Тіл дамыту әдістемесі. Жазу және тіл
Презентация қосу
Тақырыбы:
Тақырыбы:
Тіл дамыту
Тіл дамыту
әдістемесі. Жазу
әдістемесі. Жазу
және тіл
және тіл
•Оқушыларды
Тіл ң сөздік қорын
дамыту әдістемесінің дамытуға арналған
мақсаты : әдіс –тәсілдер
туралы мәлімет
беру.
Тіл дамыту әдістемесінің міндеттері
Түсінге Сауатты
Сөздікті жазуға Диалогтік
нін айта сөзді
дамыту дағдыла
білу қалыптастыру
ндыру
Тіл дамыту әдістемесінің
әдіс-тәсілдер:
балалардың жас
қойылымдарға қажетті театр
ерекшеліктеріне байланысты
түрлерін іріктеп, дайындау;
материалдарды жинақтау;
ата-аналармен жұмыс:
қойылымдарға ата-аналарды
қойылымдарға керекті қатыстыру, газеттер,
көрнекіліктер мен құрал- жылжымалы папкалар
жабдықтарды дайындау шығару, қажетті жабдықтар
дайындауға көмектесу
еліктеу әдісі;
Тәрбиешінің
қайталап сөйлеу мәден
айту әдісі; Тіл
дамыту
әдістеме
сі
құрастырып айту әдісі. сөйлесу әдісі;
Сұрақ-жауап әдісі Практикалык әдіс
Практикалык әдіске ойнау
Балардың тілін дамыту үшін
элементтері бойынша тіл үйрену
манызды әдістің бірі.Қай сынып болсын,
кіреді. Дидактикалық ойындар
сабақтың қай кезеніңде болсын
оқушылардың білімін бекітіп,
қолдануға болады . Өте белгілі де тиімді
сөздік қорын молайтады, сөз, сөз
әдіс. Жас ерекшелігіне байланысты
тіркесі, сөйлемдерді дұрыс
сұрақ дайындайды. Мысалы:
құрастыруға , қажетті сөздерді
Сенің тұратын қалаң қалай
дұрыс тауып қоюға, кішігірім әңгіме
аталады?
айтуға жаттығады. Балалар
Менің қалам Қостанай деп
ойынның тәртібін білмейтін балаға
аталады.
үйретеді, түсіндіреді.
Қаланың жанынан қандай өзен
ағады?
Тобыл өзені ағып өтеді.
Сабақта тілдік қатынас үш
түрлі жолмен немесе
қалыппен іске асырылады:
Жұптық. Топтық. Ұжымдық
.
Мнемокесте бойынша жұмыс жүргізу
кезеңдері 3 кезеңнен тұрады:
3. Қайта кодтаудан
кейін құрастырған
символдар
2. Жалпы бейнелер бойыша
символдардан әңгімені, ертегіні,
1. Кестені бейнелерді тақтақтарды
қарастыру және жаңғырту, мазмұндап бер.
бейнеленген мысалы: Үй –
суреттерді шатыр, қоян –
талқылау. ұзын құлақтар
т.б
Мнемокесте бойынша жұмыс жүргізу
кезеңдері 3 кезеңнен тұрады:
3. Қайта кодтаудан
кейін құрастырған
символдар
2. Жалпы бейнелер бойыша
символдардан әңгімені, ертегіні,
бейнелерді тақтақтарды
1. Кестені жаңғырту,
қарастыру және мазмұндап бер.
мысалы: Үй –
бейнеленген шатыр, қоян –
суреттерді ұзын құлақтар
талқылау. т.б
Жұмысты жүйелі жүргізу негізінде
төмендегі нәтижелерге қол
жеткізіледі:
балалар тілі дамиды; сөздік қорлары толығады;
дұрыс дыбыстау,
байланыстырып сөйлеуге мәнерлеп сөйлеу
дағдыланады; дағдылары қалыптасады;
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz