СИНТОИЗМ VI-VII ғ



СИНТОИЗМ
VI-VIIғ

Синтоизм - бұл Жапонияның VІ-VІІ ғасырларда қалыптасқан дәстүрлі діні. "Синто” ("құдайлар жолы”) ежелден жапондықтар дәріптейтін құдайлар мен рухтар әлемін ("ками”) білдіреді.

Синтоистер өздерінің діндерін күн құдай-анасы және жапон императорларының ілкі анасы саналатын Аматэрасудан бастау алады де есептейді.

Аматэрасу - синтоистік құдайлар пантеонының басты құдайы.

Синтоизм жапондық дүниетанымды қалыптастыруда маңызды рөл атқарды, ол басты бес концепцияға негізделді.
Бірінші концепцияға сай, әлем өздігінен пайда болған, әлем жоғарғы күш арқылы емес, өздігінен реттеліп отырады.
Екінші концепция жер бетіндегі өмір қуатын сипаттайды.
Үшінші концепцияда табиғат пен тарихтың бірлігі, әлемінің тірі және тірі емес деп бөлінбеуі айтылады. Камилер осы әлемде тіршілік ететіндіктен дүниеден пана іздеудің қажеттілігі жоқ.
Төртінші концепция көпқұдайлықты көрсетеді, себебі синтоның өзі жергілікті табиғат культтерінен, жергілікті, рулық және тайпалық құдайларға табынудан пайда болған. ХХ ғасыр тізімдемесіне сәйкес синтоның құдайлар пантеоны 3132 құдайдан тұрған, кейінірек олардың саны едәуір өскен.
Бесінші концепция бойынша синто жапон ұлтымен етене байланысты, дегенмен, бұл жақындық жапондыққа кез келген басқа дінді ұстануына кедергі жасамайды.

Синто дамуындағы маңызды кезең - "Исэ синто” тұжырымдамасының қалыптасуы. Оның басты мақсаты - император культін нығайту.
Токугава династиясы (1603-1867 жж. ) билік құрған кезеңде конфуцийшілдіктің әр түрлі ағымдары синтоны этикалық идеялармен байытып, синто-конфуцийшілдік синкретизмі күшеюінің ауқымды негізін қалады.
1868 жылдың наурызында діни ритуал (әдет-ғұрып) жүйесі бірлігіне қайтып оралу және мемлекеттік істерді басқару туралы жарлық, жапон тарихының мифологиялық кезеңі император Дзимму таққа отырған - "Жапон империясының негізі қаланған б. з. б. 660 жыл” жыл санаудың бастауы деп жарияланды.
Император культі - тэнноизм, көп құдайлықты жалғыз "тірі құдайға” табынумен алмастырып, мемлекеттік синтоның негізіне айналды.
1946 жылғы жаңа жылдағы халыққа жолдауында император Хирохито шыққан тегінің құдайылығынан бас тартты.

Аматэрасу культінде айна, семсер және яшма тасынан жасалған әшекейлер бейнеленген.
Мифтегі айна - адалдықты, семсер даналықты рәміздейді.

Синтоистік храмдар кешеніндегі ең негізгісі Исэдегі храм - Исэ дзингу
(VІІ ғ. соңында негізі қаланса керек) .
Исэ дзингу Аматэрасудың храмы болып саналады.

Синтоистік ғибадатханаларда кездесетіні
Тории қақпалары
Комаэну
Тазарту бұлақ көздері
Бас ғимарат пен құрбандық шалу залы

Синтоистік ғибадатханаларда кездесетіні
Сахна
Эма
Омикудзи
Симэнава

Сайфоку Мико

ご清聴ありがとうございます го-сэйтё: аригато: годзаимас
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz