Туристік сұранысты оқу әдістері. Туристік сұраныс факторлары




Презентация қосу
Туристік сұранысты оқу әдістері.
Туристік сұраныс факторлары.

Туристік сұраныс дегеніміз – белгілі бір жерде,
белгілі бір уақытта тұтынушылар туристік
қызметтерді, тауарларды сатып алу және қолдану
түрі.
Туристік сұраныс әлеуметтік категория болып
табылады. Туристік сұраныстың өзіндік сипаты бар.
Ол динамизмі, көп түрлілігі, кешенділігі, икемділігі,
кеңістік пен уақыт жағынан бірдей еместігі.
1) Туристік сұраныстың динамизмі – сұраныс қоғамның дамуымен өзгереді.
Кейбіреулері мүлдем жойылады, ескілері түрін өзгертіп, жаңалары пайда
болады. Олардың шеңбері үнемі кеңейіп отырады, ал қажеттілік ұлғая түседі.
2)Туристік сұраныстың көп түрлілігі - кешенді түрде болады. Саяхат кезінде
турист өзіне көрсетілетін әртұрлі қызметтерді пайдаланады. Ол жалпы,
арнайы және қосалқы қызметтер
3)Туристік сұраныстың икемділігі бір нәрсенің өзгеруімен басқаны да
өзгертетін сұраныс Сұраныстың икемдіоігі баға және табыс жағынан болады.
Бағаның сұраныс икемділігі өзгергіш болады.
4)Туристік сұраныстың уақыт пен кеңістікте шоғырлануы - жылдың белгілі
уақытында ең жоғары көрсеткішке дейін жететін,ал қалған айларда құлдырап
кететін,туристік сұраныстың мезгілдік қасиеті бар сұраныс.Қоңыржай
климатты елдерде негізгі туристік мезгілдер:жазғы (шілде-тамыз)н/е
«мезгілдің шыңы»,қысқы(қаңтар-наурыз),«мезгіларалық» (сәуір-маусым-
қыркүйек)+ «өлі мезгіл» (қазан-желтоқсан)мезгілдері болады.
Сұраныстың қалыптасуы көптеген факторларға байланысты. Оның ішінде
мыналар басты орын алады: тұтынушының кірісі, оның бос уақыттың
ұзақтығы, тауарлармен қызметтердің бағасы, қызметтердің сапасы.
Сондықтанда туристік сұраныс осы факторлардың біреуінің өзгеруіне
байланысты өзгеруі мүмкін.
Турситік сұраныстың өзгеріп тұру факторлары:
1) Климаттық және мотивациялық фактор – жаз айында демалысты өткізуге
біршама қолайлы уақыт деп ойлауы.
2) Экономикалық фактор – Батыс елдерінде шілде, тамыз айларында еңбек
өнімділігі ең төмен деңгейге түсуі.
3) Әлеуметтік фактор – ата-ананың өз демалыстарын балалардың демалысына
қарап, бірге демалуы.
4) Адамдардың сол кездегі уақытқа сай жаз айларында курорттарға баруға
ұмтылуы.

Ұқсас жұмыстар
Туризм индустриясы
Туризм индустриясын дамыту
ТУРИСТІК ФИРМАНЫҢ БИЗНЕС ЖОСПАРЫ
Менің туризм мамандығын таңдау себебім және болашақта Қазақстандағы туризмді дамыту үшін қосатын үлесім
Мұражай және туризм
Туристік іс-әрекет психологиясы
ТУРИЗМНІҢ ОҢ ЖӘНЕ ТЕРІС ЖАҚТАРЫ
Өткізу құралдары
Экономика және туризм
Қазақстандағы ішкі туризмнің қазіргі даму жағдайы
Пәндер