ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕ-ҰЛТ БОЛАШАҒЫ




Презентация қосу
ЛТТЫҚ ТӘРБИЕ-ҰЛТ БОЛАШАҒЫ

Дайындаған: Мелдебек
Г.
Тобы: 125-17а
Қабылдаған: Исамет Н.
Тәрбиеге жалпы түсінік

Тәрбие – бұл қоғамның тарихи және мәдени
тәжірибені ұрпақтан ұрпаққа берумен байланысты
қызметі.

ФРАНЦУЗ ФИЛОСОФЫ К.А.ГЕЛЬВЕЦИЙ XVIII
ҒАСЫРДА-АҚ «ТӘРБИЕ ЖЕТІЛГЕН САЙЫН ХАЛЫҚ
БАҚЫТТЫ БОЛАДЫ» - ДЕП ЖАЗҒАН

Тәрбие қоғамдық құбылыс ретінде – өсіп келе
жатқан ұрпақты, оның қоғамның өндіріс күшінің
маңызды элементі, өзінің өмірлік жолын жасаушы,
тұлғалық және жеке дамуын қалыптастырудың, қоғам
өміріне қатыстырудың, ендірудің күрделі және қарама-
қайшы үдерісі.
Отбасындағы ұлттық тәрбие

Отбасы тәрбиесінің ұлттық ерекшеліктері; туыстық қарым-қатынас, жеті ата
туралы түсінік, перзенттік парыз бен қарыз, ұлттық намыс, сана-сезім,
отансүйгіштік, еңбексүйгіштік қасиеттер ұлттық тәрбиенің негізгі бағыттарына
жатады.Тұрмыс – салтқа байланысты туған әдет-ғұрыптар мен салт-
дәстүрлердің, бәрінде халықтың арман-тілегі, ой-пікірі, келешек ұрпаққа айтар
өсиеті көрініс беріп отырады. Бұл орайда ұлттық салт-дәстүрлерді үйрету
сабақта және сыныптан тыс сабақтарда,тәрбие сағаттарында көрсету үрдіске
айналып келеді . Еліміздің ертеңін сеніп тапсыратын отансүйгіш, еңбекқор
ұрпақ тәрбиелеу үшін аянбай тер төгіп келеміз.
«Қазақстанның болашағы – қазақ тілінде» болғандықтан әдебиет сабағында
оқушыларға тақпақтарды жалаң жаттатып, ертегілерді құр оқытып қана
қоймай, оны оқушының санасына сіңіріп, мағынасына терең бойлатуға
тырысамын. Ол үшін түрлі көрнекі құралдарды пайдаланып «Тазша бала»,
«Қожанасыр», «Алдар көсе» сынды ертегі кейіпкерлерін балалардың өздеріне
ойнатып, жан-жақты амал-тәсілдерді қолданамыз. Сондай-ақ ежелгі ата-
бабаларымыздан жалғасып келе жатқан салт-дәстүрлеріміз бен әдет-
ғұрыптарымызды, тарихымызды балалардың жадына жастайынан сіңіріп
өсіруіміз шарт.
Ұлттық тәрбие үрдісінің халық тұрмысында кешенді жүру жүйесі

Егін егу,диханшылық.Жіп
Күрделі иіру,Тоқыма тігу,Балық Үлкенге-құрмет,кішіге-ізет
ұғымдарды аулау,мал жаю.Үй көрсету.Жақсы қасиеттерді
салу(асар),мал етін
қабылдау.Ойлау. мүшелеу
және әдеттерді үйрену.Ұлттық
салт-дәстүрлерді сақтау және
Қабылдау.Қайтал үйрену
ау.Есте сақтау
Еңбек
тәрбиесі
Адамгершілік
Ақыл-ой
тәрбиесі
тәрбиесі
Ұлттық
тәрбие үрдісі
Дене тәрбиесі
Экологиял
ық тәрбие Эстетикалық
тәрбие
Әскери-жауынгерлік
тәрбие.Ұлттық
Этномузыкалық аспаптарда спорттық
Табиғатты қорғау ойнау,Халық әндері мен ойындар.Төзімділік,қаһа
дәстүрлері.Экологиялық билерінінің
тақырыптарға арналған тарихы.Зергерлік бұйымдар рмандық яғни
тыйым сөздер.Аңшылық жасау.Айтыс дәстүрі.Ұлттық батырлық болмысы.
қолөнер тарихы.Тән мен
және саятшылық салты
жан сұлулығы
Салауатты өмір салтын
ұстану.
ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕ ДҮНИЕСІН ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ ФАКТОРЛАР

Дүниетанымдық- Тарихи-әлеуметтік,мәдени-
мифологиялық,діни-рухани этнографиялық- саяси
факторлар-Қоршаған ортадағы өзггерістер,әлеуметтік
табиғат қатынастар.МЭ мұралар,салт-
құбылыстары.Аспантану,Аллаһтану дәстұр,шежіре көне жазулар мәдени
негіздері.Діни-рухани жазбалар,т.б. мұралар,өнер-білім ғылымдары

Ұлттық тәрбие

Ұлттық болмыс,һәм Қазіргі заман ықпалы-
қасиеттер ықпалы- Таным ҒТП,соңғы технология
жүйесі,мақал-мәтелдер мен
бата-тілектер.Ұлттық сана сезім жетістіктері,оқыту
мен Ұлттық болмыс.Жақсылық жүйесінің жаңа
пен жамандық қайшылықтары әдістері,интернет жүйесі
ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕНІҢ НЕГІЗГІ ҚАҒИДАЛАРЫ
• Ақылды,намысшыл және көпшіл болу.Айтқан сөзді
1 тыңдау,адамгершіл,шыншыл,байсалды болу

• Қонақжайлылық,сыпайылық,мейірбанды болу,әдет-ғұрыптарды
2 қастерлеу,үлкендерді сыйлау

• Парасатты,қанағатшыл,отансүйгіш болып өсу,қайратты,әділетті яғни адалдық
3 қасиеттерді бойына сіңірген тұлға болып өсу

• Тыйым-сөздер мен мақал-мәтел,нақыл сөздерді дәріптеу,сақтау

• Тәлім-тәрбиенің біртұтас этнокомплексте жүргізілуі

• Денсаулықты шыңдау,тазалықты сақтау,салауатты өмір салтын қалыптастыру

• Ұлттық қазыналарды қастелеу

• Өскен ортаның ықпалдарына мән беру,жануарлар мен өсімдіктер дүниесіне
8 құрмет көрсету

• Жаңа заман талабына сай қазақи үрдісте даму
Ұлттық тәрбиенің мақсаты – ұлттық сана-сезімі
қалыптасқан, ұлттық мүдденің өркендеуіне үлес қоса
алатын ұлттық құндылықтар мен жалпы адамзаттық
құндылықтарды өзара ұштастыра алатын ұлтжанды
тұлғаны тәрбиелеу.

Ұқсас жұмыстар
Ұлттық тәрбие, Этникалық тәрбие
Әдепті бала ата - анасын мақтатар
МЕКТЕП ДИРЕКТОРЫ АЛҒЫСӨЗ
БАЛА БІЗДІҢ БОЛАШАҒЫМЫЗ
Ата - аналарға арналған кітабында
Жыраулар поэзиясының тақырыптары
Мемлекетті әлсіретудің амалы қоғамдағы ұлттық бірегейлікті ыдыратумен тең
Ұлттық мұра және құндылықтар
Қазақстандағы әлеуметтік бағдарламалар
Оқушылар бойында патриоттық тәрбиені қалыптастырудың жолдары
Пәндер