Тіл дамыту әдістемесі. Жазу және тіл




Презентация қосу
Тақырыбы:
Тақырыбы:
Тіл дамыту
Тіл дамыту
әдістемесі. Жазу
әдістемесі. Жазу
және тіл
және тіл
•Оқушыларды
Тіл ң сөздік қорын
дамыту әдістемесінің дамытуға арналған
мақсаты : әдіс –тәсілдер
туралы мәлімет
беру.
Тіл дамыту әдістемесінің міндеттері

Түсінге Сауатты
Сөздікті жазуға Диалогтік
нін айта сөзді
дамыту дағдыла
білу қалыптастыру
ндыру
Тіл дамыту әдістемесінің
әдіс-тәсілдер:
балалардың жас
қойылымдарға қажетті театр
ерекшеліктеріне байланысты
түрлерін іріктеп, дайындау;
материалдарды жинақтау;

ата-аналармен жұмыс:
қойылымдарға ата-аналарды
қойылымдарға керекті қатыстыру, газеттер,
көрнекіліктер мен құрал- жылжымалы папкалар
жабдықтарды дайындау шығару, қажетті жабдықтар
дайындауға көмектесу
еліктеу әдісі;

Тәрбиешінің
қайталап сөйлеу мәден
айту әдісі; Тіл
дамыту
әдістеме
сі

құрастырып айту әдісі. сөйлесу әдісі;
Сұрақ-жауап әдісі Практикалык әдіс

Практикалык әдіске ойнау
Балардың тілін дамыту үшін
элементтері бойынша тіл үйрену
манызды әдістің бірі.Қай сынып болсын,
кіреді. Дидактикалық ойындар
сабақтың қай кезеніңде болсын
оқушылардың білімін бекітіп,
қолдануға болады . Өте белгілі де тиімді
сөздік қорын молайтады, сөз, сөз
әдіс. Жас ерекшелігіне байланысты
тіркесі, сөйлемдерді дұрыс
сұрақ дайындайды. Мысалы:
құрастыруға , қажетті сөздерді
Сенің тұратын қалаң қалай
дұрыс тауып қоюға, кішігірім әңгіме
аталады?
айтуға жаттығады. Балалар
Менің қалам Қостанай деп
ойынның тәртібін білмейтін балаға
аталады.
үйретеді, түсіндіреді.
Қаланың жанынан қандай өзен
ағады?
Тобыл өзені ағып өтеді.
Сабақта тілдік қатынас үш
түрлі жолмен немесе
қалыппен іске асырылады:

Жұптық. Топтық. Ұжымдық
.
Мнемокесте бойынша жұмыс жүргізу
кезеңдері 3 кезеңнен тұрады:

3. Қайта кодтаудан
кейін құрастырған
символдар
2. Жалпы бейнелер бойыша
символдардан әңгімені, ертегіні,
1. Кестені бейнелерді тақтақтарды
қарастыру және жаңғырту, мазмұндап бер.
бейнеленген мысалы: Үй –
суреттерді шатыр, қоян –
талқылау. ұзын құлақтар
т.б
Мнемокесте бойынша жұмыс жүргізу
кезеңдері 3 кезеңнен тұрады:

3. Қайта кодтаудан
кейін құрастырған
символдар
2. Жалпы бейнелер бойыша
символдардан әңгімені, ертегіні,
бейнелерді тақтақтарды
1. Кестені жаңғырту,
қарастыру және мазмұндап бер.
мысалы: Үй –
бейнеленген шатыр, қоян –
суреттерді ұзын құлақтар
талқылау. т.б
Жұмысты жүйелі жүргізу негізінде
төмендегі нәтижелерге қол
жеткізіледі:

балалар тілі дамиды; сөздік қорлары толығады;

дұрыс дыбыстау,
байланыстырып сөйлеуге мәнерлеп сөйлеу
дағдыланады; дағдылары қалыптасады;

Ұқсас жұмыстар
Сағира Рахметова Қазақ тілін оқыту методикасы
Тіл дамыту әдістемесі
Тіл дамыту әдістемесі басқа ғылымдармен байланысы
Тіл дамыту әдістемесінің курсы
Сынып Оқушылар Жоғары деңгей Орта деңгей Төмен деңгей саны
Балалардың тілін дамыту жүйесіндегі лексикалық, синтаксистік, стилистикалық жаттығулардың маңызы
Сауат ашу пәнінің маңыздылығы
ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарындағы тіл дамыту жұмыстары
Сауат ашу сабағына қойылатын талаптар
Пәндер