Оқу сабақтарының ерекшеліктері. Сыныптан тыс оқу




Презентация қосу
Оқу сабақтарының
ерекшеліктері.Сыныптан тыс оқу
Сыныптан тыс оқыту нәтижесінде мектеп бітіруші
оқушылар әдебиет пәнінен шығарма жазуда,
ауызша емтихан тапсыруда өздерінің терең
білімділігін, саналылығын көтереді. Оқушылардың
бос уақыттарын пайдалы, тиімді өткізуде,
инабаттылық, имандылық, адамгершілік сияқты биік
қасиеттерге баулуда, ұлттық өнерді, халық өнерін
қастерлеу, қорғауда да сыныптан тыс оқытудың жас
ұрпаққа берері көп.

Сыныптан тыс жұмыстар оқушылардың қабілеті,
икемі, дарыны, жеке ынтасы негізінде
ұйымдастырылады және бірнеше салаға бөлінеді.
Олар: үйірме, сыныптан тыс оқу, конференциялар,
викториналар, апталықтар, әдеби кештер т.б.
Қазіргі кезеңде мұғалім
оқушыға сапалы білім беру
үшін жоспарлы мектеп
пәндерін игертуде, осы
пәндерден терең білім,
білік қалыптастыруға
аздық етеді. Мұның орнын
үйірме жұмыстары
толтырады.
Үйірме жұмысы дегеніміз -

алынған білімді
кеңейту,
сауаттылықты көтеру,
оқушылардың пәнге
деген
қызығушылығын
Үйірме жұ мыстарында 
педагогикалық әдіс­тәсілдерді 
мақсатты қолданудың қажеттілігі :
Материалды түсінікті, қызықты етіп
жеткізу
“Қызықтыру, жандандыру” үшін
техникалық құралдар мен
көрнекіліктерді қолдану
Жаттығулардағы “нақтыланды,
бекітеді” түсініктерінде оқушылар өз
мысалдарын келтіруді жоспарлау
Мини-дәріс, әңгіме әдісін қолдану
Үйірме жұмысының күнілгері
хабарландырылуы
Үйірме жұмыстары арқылы оқушылардың
шығармашылық, ойлау қабілетін дамытуда
оқыту технологияларының маңызы:

Атауы Мақсаты
Оқытуды оңтайландыру, жеке
Модульдік тұлғаның ойлау деңгейіне
оқыту бейімдеу

Жеке тұлғаны және оның
Дамыта оқыту қасиеттерін, ойлау қабілетін
дамыту
Ойлау қабілеттерін дамытуға
Саралап оқыту оңтайлы жағдай туғызу
Оқып – үйренушінің
Белсенді оқыту белсенділігін ұйымдастыру
Білімді, білікті, дағдыны
Сыныптан тыс игерудің тұлғалық –
қызметтіксипатын қамтамасыз
ету
• Әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады. Зерттеу-
• Әркімнің идеясы пайдалы болғанмен, мұқият бағаланады. шілік
• Қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді. әңгіме
• Топтағы қатысушылар келіісімге жетуге тырысады.
Кумуля-
• Айтылған пікірлермен бәрі бірдей келісе береді. тивтік
• Идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият әңгіме
бағалана бермейді.
Әңгі
• Ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз ме-
шешімдерінде қалады деба
анықтамасы
• Орта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталады . т
• 1. Оқушылар өзара сұхбаттасады, ойын дамытып
келесі оқушымен ой бөліседі. Мұғалім мен оқушы
арасында көпірше орнатылады.
2. Оқушы өзінің ойын жинақтап, тұжырымдай
алады, білімі жоғарылайды. Кез келген пікір
алмасуға еркін қатысады.
3. Оқушының сөйлеу шеберлігі мен мәдениеті,
ізденімпаздылығы, топта өзін ұстау қабілеті
жақсарады.
4. Диалог арқылы оқушылар бір-бірлерінен
үйренуіне жағдай жасалады. Мұғалім аз сөйлеп,
оқушы өз ойын еркін жеткізеді.
• 1. Тәрбиелік шараларда мұғалім басты рөлді
алып, шараны бастан-аяқ өзі дайындады.
2. Оқушы дайын нәрсені айтуға дағдыланды.
3. Мұғалім көп сөйлеп, оқушы аз сөйлейді.
4. Оқушы өзінің ойын еркін жеткізе алмайды.
• 5. Тәрбиелік шаралар бірсарынды өтті.
қолданудың тиімділігі
Сыныптан тыс шараларда диалогтік модулді
ңы зға
рл а р ы
На за
м ет !
ра х

Ұқсас жұмыстар
Сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру
ӘДЕБИЕТТЕН СЫНЫПТАН ТЫС
ДЕНЕ ТӘРБИЕСІ БОЙЫНША АЛУ
Эстетикалық тәрбиенің міндеттері
Музыканы тыңдау әдістемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру технологиясы
ЭКОЛОГИЯ МӘСЕЛЕРІ БОЙЫНША МЕКТЕПТЕН ТЫС ЖӘНЕ САБАҚТАН
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ ФОРМАЛАРЫ
Тұлғаның функционалды сауаттылығы
Хордағы ән айту
Пәндер