ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ




Презентация қосу
ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ
ӘДІСТЕМЕСІ
Суреттерге назар аударыңыздар, суреттегі тұлғаларды
қалай байланыстырар едіңіздер?
Ы.Алтынсарин еңбектері:
• “Қазақ хрестоматиясы”
(Кел, балалар оқылық!)

• “Қазақтарға орыс тілін оқытудың
қолданбасы”
(әңгіме әдісін қазақ мектебінде
алғаш рет қолданды)
А.Байтұрсынов еңбектері:
• Мектеп балаларына арналған “Оқу
құралы”, 1912 ж.
• “Баяншы”
• “Нұсқаушы”
• “Әліппе”
• “Сауат атқыш”
• “Тіл жұмсар”
А.Байтұрсыновтың тілді үйретуде ұсынған
тиімді тәсілдері мен қағидалары:
• Тілдік материалды жеңілден ауырға,
оңайдан қиынға, жайдан күрделіге қарай
оқыту;
• Кез келген тілді үйретуді “қаріптан” ,
яғни әріптен бастау керек;
• Тілді үйрету ана тілінің сөз, сөйлем
жүйесін білгізумен қатаржұруі тиіс;
• Тіл арқылы сауат ашуда суреттерге көп
мән берілуі керек;
• Оқушыларға арналған материалдар аса
түсінікті болуы шарт;
Жүсіпбек Аймауытов еңбектері:
• “Тәрбиеге жетекші” (Орынбор, 1924)
• Психология (жан жүйесі) мен өнер
таңдау” (Мәскеу, 1926)
• “Комплекспен оқыту жолдары”
Ж. Аймауытовтың қазақ тілін оқыту
мәселелеріне қатысты еңбектерін былай
топтастыруға болады:
• Қазақ тілін сапалы әрі тиімді оқытуға
байланысты жазылған еңбектер;

• Қазақ тілін әріптен бастап үйрету
әдісіне арналған еңбектер;

• Қазақ тілін жүйелі түрде оқытуға
бағытталған еңбектер.
  Балалардың сөздік
қорын дамытуға арналған
жаттығулар
«Сөз
құра»
«Жұмбақ
«Сөз
ойла»
ойла»

«Жақсы- «Үш сөз
жаман», «Жалғастыр ата».
»,
Тілді меңгеру үшін баланың ынтасын
жетілдіру – ең маңызды шарт (Ж.А.)
• Алдын ала дайындалған сұрақтар арқылы
баланың ынтасын бұру;
• Баланың ынтасын арттыратын, қызықты
мағлұматтарды ғана алу;
• Баланың ілтипатын қадағалап қоймай,
мұғалімнің өзі де материалды бар
ынтасымен үйрету;
• Жаңа материалды баланың бұрыннан
білетін материалдарымен ұштастыра
білу;
Балалардың тілін дамыту
әдістемесі және оны жүзеге асыру
жолдару. 

3. Арнаулы
ҰОІӘ балардың
2. Еркін сөйлеу сөздік қорын
қатысында байыту әдіс-
балардың сөздік тәсілдері
1. Лексика тіл қорын байыту
құрылымының әдіс-тәсілдері.
компонеттері
ретінде.

.
Қорыта айтқанда , жеке
пәннің әр сабақтарында тіл
дамыту жұмыстары жүйелі
түрде дұрыс
ұйымдастырылған жағдайда
балалардың сөздік қоры
молайып, тіл орамдылығы
артып, оқушылардың
тұлғалық ерекшелігі
дамиды.

Ұқсас жұмыстар
Сағира Рахметова Қазақ тілін оқыту методикасы
ФОНЕТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі пәнінен мазмұнды суреттермен жұмыс
Қазақ тілі оқыту әдістемесі
Арнайы мектептегі қазақ тілі әдістемесі жалпы шолу
Қазақ тілін оқыту әдістемесі туралы
Бастауыш мектепте қазақ тілі грамматикасын оқыту
Тіл дамыту әдістемесі
Пән оқытушысы
Бастауыш сыныпта етістікті оқыту тәсілдері
Пәндер