Мектеп жасындағы баланың мінез-құлық ерекшеліктері




Презентация қосу
тақырыбы:

Мектеп жасындағы
баланың мінез-құлық
ерекшеліктері .
мақсаты: мінезді дұрыс түсінуде адам үшін
маңызды болған қоғамдық құндылықтар мен жеке
талғамдар арақатынасы шешуші мәнге ие
болады. Адам мінезін біле отырып, оның алдағы
ықтималды әрекеттері мен қылықтарын күні
ілгері барластырумен оларға тиісті реттеулер
және түзетулер ендіруге жол көрсету.
міндеттері: мінез қалыптасуындағы басты
міндет:
- өмірлік мақсат, мұраттың нақтылығы
- жеке адам бағыт – бағдары
- қоғамдық құндылықтар
- жеке талғамдар т.б. тізбектердің қалыптасуын
айқындау.
Мінез туралы түсінік
Мінез - әрбір адамның жеке басына тән
өзіндік психологиялық қасиеттер мен
ерекшеліктер жиынтығы. Мінездің қасиеттері
мен ерекшеліктері әркімде әр қилы жағдайда
байқалып, адамның сол жағдайларға
қатынасын білдіреді. Мінез – бұл адамның
әлеуметтік мінез – құлқының ерекшелігі, ол
әлеуметтік топтағы адамдардың жүктелген ісін
орындауында, адам аралық қарым –
қатынасында көрініп отырады. Мінез
ерекшеліктері адамның даралық,өзіндік
психологиялық қасиеттері.
Мінездің физиологиялық негізі.

Ойшыл тип

И.П.Павлов
ережесі
бойынша Көркем тип
мінездің
3 түрі:

Орташа тип
Мінездің физиологиялық негізі.
Адам мінезінің физиологиялық негізін ашып
көрсетуде ерекше орын алатын жайт – жоғары
жүйке қызметінің типтеріндегі ауыспалы
құбылыс. Осы орайда, И.П.Павлов қандай сигнал
жүйесінің басым екендігіне қарай адам мінезінің
типтерін мынадай үш түрге бөлінеді.
1. Ойшыл тип – бұл негізінен, сөзбен байланысты
екінші сигнал жүйесі рефлекторлық қызметінің
басымдылығы.
2. Көркем тип – бірінші сигналдық шартты
рефлекстің басымдылығы.
3. Орташа тип – мұнда екі сигнал жүйесінің бір де
бірі басымдық көрсете алмайды.
Мінездегі қасиеттер жүйесі.

Ұжымға, Өзіне - өзінің
Мінездің Заттарға
адамдарға қатынасы:
еңбекке қатынасы:
байланысты қатысты өркөкіректік,
ұқыптылық,
қасиеттері: қасиеттер: даңғойлылық,
салдыр–салақтық,
еңбексүйгіштік, қайырымдылық, тәкәппарлылық,
заттарды
адалдық, еңбекке сергектік, мақтаншақтық,
жауапкершілікпен ұстап-тұтуы мен
талап қоюшылық, өзімшілдік,
қарау, жалқаулық, ұқыпсыздығы;
асқақтық, қарапайымдылық,
немқұрайлылық; кішіпейілділік;
менсінбеушілік;
Мінез мәні
Мінез
Мінез

Өзіндік
қатнасына орай:
-қамқоршы
(альтурист) Адамдармен
-өзімшіл қатынасына
(эгоист) орай:
Сана – сезімге -үйірмен
орай: -тұйық
-терең ойлылық
-тапқырлық
-зеректік
-әуестік
-және т.б.
Мінезді тәрбиелеу жолдары

Оқушыларға талап
қоя білу,нәтижесін
Балалар ұжымы қадағалау.
оқушы мінез
бітістерін дамытатын
және оны тереңдететін
шешуші фактор.

Халқымыздың
әр заманда Оқушылардың мінез
ғұмыр кешкен бітістерін тәрбиелеуде
Перзенттерінің еңбектің алатын
үлгі - өнегелеріне орны ерекше.
тәрбиелеу.
Назар
аударғандарыңызға

РАХМЕТ!!!

Ұқсас жұмыстар
Педагогикалық диагностиканың мәні
КІШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОГНЕТИВТІ АЙМАҒЫНЫҢ ДАМУЫ
Жас ерекшеліктер туралы ұғым
Мектеп жасындағы балалардың диагностикасы
Баланың мектептегі алғашқы кезеңдері
ЕРТЕ БАЛАЛЫҚ ШАҚ ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАНЫҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Девиантты мінез - құлықтың себептері
Мектеп жасындағы кезең
Мәдени - гигиеналық дағдылар
Жас ерекшеліктері психологиясының зерттеу пәні мен әдістері
Пәндер