Бастауыш сынып оқушысының оқу іс- әрекетінің құрылысы




Презентация қосу
Бастауыш сынып оқушысының оқу іс-
әрекетінің құрылысы

Дайындаушы: Өмірбек Эльвира
Қабылдаушы: Нұрманова Ақтолқын
ЖОСПАР
Оқу іс-әрекетінің құрамдас бөліктері
Оқу ситуациялары
Оқу әрекеттері
Бақылау әрекеті
Оқу іс-әрекетінің
құрамдас бөліктері
Оқу әрекеті
Бағалау
Бақылау
ситуациялары
Оқу ситуациялары
Ерекшеліктері

Екіншіден, осы тәсілдердің
бейнелерін қайта жасау оқу
жұмысының негізгі мақсаты ретінде
Оқу ситуациялары бірқатар көрінеді. Нақтылы-практикалық
ерекшеліктермен сипатталады. міндеттердің тікелдей өмірлік
Біріншіден, мұнда оқушылар мазмұны болады және олардың
ұғымдардың қасиеттерін бөліп алудың шешімі соншалықты өмірлік мәнді
немесе нақтылы-практикалық нәтижелерге жеткізеді. Мұндай
міндеттердің кейбір кластарын міндеттерге оқып жаздыратын жазу,
шешудің жалпы тәсілдерін игереді. математикалық тестік есептерге
жауап іздеу , қағаздан ұсақ-түйек
жасау т.б.жатады.
Оқу әрекеттерінің
ерекшеліктері

Оқу әрекетінің құрамы бір текті емес. Кейбір
оқу іс-әрекеттерінде кез келген оқу материалын
игеру, екіншілеріне берілген оқу материалының
көлемінде жұмыс істеу, үшіншілеріне жекелеген
кейбір үлгілерді қайта жаңғырту тән. Ерекше
оқу іс-әрекеттері қайсыбір оқу пәнінің күрделі
ұғымдарын игеруге сай келеді.
Мысалдар

Грамматикалық ұғымдарды толық игеру үшін
бастауыш сынып оқушылары бірқатар оқу
жаттығуларын орындалуы тиіс:
1) Бастапқы сөзді өзгерту және оның әр вариантты
формаларын немесе туыс сөздерді табу;
2) Бастапқы сөздің мағынасын салыстыру және
морфемаларды бөліп көрсету;
3) Бастапқы сөздің формаларын салыстыру және
морфемаларын бөліп көрсету;
4) Берілген сөздің морфемаларының функционалды
мағынасын белгілеу және т.б.
Мысалдар

Сан ұғымдарын игеруде бала бірқатар оқу әрекетін, ал
олардың ішінен мыналарды:
1) Заттық әрекетті, өлшеу бірлігі етіп алынған бір
шаманың екіншісіне реттік қатынасын анықтау;
2) Ауызша әрекетті, өлшем шамаларын есептеп
шығу;
3) Ақыл-ой әрекетін, алынған нәтижені барлық
есептелетін объектілерге жатқызуды
орындау керек.
Бақылау әрекетінің
ерекшеліктері

Оқу ситиуацияларында толық жарамды жұмыс әрекеттердің
тағы да бір типін – бақылау әрекетін орындауды талап етеді.
Бала өзінің оқу әрекеттерін және олардың нәтижелерін берілген
үлгілермен салыстырып бұл нәтижелердің сапасын орындалған
оқу әрекетінің деңгейімен және толықтығымен байланыстыру
қажет. Бақылаудың арқасында оқушы нашар тіпті жаман үлгі
мен өзінің оқу іс-әрекеттерінің кемшіліктері арасындағы
байланысты сапалы түрде орнатады.
Бақылау түрлері сан алуан. Оның екі
формасы ерекше маңызды:

Шын мәнінде
Ойлау бойынша
орындалған іс-
орындалған
әрекеттердің
әрекеттердің
дайын
көзделген
нәтижелерін
нәтижелері
талдау негізінде
негізінде болатын
жасалатын
бақылау
бақылау
Бағалау іс-әрекетінің
ерекшеліктері

Бақылау оқу қызметінің тағы да бір бөлігімен – бағалаумен тығыз
байланысты. Ол игеру нәтижелерінің оқу ситуациясының талаптарына
сәйкес, я алшақ болуын көрсетеді. Мектеп тәжірибесінде бағалауды
бағамен жиі теңестіреді. Психологиялық көзқарас тұрғысынан бұл
дұрыс емес. Бағалау меңгеру немесе меңгермеу фактісін ғана емес,
сонымен қатар меңгермеу себептерін көрсетеді, оқушыны
кемшіліктерді жоюға тура бағыттайды және оны нәтиже жақсарғанша
жұмыс істеуге итермелейді. Бағалаудың тек екі-ақ мәні болады: жақсы,
жаман. Бағалаудың тағы бірнеше рангілік мәні болады (1-ден 5-ке
дейін) және әдетте синтездік сипатта болады.

Ұқсас жұмыстар
Әдістеменің атауы Әдістеменің мақсаты
Бастауыш сынып окушыларының психологиялық ерекшеліктері
Баланың мектептегі алғашқы кезеңдері
БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
КІШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОГНЕТИВТІ АЙМАҒЫНЫҢ ДАМУЫ
Оқушылардың жас және дербес ерекшеліктеріне психологиялық- педагогикалық сипаттама
Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту тұжырымдамасы
Баланың мектепке бейімделуі
Бастауыш сыныптардағы
Адамгершілік тәрбие туралы түсінік
Пәндер