Мектеп жасындағы баланың мінез-құлық ерекшеліктері


Slide 1

тақырыбы: Мектеп жасындағы баланың мінез-құлық ерекшеліктері .

Slide 2

мақсаты: мінезді дұрыс түсінуде адам үшін маңызды болған қоғамдық құндылықтар мен жеке талғамдар арақатынасы шешуші мәнге ие болады. Адам мінезін біле отырып, оның алдағы ықтималды әрекеттері мен қылықтарын күні ілгері барластырумен оларға тиісті реттеулер және түзетулер ендіруге жол көрсету.

міндеттері: мінез қалыптасуындағы басты міндет:

- өмірлік мақсат, мұраттың нақтылығы

- жеке адам бағыт - бағдары

- қоғамдық құндылықтар

- жеке талғамдар т. б. тізбектердің қалыптасуын айқындау.

Slide 3

Мінез туралы түсінік

Мінез - әрбір адамның жеке басына тән өзіндік психологиялық қасиеттер мен ерекшеліктер жиынтығы. Мінездің қасиеттері мен ерекшеліктері әркімде әр қилы жағдайда байқалып, адамның сол жағдайларға қатынасын білдіреді. Мінез - бұл адамның әлеуметтік мінез - құлқының ерекшелігі, ол әлеуметтік топтағы адамдардың жүктелген ісін орындауында, адам аралық қарым - қатынасында көрініп отырады. Мінез ерекшеліктері адамның даралық, өзіндік психологиялық қасиеттері.

Slide 4

Мінездің физиологиялық негізі.

И. П. Павлов

ережесі

бойынша

мінездің

3 түрі:

Көркем тип

Ойшыл тип

Орташа тип

Slide 5

Мінездің физиологиялық негізі.

Адам мінезінің физиологиялық негізін ашып көрсетуде ерекше орын алатын жайт - жоғары жүйке қызметінің типтеріндегі ауыспалы құбылыс. Осы орайда, И. П. Павлов қандай сигнал жүйесінің басым екендігіне қарай адам мінезінің типтерін мынадай үш түрге бөлінеді.

Ойшыл тип - бұл негізінен, сөзбен байланысты екінші сигнал жүйесі рефлекторлық қызметінің басымдылығы.

Көркем тип - бірінші сигналдық шартты рефлекстің басымдылығы.

Орташа тип - мұнда екі сигнал жүйесінің бір де бірі басымдық көрсете алмайды.

Slide 6

Мінездегі қасиеттер жүйесі.

Мінездің

еңбекке

байланысты

қасиеттері:

еңбексүйгіштік,

адалдық, еңбекке

жауапкершілікпен

қарау, жалқаулық,

немқұрайлылық;

Ұжымға,

адамдарға

қатысты

қасиеттер:

қайырымдылық,

сергектік,

талап қоюшылық,

асқақтық,

менсінбеушілік;

Өзіне - өзінің

қатынасы:

өркөкіректік,

даңғойлылық,

тәкәппарлылық,

мақтаншақтық,

өзімшілдік,

қарапайымдылық,

кішіпейілділік;

Заттарға

қатынасы:

ұқыптылық,

салдыр-салақтық,

заттарды

ұстап-тұтуы мен

ұқыпсыздығы;

Slide 7

Мінез мәні

Мінез

Өзіндік қатнасына орай:

-қамқоршы (альтурист)

-өзімшіл

(эгоист)

Сана - сезімге орай:

-терең ойлылық

-тапқырлық

-зеректік

-әуестік

-және т. б.

Адамдармен қатынасына орай:

-үйірмен

-тұйық

Slide 8

Мінезді тәрбиелеу жолдары

Халқымыздың

әр заманда

ғұмыр кешкен

Перзенттерінің

үлгі - өнегелеріне

тәрбиелеу.

Балалар ұжымы

оқушы мінез

бітістерін дамытатын

және оны тереңдететін

шешуші фактор.

Оқушылардың мінез

бітістерін тәрбиелеуде

еңбектің алатын

орны ерекше.

Оқушыларға талап

қоя білу, нәтижесін

қадағалау.

Slide 9

Назар

аударғандарыңызға

РАХМЕТ!!!


Ұқсас жұмыстар
Педагогикалық диагностиканың мәні
КІШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОГНЕТИВТІ АЙМАҒЫНЫҢ ДАМУЫ
Жас ерекшеліктер туралы ұғым
Мектеп жасындағы балалардың диагностикасы
Баланың мектептегі алғашқы кезеңдері
ЕРТЕ БАЛАЛЫҚ ШАҚ ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАНЫҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Девиантты мінез - құлықтың себептері
Мектеп жасындағы кезең
Мәдени - гигиеналық дағдылар
Жас ерекшеліктері психологиясының зерттеу пәні мен әдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz