Айналамдағылар менің қандай қасиетімді бағалайды



Айналамдағылар менің қандай қасиетімді бағалайды

Сәлемдесу
Үлкенге де "Сіз",
Кішіге де "Сіз".
Бар адамға құрметпен,
Бас иеміз біз.

Жақсы болу - өзіңнен,
Жаман болу - өзіңнен.
Өзіңді-өзің ая да,
Өзің үйрен, өзіңнен.
Жақсылық көрсең біреуден,
“Мен қандаймын?” деп ойла.
Өзіңді-өзің қолыңа ал,
Өзіңсің - ақыл айнасы.
Тиеді саған мәні бар
Өзіңді танудың пайдасы.
Өзіңді тану

Айналамдағылар менің
қандай қасиетімді
бағалайды?

Тыныштық сәті

Мерекелерде кімге
сыйлық бергің келеді?
Партада кіммен бірге
отырғың келеді?
Кіммен дос
болғың келеді?
Сұрақ
Социометрия

ДОС
Көмектеседі
Шыншыл
Жанашыр
Қамқоршы
Ұқыпты
Білімді
Мейірімді
Адал
Қайырымды

Бала тәрбиесі
арлы бала
Адам
тіл
Тәрбие басы
өзгеден сый дәметпе
Әдеп басы
алғыс орады
Өзіңді-өзің сыйламасаң
тағалы атпен тең.
Жақсылық еккен
кіші сені сыйлайды
Үлкенді сен сыйласаң
тәртіппен өскен тал артық
Тәрбиелі адам
тал бесік
Әдепсіз өскен адамнан
әдебімен көрікті
Әдепті бала
бесіктен

2007 жылдың 21 желтоқсанында Қазақстан Республикасының үкіметінің №1245 қаулысымен бекітілген
2007-2011 жылдарға арналған “Қазақстан балалары” бағдарламасы
Бағдарламаның мақсаты:
Әлеуметтік және құқықтық кепілдіктермен қамтамасыз ету арқылы балалар өмірінің сапасын арттыру.

Мемлекетіміз балалық шақ адам өміріндегі маңызды кезең екенін ескере отырып, балаларды басым бағытқа даярлау қоғамдағы толық қанды тіршілік принциптерінен бастау алатындығын атап көрсетті.
Қазақстан Республикасы 1994 жылы Бала құқығы туралы Конвенцияны бекітті.
Бұл бағдарлама балалар құқығы мәселелерін реттейтін халықаралық нормалардан бастау алатын міндеттемелерді орындаумен байланысты құрылған.
Бағдарлама шеңберінде мүдделі мемлекеттік құрылымдар, жергілікті атқару органдары мен үкіметтік емес қоғамдық ұйымдар арасындағы балалар өмірінің сапасын арттыру мақсатындағы тиімді қарым-қатынас жүйесін қалыптастырылған.
Ерекше үрей тудыратын мәселе- жасөспірімдер денсаулығы мен өміріне қауіп тудыратын теріс мінез-құлықтардың алдын алуға бағытталған іс-шаралардың болмауы.

Мектепішілік тіркеуге қою критерийлері
Сабақты босату
Қоғамға қайшы келетін мінез-құлық элементтерінің болуы (дөрекі сөйлеу, төбелес, өрескелділік, шылым шегу, оқушылардың ар-намысына тию)
ПАЗ (психоактивті заттар) қолдану (бір рет болса да)
Отбасының әлеуметтік сәтсіздік жағдайы(әлеуметтік жағдайлардан туындаған аурулар, қаңғыбастық, қайыр тілеу және т. б. )

Жазғы демалыс кезінде оқушылар мен ата -аналарға арналған жаднама
Құрметті оқушылар !
Кәмелетке толмағандардың арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу мақсатында келесі ұсыныстарды ңазарларыңызға ұсынамыз:
Жасөспірімдердің топтасқан жерлері мен ішімдік ішкен адамдардың жанынан аулақ жүру.
Сағат 20. 00 ден кейін көшеде жүрмеу
Ойын залдары мен ойын автоматтарына барудан бас тарту;
Түнгі уақыттарда компьютерлік салондарда қалмау;
Бопсалаушылықпен айналыспау, егер де өздерің сондай жағдайға тап болған кезде ата-аналарыңнан жасырмау;
Құқық бұзушылықтарға, қылмысқа бармау, егер сендерге қысым көрсеткен жағдайда ата-аналарыңа және мектепке ақпарат беруге тырысу
Құқық бұзушылыққа бейім болып көрініп, күмән тудыратын топтардан аулақ болу;
Әрдайым осы ұсыныстарды ұстанатын болсаң, өзіңді құқық бұзушылықтан алыстатасың

Ақша және басқа да заттарды бопсалаушылығының зардабын шекпеу үшін:
Бар фактілерді жасырмаңыз;
Бопсалаушылық кезінде ол адамды есте сақтап қалуға тырысыңыз (аттарын, тәртібін, басқа да қылықтарын) ;
Бопсалаушылардан қорықпандар, олар кәдімгі қылмыскерлер;
Бопсалаушылық кезінде үлкендердің, жанындағы адамдардың назарын аударуға тырыс (қатты сөйле, айқайла, қашып кетуге әрекетер жаса т. б. ) ;
Егер олардың талаптарын орындай алмасаң, кейін орындауға уәде бер;
Бопсалаушылық жағдайы туралы ата-аналарға, мектеп инспекторына, мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне хабар бер
Балаларға арналған жаднама

Бопсалаушының көңілін аудармау үшін өзіндегі ақшаны, ұялы телефонды және басқа да құнды заттарды көшеде пайдаланған кезде абай бол!
Өзіңе бейтаныс жасөспірімдердің топтасып тұрған жерлерінен айналып өт.
Есіңе сақта!

Жігер деген - Мен
Күш деген - Мен
Махаббат деген - Мен
Кешірім деген - Мен
Құдірет деген - Мен
Жасөспірімдік деген - Мен
Жастық шақ деген - Мен
Денсаулық деген - Мен
Адалдық деген - Мен
Жарқындылық деген - Мен
Бар ғажайып деген - Мен
Хормен: Бәрі маған байланысты,
Бәрі менің қолымда.

Тренинг

. «Мен сізге жазамын. . . . . » ойыны
Қазір тапсырманың соңында әрқайсыларың хат аласыңдар, барлық ойыншылар түгел қатысуы қажет. Егер әуелі өз парағыңыздың оң жақ төменгі бұрышына өзіңіздің ата - жөніңізді жазып, оң жақта отырған көршіңізге бересіз. Көршіңіз өзінің қағазын өзінен кейінгі отырған ойыншыға береді. Қалғандары да сағат тілімен бір-біріне беріп отырады. Көршіңіздің аты жазылған қолыңызда парақ бар. Оған бірнеше сөз арнаңыз. Не жазу керек?
Ол адамға не айтқыңыз келеді, соның бәрін жазыңыз: жақсы сөз, тілек, мойындау, күмән; Бұл сурет те болуы мүмкін. Бірақ сіздің ойыңыз 1-2 фразадан тұруы керек.

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz