Мектепке дейінгі тәрбие және білім беру ұйымдарында инновациялық іс- әрекеттерді қолданудың жаңа бағыттары


Бұл презентацияның бағасы: 500 теңге
Скачать: бот арқылы


Презентация қосу
Мектепке дейінгі тәрбие және білім
беру ұйымдарында инновациялық іс-
әрекеттерді қолданудың жаңа
бағыттары
Жоспар
I.Кіріспе
Инноватция туралы түсінік
II.Негізгі бөлім
а) Инноватциялық технологияларға жалпы анықтама
ә) Мектепке дейінгі ұйымдарда инноватциялық технологияларды
пайдалану
III.Қорытынды
IV.Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Инновацияны алдын ала мөлшерлеу қиын.
Бірақ күнібұрын жоспарлап,
ұйымдастырып, бейімдеп, белгілі бір
саладан жаңалық ашуға жұмылдыруға
болады.
Технология

гр. “techno” - өнер, өнім алу үшін
шебер, білгір және керекті
“logos” – материалдарды
ілім, ғылым)– . өндеу әдістері
ғылыми- мен өнім
практикалық шыгаруға
негізде шикізатты да керекті жүйелі
йын өнімге
процесс.
айналдырудың әдіс-
тәсілдерінің жүйесі.
Инноватциялық технология

Ғылыми- практикалық
негізде педагогикалық
әдіс- тәсілдерді
пайдалана отырып
жаңалық ашу
Инноватциялық технология мектепке
дейінгі ұйымдарда

Мектепке дейінгі ұйымдар
Инновациялық технологияларды
педагогтерінің кәсіби білімдерін
меңгеру педагогтың
жетілдіру, оқу- тәрбие үдерісінде
интеллектуалдық, кәсіптік,
инновациялық технологияларды
адамгершілік, шығармашылық,
қолдануға бағыт- бағдар беру,
зерттеушілік т.б. қасиеттерінің
озық іс- тәжірибелер мен
қалыптасуына оң әсерін тигізеді,
идеяларды насихаттау негізінде
әр педагог өзін- өзі дамытып,
жүргізіледі. оқу- тәрбие үдерісін тиімді
ұйымдастыруына көмектеседі
Білім беру жүйесіндегі инновациялық
технологиялар

Жобалау технологиясы
Модульдік оқыту технологиясы

Саралап даралап оқыту
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту

Дамыта оқыту технологиясы
Сатылай комплексті талдау

Деңгейлеп оқыту технологиясы
VTS бағдарламасы
Педагогтардың
технологиялардың
құрамдас құрауыштарын
жеткіліксіз білуі

Алайда мектепке дейінгі
білім беру жүйесінде
Тәжірибе барысында Педагогикалық жүйені
технологияларды
тұтас технологияны тұтас көру
пайдалануда бірқатар
емес, оның дағдысының жоқтығы
қиындықтарбайқалады
элементтерін
пайдалануы олар:

Жұмыс тәжірибесіне сапа
енгізуді бастамалайтын
технология идеяларын
қате түсіну
Инновациялық іс - әрекеттің үш кезеңін атап
көрсетуге болады
Бірінші кезеңде педагог жаңалықтың қажеттілігін дәлелдеу
арқылы жаңалық туралы ақпарат жинайды, одан кейін
әртүрлі жаңалықтың ішінен қажетті жаңалықты таңдап
алып, оны қолдану туралы шешім қабылдайды

Тәрбиеші инновациялық іс-әрекеттің екінші кезеңіне
көшеді, яғни іске асыру кезеңдерін зерттеп, енгізу
жоспарын құрып, жаңалықты қолданады. Бұл кезеңде
педагог оқу–тәрбие процесіне, жаңалықты енгізуіне
кедергі жасап отырған факторларды ескере отырып,
өзгерістер енгізеді, жаңалықты уақыты мерзіміне
байланысты жұмыстарды өткізеді.
Жаңалықты енгізу уақыты аяқталғаннан кейін
инновациялық іс- әрекет үшінші кезеңіне өтеді. Бұл
кезеңде тәрбиеші жаңашыл тұрғыда ұйымдастырылған
оқу–тәрбие жұмысының нәтижесін көтеруге жасаған
ықпалын анықтайды, жаңалықтың оқу – тәрбие
жұмысына нәтижелі енгізу шарттарын белгілеп, оны
таратуға ұсынады.
Жеке бағытталған педагогика балалардың жеке тәжірибе
жинақтап, олардың жеке қызығушылықтары мен қажеттіліктері
іске асырылатындай оқыту ортасын жасайды. Жеке бағытталған
технологиялар:
- топтық оқыту технологиясы;
- Ш.А.Амонашвилидің ізгілік- жеке технологиясы;
- Интерактивті оқыту;
- Ойын технологиялары;
- М.Монтессори технологиясы;
- Дамыта оқыту технологиясы;
- Мәселелік оқыту технологиясы;
- ТРИЗ шығармашылық технологиялары бүгінгі мектепке
дейінгі мекемелер үшін өте тиімді болмақ
Мектепке дейінгі мекемелерде
инновациялық білім беру құралдарын
қолданудың да маңызы зор.
Инновациялық білім беру құралдарына:
аудио, видео, құралдар, компьютер,
интерактивті тақта, интернет,
мультимедиялық құрал, электрондық
оқулықтар, мен оқу әдістемелік
кешендер, инновациялық ақпараттық
банк, инновациялық сайт және тағы
басқалары жатады
Педагогикалық зерттеу әдістері

оқыту

тәрбиелеу

дамытудың объективті
заңдылықтарын тану
тәсілдері мен
құралдары
Педагогтың инновациялық іс-әрекетінің
белгілері

өзінің жеке қасиеттерін
еске ала отырып, басқалардың
инновациялық
тәжірибесін өзгерту, жетілдіру,
қабылдау қабілеті
жаңа ғылыми идеялар мен басқалардың
тәжірибесінен хабардар бола отырып, өз
жұмысының нәтижесін ұғыну
қажеттілігінен
педагогикалық инновацияның жаңа әдістері
мен тәсілдерін өз бетінше жасауымен
сипатталады
Әдістемелік жұмысты ұйымдастыруды жаңа ақпараттық
технологияларды пайдалану мүмкіндіктері жоғары:
- ақпараттық қорды құру (сыртқы қор: нормативтік- құқықтық
құжаттар, оқу- әдістемелік, педагогикалық орта туралы
мәліметтер, ғылыми- әдістемелік материалдар; ішкі қор: білім
беру қызметінің нәтижелері, бала денсаулығын медициналық –
сауықтыру іс-шаралары, ата- аналармен жұмыс, мамандармен
қамтамасыз ету т.б.)
- жұмыс нәтижесін мекеме, аудан, облыс, ел деңгейінде көрсету
(озық тәжірибені білім беру мекемесінен тыс тарату);
- әртүрлі деңгейдегі байқауларға қатысу;
- кәсіби педагогикалық байланыстарды кеңейту (инретнет желісі
арқылы хабар алмасу, біліктілікті арттыру курсында
қашықтықтан оқу).
Қорытынды

Оқытудың инновациялық жүйесі білім, оқыту
процесінде жаңа технологияларды пайдалана
білу іскерлігі қалыптасуы керек.
Қазақстанның бүгінгі білім беру жүйесінде
жаңа инновациялық бағытты игерген, нақты
тәжірибелік іс-әрекетте өзіндік даңғыл жол
салуға икемді, шығармашыл, зерттеуші
педагогтар аса қажет. Дәл осы сипаттағы
педагогтың ең алдымен инновация туралы
түсінігі болуы қажет
Пайдаланылған әдебиеттер

1.Болотина Л.Р., Баранов С.П., Коморова Т.С.
Дошкольная педагогика.М.-2005.
2.Кларин М.В. Инновации в мировой педагогике.-
Рига,1995.
3.Сальникова Т.П. Педагогические технологии.-М,2008.
4.Поздняк Л.В., Лященко Н.Н. Управление дошкольным
образованием. 2005.
5. Кулекеев Ж.Т., Пивень Г.Г., Нургужин М.Р., Каланова
Ш.Р., Падиарова И.П.

Ұқсас жұмыстар
Мектептегі жаңашылдықты басқару
Тәрбиелік ортада оқушыларды әлеуметтендіру процесін басқару
Мектепке дейінгі ұйымда оқыту технологиялар
Ата аналар жиналыстары
Ауызша тіл дамыту
Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың технологиясы
ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ АҚПАРАТТЫҚ
БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ БАСШЫЛАРЫН ІРІКТЕУ ЖҮЙЕСІ: НОРМАТИВТІК ЖӘНЕ ҚҰҚЫҚТЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
Мектеп тәрбие жүйесі ретінде алынса
Монтессори педагогикасының негізгі принципі
Пәндер