Мемлекеттің құрылымдық инвестициялық саясаты




Презентация қосу
М.Х.Дулати атындағы Тараз Мемлекеттік Университеті

Мемлекеттің құрылымдық
инвестициялық саясаты

Орындаған: Жұпарбай М.Ғ, Әбдіхан А.Б.
Қабылдаған: Муратова Д.Б
• Инвестицияны құқықтық реттеу формалары. 5
• Инвестиция бойынша мемлекеттік агенттіктің 4
мақсаттары, міндеттері және функциялары.
• Мемлекеттегі инвестицияның климаттың мәні және 3
оны құраушы факторлар
• Инвестициялық саясаттың негізгі бағыттары. 2
• Инвестициялық саясаттың рөлі мен қағидалары. 1
Қарастырылатын сұрақтар
1)Инвестициялық саясаттың рөлі мен
қағидалары
Инвестициялық саясат мемлекеттің
экономикалық саясатының бір бөлігі болып
табылады, яғни ол мемлекеттік экономика ,
сонымен қатар шаруашылық субъектілердің,
кәсіпорынның қызметіне әсер етуші құрал.
Мемлекеттің инвестициялық саясаты
дегеніміз – бұл инвестициялық қызметті
жандандыру, экономиканы көтеру,
өндірістің тиімділігін көтеру және
әлеуметтік мәселелерді шешу мақсатында
барлық шаруашылық субъектілеріне
жағымды жағдайларды жасау бойынша
шараларды жүргізуді айтамыз.
Мемлекеттің инвестициялық
саясаты арқылы өндіріс көлемін
көбейтуге, ғылыми техникалық
прогрессті жетілдіру мен
қоғамдық өндіріс құралдарының
өзгеруін және көптеген
әлеуметтік мәселелерді шешеді.
Нарықтық инфрақұрылымның жете дамуы осы
инвестициялық саясатпен тікелей байланысты болып
келеді.
Мемлекет тікелей келесі саясаттар арқылы
инвестицияға әсер етеді:

3.Шетел
1.Амортиза 2.Ғылыми инвестиция
4.Салық
циялық техникалық сын тарту
саясаты.
саясат; саясат; бойынша
саясат;
Амортизациялық саясатты жүргізу барысында мемлекет келесідей қағидаларға сүйенеді:

А) инфляция жағдайында негізгі қордың қайта бағалануы және
уақытында жүргізілуі тиіс;

Б) амортизациялық нормалары негізгі қордың функционалды
мағынасына байланысты әр түрлі болуы тиіс және олардың
моральдық, физикалық тозуын дұрыс есептеуіміз қажет;

В) амортизациялық нормалары тек жай өндіріске ғана емес
сонымен қатар ұдайы өндірісті кеңейтуге арналуы тиіс;

Г) амортизациялық саясат негізгі қорды жаңартуға және ғылыми
техникалық прогресті жеделтуге жағдай туғызуға тиіс;
Инвестициялық саясат ғылыми техникамен өте
тығыз байланысты. ҒТП жеделдету экономикалық
өсудің негізгі факторы болып табылады және
мемлекетті индустрияландыру өзгертуіне мүмкіндік
береді.
Мемлекеттің ғылыми техникалық саясаты
дегеніміз ғылыми техниканың дамуы және олардың
нәтижесін халық шаруашылығына енгізілетін
шаралар жүйесін айтамыз.
Инвестицялық саясаты келесі бағыттарда
жүргізіледі.:

Адам қажеттілігін қанағаттандыру үшін
өндірісті өркендету;
• Табиғи ортаға зиян келтіру жағдайында
табиғи ресурстарды аз мөлшерде
пайдалану.
Инвестициялық саясаттың өзіне тән
құрылымдық элементтері:
Инвестицияларды қаржыландыру көздерімен
әдістерін таңдау;
Инвестициялық саясат жүзеге асыратын
органның болуы;
Инвестиция нарықта қызмет ету үшін
қажетті нормативтік құқықтық заңдар болуы
тиіс;
Инвестицияны тарту үшін жағдай жасау.
2)Инвестициялық саясаттың негізгі
бағыттары.
Инвестициялық саясат келесідей бағыттарда жүргізіледі:

1. Адам
қажеттілігін
қанағаттандыру 2. Табиғи ортаға зиян
үшін өндірісті келтіру жағдайында
оңтайландыру; табиғи ресурстарды аз
мөлшерде пайдалану;
Инвестициялық саясаттың өзіне тән құрылымдық элементттері
бар:

а) инвестицияны қаржыландыру көздеру мен
әдістерін таңдау;
б) инвестициялық саясатты жүзеге асыратын
ортаның болуы;
в) инвестиция нарықта қызмет ету үшінқажетті
нормативтік құқықтық заңдардың болуы тиіс;
г) инвестицияны тарту үшін жағдай жасау.
Мемлекеттің экономикалық және әлеуметтік дамуына бағытталған
инвестициялық саясатты жүргізу келесідей жағдайларда жүзеге асады:

Инвестициялық бағдарламаға деген
сұраныс;
Мемлекеттік инвестицияларды, осы жерде
бюджеттік қаржы бөлімдерді және бюджеттен
тыс қорларды тікелей басқару;
Сараланған жеңілдңктер енгізу;
Экономиканың нақты жағдайына қатысты
қаржы, баға, несие саясатын жүргізу;
Мемлекетаралық масштабтағы құрылымдық инвестициялық
саясаттың басты бағыттары:

1.Инвестициялық саясатты жасау және жүзеге
асырудағы ынталандыруды жүзеге асыруды
ұйымдастыру;
2.Шаруашылық нарықтық жағдайына
келсілген өзара байланысты құрылымдық
инвестицияны құру қажеттілігі;
3.Тәуекелден инвесторлардықорғау,
жұмыстың тиімділігін көтеру.
3)Мемлекеттегі инвестицияның
климаттың мәні және оны құраушы
факторлар.
Инвестициялық климатты анықтау шетел инвесторын
тарту мен пайдалану саясатының негізгі міндеті болып
табылады. Себебі, біріншіден, инвестициялық климат
шетел инвесторларына әсер ететін факторларды
анықтауға, екіншіден, мемлекеттегі жағдайды тереңірек
бағалауға, үшіншіден, шетел субъектілерінің мінез-
құлықтарын анықтауға мүмкіндік береді. Инвестициялық
климат мемлекеттерде, аймақта, қалада инвестициялық
қызметтің жағдайын анықтайтын заңдық нормативтік
экономикалық, әлеуметтік, саяси, мәдени және т.б. бір-
бірімен байланысты факторлардың әерінен қалыптасады.
Инвестициялық климатты бірнеше көрсеткіштер арқылы
бағалауға болады:

1. Экономикалық
Экономикалық реформалаудың
реформалаудың
жағдайы
жағдайы

6.Сыртқы
6.Сыртқы экономикалық
экономикалық 2.
2. Банк
Банк жүйесінің
жүйесінің тұрақтылығы
тұрақтылығы
байланыстар
байланыстар дәрежесі және
дәрежесі және т.б.
т.б.

3. Табиғи
Табиғи және
және еңбек
еңбек ресурстарымен
ресурстарымен
5. Инфляция
Инфляция қарқыны
қарқыны қамтамасыз
қамтамасыз етілуі
етілуі

4. Инвестициялық
Инвестициялық қызметтің
қызметтің
құқықтық
құқықтық реттелу дәрежесі және
реттелу дәрежесі және
халықаралық стандартқа
халықаралық стандартқа сайсай
заңдылықтармен
заңдылықтармен нормативтік
нормативтік
актілердің
актілердің болуы
болуы
Қолайлы инвестициялық климатты құруға ықпал ететін экономикалық факторларға
мемлекеттің ірі табиғи байлықтары: мұнай, газ, құмды, түсті, қара металлдар және т.б.
жатады.
4)Инвестиция бойынша мемлекеттік агенттіктің
мақсаттары, міндеттері және функциялары.

1996 жылдың 8-қарашысында ҚР Президент
Жарлығымен инвестициялар бойынша ҚР-дың
мемлекеттік комитетіи құрылды. Бұл атқарушы
орган тікелей инвестицияларды мемлекеттік
қолдау аясында мемлекеттік басқарумен бақылау
қызметін атқара бастады. Қазіргі уақытта ол
инвестициялар бойынша ҚР-дің агенттігі болып
аталады.
Инвестициялар бойынша агенттіктің негізгі
мақсаттары:
1. Мемлекеттегі климатты жақсарту
2. Экономикаға тікелей, отандық, шетел
инвестицияларын тарту және оларды қолдау
3. Инвесторларға инвестициялық жобаны
дайындау мен жүзеге асырылуына көмек беру
4. Инвесторлардың құқықтары мен
кепілдіктерін сақтау.
Агенттіктің негізгі міндеттіері:

Инвесторларме
Мемлекеттің н өзара
инвестиция байланыстың Инвесторлард
Инвестициялы
саясатын тиімді жүйесін ы тарту мен
қ климатты
дамыту құру және пайдалану
жақсартатын
стратегиялары инвесторларды бойынша есеп
шараларды
н дайындау ң құқықтары берулерді
жасау.
және жүзеге мен ұйымдастыру.
асыру. мүдделерін
қорғау.
Агенттіктің атқаратын функциялары:
ҚР-на инвестицияларды тарту бойынша жұмыстарды
ұйымдастыру.

Инвестициялық жобаларды іске асыру бойынша ҚР-да
мемлекеттік органдар қызметтерін шоғырландыру.

Әрбір инвестициялық жобаны іске асыруға құқық беретін
құжаттарды, виза, лицензияларды беруін қамтамасыз ету.

Бекітілген инвестициялардың ҚР-да жоғары мамандарды,
тауарларды және қызметтерді іздеуіне көмек көрсету.

Инвестициялық жобаларды жүзеге асыруына бақылау жасау.
5)Инвестицияны құқықтық реттеу
формалары.
Жалпы инвестициялық қызметті құқықтық реттеудің
келесідей формалары бар:

реттеу
реттеу
құқықтық
құқықтық
Халықаралық
1. Ұлттық
Ұлттық құқықтық реттеу формасы-бұл инвестицалық
қызметке байланысты және оны реттеуге бағытталған сол
елдің аумағында әрекет ететін заңдармен нормативтік
актілердің кешенін айтады.
Қазігі уақытта ҚР-да инвестициялық қызметті реттеудің
базасы ретінде 2003 жылы қабылданған инвестициялар
туралы ҚР-ның заңы болып табылады .Бұл заң ҚР-ғы
инвестицияға байланысты қатынастарды реттейді.
ҚР-сы аумағында инвесторлар қызметін құқықтық қорғаудың
кепілдіктері келесілер болып табылады:
1.Инвесторлардың құқықтары мен мүдделері толық және сөзсіз
қорғалады. Ол ҚР-ның конституциясымен, осы инвесторлар
туралы заңымен және басқа да нормативтік актілермен қамтамасыз
етіледі.
2.Инвестициялаудың мемлекеттік органдарының ҚР-дың заң
актілеріне сәйскес келмейтін актілер шығару салдарынан, яғни осы
органдардың лауазымды адамдардың заңсыз әрекетінін
салдарынан өзіне келтірілген зиянды ҚР-дың Азаматтық
заңдылығына сәйкес өткізуге құқығы бар.
3.Шарттарға өзгерістер енгізілетін жағдайды қоспағанда ҚР
инвесторларымен мемлекеттік органдар арасында жасалған
шарттардың талаптардың тұрақтылығына кепілдік береді.
“Индустрия және жаңа технлогиялар” министрі Әсет
Исекешов Қазақстан инвестицияға қолайлы елдер
арасында 19 орында екенін ерекше атап өтті.
Мәселен өткен жылдың өзінде отандық
экономикаға 12 инвестор келіп 8 млрд. Доллардың
жобаларын жүзеге асырды. Осынша көлемдегі
қаржы жаңа саланың мамандарын дайындауға
септігін тигізеді.
Шетел инвесторлары кеңесі Қазақстан
Президентінің төрағалығымен жүзеге асырылатын
кеңесші-консультативті орган болып саналады.
Кеңес 1998 жылы елдегі инвестициялық қызмет
пен инвестициялық ахуалды жақсартумен тікелей
байланысты өзекті мәселелерді тиімді шешу үшін
мемлекет пен шетелдік инвесторлар арасындағы
тікелей үнқатысуды қамтамасыз ету мақсатында
құрылған.
Шетелдік инвесторлар кеңесіне биыл 19 жыл толып отыр. Қазақстан
Президенті инвесторларды жасыл қаржыландыру, бизнес климатты
жақсарту сынды салаларды бірлесіп дамытуға шақырды. Елбасы атап
көрсеткендей 2020 жылға дейін елімізде Баламалы энергия
көздерімен айналысатын 50 ден астам компания ашылады. Олардың
жалпы қуаттылығы 2000мб құрайды. Ал 2050 жылға дейін
Қазақстандағы баламалы энергия көздері 50% жету керек деді
Нұрсұлтан Назарбаев. Сондай-ақ Елбасы бұл бағыта ғылыми
зерттеулер жүргізу қажеттігін қадап айтты. Ол үшін жауапты
ведомстволар мен университеттері қарқынды жұмыс жүргізу керек
деп пікірін білдірді.
10 мың тұрақты жұмыс орны - 2017ИНДУСТРИЯЛАНДЫРУ КАРТАСЫ
ШЕҢБЕРІНДЕ 2017 ЖЫЛЫ 10 МЫҢ ТҰРАҚТЫ ЖҰМЫС ОРНЫН ҚҰРУМЕН
ШАМАМЕН 700 МЛРД. ТЕҢГЕ СОМАСЫНА 100-ДЕН АСТАМ ЖОБАНЫ ІСКЕ
АСЫРУ ЖОСПАРЛАНУДА
33 инвестициялық келісімшарт - 20162016 ЖЫЛЫ ИНВЕСТИЦИЯЛАРДЫ ЖҮЗЕГЕ
АСЫРУ ЖӘНЕ ИНВЕСТИЦИЯЛЫҚ ПРЕФЕРЕНЦИЯЛАР БЕРУДІ ҚАРАСТЫРАТЫН
322,2 МЛРД. ТЕҢГЕ СОМАСЫНА ИНВЕСТИЦИЯЛЫҚ ЖОБАЛАРДЫ ІСКЕ
АСЫРАТЫН 33 ИНВЕСТИЦИЯЛЫҚ КЕЛІСІМШАРТ ЖАСАЛДЫ
22 деңгейге позицияның жақсаруы - 2017ДҮНИЕЖҮЗІЛІК БАНКІНІҢ «DOING
BUSINESS 2017» РЕЙТИНГІНЕ СӘЙКЕС, ҚАЗАҚСТАН «МИНОРИТАРЛЫҚ
ИНВЕСТОРЛАРДЫ ҚОРҒАУ» ИНДИКАТОР БОЙЫНША 3 ОРЫНДА ОРНАСЫЛДЫ
6 деңгейге позицияның жақсаруы - 2016ДҮНИЕЖҮЗІЛІК БАНКІНІҢ «DOING
BUSINESS 2017» РЕЙТИНГІНЕ СӘЙКЕС, ҚАЗАҚСТАН 190 ӘЛЕМ ЕЛДЕРІНІҢ
ІШІНЕН 35 ОРЫНДА
Инвесторлар үшін визасыз режим - Бүгінгі таңда виза рәсімдеусіз-ақ Қазақстанға 19
елдің азаматтары келе алады. 2017 ЖЫЛДЫҢ 1 ҚАҢТАРЫНАН 45 ЕЛДІҢ
АЗАМАТТАРЫ ОСЫНДАЙ МҮМКІНШІЛІК АЛАДЫ. ОЛАРДЫҢ ҚАТАРЫНДА
ЭЫДҰ, ЕО МҮШЕЛЕРІ, СОНЫМЕН ҚАТАР БАӘ, МАЛАЙЗИЯ, СИНГАПУР,
МОНАКО КНЯЗЬДЫҚ ЕЛДЕРДІҢ АЗАММАТТАРЫ 30 КҮНІ БОЙЫ ҚАЗАҚСТАНДА
ЕМІН-ЕРКІН ЖҮРЕ АЛАДЫ.
Назарларынызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Мемлекеттің құрылымдық саясаты және негізгі көрсеткіштері
Мемлекеттің құрылымдық, өнеркәсіптік және инвестициялық саясаттарын қалыптастыру мен жүзеге асыру механизмдері
Макроэкономикалық көрсеткіштерге сипаттама
Салықтық саясаттың міндеттері
ХАЛЫҚАРАЛЫҚ САУДА
Ақша массасы
Салық саясаты
МЕМЛЕКЕТТІҢ АЙМАҚТЫҚ САЯСАТЫ
Макроэкономикалық көрсеткіштерге сипаттама. Инвестициялар және мемлекеттің инвестициялық саясаты
Инфляция және мемлекеттің инфляцияға қарсы саясаты
Пәндер