Айналамдағылар менің қандай қасиетімді бағалайды




Презентация қосу
Айналамдағылар менің
қандай қасиетімді
бағалайды
Сәлемдесу

Үлкенге де "Сіз",
Кішіге де "Сіз".
Бар адамға құрметпен,
Бас иеміз біз.
Өзіңді тану
Жақсы болу – өзіңнен,
Жаман болу – өзіңнен.
Өзіңді-өзің ая да,
Өзің үйрен, өзіңнен.
Жақсылық көрсең біреуден,
“Мен қандаймын?” деп ойла.
Өзіңді-өзің қолыңа ал,
Өзіңсің – ақыл айнасы.
Тиеді саған мәні бар
Өзіңді танудың пайдасы.

Ашық сабақтар
Айналамдағылар менің
қандай қасиетімді
бағалайды?
Тыныштық сәті
Кімм Социометрия
болғ ен дос
ың к
елед
і?
Сұрақ Ме
сгые р екел
б і р йл ерд
е н ? ы қ е
м д і бер кі м
к ім л е гі ң г е
да ке к еле
т а ы ң ді?
р ғ
Па тыр
о
Көмектеседі
Адал Мейірімді

ДОС
Қайырымды
Білімді

Ұқыпты Шыншыл

Қамқоршы Жанашыр
Бала тәрбиесі арлы бала

Адам тіл

Тәрбие басы өзгеден сый
дәметпе
Әдеп басы алғыс орады

Өзіңді-өзің сыйламасаң тағалы атпен тең.

Жақсылық еккен кіші сені сыйлайды

Үлкенді сен сыйласаң тәртіппен өскен тал
артық
Тәрбиелі адам тал бесік

Әдепсіз өскен адамнан әдебімен көрікті

Әдепті бала бесіктен
• 2007 жылдың 21 желтоқсанында Қазақстан
Республикасының үкіметінің №1245
қаулысымен бекітілген
• 2007-2011 жылдарға арналған “Қазақстан
балалары” бағдарламасы
• Бағдарламаның мақсаты:
Әлеуметтік және құқықтық
кепілдіктермен қамтамасыз ету арқылы
балалар өмірінің сапасын арттыру.
Мемлекетіміз балалық шақ адам өміріндегі маңызды кезең екенін ескере отырып,
балаларды басым бағытқа даярлау қоғамдағы толық қанды тіршілік
принциптерінен бастау алатындығын атап көрсетті.

Қазақстан Республикасы 1994 жылы Бала құқығы туралы Конвенцияны бекітті.

Бұл бағдарлама балалар құқығы мәселелерін реттейтін халықаралық нормалардан
бастау алатын міндеттемелерді орындаумен байланысты құрылған.

Бағдарлама шеңберінде мүдделі мемлекеттік құрылымдар, жергілікті атқару
органдары мен үкіметтік емес қоғамдық ұйымдар арасындағы балалар өмірінің
сапасын арттыру мақсатындағы тиімді қарым-қатынас жүйесін
қалыптастырылған.

Ерекше үрей тудыратын мәселе- жасөспірімдер денсаулығы мен өміріне қауіп
тудыратын теріс мінез-құлықтардың алдын алуға бағытталған іс-шаралардың
болмауы.
Мектепішілік тіркеуге қою
критерийлері
Сабақты босату
Қоғамға қайшы келетін мінез-құлық
элементтерінің болуы (дөрекі сөйлеу,
төбелес, өрескелділік, шылым
шегу,оқушылардың ар-намысына тию)
ПАЗ (психоактивті заттар) қолдану (бір рет
болса да)
Отбасының әлеуметтік сәтсіздік
жағдайы(әлеуметтік жағдайлардан
туындаған аурулар, қаңғыбастық, қайыр
тілеу және т.б.)
Жазғы демалыс кезінде оқушылар мен ата -аналарға арналған жаднама

Құрметті оқушылар !
Кәмелетке толмағандардың арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу
мақсатында келесі ұсыныстарды ңазарларыңызға ұсынамыз:
1. Жасөспірімдердің топтасқан жерлері мен ішімдік ішкен адамдардың жанынан аулақ
жүру.
2. Сағат 20.00 ден кейін көшеде жүрмеу
3. Ойын залдары мен ойын автоматтарына барудан бас тарту;
4. Түнгі уақыттарда компьютерлік салондарда қалмау;
5. Бопсалаушылықпен айналыспау, егер де өздерің сондай жағдайға тап болған кезде ата-
аналарыңнан жасырмау;
6. Құқық бұзушылықтарға, қылмысқа бармау, егер сендерге қысым көрсеткен жағдайда
ата-аналарыңа және мектепке ақпарат беруге тырысу
7. Құқық бұзушылыққа бейім болып көрініп, күмән тудыратын топтардан аулақ болу;
8. Әрдайым осы ұсыныстарды ұстанатын болсаң, өзіңді құқық бұзушылықтан
алыстатасың
Балаларға арналған жаднама
Ақшажәне
Ақша жәнебасқа
басқада
дазаттарды
заттардыбопсалаушылығының
бопсалаушылығыныңзардабын
зардабын
шекпеуүшін:
шекпеу үшін:
Бар
Барфактілерді
фактілердіжасырмаңыз;
жасырмаңыз;
Бопсалаушылық
Бопсалаушылық кезінде
кезінде ол
ол адамды
адамды есте
есте сақтап
сақтап қалуға
қалуға тырысыңыз
тырысыңыз
(аттарын,тәртібін,
(аттарын, тәртібін,басқа
басқада
дақылықтарын);
қылықтарын);
Бопсалаушылардан
Бопсалаушыларданқорықпандар,
қорықпандар,олар
оларкәдімгі
кәдімгіқылмыскерлер;
қылмыскерлер;
Бопсалаушылық
Бопсалаушылық кезінде
кезінде үлкендердің,
үлкендердің, жанындағы
жанындағы адамдардың
адамдардың назарын
назарын
аударуғатырыс
аударуға тырыс(қатты
(қаттысөйле,
сөйле,айқайла,
айқайла,қашып
қашыпкетуге
кетугеәрекетер
әрекетержаса
жасат.б.);
т.б.);
Егер
Егеролардың
олардың талаптарын
талаптарынорындай
орындайалмасаң,
алмасаң,кейін
кейінорындауға
орындауғауәде
уәдебер;
бер;
Бопсалаушылық
Бопсалаушылық жағдайы
жағдайы туралы
туралы ата-аналарға,
ата-аналарға, мектеп
мектеп инспекторына,
инспекторына,
мұғалімдерге,мектеп
мұғалімдерге, мектепәкімшілігіне
әкімшілігінехабар
хабарбер
бер
Есіңе сақта!

Бопсалаушының
Бопсалаушының көңілін
көңілін аудармау
аудармау үшін
үшін өзіндегі
өзіндегі
ақшаны, ұялы
ақшаны, ұялы телефонды
телефонды және
және басқа
басқа да
да құнды
құнды
заттарды көшеде
заттарды көшеде пайдаланған
пайдаланған кезде
кезде абай
абай бол!
бол!

Өзіңе
Өзіңе бейтаныс
бейтаныс жасөспірімдердің
жасөспірімдердің топтасып
топтасып
тұрған жерлерінен
тұрған жерлерінен айналып
айналып өт.
өт.
Жігер деген – Мен
Күш деген – Мен
Махаббат деген – Мен
Кешірім деген – Мен
Құдірет деген – Мен
Жасөспірімдік деген – Мен
Жастық шақ деген – Мен
Денсаулық деген – Мен
Адалдық деген – Мен
Жарқындылық деген – Мен
Бар ғажайып деген – Мен
Хормен: Бәрі маған байланысты,
Бәрі менің қолымда.
Тренинг
. «Мен сізге жазамын.....» ойыны
Қазір тапсырманың соңында әрқайсыларың хат
аласыңдар, барлық ойыншылар түгел қатысуы қажет.
Егер әуелі өз парағыңыздың оң жақ төменгі бұрышына
өзіңіздің ата - жөніңізді жазып, оң жақта отырған
көршіңізге бересіз. Көршіңіз өзінің қағазын өзінен
кейінгі отырған ойыншыға береді. Қалғандары да сағат
тілімен бір-біріне беріп отырады. Көршіңіздің аты
жазылған қолыңызда парақ бар. Оған бірнеше сөз
арнаңыз. Не жазу керек?
Ол адамға не айтқыңыз келеді, соның бәрін жазыңыз:
жақсы сөз, тілек, мойындау, күмән; Бұл сурет те болуы
мүмкін. Бірақ сіздің ойыңыз 1-2 фразадан тұруы керек.
Сіздің жазғаныңызды басқа адам оқып қоймас үшін,сіз
парағыңыздың жоғарғы жағын бүктеңіз. Содан соң бұл
парақ сол жақта отырған көршіңізге беріледі. Ал, сізге
басқа ойыншының парағы беріледі, сіз сол параққа келесі
бір адам туралы қысқа пікіріңізді жазасыз. Сіздің атыңыз
бен фамилияңыз жазылған өз парағыңыз өзіңізге қайтып
келгенше ойын осылай жалғаса береді. Бұл хат әр
қатысушының бәрін айналып шығады және әркім бұрын
айтқысы келіп жүргенін жазады. Ойын соңында
әрқайсысы өздері жайлы жазылған парақты оқиды.
Осы хаттың нәтижесінде барлық қатысушылар бір -
біріне деген эмоциялы жақсы қасиеттермен алмасады.
Талқылау:
1.Өзінің басқа адамдардың пікірін оқығанда қандай
сезімде болдың?
2. Қазіргі көңіл - күйіңіз қандай? Және т.б Ойын
соңында психолог бұл парақты сақтап, өмірдің қиын
кезеңінде қарап, еске түсіруге болатындығы жайында
кеңес береді. Яғни жаныңдағы адамдар сені қалай
«көңілді», «сенімді», «тәртіпті», «ойынпаз» т.б. екеніңді
ойлайтынын көреміз.
«Аяқталмаған сөйлемдер»
рефлексиясы

Өмір қауіпсіз болған
жағдайда ғана тамаша
Өзіңді қорғай біл !!!
Рефлексия «Аяқталмаған сөйлемдер».
Бүгінгі іс-шарада менің түсінгенім __________________________________
_________________________________________________________________
Мен үшін белгісіз және жаңалық болғаны ____________________________
_______________________________________________________________
Мен үшін қиын болғаны____________________________________________
________________________________________________________________
Маған түсініксіз болып қалғаны ____________________________________
________________________________________________________________
Өз іс-тәжірибем үшін алдағы уақытта қолданатыным __________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
Бүгінгі іс-шарада мен үшін ең тиімді болғаны _________________________
_________________________________________________________________
Аталған мәселелер бойынша білгім келетінім ________________________
_________________________________________________________________
ақ сы- Өмір Де н
Ж
лды лық - са
ы
Ақ ық о стан лық у
Б
-л дық

Бат
сат ы
ды л
М а қ іл у қ
б
қоя
қуан
ыш
р
птесті
Е
гіш мді
ы най
ы сені
Ш -лік
лық

т
ттілік оптимизм бақы
е
Өзб жігерлік

Ұқсас жұмыстар
Эстетикалық тәрбие
Тестті құру технологиясы мен бейімдеу
Топқа бөлу
Сабақтың тақырыбы Сауат ашу сабақтары бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру
Блум таксономиясы бойынша сабақта оқушылардың ойлау әрекеттерін дамыту жұмыстарын ұйымдастыру
Географиялық зерттеу әдістері
Анасын сағынған бала
КӘСІПКЕР БИЗНЕСПЕН БІРГЕ ТУЫНДАЙТЫН
Жомарттық пен сараңдық
Қожаның қаулысы
Пәндер