Мектепке дейінгі тәрбие және білім беру ұйымдарында инновациялық іс- әрекеттерді қолданудың жаңа бағыттары


Slide 1

Мектепке дейінгі тәрбие және білім беру ұйымдарында инновациялық іс- әрекеттерді қолданудың жаңа бағыттары

Slide 2

Жоспар

I. Кіріспе

Инноватция туралы түсінік

II. Негізгі бөлім

а) Инноватциялық технологияларға жалпы анықтама

ә) Мектепке дейінгі ұйымдарда инноватциялық технологияларды

пайдалану

III. Қорытынды

IV. Пайдаланылған әдебиеттер тізімі

Slide 3 Slide 4

Инновацияны алдын ала мөлшерлеу қиын. Бірақ күнібұрын жоспарлап, ұйымдастырып, бейімдеп, белгілі бір саладан жаңалық ашуға жұмылдыруға болады.

Slide 5

.

Технология

өнім алу үшін керекті материалдарды өндеу әдістері мен өнім шыгаруға керекті жүйелі процесс.

гр. “techno” - өнер, шебер, білгір және “logos” - ілім, ғылым) - ғылыми-практикалық негізде шикізатты дайын өнімге айналдырудың әдіс-тәсілдерінің жүйесі.

Slide 6

Ғылыми- практикалық

негізде педагогикалық әдіс- тәсілдерді

пайдалана отырып жаңалық ашу

Инноватциялық технология

Slide 7

Инноватциялық технология мектепке

дейінгі ұйымдарда

Мектепке дейінгі ұйымдар педагогтерінің кәсіби білімдерін жетілдіру, оқу- тәрбие үдерісінде инновациялық технологияларды қолдануға бағыт- бағдар беру, озық іс- тәжірибелер мен идеяларды насихаттау негізінде жүргізіледі.

Инновациялық технологияларды меңгеру педагогтың интеллектуалдық, кәсіптік, адамгершілік, шығармашылық, зерттеушілік т. б. қасиеттерінің қалыптасуына оң әсерін тигізеді, әр педагог өзін- өзі дамытып, оқу- тәрбие үдерісін тиімді ұйымдастыруына көмектеседі

Slide 8

Білім беру жүйесіндегі инновациялық технологиялар

Саралап даралап оқыту

Сын тұрғысынан ойлауды дамыту

Дамыта оқыту технологиясы

Сатылай комплексті талдау

Деңгейлеп оқыту технологиясы

VTS бағдарламасы

Жобалау технологиясы

Модульдік оқыту технологиясы

Slide 9

Алайда мектепке дейінгі білім беру жүйесінде технологияларды пайдалануда бірқатар қиындықтарбайқалады

олар:

Педагогтардың технологиялардың құрамдас құрауыштарын жеткіліксіз білуі

Педагогикалық жүйені тұтас көру дағдысының жоқтығы

Тәжірибе барысында тұтас технологияны емес, оның элементтерін пайдалануы

Жұмыс тәжірибесіне сапа енгізуді бастамалайтын технология идеяларын қате түсіну

Slide 10

Тәрбиеші инновациялық іс-әрекеттің екінші кезеңіне көшеді, яғни іске асыру кезеңдерін зерттеп, енгізу жоспарын құрып, жаңалықты қолданады. Бұл кезеңде педагог оқу-тәрбие процесіне, жаңалықты енгізуіне кедергі жасап отырған факторларды ескере отырып, өзгерістер енгізеді, жаңалықты уақыты мерзіміне байланысты жұмыстарды өткізеді.

Инновациялық іс - әрекеттің үш кезеңін атап көрсетуге болады

Бірінші кезеңде педагог жаңалықтың қажеттілігін дәлелдеу арқылы жаңалық туралы ақпарат жинайды, одан кейін әртүрлі жаңалықтың ішінен қажетті жаңалықты таңдап алып, оны қолдану туралы шешім қабылдайды

Жаңалықты енгізу уақыты аяқталғаннан кейін инновациялық іс- әрекет үшінші кезеңіне өтеді. Бұл кезеңде тәрбиеші жаңашыл тұрғыда ұйымдастырылған оқу-тәрбие жұмысының нәтижесін көтеруге жасаған ықпалын анықтайды, жаңалықтың оқу - тәрбие жұмысына нәтижелі енгізу шарттарын белгілеп, оны таратуға ұсынады.

Slide 11

Жеке бағытталған педагогика балалардың жеке тәжірибе жинақтап, олардың жеке қызығушылықтары мен қажеттіліктері іске асырылатындай оқыту ортасын жасайды. Жеке бағытталған технологиялар: - топтық оқыту технологиясы; - Ш. А. Амонашвилидің ізгілік- жеке технологиясы; - Интерактивті оқыту; - Ойын технологиялары; - М. Монтессори технологиясы; - Дамыта оқыту технологиясы; - Мәселелік оқыту технологиясы; - ТРИЗ шығармашылық технологиялары бүгінгі мектепке дейінгі мекемелер үшін өте тиімді болмақ

Slide 12

Мектепке дейінгі мекемелерде инновациялық білім беру құралдарын қолданудың да маңызы зор. Инновациялық білім беру құралдарына: аудио, видео, құралдар, компьютер, интерактивті тақта, интернет, мультимедиялық құрал, электрондық оқулықтар, мен оқу әдістемелік кешендер, инновациялық ақпараттық банк, инновациялық сайт және тағы басқалары жатады

Slide 13

Педагогикалық зерттеу әдістері

оқыту

тәрбиелеу

дамытудың объективті

заңдылықтарын тану

тәсілдері мен

құралдары

Slide 14

Педагогтың инновациялық іс-әрекетінің белгілері

өзінің жеке қасиеттерін

еске ала отырып, басқалардың

инновациялық

тәжірибесін өзгерту, жетілдіру,

қабылдау қабілеті

жаңа ғылыми идеялар мен басқалардың тәжірибесінен хабардар бола отырып, өз жұмысының нәтижесін ұғыну қажеттілігінен

педагогикалық инновацияның жаңа әдістері мен тәсілдерін өз бетінше жасауымен сипатталады

Slide 15
Ұқсас жұмыстар
Мектептегі жаңашылдықты басқару
Тәрбиелік ортада оқушыларды әлеуметтендіру процесін басқару
Ақпараттық технологиялар
Дамыту технология Рөлдік технологиясы ойындар
Ерте және мектеп жасына дейінгі, балалар дене тәрбиесінің негіздері
Мектепке дейінгі ұйымда оқыту технологиялар
Ата аналар жиналыстары
Ауызша тіл дамыту
Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың технологиясы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz