Мектеп жасындағы баланың мінез-құлық ерекшеліктері



тақырыбы: Мектеп жасындағы баланың мінез-құлық ерекшеліктері .

мақсаты: мінезді дұрыс түсінуде адам үшін маңызды болған қоғамдық құндылықтар мен жеке талғамдар арақатынасы шешуші мәнге ие болады. Адам мінезін біле отырып, оның алдағы ықтималды әрекеттері мен қылықтарын күні ілгері барластырумен оларға тиісті реттеулер және түзетулер ендіруге жол көрсету.
міндеттері: мінез қалыптасуындағы басты міндет:
- өмірлік мақсат, мұраттың нақтылығы
- жеке адам бағыт - бағдары
- қоғамдық құндылықтар
- жеке талғамдар т. б. тізбектердің қалыптасуын айқындау.

Мінез туралы түсінік
Мінез - әрбір адамның жеке басына тән өзіндік психологиялық қасиеттер мен ерекшеліктер жиынтығы. Мінездің қасиеттері мен ерекшеліктері әркімде әр қилы жағдайда байқалып, адамның сол жағдайларға қатынасын білдіреді. Мінез - бұл адамның әлеуметтік мінез - құлқының ерекшелігі, ол әлеуметтік топтағы адамдардың жүктелген ісін орындауында, адам аралық қарым - қатынасында көрініп отырады. Мінез ерекшеліктері адамның даралық, өзіндік психологиялық қасиеттері.

Мінездің физиологиялық негізі.
И. П. Павлов
ережесі
бойынша
мінездің
3 түрі:
Көркем тип
Ойшыл тип
Орташа тип

Мінездің физиологиялық негізі.
Адам мінезінің физиологиялық негізін ашып көрсетуде ерекше орын алатын жайт - жоғары жүйке қызметінің типтеріндегі ауыспалы құбылыс. Осы орайда, И. П. Павлов қандай сигнал жүйесінің басым екендігіне қарай адам мінезінің типтерін мынадай үш түрге бөлінеді.
Ойшыл тип - бұл негізінен, сөзбен байланысты екінші сигнал жүйесі рефлекторлық қызметінің басымдылығы.
Көркем тип - бірінші сигналдық шартты рефлекстің басымдылығы.
Орташа тип - мұнда екі сигнал жүйесінің бір де бірі басымдық көрсете алмайды.

Мінездегі қасиеттер жүйесі.
Мінездің
еңбекке
байланысты
қасиеттері:
еңбексүйгіштік,
адалдық, еңбекке
жауапкершілікпен
қарау, жалқаулық,
немқұрайлылық;
Ұжымға,
адамдарға
қатысты
қасиеттер:
қайырымдылық,
сергектік,
талап қоюшылық,
асқақтық,
менсінбеушілік;
Өзіне - өзінің
қатынасы:
өркөкіректік,
даңғойлылық,
тәкәппарлылық,
мақтаншақтық,
өзімшілдік,
қарапайымдылық,
кішіпейілділік;
Заттарға
қатынасы:
ұқыптылық,
салдыр-салақтық,
заттарды
ұстап-тұтуы мен
ұқыпсыздығы;

Мінез мәні
Мінез
Өзіндік қатнасына орай:
-қамқоршы (альтурист)
-өзімшіл
(эгоист)
Сана - сезімге орай:
-терең ойлылық
-тапқырлық
-зеректік
-әуестік
-және т. б.
Адамдармен қатынасына орай:
-үйірмен
-тұйық

Мінезді тәрбиелеу жолдары
Халқымыздың
әр заманда
ғұмыр кешкен
Перзенттерінің
үлгі - өнегелеріне
тәрбиелеу.
Балалар ұжымы
оқушы мінез
бітістерін дамытатын
және оны тереңдететін
шешуші фактор.
Оқушылардың мінез
бітістерін тәрбиелеуде
еңбектің алатын
орны ерекше.
Оқушыларға талап
қоя білу, нәтижесін
қадағалау.

Назар
аударғандарыңызға
РАХМЕТ!!!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz