Гиппократ




Презентация қосу
Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан
Мемлекеттік медицина университеті

Студенттің өзіндік жұмысы
HIPPOCRATIS JUS-JURANDUM
Орындағандар: 101 «А» топ

Тексерген: Жугунусова А.А

Ақтөбе 2018 ж.
Гиппократ ( Hippokrates ) – ұлы
грек дәрігері, ( өмір сүрген
жылдары б.э.д. 460-356 ж. ) өз
еңбектерімен медицинаны әрі қарай
дамытты. Көне медицинаның ұлы
реформаторы, материалист.
Еңбектері клиникалық
медицинаның әрі қарай дамуының
негізі болды, онда организмнің
біртұтастығы, ауруды емдеу,
аурулар және анамнез туралы ұғым
(сондай-ақ аурудың дамуы, өмір
шарты, «анамнез» термині гректің
«ес, ой» деген мағынада).
Гиппократ этиология (ауру
себебі), прогноз (алдын ала білу),
темперамент және т.б. туралы
оқуды ұсынды Гиппократ
Гиппократтың антымен дәрігердің
этикалық мінезі және жоғары моральдық
мінез-құлқы берілген. Бүкіл әлемге
танымал «Ант» б.э.д. 5-ғасырда иондық
диалектте ежелгі грек тілінде жазылған.
Бұл антты әрбір жас дәрігер-асклепиад,
Асклепийдің шәкірттері (ежелгі грек
аңызында-дәрігерлік құдайы, римдіктер
Эскулап деп атаған) ант берген.
Антта грек аңызының кейіпкерлері
Апполон (Apollo) - құдайлар дәрігері,
Асклепий - дәрігерлердің құдайы, Гигия
(Hygia) - Аскелепийдің қызы, денсаулық
құдайы, Панакея (Panacea - «бәрін
емдеуші») - Асклепийдің басқа қызы
«Жас дәрігер» салтанатты
түрге өз міндетіне зиян
келтіретін әрекеттерден және өз
адамгершілік абыройынан
айырылмау үшін ант берді.
Антта қалыптасқан дәрігерлік
этиканың ережесі өзінің
деонтологиялық құндылығын
біздің жас дәрігерлер XXI
ғасырдың ұрпағына жетті.
P
Pe err A Ap
P a po olllliin
ne em mm
Pan nace a c a
eam jju m me ed diic cu um
u r
r o
o d e me ett A Ae es
v
viirriib
bus u e d e o
o s
s d
d e
e a s q sc cuullaap piiuum
s ett jju u d
d i c i o a s q u
u e
e o m n m,, H Hy yg giia
s ti
stipu p l i c i o m
m e
e o h o m n e
e s
s t
t e s t am mg gu ueee
ulattiioa n
on e m
em p
o h o
o s
s j
j u
u o
o j u ra
e s t e
e s
s c
c i
it
t a
a n s , ett
IIllllu l
plen e ne ep rra j u randn du um n s, me m ep ptte
um mn e m p a e
e s
s t
t a t u me e t
t h
h a
a n c e
s n e m p
p e
e p a a t u r
r u
u m
m . n c
sppo on nd de eo o ,, q parre en n ttuu m
m m
.
q u i
ui me m m e
eoruo r um
o
om mp pe errttiittu ea a rrtte
e m
m i s m llo oc cooh
u rruu m
m , e t i s t
t a
a m
m d
d o c u haab biittu urru um
s u
s up p
pped e , e t q
q u
u i
i b
b u s o c u i
i t
t ,
, e
e i q u e m
dita i t t
aturruu u s c
c u
u n q
nque u i q u e a
a l i
limem
V umm.. eo o p
p u
u s
s h a b en nttaa
Viic ctu t u s
s e
e t i a h a b u
u e
e r
r i
it
t ,
,
s
saallu ti a mm rre e ttiio n
uttaarre m
em p o n e
e m
m prro p
e
eo prra a e
e s
s c
c r i p t ov viirriittii e
ett iin
ossdemd e mp r o
r i p t u
u r
r u
u m
m a p ng ge en niio
m p r o h
h i
ib
b i
i t u r u a p e
e r
r n
n i c i o om me eo oa ae
mo r
orttiiffeeru r m
t u r u m
m .
. N
N u
u l l i u
i c i o s
s a
a v
v e
e r
r o e eggrriis
s
u m ,
, m
m e d i l l i u s
s p
p r
r a e t o e t
t i
i m
m p r
prob o
rre
eii c co edic ca am me n aete erreea p baa
on ns siilliiuum dm a
e n t
t u
u m
m c
c u
u i q u
a p r
r e
e c
c i
ib
b u
u s a d
Q dab bo o lla s t ique ep prro p s add du uccttu
Qu ua ae e c
c u
u m q
a s t e
e e
e t
t s
s a n c o p i
i n
n a
a b
b o
o , n e uss,,
ffa m q u e
ue v e v a n c t
t e
e co c , n e q
q u i
ui h
accttiitta
anns s ,, s i erro o iinn v
v i t a ollaam m e
e t
t a r t huuiiuuss
e f s i v
v e
e n
n o n , i t a h
h o
o m
m i n u a r te
e m
m m
m e a
e
eferrrre en o o n, v ev ell v v iid e i num sm siiv e eam..m
n o n
n d
d e c e d e r
r o
o ,
,v
v e l v e m
m e
e d
d i c in
m
me eaae
ecett,,a ae e rre t i el a au ud diivv e r o icina amm
ec coom mmiism s e t i c
c e
e b
b o
o n o n
e r o ,
, q
q u
u q
q e i n
Q ssa a.. no n s se ec u s e in v vuullg gu
Qu uaad d s
s i i g
c u s a
a t
t q
q u
u e
e a r c uss
c o n i i g i
i t
tu
u r
r h o a r c a
a n
n e f
e fdc d
conttiin ng gaa tt e ho c cc ce e jju u s j u cii
e t
t p r
pros o s j u r
r a n
andu d
m
me ea a ffrru sppe erro o s
s u c um ms se
errv ve
uaa rr e e t
t g l o u c c
c e
e s
s s
s u t a em m,,n ne eqqu
a
au t
ute me g l o r
r i
i a
a m
m i m m
u t a m
m i
i n
n v
v i t a ue ev viio
olleem
m iid d t
t rraa n s g
i m m o
o r
r t
t a
a l e m i t a ,
, q
q u
u a
a m
m i n m,,
e
ev
ve n sgre r ed diia l e m ge g en nttiiu a
in arrtte
en niia
an ntt.. arr e ett p pe ejje r u m
m c
c o
o n s e e
ere m
em c co on n s q
equa u arr.. S
nttrra arriiaah i
hisces c Siin ne
e
m
e miih hii
Аудармасы
Дәрігер-Аполлонмен,
Дәрігер-Аполлонмен, Асклепиймен,
Асклепиймен, Гигиямен,
Гигиямен, Панакеямен
Панакеямен
және
және барлық
барлық құдайды
құдайды куәгерлікке
куәгерлікке ала
ала отырып,
отырып, өз
өз ісімді
ісімді адал,
адал, өз
өз
күшіммен
күшіммен және
және мүмкіндігіш
мүмкіндігіш келгенше
келгенше орындауға
орындауға келесі
келесі антты
антты
серт
серт етемін.
етемін.
Өзімді
Өзімді дәрігерлік
дәрігерлік өнерге
өнерге ұйреткен
ұйреткен ұстазымды
ұстазымды ата-анамдай
ата-анамдай
құрметтеп,өз
құрметтеп,өз молшығыммен
молшығыммен бөлісіп
бөлісіп және
және қажет
қажет болған
болған
жағдайда
жағдайда көмек
көмек беремін.
беремін.
Мен
Мен ауруларды
ауруларды емдеу
емдеу үшін
үшін барлық
барлық күшімді
күшімді саламын
саламын және
және
оларға
оларға ешқандай
ешқандай зиян
зиян келтірмеймін.
келтірмеймін. Менен
Менен өлу
өлу жолын
жолын
сұрағанға
сұрағанға және
және оны
оны жасауға
жасауға жол
жол бермеймін.
бермеймін.
Өз
Өз өмірімді
өмірімді және
және өзөз өнерімді
өнерімді адал
адал және
және таза
таза өткіземін.
өткіземін.
Емдеу
Емдеу кезінде
кезінде немесе
немесе емделген
емделген кезде
кезде көрген
көрген және
және білген
білген адам
адам
сырын
сырын ешкімге
ешкімге айтпаймын.
айтпаймын.
Маған-осы антты адал орындаушыға өмірде бақыт және
өнерде
өнерде барлық
барлық адамдар
адамдар арасында
арасында әрәр уақытта
уақытта даңқ
даңқ әкелсін,
әкелсін, ал
ал
адал
адал емес
емес ант
ант берушілерге
берушілерге бәрі
бәрі керісінше
керісінше болсын.
болсын.
Гиппократ жинағы

Гиппократ антының орысша Гиппократтың суреті
нұсқасы салынған тиын
Пайдаланылған
әдебиеттер
*М.Н. Чернявский «Латинский язык и основы медицинской
терминологии», Москва, «Шико», 2008, 343-344 бб.

*Интернет желілері:
www.google.kz
www.hist.msu.ru
www.kazeu.kz
Бағалау
№ критерийлері
Орындау критерийі 0-0,1 0,2-0,3 0,4-0,5
1 Презентацияны рәсімдеу
2 Презентацияның төрт компоненті
3 СӨЖ тақырыбына мақсаттың
адекваттылығы
4 Мазмұны
5 Қорытынды (ұсыныстар)
6 Әдебиеттер
7 Материалды игеруі және регламетті
сақтау
8 СӨЖ кестесіне сай тапсырылу дер
кезінде тапсырылуы
ҚорытындыФ

Ұқсас жұмыстар
Қатерлі ісік ауруы
Темперамент түсінігі және түрлері
Генетиканың даму кезеңдері
Педагогика және психология
Рактың тағы бір алғашқы белгісі - теріде немесе кеуде тұсында үлкен без пайда болып, жараға айналуы
Гиппократ анты
Гуморальді теориялар
Конституционалды теориялар
Темперамент түсінігі
Күшті тип Әлсіз тип
Пәндер