ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Презентация қосу
ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ
ӘДІСТЕМЕСІ
Суреттерге назар аударыңыздар, суреттегі тұлғаларды
қалай байланыстырар едіңіздер?
Ы.Алтынсарин еңбектері:
• “Қазақ хрестоматиясы”
(Кел, балалар оқылық!)
• “Қазақтарға орыс тілін оқытудың
қолданбасы”
(әңгіме әдісін қазақ мектебінде
алғаш рет қолданды)
А.Байтұрсынов еңбектері:
• Мектеп балаларына арналған “Оқу
құралы”, 1912 ж.
• “Баяншы”
• “Нұсқаушы”
• “Әліппе”
• “Сауат атқыш”
• “Тіл жұмсар”
А.Байтұрсыновтың тілді үйретуде ұсынған
тиімді тәсілдері мен қағидалары:
• Тілдік материалды жеңілден ауырға,
оңайдан қиынға, жайдан күрделіге қарай
оқыту;
• Кез келген тілді үйретуді “қаріптан” ,
яғни әріптен бастау керек;
• Тілді үйрету ана тілінің сөз, сөйлем
жүйесін білгізумен қатаржұруі тиіс;
• Тіл арқылы сауат ашуда суреттерге көп
мән берілуі керек;
• Оқушыларға арналған материалдар аса
түсінікті болуы шарт;
Жүсіпбек Аймауытов еңбектері:
• “Тәрбиеге жетекші” (Орынбор, 1924)
• Психология (жан жүйесі) мен өнер
таңдау” (Мәскеу, 1926)
• “Комплекспен оқыту жолдары”
Ж. Аймауытовтың қазақ тілін оқыту
мәселелеріне қатысты еңбектерін былай
топтастыруға болады:
• Қазақ тілін сапалы әрі тиімді оқытуға
байланысты жазылған еңбектер;
• Қазақ тілін әріптен бастап үйрету
әдісіне арналған еңбектер;
• Қазақ тілін жүйелі түрде оқытуға
бағытталған еңбектер.
Балалардың сөздік
қорын дамытуға арналған
жаттығулар
«Сөз
құра»
«Жұмбақ
«Сөз
ойла»
ойла»
«Жақсы- «Үш сөз
жаман», «Жалғастыр ата».
»,
Тілді меңгеру үшін баланың ынтасын
жетілдіру – ең маңызды шарт (Ж.А.)
• Алдын ала дайындалған сұрақтар арқылы
баланың ынтасын бұру;
• Баланың ынтасын арттыратын, қызықты
мағлұматтарды ғана алу;
• Баланың ілтипатын қадағалап қоймай,
мұғалімнің өзі де материалды бар
ынтасымен үйрету;
• Жаңа материалды баланың бұрыннан
білетін материалдарымен ұштастыра
білу;
Балалардың тілін дамыту
әдістемесі және оны жүзеге асыру
жолдару.
3. Арнаулы
ҰОІӘ балардың
2. Еркін сөйлеу сөздік қорын
қатысында байыту әдіс-
балардың сөздік тәсілдері
1. Лексика тіл қорын байыту
құрылымының әдіс-тәсілдері.
компонеттері
ретінде.
.
Қорыта айтқанда , жеке
пәннің әр сабақтарында тіл
дамыту жұмыстары жүйелі
түрде дұрыс
ұйымдастырылған жағдайда
балалардың сөздік қоры
молайып, тіл орамдылығы
артып, оқушылардың
тұлғалық ерекшелігі
дамиды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz