Жаңартылған білім беру бағдаралмасы


Slide 1

Жаңартылған білім беру бағдаралмасы

Slide 2

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы “Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы” №125 бұйрығына өзгеріс енгізу

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 6 маусымдағы №265 бұйрығы

“Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылаудың, оларды аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгі қағидалары”

Slide 3

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ

3

Slide 4

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ

3-тарау. Жаңартылған орта білім мазмұны бойынша білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау жүргізудің тәртібі

15. «Өзін-өзі тану», «Көркем еңбек», «Музыка», «Дене шынықтыру» пәндері бойынша жиынтық бағалау жүргізілмейді. Тоқсанның («Дене шынықтыру»), жартыжылдықтың («Өзін-өзі тану», «Көркем еңбек», «Музыка») және оқу жылының соңында аталған пәндерден «есептелінді»/«есептелінген жоқ» деген белгі жазылады.

17. Формативті және жиынтық бағалау тапсырмаларын педагог өзі дайындайды.

Slide 5

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ

20. Білім алушы белгілі себептермен екі аптаға дейін болмаған жағдайда (ауырып қалуына байланысты, жақын туыстарының қайтыс болуы, конференцияға, олимпиадалар мен ғылыми жобаларға (ғылыми жарыстарға) қатысу), білім алушы орта білім беру ұйымына қайтып оралғаннан кейінгі екі аптаның ішінде мектеп жасаған жеке кестеге сәйкес жиынтық бағалауды тапсырады.

21. Бөлім (ортақ тақырып) және тоқсан бойынша жиынтық бағалау қорытындысы болмаған жағдайда білім алушы уақытша аттестаттаудан өтпеген болып есептеледі.

23. Балл түріндегі білім алушылардың жиынтық бағалау нәтижелері осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес балдарды бағаға ауыстыру шәкілі бойынша тоқсандық және жылдық бағаларға ауыстырылады.

Slide 6

Балдарды бағаға ауыстыру шәкілі

Балдарды бағаға ауыстыру шәкілі

1 сыныптағы балдардың пайыздық мазмұны (%)

2-11 (12) сыныптардағы балдардың пайыздық мазмұны (%)

Баға

0-20

0-39

қанағаттанарлықсыз - «2»

21-50

40-64

қанағаттанарлық - «3»

51-80

65-84

жақсы - «4»

81-100

85-100

өте жақсы - «5»

Slide 7

ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ

Қалыптастырушы бағалау - оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады.

ҚБ ерекшеліктері:

қалыптастырушы бағалауда баға, балл қойылмайды;

ҚБ тоқсандық бағаға әсер етпейді;

оқушылардың оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады;

әр оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі.

Slide 8

БІЛІМ АЛУШЫ ЖҰМЫСЫНА КЕРІ БАЙЛАНЫС ҮЛГІСІ

8

1.

2.

3.

4.

Slide 9

КЕРІ БАЙЛАНЫС БЕРУ ҮЛГІЛЕРІ

9

графикалық

жазбаша

ауызша

Жарайсың! Тапсырманы дұрыс орындадың.

Slide 10

0

Негізгі құжаттар

ҰМЖ

ОМЖ

ҚМЖ

Slide 11

ҰМЖ-бір жылға ұсынған тақырыптық жоспар

ОМЖ-белгілі бір уақыт аралығында іске асырылатын жұмыстың жеке бөліктерін жоспарлау (әр тоқсанға жазылған оқу жоспары, оқу мақсаттары, іс-әрекеттер)

ҚМЖ-мұғалімнің күнделікті оқытатын сабақтарының сызбасы (сабақ жоспары)

Slide 12

.

Бес дағды

Тындалым

Айтылым

Оқылым

Жазылым

Тілдік нормаларды қолдану

Slide 13

Қысқа мерзімді жоспардың құрылымы

Тақырыбы

Мақсаттары

Бағдарламада оқу мақсаттары төрт саннан тұратын кодтық белгімен белгіленді.

Кодтық белгідегі бірінші сан сыныпты, екінші және үшінші сан сөйлеу әрекеттерінің ретін, төртінші сан нөмірін көрсетеді. Мысалы, 1. 2. 1. 1. кодында “1”- сынып; “2. 1” дағдылар; “1” -оқу мақсатының реттік нөмері.

Тапсырмалар

Бағалау критериялар

Дескрипторлар

Кері байланыс

Рефлексия

Slide 14

БӨЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ

БЖБ саны оқу бағдарламасына сәйкес анықталады

БЖБ өткізу ұзақтығы 15-20 минуттан артық болмағаны ұсынылады. 15-20 минуттық шектеу - шартты болып келеді, бұл - сабақтың бір бөлігін қамтитын, шағын тапсырмалардан тұратын бағалау жұмыстарын қолдану қажет екендігін көрсетеді.

БЖБ-ды қандай түрде (бақылау, практикалық, шығармашылық жұмыс, проект, ауызша сұрау, эссе және т. б. ) және қай сабақта өткізетінін мұғалім өз бетінше анықтайды

БЖБ тапсырмаларын құрастыру кезінде тек өтілген материалдарды ғана қамту керек

БЖБ үшін тапсырмалар мен дескрипторларды мұғалім өз бетінше құрастырады (әдістемелік нұсқаулықта берілген тапсырмаларды қолдануға рұқсат етіледі)

БЖБ-да максималды балды дескрипторларды ескере отырып, мұғалімнің өзі анықтайды

БЖБ өткізу тоқсан аяқталғанға дейін кемінде 1 апта бұрын жоспарланады

Мұғалімге кез келген қолжетімді және қолайлы формада (электрондық күнделік арқылы ақпараттандыру қарастырылуда) БЖБ нәтижелері туралы оқушыны, ата-ананы ақпараттандыру қажет

Slide 15

ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ

Тоқсандық бағалау жұмыстарын және балдарды қою кестесін әзірлеу бір параллельдегі барлық сыныптар үшін біркелкі Тест спецификациясы негізінде жүзеге асырылады

Тоқсандық жиынтық жұмыстар әр түрлі болуы мүмкін (тест, сынақтар, бақылау жұмысы және т. б. )

Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу кестесі мектеп директорының бұйрығымен бекітіліп, тоқсан басында ата-аналар мен оқушылардың назарына жеткізіледі.

Тоқсандық жиынтық жұмыс бір параллель үшін бірдей жағдайда өткізіледі

Тоқсандық жиынтық бағалауды қайтадан орындауға (көшіруге) болмайды

Егер оқушы тоқсандық жиынтық бағалауға белгілі бір себептермен қатыса алмаған жағдайда (ауырып қалуы, конференцияға, олимпиадаға және басқа да ғылыми жарыстарға қатысқан жағдайда), пән бойынша орындай алмаған тоқсандық жиынтық жұмысын мектепке келгеннен кейінгі екі апта ішінде орындауы тиіс; бұл жағдайда тоқсандық жиынтық бағалау жұмысының қосымша нұсқасы қолданылады.

Slide 16

ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ

Бағалаудың аталған рәсімдерін ұйымдастыру, жоспарлау кезінде жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныста берілген тапсырмалар үлгілері бар тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы қолданылады.

Тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы мазмұнын, құрылымын анықтайтын келесі ақпараттардан тұрады:

тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты;

пән бойынша күтілетін нәтижелер;

пән бойынша ойлау дағдылары деңгейлерінің сипаты;

ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды тоқсандарға бөлу;

тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу ережесі;

тоқсандық жиынтық бағалауға шолу;

тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы;

тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының үлгілері;

тапсырмалардың балл қою кестелері.

Әр мектептің ұсынылған үлгілерді қолдануына немесе өз бетінше тапсырмалар құрастыруына мүмкіндігі бар. Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру спецификацияға сәйкес бір параллельдегі барлық сыныптарда бірыңғай талаптар негізінде жүзеге асырылады.

Slide 17

17

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТОҚСАНДЫҚ БАҒАСЫН ЕСЕПТЕУ ҮЛГІСІ

Балды бағаға айналдыру шәкілі (бастауыш сыныптар үшін)

"1"

0-20%

"2"

21%-40%

"3"

41%-60%

"4"

61%-80%

"5"

81%-100%

1-бөлім /о. т. бойынша ЖБ

2-бөлім /о. т. бойынша ЖБ

3-бөлім /о. т. бойынша ЖБ

Тоқсандық ЖБ

Балл

Макс. балл

Балл

Макс. балл

Балл

Макс. балл

Балл

Макс. балл

7

10

8

10

4

12

15

20

15%

15%

20%

50%

2, 1

3

2, 4

3

1, 3

4

7, 5

10

2, 1+2, 4+1, 3+7, 5 = 13, 3 из 20

13, 3 ~ 66, 5%

Оқушының тоқсандық бағасы «4»

Бөлім/ор-тақ тақырып бойынша ЖБ

Бөлім/ор-тақ тақырып бойынша ЖБ

Бөлім/ортақ тақырып бойынша ЖБ

15%

15%

20%

50%

Тоқсандық ЖБ

50%

Тоқсан-дық баға

100 %

*Балдар мен бағалардың есебі автоматты түрде электрондық журналда жүзеге асырылады

Slide 18

18

Оқушылардың 1-4 тоқсандардағы нәтижесі

Оқушының жылдық бағасы

Төрт тоқсан бойынша балл қосындысы

13, 3 + 16 + 24 + 15 = 68, 3 (90)

4-тоқсан

Оқушы балы

Макс. балл

15

20

1-тоқсан

Оқушы балы

Макс. балл

13, 3

20

2-тоқсан

Оқушы балы

Макс. балл

16

20

3-тоқсан

Оқушы балы

Макс. балл

24

30

68, 3 ~ 75, 9 %

Барлық балдар

Оқушы балы

Макс. балл

68, 3

90

Балды бағаға айналдыру шәкілі

"1"

0-20%

"2"

21%-40%

"3"

41%-60%

"4"

61%-80%

"5"

81%-100%

Оқушының жылдық бағасы «4»

*Балдар мен бағалардың есебі автоматты түрде электрондық журналда жүзеге асырылады

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖЫЛДЫҚ БАҒАСЫН ЕСЕПТЕУ ҮЛГІСІ

Slide 19

ЖУРНАЛДЫ ТОЛТЫРУ ТАЛАПТАРЫ

Журналдың әр бетінде мерзім мен тақырыпқа тек 20 графадан бөлінген, сондықтан осыған байланысты келесі шешім қабылданды:

Сабақ мерзімі мен тақырыбы жол қалдырылмай қатарынан жазылады (қаржы бақылауының талабы), мысалы, 34 сағат 1, 5 бетке, 68 сағат 3, 5 бетке жазылады (БЖБ және ТЖБ арналған беттерді қоспағанда) .

БЖБ және ТБЖ бағалары бірінші беттен басталады - І тоқсан, 2-бетте - 2 тоқсан, 3-бетте - ІІІ тоқсан, 4-бетте - ІV тоқсан, жылдық баға 5-бетте жазылады.


Ұқсас жұмыстар
Жаңартылған бағдарлама
Саралап оқыту тәсілі Коммуникативтік тәсіл
Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында Биология пәнінен зертханалық оқу үрдісін ұйымдастыруда басшылыққа алатын инновациялық әдіс - тәсілдер
БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
Аксиология - құндылықтар туралы философиялық ілім
ҚР білім беру нарығы заңдылықтар мен тенденциялар
Берілетін тапсырма Блум таксономиясы бойынша сол ойлау деңгейінен асып кетпеуі шарт
Спиральді оқу бағдарламасы
Ұзақ мерзімді жоспар
Қазақ тілі сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруды бағалаудың әдістемесін құрастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz