Қазақ тілін оқыту әдістемесі: Алтынсарин, Байтұрсынов, Аймауытов тәжірибесі және сөздік қорды дамыту


Slide 1

ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ

Slide 2

Суреттерге назар аударыңыздар, суреттегі тұлғаларды қалай байланыстырар едіңіздер?

Slide 3

Ы. Алтынсарин еңбектері:

“Қазақ хрестоматиясы”

(Кел, балалар оқылық!)

“Қазақтарға орыс тілін оқытудың қолданбасы”

(әңгіме әдісін қазақ мектебінде алғаш рет қолданды)

Slide 4

А. Байтұрсынов еңбектері:

Мектеп балаларына арналған “Оқу құралы”, 1912 ж.

“Баяншы”

“Нұсқаушы”

“Әліппе”

“Сауат атқыш”

“Тіл жұмсар”

Slide 5

А. Байтұрсыновтың тілді үйретуде ұсынған тиімді тәсілдері мен қағидалары:

Тілдік материалды жеңілден ауырға, оңайдан қиынға, жайдан күрделіге қарай оқыту;

Кез келген тілді үйретуді “қаріптан”, яғни әріптен бастау керек;

Тілді үйрету ана тілінің сөз, сөйлем жүйесін білгізумен қатаржұруі тиіс;

Тіл арқылы сауат ашуда суреттерге көп мән берілуі керек;

Оқушыларға арналған материалдар аса түсінікті болуы шарт;

Slide 6

Жүсіпбек Аймауытов еңбектері:

“Тәрбиеге жетекші” (Орынбор, 1924)

Психология (жан жүйесі) мен өнер таңдау” (Мәскеу, 1926)

“Комплекспен оқыту жолдары”

Slide 7

Ж. Аймауытовтың қазақ тілін оқыту мәселелеріне қатысты еңбектерін былай топтастыруға болады:

Қазақ тілін сапалы әрі тиімді оқытуға байланысты жазылған еңбектер;

Қазақ тілін әріптен бастап үйрету әдісіне арналған еңбектер;

Қазақ тілін жүйелі түрде оқытуға бағытталған еңбектер.

Slide 8

Балалардың сөздік қорын дамытуға арналған жаттығулар

«Жалғастыр»,

«Жақсы-жаман»,

«Жұмбақ ойла»

«Сөз құра»

«Сөз ойла»

«Үш сөз ата».

Slide 9

Тілді меңгеру үшін баланың ынтасын жетілдіру - ең маңызды шарт (Ж. А. )

Алдын ала дайындалған сұрақтар арқылы баланың ынтасын бұру;

Баланың ынтасын арттыратын, қызықты мағлұматтарды ғана алу;

Баланың ілтипатын қадағалап қоймай, мұғалімнің өзі де материалды бар ынтасымен үйрету;

Жаңа материалды баланың бұрыннан білетін материалдарымен ұштастыра білу;

Slide 10

Балалардың тілін дамыту әдістемесі және оны жүзеге асыру жолдару.

2. Еркін сөйлеу қатысында балардың сөздік қорын байыту әдіс-тәсілдері.

3. Арнаулы ҰОІӘ балардың сөздік қорын байыту әдіс- тәсілдері

Slide 11

Қорыта айтқанда, жеке пәннің әр сабақтарында тіл дамыту жұмыстары жүйелі түрде дұрыс ұйымдастырылған жағдайда балалардың сөздік қоры молайып, тіл орамдылығы артып, оқушылардың тұлғалық ерекшелігі дамиды.

Slide 12
Ұқсас жұмыстар
Балалардың тілін дамыту әдістемесі: жазу, сөздік қорды байыту және практикалық әдіс-тәсілдер
Ахмет Байтұрсынов - қазақ тілін оқыту әдістемесінің негізін қалаушы
Суретпен жұмыс арқылы қазақ тілін дамыту әдістемесі
Сөйлеу тілін байытудағы сөздік жұмыстың әдістемесі
Орыс мектептерінде қазақ тілінің сөздік қорын дамыту әдістері
Қазақ тілін оқыту әдістемесі: орыс аудиториясына арналған әдістер мен педагогикалық құзыреттілік
Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында мәтін арқылы оқушылардың тілін дамыту әдістемесі
Қазақ классиктері: Ахмет Байтұрсынов, Мағжан Жұмабаев, Жүсіпбек Аймауытов, Міржақып Дулатов - өмірі, шығармашылығы және сыныптық бағалау критерийлері
Мектепке дейінгі кезеңде қазақ тілін дамыту әдістемесі: коммуникативтік үлгілер, типтік құрылғылар және халық педагогикасы
Қазақ тілінің фонетикасын оқыту әдістемесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz