Діни экстремизм мен терроризмнің алдын алу үшін, қоғамдық - гуманитарлық пәндерді оқытудың тиімді технологиясын жасау




Презентация қосу
Жоба тақырыбы: Діни экстремизм мен терроризмнің алдын
алу үшін, қоғамдық-гуманитарлық пәндерді оқытудың тиімді
технологиясын жасау

Тексерген: Тәрбие және тұлғаны әлеуметтендіру кафедрасының аға оқытушысы:
Капизаева К.А.
Орындағандар:
Әнес Қ-көру қабілеті бұзылған балаларға арналған мектеп интернаты тәрбиешісі;
К. Жубашева Қ.С - ЖББ М.Қаналиев атындағы Алғабас ОМБК-нің ТІЖО;
Джангужиев М.С. №47 мектебінің тарих пәнінің мұғалімі;
Жангирова У.И. ЖОББ Шипов мектебінің тарих пәнінің мұғалімі.
Жобаның мақсаты:
Әлемдік діндер мен түрлі ағымдарға байланысты ой-өрісі мен
дүние танымын кеңейте отырып, білім берудің жаңа жүйесінде
әдіс – тәсілдердің тиімді технологиясын жасап, бәсекелестікке
қабілеті мол, шығармашылық бағытта еңбектенетін, ой
қабілетімен ерекшеленетін азаматты тәрбиелеу;

Жобаның міндеті:
1.Мұғалімнің біліктілігін арттыру;
2.Жаңа технологияны меңгеру;
3.Қоғамдық-гуманитарлық пәндер негізінде оқытудың тиімділігін
арттыру;
Күтілетін нәтиже: Нәтижесінде отансүйгіш, бәскеге қабілетті
жас білімді тұлға қалыптасады;
2017-2020 жылға діни-экстремизмге қарсы іс-қимыл туралы заңға
сәйкес мемлекеттің зайырлығын нығайту мақсатында жаңа
технологияны пайдалана отырып, ақпараттық түсіндірме
жұмыстары күшейеді;
-
Діни экстремиз мен терроризмнің алдын алу үшін
оқытудың жаңа технологиялық үрдісін жасау

• Білім берудің жаңа мазмұны оқушы мен мұғалімді жасау үздіксіз
білім алуға қажеттілігін, жаңа білім игерудегі шығармашылық
қарым-қатынасын, өз еркінше білім мен іскерліктерін
қалыптастыруға негізделеді. Жаңа заман мұғалімі өз білімін
қолданумен қатар, шәкірттерін зерттеушілік-ізденушілік әрекетін
ұйымдастырудың әдіс-тәсілдерін меңгеру керек. Алдыңғы сатыда
ұстаздың өзі ізденімпаз болғаны аса маңызды.
• Қазіргі таңда әдіс-тәсілдің тиімдісін мұғалім өз еркімен
таңдайды. Қ.Жұбанов айтпақшы: «Егер мұғалім пәнді жақсы
білсе, онда дұрыс әдісті де табады». Сондықтан түрлі әдіс-
тәсілдерді саралай отырып, тиімдісін өзіндік ой еңбегімен
ұштастыра алса, әр сабақ өз нәтижесін беретініне сенемін. Заман
талабына сай шәкірт шығармашылығын дамытуға, мұғалімнің
қажеттіліктеріне жан-жақты жауап беретін тиімді технологиялар
шексіз. Тәжірибеде сол технологияларды қолдану, оңын-солын
тану, зерттеу.
Әдіс –тәсілдерді қоғамдық
гуманитарлық пәндерде
қолдану
• . Атап айтатын болсақ, «Сынтұрғысынан ойлау», М.М.Жанпейісованың
«Модульдік оқыту технологиясы», Қ.Бітібаеваның «Логикалық
модельмен оқыту технологиясы» сабақ барысында оқушыларға сапалы
және терең білім беруде атқаратын қызметі орасан зор.
• Кез – келген педагог тұлғаны тәрбиелеуде сыныпта өзара ақпарат
алмасу, оларды бір – бірімен бірлесе отырып, білімдер мен дағдыларын
қалыптастыруға және өз ойларын еркін жеткізіп, ортаға салып, талдап,
нәтиже шығара білуге бейімдеу үшін ақпараттық орта құруы қажет.
• Қазақ тілі мен әдебиеті, тарих, өзін-өзі тану , сабақтарын ақпараттық
инновациялық технологиялар арқылы өткізе отырып, интербелсенді
тақтамен жұмыс жасуға машықтыруға болады. Әр түрлі
презентацияларды, видео материалдарды көру және қолда бар
материалдармен өздері сабақтарды құрастыра алады. Компьютермен
жеке дара жұмыс жасау барысында, деңгейлік тапсырмаларды орындау
жұмыстары тиімді жүргізіледі. Алдын ала мұғалімнің даусымен
жазылған аудио-мәтіндерді, ән- күйлерді тыңдау жұмыстары жүргізіледі.
Өз білімдерін тексеру мақсатында электронды тестпен жұмыс жасау,
электронды оқулықтармен жұмыс жасуға машықтандыру.
Шығармашылық, іздену жұмыстарында интернет, сайттардан
қажет деректерді тауып, пайдалануға үйретуге болады.
Жұмыстарын, жобаларын, презентацияларын сыныптың
алдында қорғауға үйрету – педагоикалық міндеттерді шешудегі
жаңалығы.
Қорытынды:
Орта білім жүйесіндегі қоғамтану және әлеуметтік- гуманитарлық білім алудың
құрамдас бөлігі болып табылады.
• діни сенім бостандығы, әлемдік және дәстүрлі діндердің, жаңа діни
қозғалыстардың тарихы мен қазіргі жай-күйі, теріс пиғылды діни ағымдар мен
тыйым салынған діни ұйымдар туралы жан-жақты білім беру;
• оқушыларды экстремизм, терроризм және діни радикализм идеологияларын
қабылдамауға үйрету, рухани-адамгершілік құндылықтар негізінде толеранттылық
қасиетке тәрбиелеу және олардың гуманистік дүниетанымын қалыптастыру.
• Қазақстандағы этносаралық, конфессияаралық келісімді зайырлылық
ұстанымдарының нәтижесі ретінде таныта отырып, оқушылардың бойында
азаматтық мінез бен жауапкершілік қасиетті тәрбиелеу;
• экстремизм, терроризм, діни радикализм секілді жаһандық жағымсыз
құбылыстардың теріс идеологияларының ұлттық қауіпсіздікке, зайырлылық
ұстанымдарына, қоғам тұрақтылығына төндіретін қауіп-қатерін түсіндіре отырып,
зайырлы мемлекет қағидаттарына құрмет сезімін тәрбиелеу;
• сыни тұрғыда сараптау мәдениеті мен қабілеттерін қалыптастыру;

Ұқсас жұмыстар
СӘЛӘФИЗМ ағымы туралы
Ұлт жоспарын білім саласында іске асыру
Жаратылыстану - математикалық бағыттағы
Қазақстан Республикасының Қылмыстық кодексіне қатаң
Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары
Белсенді оқыту әдістері
Жаһандық проблемалар және болашақ мәселесі
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын бастауышта пайдаланудың қазіргі жағдайы
Саралап оқыту тәсілі Коммуникативтік тәсіл
Әлеуметтану объектісі мен пәні
Пәндер