Тіл дамыту әдістемесі. Жазу және тіл


Slide 1

Тақырыбы: Тіл дамыту әдістемесі. Жазу және тіл

Slide 2

Тіл дамыту әдістемесінің мақсаты :

Оқушылардың сөздік қорын дамытуға арналған әдіс -тәсілдер туралы мәлімет беру.

Slide 3

Тіл дамыту әдістемесінің міндеттері

Сауатты жазуға дағдыландыру

Түсінгенін айта білу

Сөздікті дамыту

Диалогтік сөзді қалыптастыру

Slide 4

Тіл дамыту әдістемесінің әдіс-тәсілдер:

балалардың жас ерекшеліктеріне байланысты материалдарды жинақтау;

қойылымдарға керекті көрнекіліктер мен құрал-жабдықтарды дайындау

қойылымдарға қажетті театр түрлерін іріктеп, дайындау;

ата-аналармен жұмыс: қойылымдарға ата-аналарды қатыстыру, газеттер, жылжымалы папкалар шығару, қажетті жабдықтар дайындауға көмектесу

Slide 5

еліктеу әдісі;

құрастырып айту әдісі.

Тәрбиешінің сөйлеу мәден

Slide 6

Сұрақ-жауап әдісі

Практикалык әдіс

Балардың тілін дамыту үшін манызды әдістің бірі. Қай сынып болсын, сабақтың қай кезеніңде болсын қолдануға болады . Өте белгілі де тиімді әдіс. Жас ерекшелігіне байланысты сұрақ дайындайды. Мысалы:

Сенің тұратын қалаң қалай аталады?

Менің қалам Қостанай деп аталады.

Қаланың жанынан қандай өзен ағады?

Тобыл өзені ағып өтеді.

Практикалык әдіске ойнау элементтері бойынша тіл үйрену кіреді. Дидактикалық ойындар оқушылардың білімін бекітіп, сөздік қорын молайтады, сөз, сөз тіркесі, сөйлемдерді дұрыс құрастыруға, қажетті сөздерді дұрыс тауып қоюға, кішігірім әңгіме айтуға жаттығады. Балалар ойынның тәртібін білмейтін балаға үйретеді, түсіндіреді.

Slide 7

Сабақта тілдік қатынас үш түрлі жолмен немесе қалыппен іске асырылады:

Жұптық. .

Топтық.

Ұжымдық

Slide 8

Мнемокесте бойынша жұмыс жүргізу кезеңдері 3 кезеңнен тұрады:

2. Жалпы символдардан бейнелерді жаңғырту, мысалы: Үй - шатыр, қоян - ұзын құлақтар т. б

3. Қайта кодтаудан кейін құрастырған символдар бейнелер бойыша әңгімені, ертегіні, тақтақтарды мазмұндап бер.

Slide 9

Мнемокесте бойынша жұмыс жүргізу кезеңдері 3 кезеңнен тұрады:

2. Жалпы символдардан бейнелерді жаңғырту, мысалы: Үй - шатыр, қоян - ұзын құлақтар т. б

3. Қайта кодтаудан кейін құрастырған символдар бейнелер бойыша әңгімені, ертегіні, тақтақтарды мазмұндап бер.

Slide 10

Жұмысты жүйелі жүргізу негізінде төмендегі нәтижелерге қол жеткізіледі:

балалар тілі дамиды;

дұрыс дыбыстау, мәнерлеп сөйлеу дағдылары қалыптасады;

байланыстырып сөйлеуге дағдыланады;

сөздік қорлары толығады;

Slide 11
Ұқсас жұмыстар
Сағира Рахметова Қазақ тілін оқыту методикасы
Тіл дамыту әдістемесі
Тіл дамыту әдістемесі басқа ғылымдармен байланысы
Тіл дамыту әдістемесінің курсы
Сынып Оқушылар Жоғары деңгей Орта деңгей Төмен деңгей саны
Балалардың тілін дамыту жүйесіндегі лексикалық, синтаксистік, стилистикалық жаттығулардың маңызы
Сауат ашу пәнінің маңыздылығы
ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарындағы тіл дамыту жұмыстары
Сауат ашу сабағына қойылатын талаптар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz