ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ



ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ

Суреттерге назар аударыңыздар, суреттегі тұлғаларды қалай байланыстырар едіңіздер?

Ы. Алтынсарин еңбектері:
“Қазақ хрестоматиясы”
(Кел, балалар оқылық!)
“Қазақтарға орыс тілін оқытудың қолданбасы”
(әңгіме әдісін қазақ мектебінде алғаш рет қолданды)

А. Байтұрсынов еңбектері:
Мектеп балаларына арналған “Оқу құралы”, 1912 ж.
“Баяншы”
“Нұсқаушы”
“Әліппе”
“Сауат атқыш”
“Тіл жұмсар”

А. Байтұрсыновтың тілді үйретуде ұсынған тиімді тәсілдері мен қағидалары:
Тілдік материалды жеңілден ауырға, оңайдан қиынға, жайдан күрделіге қарай оқыту;
Кез келген тілді үйретуді “қаріптан”, яғни әріптен бастау керек;
Тілді үйрету ана тілінің сөз, сөйлем жүйесін білгізумен қатаржұруі тиіс;
Тіл арқылы сауат ашуда суреттерге көп мән берілуі керек;
Оқушыларға арналған материалдар аса түсінікті болуы шарт;

Жүсіпбек Аймауытов еңбектері:
“Тәрбиеге жетекші” (Орынбор, 1924)
Психология (жан жүйесі) мен өнер таңдау” (Мәскеу, 1926)
“Комплекспен оқыту жолдары”

Ж. Аймауытовтың қазақ тілін оқыту мәселелеріне қатысты еңбектерін былай топтастыруға болады:
Қазақ тілін сапалы әрі тиімді оқытуға байланысты жазылған еңбектер;
Қазақ тілін әріптен бастап үйрету әдісіне арналған еңбектер;
Қазақ тілін жүйелі түрде оқытуға бағытталған еңбектер.

Балалардың сөздік қорын дамытуға арналған жаттығулар
«Жалғастыр»,
«Жақсы-жаман»,
«Жұмбақ ойла»
«Сөз құра»
«Сөз ойла»
«Үш сөз ата».

Тілді меңгеру үшін баланың ынтасын жетілдіру - ең маңызды шарт (Ж. А. )
Алдын ала дайындалған сұрақтар арқылы баланың ынтасын бұру;
Баланың ынтасын арттыратын, қызықты мағлұматтарды ғана алу;
Баланың ілтипатын қадағалап қоймай, мұғалімнің өзі де материалды бар ынтасымен үйрету;
Жаңа материалды баланың бұрыннан білетін материалдарымен ұштастыра білу;

Балалардың тілін дамыту әдістемесі және оны жүзеге асыру жолдару.
2. Еркін сөйлеу қатысында балардың сөздік қорын байыту әдіс-тәсілдері.
3. Арнаулы ҰОІӘ балардың сөздік қорын байыту әдіс- тәсілдері

Қорыта айтқанда, жеке пәннің әр сабақтарында тіл дамыту жұмыстары жүйелі түрде дұрыс ұйымдастырылған жағдайда балалардың сөздік қоры молайып, тіл орамдылығы артып, оқушылардың тұлғалық ерекшелігі дамиды.

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz