сәйкес коғам мүмкіндігі шектеулі баланың толыкканды дамуына жауапты; қоғам мүндай балаларға педагогикалық түзету мен дамыту үшін тиімді жағдайлар жасауға міндетті. Бүл модельдің талаптарына сәйкес мүмкіндігі шектеулі балалар қоғамның мүшелері сияқты барлык кұкықтарға ие: өзінің тұрғылықты жерінде өмір сүруге, оқуға, жүмыс жасауға, өз үйінде тұруға, өз еркімен достарды таңдауға және достык қатынас пен барлығымен тең болуға кұкылы.

«Дамыту» моделі

Slide 9 Slide 10

В. В. Лебединский зерттеулерінде дамудағы кемшілік психикалық дизонтогенез проблемасы негізінде топтастырылады:

Жалпы тұрақты бұзылу ( мысалы, олигофрения) . 2. Дамудың тежелуі (танымдык эрекет пен эмоциялық-ерік касиетгерінің баяулауы) .

Slide 11

ҚОРЫТЫНДЫ

0. Н. Усанова дамудағы кемшілікті топтастыруды төмендегідей көрсетеді: 1. Органикалық зақымдануға байланысты анықталатын дамуында кемшілігі бар балалар. 2. Функционалдық жетіспеушіліктің эсерінен болатын дамудағы кемшіліктер.

Slide 12

Көңіл қойып

тыңдағандарыңызға

рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
ИТАЛИЯДАҒЫ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ
Психологиялық-педагогикалық коррекция пәніне кіріспе
Дефектология - ғылым ретінде
Италияның білім беру жүйесі 1971 жылы Италияда ерекше қажеттіліктері бар балаларды жалпы білім беретін мектепте оқыту құқығы туралы бірінші
БАЛА ТУУ БАРЫСЫНДА
Психикалық дамуында кемістігі бар балалар
Психикалық дамулары тежелген балалардың психологиялық коррекциясының негізгі ұстанымдары
Ата - аналарға арналған психологиялық кеңес беру пункті жұмысын ұйымдастыру
Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік, медициналық - педагогикалық коррекциялық қолдау
ЕРТЕ ДИАГНОСТИКА ЖАҒДАЙЫ ТУРАЛЫ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz