Критериалды бағалау (қалыптастырушы бағалау, жиынтық бағалау)



Критериалды бағалау

Дәстүрлі бағалау
Критериалды бағалау
Бағалар оқушы білімінің нәтежиесін салыстыру және сыныптағы орта деңгейде қолдана алатынын бағалау арқылы қойылады.
Бағалау олардың нақты жетістіктерінің сипатын көрсете алмайды.
Оқушылар мен ата-аналарға түсінікті бірыңғай бағалау критерийлері анықталған:
Әр критерийлерге жету деңгейлері оқу бағдарламасының оқу мақсатына сәйкес әр тақырыбына және бөліміне анықталған және олар оқушыларға алдын ала белгілі.
Қолданыстағы журнал оқу бағдарламасындағы нақты тақырыптарды меңгеу деңгейлері және оқылатын тақырыптар мен дағдыларда оқушылардың біліміндегі кемшіліктерді көрете алады.
Бағалау оқу бағдарламасының нақты тақырыптарын меңгеу деңгейін көрсете алмайды .

Критериалды бағалау - оқушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, ұжым ішінде өңделген, оқушыға, ата-анаға және мұғалімге түсінікті нақты анықталған критерийлерге негізделген үдеріс.
Критериалды бағалау оқушылардың жетістіктерін бір-бірімен салыстырмайды және бір-біріне тәуелді етпейді, сонымен қатар әр оқушының құзыреттілік деңгейі туралы ақпарат беруге бағытталады.


Қалыптастырушы бағалау- оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етеді, оқу үдерісін балл және баға қоймай-ақ дер кезінде түзетуге мүмкіндік береді және мұғалім үздіксіз өткізіп отырады.

Жиынтық бағалау - белгілі бір оқу кезеңінің (тоқсан, триместр, оқу жылы, орташа білім деңгейі), сондай-ақ оқу бағдарламаларының бөлімдеріне балл және баға қою аяқталуы бойынша жүргізілетін бағалау түрі.

Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау :
Әр тоқсанда мұғалім 2-3 рет өткізеді.
Тоқсандық жиынтық бағалау:
Әр тоқсанды аяқтаған кезде мұғалім өткізеді.
Білім беру деңгейлерінің соңындағы жиынтық бағалау:
Бастауыш аяқтаған кезде өткізеді.
Тоқсан қорытындысы бойынша баға
Оқу жылы қорытындысы бойынша баға
Аттестаттық қорытынды бойынша баға
Жиынтық бағалау

Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесі бойынша кері байланыс құралы - РУБРИКА
Рубрика - бағалау критерийлеріне сәйкес оқу жетістігінің деңгейлерін көрсеру құралы
Рубрикада мұғалім әрбір оқушы үшін әрбір критерий бойынша оның қол жеткізген оқу жетістігінің деңгейін белгілеп көрсетеді

Тоқсандық жиынтық бағалау
Тоқсандық жиынтық бағалау тоқсан аяғында өткізіліп, балл және баға қою арқылы оқушының білімі, дағдысы, түсінуі туралы дәлелдемелерін көрсетеді.
Тоқсандық жиынтық бағалау түрлі бақылау және тексеру жұмыстарын ұйымдастыру арқылы өткізіледі.
Тоқсандық жиынтық жұмысты құрастыруда оның білу мен түсінуді, қолдану дағдыларымен ғана шектелмей, оқушының жоғарғы деңгейдегі ойлау қабілетін: анализ, синтез және баға беруін анықтауға мүмкіндік беретін тапсырмаларды қамтуы маңызды екендігін ескерген жөн.
Тоқсандық жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар үлгілері әдістемелік нұсқаулықтарда беріледі.
Оқу жылының басында мектептегі әдістемелік бірлестікте оқу жылына арналып жасалған бағалау жоспары әзірленеді.

Тоқсандық және жылдық бағаны есептеу
Жиынтық бағалау
Пайыздық мөлшері
Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау
50%
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау
50%
Тоқсан бойынша қорытынды баға
100%

11
Бес балдық бағаға ауыстыру
Баға
Бағалау сипаттамасы
Негізгі мектеп үшін пайыздық мазмұны
Жалпы орта мектеп үшін пайыздық мазмұны
«1»
бағаланбады
0
0 - 49%
«2»
қанағаттанарлықсық
1% - 20%
50% - 59%
«3»
қанағаттанарлық
21% - 50%
60% - 74%
«4»
жақсы
51% - 80%
75% - 89%
«5»
өте жақсы
81% - 100%
90% - 100%

Оқушылардың оқу жетістіктері нәтижелерін тіркеу
12

МОДЕРАЦИЯ
Бағалаудың бірыңғай стандартын белгілеу үшін оқушылардың жиынтық жұмыстарының нәтижесін талқылау үдерісі.
Модерация :
бағалауды стандарттау мақсатында оқушылардың жиынтық жұмыстарының нәтижесін мұғалімдердің талқылауы үшін белгіленген.
Модерация:
бірдей сыныпта сабақ беретін мұғалімдердің қатысуымен өтеді;
олар белгілі бір пән бойынша балл қою кестесін бірыңғай қолданудың тәсілі арқылы жұмысты бастапқы бағалауды талқылайды.
Білу маңызды:
Модерация қорытындысы бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың нәтижесі өзгеруі мүмкін.

Назар аударғандарыңызға рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz