Балалардың тілін дамыту әдістемесі: жазу, сөздік қорды байыту және практикалық әдіс-тәсілдер


Slide 1

Тақырыбы: Тіл дамыту әдістемесі. Жазу және тіл

Slide 2

Тіл дамыту әдістемесінің мақсаты :

Оқушылардың сөздік қорын дамытуға арналған әдіс -тәсілдер туралы мәлімет беру.

Slide 3

Тіл дамыту әдістемесінің міндеттері

Сауатты жазуға дағдыландыру

Түсінгенін айта білу

Сөздікті дамыту

Диалогтік сөзді қалыптастыру

Slide 4

Тіл дамыту әдістемесінің әдіс-тәсілдер:

балалардың жас ерекшеліктеріне байланысты материалдарды жинақтау;

қойылымдарға керекті көрнекіліктер мен құрал-жабдықтарды дайындау

қойылымдарға қажетті театр түрлерін іріктеп, дайындау;

ата-аналармен жұмыс: қойылымдарға ата-аналарды қатыстыру, газеттер, жылжымалы папкалар шығару, қажетті жабдықтар дайындауға көмектесу

Slide 5

еліктеу әдісі;

құрастырып айту әдісі.

Тәрбиешінің сөйлеу мәден

Slide 6

Сұрақ-жауап әдісі

Практикалык әдіс

Балардың тілін дамыту үшін манызды әдістің бірі. Қай сынып болсын, сабақтың қай кезеніңде болсын қолдануға болады . Өте белгілі де тиімді әдіс. Жас ерекшелігіне байланысты сұрақ дайындайды. Мысалы:

Сенің тұратын қалаң қалай аталады?

Менің қалам Қостанай деп аталады.

Қаланың жанынан қандай өзен ағады?

Тобыл өзені ағып өтеді.

Практикалык әдіске ойнау элементтері бойынша тіл үйрену кіреді. Дидактикалық ойындар оқушылардың білімін бекітіп, сөздік қорын молайтады, сөз, сөз тіркесі, сөйлемдерді дұрыс құрастыруға, қажетті сөздерді дұрыс тауып қоюға, кішігірім әңгіме айтуға жаттығады. Балалар ойынның тәртібін білмейтін балаға үйретеді, түсіндіреді.

Slide 7

Сабақта тілдік қатынас үш түрлі жолмен немесе қалыппен іске асырылады:

Жұптық. .

Топтық.

Ұжымдық

Slide 8

Мнемокесте бойынша жұмыс жүргізу кезеңдері 3 кезеңнен тұрады:

2. Жалпы символдардан бейнелерді жаңғырту, мысалы: Үй - шатыр, қоян - ұзын құлақтар т. б

3. Қайта кодтаудан кейін құрастырған символдар бейнелер бойыша әңгімені, ертегіні, тақтақтарды мазмұндап бер.

Slide 9

Мнемокесте бойынша жұмыс жүргізу кезеңдері 3 кезеңнен тұрады:

2. Жалпы символдардан бейнелерді жаңғырту, мысалы: Үй - шатыр, қоян - ұзын құлақтар т. б

3. Қайта кодтаудан кейін құрастырған символдар бейнелер бойыша әңгімені, ертегіні, тақтақтарды мазмұндап бер.

Slide 10

Жұмысты жүйелі жүргізу негізінде төмендегі нәтижелерге қол жеткізіледі:

балалар тілі дамиды;

дұрыс дыбыстау, мәнерлеп сөйлеу дағдылары қалыптасады;

байланыстырып сөйлеуге дағдыланады;

сөздік қорлары толығады;

Slide 11
Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілін оқыту әдістемесі: Алтынсарин, Байтұрсынов, Аймауытов тәжірибесі және сөздік қорды дамыту
Мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін дамыту әдістемесі: оқу жоспары, әдіс-тәсілдер және іске асыру жолдары
Мектепке дейінгі балалардың сөздік қорын дамыту: әдістемелік тәсілдер мен жаттығулар
Сөйлеу тілін байытудағы сөздік жұмыстың әдістемесі
Балабақшадағы балалардың тілін дамытудың әдіс-тәсілдері мен тәжірибесі
Балабақшадағы балалардың тілін дамыту әдістері мен жүзеге асыру жолдары
Мектепке дейінгі балалардың ой-өрісі мен сөздік қорын дидактикалық ойындар арқылы дамыту әдістемесі
4-5 жастағы мектепке дейінгі балалардың коммуникативтік дағдылары мен білігін дамыту: әдіс-тәсілдер мен ойындық жаттығулар
Балалардың тілін орфоэпиялық дыбыстау мәдениетіне тәрбиелеу әдістемесі
Суретпен жұмыс арқылы қазақ тілін дамыту әдістемесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz