Жастар сясаты




Презентация қосу
ҚАРАҒАНДЫ МЕМЛЕКЕТТІК МЕДИЦИНА
УНИВЕРСИТЕТІ
Қазақстан тарихы және әлеуметтік-саяси пәндер
кафедрасы

«Жастар сясаты»

Орындаған:

Қарағанды 2014ж
Қазіргі қоғамның жастар туралы саясаты
Қазақстан Республикасының Президенті және жастар саясатына
тоқталсақ, біз, тәуелсіздік бесігінде тербеліп өскен бақытты
қазақ елінің ұландары, мемлекетіміздің қазіргі жетістіктері – бұл
партиямыздың басшысы, әлем таныған ірі саяси қайраткер,
Қазақстан Республикасының Президенті Нұрсұлтан
Назарбаевтың басшылығымен жүргізіліп жатқан сан алуан
реформалардың заңды нәтижесі екенін мақтан тұтамыз. Себебі,
елімізде қазіргі таңда әр жас азаматтың толыққанды дамуына
арналған жан-жақты тетіктер жасақталғандығы айқын көрініс
табуда.
Мәселен, әлеуметтік-экономикалық тұрғыдан, мемлекет жастар
мен жас отбасылардың экономикалық ахуалын жақсарту мен
табыс деңгейін көтеру, ұзақ мерзімді несие берудің кезеңдік
жүйесін енгізу, басқа да экономикалық көмек түрлері арқылы білім
алу мүмкіндігін кеңейту, іскерлік белсенділігін арттыру, тұрғын
жайы мен үй шаруашылығын толыққанды жабдықтау үшін
құқықтық, ұйымдастырушылық жағдай жасаудың барлық
шараларын қолдануда. Мысалы, студенттерге жол ақысының
жеңілдігінің қолданылуы, еліміздегі жас азаматтар мен жас
отбасыларды жеңілдікті ипотекалық несиелеу, жас мамандарды
еңбек нарығында қамтамасыз ету жолындағы мемлекеттік
ықпалдасу тетіктері, ауыл жастарына берілетін көпсалалы
квота, ауылға барған жастарға көтерме көмектер, жетім
балаларға және мүгедек жандарға көсетілетін көмек түрлерін
атап өтуге болады.
«Қазақстан жастары» 2005-2007 жылдар аралығындағы жастар саясатына арналған бағдарламада мемлекеттік
бюджеттен 3,8 млн АҚШ доллары бөлінген. Бұл көршілес Қырғызстанмен салыстырғанда 7 есеге асып түседі [23].
Көршілес Өзбекстан Республикасында атышулы жастар арасындағы жұмыссыздықты шешу түгілі, мектеп
бітірушілер үшін жоғары оқу орындарына түсудің өзі қат мәселе. Коледждер саны шектеулі. Ал бізде ше? Грантта
бағын жанбаса ақылы негізде білім алуға мол мүмкіндік бар. Ол мүмкіндік егер үздік оқуынмен көзге түссен мемлекет
тарапынан бөлінген гранттар мен несиелердің иегері болуға да жағдай жасалуда.
Көрші Ресей Федерациясында 1 тамыз 2007 жылы шәкіртақы көлемінің өсуі 1,25 есені көрсетті. Бізбен
салыстыратын болса, тек қана былтырғы жылдың өзінде мемлекетімізде Елбасы қолдауымен магистранттарға 3
есеге ұлғайтылған шәкіртақы тағайындалған болатын. Ресей Федерациясының 2008-2010 жылдарға арналған 3 жылғы
мемлекеттік бюджетінде білім беруге қаражат небәрі 19 пайызға ғана көтерілмек, оның ішінде 2009 – 9,5 пайызды
құрайды екен.
«Қазақстан Республикасы Тұңғыш Президенті қоры» қоғамдық қорының атқарушы директоры біраз жыл
Бектас Мұхамеджанов болды.
Еліміздің тұңғыш Президенті қорының мақсаты мен міндеттеріне тоқталсақ:
— Қор қызметінің негізгі мақсаты — Қазақстан мемлекеттігін нығайтуға, отансүйгіштікті
қалыптастыруға, қоғамымыздың әрі қарай демократияландырылуына, еліміздің мәдени, экономикалық
және саяси саладағы халықаралық байланыстарының одан әрі дамуына атсалысу.
Қазақстанның ішкі саясаты мен халықаралық аренада жеткен жетістіктерін еліміздің Тұңғыш
Президенті Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың есімімен байланыстырамыз. Н.Ә.Назарбаев жаңа қазақ
мемлекеттігінің қалыптасуына, халықтар достығын нығайтуға, еуропалық және азиялық мәдени
байланыстар мен экономикалық қарым-қатынастардың үйлесімді дамуына үлкен үлес қосты. Міне, осы
тұрғыдан алғанда, еліміздің тұңғыш Президентінің әлемдік деңгейдегі саясаткер ретіндегі тұлғасын
ашып көрсету, оның сан қырлы қызметін ғылыми тұрғыда сараптау және насихаттау мақсатындағы
шараларды ұйымдастыру қордың басты міндеттерінің бірі болып табылады.
Бүгінде қор тарапынан сан-салалы жұмыстар қолға алынып, атқарылған шаралар аз емес. Атап
айтқанда, 2011 жылы мамыр айында Қазақстанның, Ресей, Қытай, АҚШ, Израиль, Үндістан, Германия
және т.б. елдердің ғалымдары, қоғам қайраткерлері, саяси және іскер топтарының өкілдері қатысуымен
Парламент үйінде «Н.Назарбаевтың еуразиялық доктринасы: Шығыс пен Батыстың сұхбаты» атты
халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция өткізілді. Осы ғылыми жиынның жұмыс қорытындылары
бойынша еуразиялық интеграцияның тиімділігін арттыру жөнінде бірқатар ұсыныстар дүниеге келді.
Конференция материалдарына арналып жинақ әзірленді
Студент-жастар мен жас ғалымдар белсенділігінің артып, қатысушылар қатарының жылдан жылға көбейе түскендігі
байқаудың қаншалық маңызды және қажетті екендігін көрсетеді. Байқаудың 2008 жылғы қорытындысы бойынша 60-тан
астам адам жеңімпаз атанып, грантқа ие болды.
Сонымен қатар желтоқсанда табиғи және қоғамдық ғылымдар саласындағы үздік зерттеулер, жаңашылдығымен және
дарындылығымен ерекшеленген шығармашылық жұмыстар үшін жас ғалымдар мен мәдениет және өнер қайраткерлері
арасында Қазақстан Республикасы Тұңғыш Президенті қорының сыйлығына жарияланған 2008 жылғы байқау өз мәресіне
жетіп, сыйлық иегерлерінің есімдері анықталды. Бұл іс бүгінде өз қолдауын табуда.
Жастар шығармашылығына қолдау көрсетудің тағы бір қырына тоқтала кеткен жөн. «Ақылдың елден қашуы» деген мәселенің
кез келген мемлекеттің болашағы үшін қауіпті екені түсінікті. Бұл жәйттің біздің елімізге де қатысы барлығын жоққа шығара
алмаймыз. Осы тұрғыда, салдарына тікелей әсер етпегенмен де қор өзінің қолдау-көмегі арқылы бұл мәселенің себебін азайтуға,
яғни дарынды жастардың ғылыми-шығармашылық ізденісін ұштауға өзіндік ықпал етуде деуге болады. Мәселен, аталған
байқауларға қатысушылардың қай-қайсысы болсын еліміз өміріндегі нақты бір өзекті мәселелерге байланысты жан-жақты
зерттеулер жүргізеді, шешу жолдарын өзінше негіздеп ұсынады. Жақсы идеялар жоба күйінде қалмайды, міндетті түрде
жүзеге асырылады. Осылайша, байқау дарынды жастарға ізденіс ізсіз кетпейтіндігін, бағалы идеялар еленбей
қалмайтындығын көрсетті. Өз елінің тағдыры мен болашағына бейжай қарай алмайтын әрбір адамның ой-арманы, талап-
тілегі қашанда өз биігінен орын табатындығын сезіндірді деп ойлаймыз[26].
Ғылым өрісін кеңейтуге бағытталған шаралардың қатарында жыл да қордың ұйымдастыруымен өткен халықаралық жастар
форумын айтуға болады. Жүздеген жас ғалымдар қатысқан бұл ғылыми жиын тақырып ауқымдығын, талқыға түскен
мәселелердің өзектілігін, еліміз бен шет елдік ғылыми ортаның белсенді ынтымақтастық байланыстарының нәтижелілігін
көрсетті. Форум аясында студенттердің табиғи және қоғамдық ғылымдар бойынша үздік ғылыми жұмыстары байқауының
жеңімпаздары марапатталды. Бұл шаралар кеңес жұмысының үлкен бір бағыты. Сонымен қатар, өз қызметі аясында
жүргізген әлеуметтік зерттеулер негізінде жас ғалымдар кеңесі ғылыми конференциялар, дөңгелек үстелдер мен баспасөз
конференцияларын ұйымдастырып, семинарлар мен тренингтер және жастардың ғылым-білімге қызығушылығын арттыруға
бағытталған басқа да шараларды жүзеге асыруда.
Жастар — бұл мемлекеттің негізгі
тірегі бола отырып, болашақта ел
басқаратын ұрпақ өкілдері. Кенет
тен емес, БҰҰ Мыңжылдық даму
бағдарламасындағы негізгі шешуіші
мәселе ретінде – жастар олардың
қалыпты өмір сүруі, денсаулығы,
тиімді еңбек етуі секілді мәселелер
қозғалған.
Қазақстанда жастар жалпы халықтың 30 пайызын құрайды.
Жастар саясаты туралы заң бойынша жастар- 14-29 жас
аралығын қамтиды. Жастар саясатына берілген анықтама
-мемлекет жүзеге асыратын және жастарды қолдауға
бағытталған әлеуметтiк-экономикалық, саяси,
ұйымдастырушылық және құқықтық шаралар жүйесi
қызметінің аясы.
Жалпы алғанда, Қазақстан Республикасының жастар саясаты
әлеуметтік саясаттың аса жас бағыты болып отыр. Мәселен,
«Қазақстан Респубикасының Жастар саясаты туралы концеп
циясы» 1999 жылы 28 тамызда қабылданған, оның мағынасын
кең түрде ашатын, тұжырымдамалық- әдістік негізге
сүйенетін 2004 жылы 7 шілдедегі «Жастар саясаты туралы
заң» бар. Алайда, оның баптары не себепті толық орындалмай
ды ? Оның толық орындалмауы эффективті норамативті-
құқықтық базасы жеткілкіті қамтасмасыз етілмегендіктен
бе, қаржылық жетіспеушіліктен бе, қадағалаудың аздығынан
ба секілді түрлі қырлары бар.
Елбасы айтуынша, төрт базалық элемент – кәсіби жақсы
білім, жақсы төленетін тұрақты жұмыс, отбасы құруға
арналған жек үйі, салауатты өмір салтын жүргізуге арналған
мүмкіндіктің болуы жастар мәселесін шешудің қадамдарының
бірі. Қазақстан жастар саясатының жеткілікті дәрежеде да
мымау себептері неде екенін анықтау бұл мәселенің барысын
қарастыруға мүмкіндік береді:
Жастар ұйымдарының орны. Жастар саясатындағы басты орынды алушылардың бірі бола отырып,
жастар тарапынан көтерілген мәселе лердің қыр-сырын білетін тікелей солар. Әлемдік тәжірбиеде
олардың жастар саясатын орындаушы аса маңызды субъекті орнын алады. Қазақстанда жастар
ұйымдарыны тарпынан мәселелер көтеріледі. Оларға тиісті құқықтар беріп тең ретінде қарстыру,
пікірімен саансу, жұмыстары көлеңкеде қалып коймауы болса бұл олар еңбегінің жемісі болар еді.
Кешенді тәсіл – әлеуметтік, экономикалық, мәдени, саяси,құндылықтар мәселесін біртұтас жүйе
ретінде қарастыру маңызды. Осындай тәсіл арқылы әрбір жеке секторға көңіл бөлу негізінде басым бо
лу міндет.
Билік құрылымдары жастар мәселесін оларға тең түрде қарау арқылы және оларды заң жобаларын
тең түрде қатыстыру арқылы шеше алады. Жастар –мемлекет дамуының сапалы кепілі
болғандықтан, олардың жайын бүгін қам жемесек, еретең кеш болады. Ештен кеш жақсы демекші,
жастар саясатын күн тәртібіне қойсақ, оған жастарды тең мүше ретінде қарастырсақ, бұл
жұмысқа өз септігін тигізер. Жастар қоғам қараым-қатынасындағы келелі фактор.
Тұтастай әлемдік тәжірбиеде жастар саясатын жүзеге асыруда екі модель басым еуропалық- онда
жастар саясаты саласында мемлекет басым, англо-саксондық-жастар ұйымадары жұмыстарына
мемлекеттің жүйелі түрде қатыспай оларға толықтай еркіндік беру негізінде жасалған. Қазақстанға
қай моделді таңдау керек? Ең тиімдісі Жапония секілді екеуінде ұштастыра білу қажет. Еуропалық
мемлекеттерінің басым көпшілігінде (Германия, Австрия, Ирландия, Ұлыбритания т.б) қаржыландыру
аймақтық қажетіліктер бойынша орындалады. Оны Қазақстанда қолдану бойынша жастар әркелкі,
мысалы Алматы, Астана секілді ірі қалаларда жастар көп шоғырланған оларға соған байланысты
қаржыландыру да басым болу керек, ұйымдасыру сияқты әкімшіліктегі жастар саясаты мамандары
да деңгейге сай болу қажет.
Жалпы ережелер
1-бап. Осы Заңда пайдаланылатын негiзгi ұғымдар
Осы Заңда мынадай негiзгi ұғымдар пайдаланылады:
1) жастар - Қазақстан Республикасының он төрт жастан жиырма тоғыз жасқа дейiнгi азаматтары;
2) жас отбасы - ерлi-зайыптылардың екеуi де жиырма тоғыз жасқа толмаған отбасы не жиырма тоғыз жасқа
толмаған ата-ананың бiреуi, соның iшiнде ажырасқан, тұл қалған еркек (жесiр әйел) балаларды (баланы)
тәрбиелейтiн толық емес отбасы;
3) мемлекеттiк жастар саясаты - мемлекет жүзеге асыратын және жастарды қолдауға бағытталған
әлеуметтiк-экономикалық, саяси, ұйымдастырушылық және құқықтық шаралар жүйесi;
4) жастарға арналған әлеуметтiк инфрақұрылым - жастар тіршiлiгiн қамтамасыз ету үшiн қажеттi объектілер
(үйлер, құрылыстар, ғимараттар), сондай-ақ жастардың денсаулығын сақтау, оларға бiлiм беру, оларды тәрбиелеу,
әлеуметтiк бейiмдеу, дене тәрбиесi, рухани және имандылық жағынан дамыту, жұмыспен қамтылуын қамтамасыз
ету жөнiндегi қызметтi жүзеге асыратын ұйымдар жүйесi;
5) жастарға арналған әлеуметтiк қызметтер - жастарға медициналық, психологиялық-педагогикалық, құқықтық
қызметтер мен материалдық көмек көрсету, олардың әлеуметтiк бейiмделуiне және оңалуына жәрдемдесу жөнiндегi
ic-шараларды жүзеге асыратын коммерциялық емес ұйымдар;
6) жастар ұйымы - негiзгi мақсаты әлеуметтiк, мәдени, бiлім беру мiндеттерiн және жастардың құқықтарын,
заңды мүдделерiн қорғауға бағытталған өзге де мiндеттердi шешу, рухани және өзге де қажеттiлiктерiн
қанағаттандыру болып табылатын, мүшелерi (қатысушылары) жастар өкiлдерi болып табылатын заңды тұлғалар
қауымдастығы (одағы), қор, сондай-ақ қоғамдық бiрлестiк нысанында құрылған коммерциялық емес, мемлекеттік емес
ұйым;
7) жастар саясаты мәселелерi жөнiндегi уәкiлеттi орган (бұдан әрi - уәкiлеттi орган) - берiлген өкiлеттiктер
шегiнде мемлекеттiк жастар саясатын үйлестiрудi және iске асыруды жүзеге асыратын орталық атқарушы орган.
2-бап. Қазақстан Республикасының мемлекеттік жастар
саясаты
саласындағы заңнамасы

1. Қазақстан Республикасының мемлекеттiк жастар саясаты
саласындағы заңнамасы Қазақстан Республикасының
Конституциясына негiзделедi және осы Заң мен Қазақстан
Республикасының өзге де нормативтiк құқықтық актiлерiнен
тұрады.
2. Егер Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық
шартта осы Заңда қамтылғаннан өзгеше қағидалар белгiленсе,
онда халықаралық шарттың қағидалары қолданылады.
1.Қазақстан Республикасындағы мемлекеттiк жастар саясатының мақсаты жастардың толыққанды рухани,
мәдени, білім алып, кәсіптік және тәни дамуы, сәтті әлеуметтенуі үшін жағдайлар жасау және олардың
әлеуетін елді одан әрі дамытуға бағыттау болып табылады.
2.Қазақстан Республикасындағы мемлекеттiк жастар саясатының мiндеттерi:
1) қолжетімді және сапалы білім беруді қамтамасыз ету;
2) саламатты өмір салтын қалыптастыру;
3) жастардың құқықтық мәдениетін жоғарылату;
4) жастарды жұмысқа орналастыру үшін жағдайлар жасау;
5) жастарға және жас отбасылар үшін қолжетімді тұрғын үй жүйесін дамыту;
6) жастардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау;
7) жастардың ғылыми және шығармашылық әлеуетін ашу;
8) мемлекеттік жастар саясатын ғылыми-зерттеу тұрғысынан қамтамасыз ету және оның нормативтік
құқықтық базасын жетілдіру;
9) халықаралық байланыстарды және жастар кәсіпкерлігін дамыту болып табылады.
3. Қазақстан Республикасының мемлекеттік жастар саясаты:
1) қазақстандық патриотизм;
2) тарихи, мәдени, адамгершілік және рухани құндылықтардың басымдығы;
3) азаматтық, жауапкершілік, еңбекқорлық;
4) тағаттылық, этносаралық және конфессияаралық келісім;
5) кішіге қамқор болуға, аға буынды құрметтеуге сайып келетін ұрпақтар сабақтастығы;
6) отбасылық құндылықтардың басымдығы;
7) жастардың мемлекеттік қолдау алуға құқықтарының заңдылығы мен теңдігі;
8) жастардың тән саулығын сақтау және қорғау;
9) жастарды дамытуға бағытталған бағдарламаларды іске асыруға жастар ұйымдарын жаппай тарту;
4-бап. Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жастар
саясатының негізгі бағыттары

1. Мынадай:
1) білім және ғылым;
2) денсаулық сақтау, дене шынықтыру және спорт;
3) жастар мен жас отбасылар еңбегі, оларды жұмыспен қамту және
әлеуметтік қамтамасыз ету;
4) мәдениет және ақпарат, конфессияаралық келісім және этносаралық
тағаттылықты қалыптастыру;
5) қазақстандық патриотизм сезімін нығайту және белсенді азаматтық
ұстанымды қалыптастыру;
6) жастар арасында экологиялық мәдениетті қалыптастыру, құқықтық
мәдениетті жоғарылату;
7) халықаралық ынтымақтастықты, жастар кәсіпкерлігін, талантты жастарды
дамыту салаларындағы мемлекеттік қолдау шаралары Қазақстан
Республикасындағы мемлекеттік жастар саясатының негізгі бағыттары болып
табылады.
2. Мемлекеттік жастар саясатының негізгі бағыттарын іске асыру мемлекеттік
органдардың құзыреті шегінде жүзеге асырылады.
6-бап. Денсаулық сақтау, дене шынықтыру және спорт
саласындағы мемлекеттік қолдау

Денсаулық сақтау, дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік қолдау:
1) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тегін медициналық көмектің кепілдік берілген
көлемімен қамтамасыз ету;
2) аурулардың профилактикасы, жастардың саламатты өмір салтын қалыптастыру, оның ішінде темекі
шегудің, нашақорлық пен маскүнемдіктің профилактикасы үшін жәрдемдесу және жағдайлар жасау;
3) жастардың саламатты өмір салтын насихаттау жөнінде түсіндіру жұмыстарын жүргізу;
4) жас ұрпақтың репродуктивтік денсаулығын қолдау;
5) жастардың дене шынықтырумен және спортпен шұғылдануы үшін қажетті жағдайлар жасау;
6) балалар-жасөспірімдер, жеткіншектер клубтарының желісін, мектеп және студенттер лигаларын
дамыту;
7) балалар-жасөспірімдер спорт мектептерінің барлық түрлері мен үлгілерінің, балалар мен жастардың
сауықтыру лагерьлерінің, мүмкіндігі шектеулі жастарға арналған мамандандырылған топтар мен
мектептердің, дәрігерлік-дене шынықтыру диспансерлерінің санын ұлғайту және оларды нығайту,
олардың материалдық-техникалық базасын нығайту;
8) Қазақстан Республикасында жастар арасындағы спорттық қозғалыстың өсуіне ықпал ететін
жастардың спорт ұйымдарын халықаралық спорттық қоғамдастыққа интеграциялау, олардың
халықаралық ынтымақтастығын дамыту;
9) жастарға арналған дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық-бұқаралық іс-шараларды, оның ішінде
жастар мен студенттер спартакиадаларын өткізу арқылы жүзеге асырылады.
7-бап. Жастар мен жас отбасылардың еңбегі, оларды жұмыспен
қамту, әлеуметтік қамтамасыз ету саласындағы мемлекеттік
қолдау
Жастар мен жас отбасылардың еңбегі, оларды жұмыспен қамту, әлеуметтік қамтамасыз ету саласындағы
мемлекеттік қолдау:
1) өмірде қиын жағдайға тап болған жас мамандардың, жастар мен жас отбасылардың құқықтарына және
әлеуметтік қорғалуына Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес кепілдік
беру;
2) жастардың кәсіптік бағдар алуына және жұмысқа орналасуына (жұмыспен қамтылуына) жәрдем
көрсету, оның ішінде еңбек нарығының қажеттіліктерін ескере отырып, жаңа мамандықтар бойынша қайта
оқытуды және біліктілікті арттыруды ұйымдастыру;
3) өнеркәсіптік кәсіпорындар, ғылыми институттар базасында өндірістік, ғылыми-зерттеу, кәсіптік
практикадан өту;
4) еңбек және әлеуметтік қорғау саласындағы уәкілетті орган арқылы жұмыс істейтін, бос орындар туралы
ақпаратты қамтитын «Жастардың еңбек биржасы» бірыңғай ақпараттық порталы арқылы бос орындардың
(бос жұмыс орындарының) бар-жоғы, мамандық алу мүмкіндігі туралы хабардар ету;
5) тұрғын үй құрылысы бағдарламалары шеңберінде тұрғын үй беру;
6) ауылдық елді мекендерге жұмыс істеу және тұру үшін келген жас мамандарға жағдайлар жасау;
7) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген жағдайларда, бала туу, бала асырап алу
негізінде жастар қатарынан оқып жүргендерге ұзақтығы үш жылға дейін академиялық демалыс беру;
8) жастардың жазғы демалысын ұйымдастыру және оларды сауықтыру жүйесін дамыту;
9) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген тәртіппен жастардың практикасын ұйымдастыру;
.
8-бап. Мәдениет және ақпарат, конфессияаралық келісім және
этносаралық тағаттылықты қалыптастыру
саласында жастарды мемлекеттік қолдау

Мәдениет және ақпарат, конфессияаралық келісім және этносаралық
тағаттылықты қалыптастыру саласындағы мемлекеттік қолдау:
1) ұлттық және әлемдік мәдениет құндылықтарына тарту арқылы жастарға эстетикалық
тәрбие беру үшін жағдайлар жасау;
2) мәдени құндылықтарға еркін қолжетімділікті қамтамасыз ету;
3) Қазақстан халқының мәдени мұрасын насихаттайтын іс-шараларды ұйымдастыру мен
өткізуге жәрдемдесу;
4) мамандандырылған интернет-порталдардың, жастардың бастамаларын қолдауға
арналған айдарлардың жұмыс істеуін қамтамасыз ету;
5) мемлекеттік ақпараттық тапсырыс шеңберінде бұқаралық ақпарат құралдары арқылы
мемлекеттік жастар саясаты саласында мемлекеттік ақпараттық саясатты жүргізу;
6) тегіне, әлеуметтік, лауазымдық және мүліктік жағдайына, жынысына, нәсіліне, ұлтына,
тіліне, дінге көзқарасына, нанымына қарамастан, жастардың бойында өзара төзімділік
пен сыйластықты тәрбиелеу;
7) Қазақстанның барлық этностарының тілдерін қолдануды кемсітпей, тыныс-
тіршіліктің барлық салаларында мемлекеттік тілді дамыту және белсенді пайдалану үшін
жағдайлар жасау арқылы жүзеге асырылады.

Ұқсас жұмыстар
Ұлттық экономика
Қазақстан Республикасының азаматы
Жастар саясаты туралы
Қазақстан Республикасындағы жастардың электоралдық белсенділігін арттыру жолдары
Жастар саясаты
Жастар әлеуметтануы
Мемлекеттік жастар саясатының негізгі бағыттары
Еуропаның жастар субмәдениеті және олардың қазақстандық жастардың құндылықтық жүйесіне әсері
Жастарға беретін көмек
Қазақстандағы жастар саясаты
Пәндер