Педагогикалық менеджмент нысандарының ерекшеліктері мен сипаттамасы


Slide 1

«Менеджмент - бұл адамдардың ынтымақтастығы, өзара қарым-қатынас тәсілі, нәтижесі адамның ішкі әлеуетіне бағытталған әкімшілік іскерліктің ерекше формасы» деп көрсеткен ғалым?

А

Ө

О

Ү

И

П

Й

К

Қ

Л

М

Н

Ң

З

Ж

Ё

Е

Д

Ғ

Г

В

Б

Ә

Т

І

Ш

Ц

Ұ

У

Ф

Ы

Х

Һ

Ч

С

Э

Я

Ю

А

Slide 2

«Менеджмент - бұл басқару ғана емес, кез келген маманға қажет білімдердің жиынтығы» деп айтқан ғалым

Ө

Ү

И

П

К

Қ

Н

Ң

З

Ё

Ғ

Ә

Т

І

Ш

Ц

Ұ

У

Ф

Ы

Х

Һ

Ч

С

Э

Я

Ю

Ж

Р

А

О

Й

К

В

Е

Slide 3

Мектеп басқарудың педагогикалық жүйесі және нысаны ретінде

Жоспары:

1. «Жүйе» түсінігінің анықтамасы және оның негізгі қасиеттеріне сипаттама (тұтастық және бөлінушілік, тұрақты қарым-қатынас болуы, пайда (эмерджентность), синергетикалылық, мультипликативтік) .

2. Педагогикалық жүйенің құрамдары. Жалпы белгілері. Педагогикалық іс-әрекеттің мақсаты (түлектің мінсіз бейнесі) жүйеқұраушы құрылым ретінде.

3. Басқару жүйесі, оның педагогикалық іс-әрекетке, байланыс және қарым-қатынасқа бағыттылығы.

4. Әдістемелік жүйе, оның құрылысы, негізгі құрастырушылардың анықтамасы, әдістемелік жүйенің мақсаты. Мәдени білім беру ортасы.

5. Педагогикалық үдеріс, ұйымдастыру формасы, технологиясы және құралдары, әдістері мен білім беру мазмұны.

Slide 4

Педагогикалық менеджмент нысандарының ерекшеліктері мен сипаттамасы

Педагогикалық процесті басқару - қойылған мақсатқа сәйкес шешім қабылдау, ұйымдастыру, бақылау, басқару объектісін зерттеу, алыған ақпараттарды талдау және қорытындылау іс-әрекеті болып табылады.

Мектепішілік басқару - тиімді нәтижелерге қол жеткізу мақсатында тұтас педагогикалық процестің объективтік заңдылықтарын тануға негізделген оған қатысушылардың мақсатты, саналы өзара әсерлесуі.

Тұтас педагогикалық процес қатысушыларының оны басқарудағы өзара әсерлесуі өзара байланысты: педагогикалық талдау, мақсат қою және жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау, реттеу мен түзету тәрізді әрекеттер мен функциялардан тұрады.

Slide 5

Қазіргі білім беру жүйесінің дамудағы бір ерекшелік - білім беру мемлекеттік-қоғамдық басқару болып табылады.

Білім беру жүйесін мемлекеттік басқару сипаты мындай қағидалар принциптер жиынтығымен анықталады:

1

5

6

4

2

3

білім беру жүйесінің ұлттық мәдениеттерді және салт-дәстүрлерді мемлекеттік тараптардан қорғауы;

білім берудің зиялылығы;

білім берудің жалпыға бірдейлігі;

болуы;

білім берудің демократиялық сипатта

білім берудегі еркіндік пен плюрализм;

білім берудің ізгілік сипатта болуы;

Slide 6

Мектеп педагогикалық жүйеге жатады, себебі ол бірқатар жүйе құраушы факторлармен, қызмет көрсету жағдайларымен, құрылымдық және функционалдық компоненттер жиынтығымен сипатталады.

Мектепті педагогикалық жүйе және басқару объектісі ретінде қарастыру оны басқарушылардың басқару іс-әрекеті бір мезгілде мақсаттар анықтау мен олардың нәтижелеріне қол жеткізуге, педагогикалық және оқушылар ұжымдарын қалыптастыру жағдайларын жасауға, оқу-тәрбие жұмысы мазмұнын таңдап алу мен құралдарын, нысандарын, әрекетін қолдануға мүмкіндік береді. Мұндай амал педагогикалық жүйе мақсаттылығын сақтай отырып, оны құрайтын компоненттерді жаңартуға тиімді әсер етеді.

Педагогикалық жүйенің уақытша сипаттамалары үш өзара байланысты кезеңдермен анықталады:

бастапқы жалпы - 1-4 сыныптар;

негізгі жалпы - 5-9 сыныптар;

орта (толық) жалпы білім беру - 10-11 сыныптар.

Slide 7

Педагогикалық жүйенің құрылымдық элементтері педагогикалық ұжым және оның жетекшілерінің немесе басқарушы жүйенің іс-әрекеті негізінде анықталады.

Басқарушы жүйе құрылымы төрт деңгейге бөлінеді:

I деңгей

IV деңгей

II деңгей

III деңгей

мектеп директоры, мектеп кеңесі, оқушылар комитеті, қоғамдық ұйымдар жетекшілерінен тұрады.

оқушылар, сынып және жалпы мектеп оқушыларының өзін-өзі басқару органы

мұғалімдер, тәрбиешілер, сынып жетекшілері.

мектеп директорының орынбасары, мектеп психологы, әлеуметтік педагог, қоғамдық пайдалы еңбекті ұйымдастырушы, аға жетекшілер, мектеп директорының шаруашылық жөніндегі көмекшісі, өзін-өзі басқаруға қатысатын органдар мен бірлестіктер

Slide 8

Қазіргі заман жағдайында жалпы білімдік немесе қалаған басқа да оқу-тəрбие мекемелерінің педагогикалық жүйесін əрқайсысы өз алдына күрделі жүйе бөлімшелері болып есептелетін төмендегідей жүйешелер бірлігі ретінде қарастыру қабылданған:

дидактикалық

Бұл жүйеше өз ішіне сабақ жəне сабақтан тыс оқу-тəрбие жұмыстарын; міндетті жəне факультатив дəрістерді; оқу процесін ұйымдастырудың негізгі формасы - сабақтың (сабақтағы оқушы жəне мұғалімдердің жұмыс орындау əдістемелерін) әрбірін өз алдына жүйе бірліктері ретінде қамтиды;

үлкен жүйе бола тұрып, келесідей сыныптан тыс жəне мектептен тыс тəрбие жұмыстары, отбасы тəрбиесі, қоғамдық мекемелердегі тəрбие жəне өзіндік тəрбие жүйешелерінен құралады;

оқу процесін басқару, тəрбие жұмыстарына жетекшілік, басқа да жұмыс түрлерін алып бару жүйешелерінен құралады.

тəрбиелік

мектептің əкімшілік жүйесі

Slide 9

Қызметкерлер құрамын орналастыру


Ұқсас жұмыстар
Сапа анықтамалары
МЕНЕДЖМЕНТ ТҮСІНІГІ. МЕНЕДЖМЕНТ ЭВОЛЮЦИЯСЫ
Медициналық көмек сапасы менеджмент жүйесі
Менеджер мен менеджменттің қазіргі заманғы ұйымдар үшін маңыздылығы
Билік және басқару мәдениеті
ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ БАКАЛАВРИАТ
Білім беру жүйесіндегі менеджменті
Педагогикалық менеджменттің принциптері
Менеджмент психологиясына кіріспе
Менеджменттің анықтамалары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz