Интернет жүйесінің ғылым,білім,тәрбие саласындағы рөлі
Презентация қосу
Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев айтқандай «Қазіргі
заманда жастарға ақпараттық технологиямен
байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа
білім беру өте қажет »
Интернет (оқылуы[интэрнээт]; ағылш. Internet—International
Network) —компьютерлік серверлердің бүкіләлемдік желісі.1957
жылы Кеңес Одағы Жердің жасанды серігін ұшырғаннан кейін, АҚШ
Қорғаныс министрлігі ақпаратты тасымалдаудың сенімді жүйесі
қажет деп шешті. АҚШ алдыңғы қатарлы зерттеу жобаларының
агенттігі (ARPA) осы мақсатта компьютерлік желі құруды ұсынды.
Бұл желіні құру Лос-Анджелестегі Калифорния университетіне,
Стэнфорд зерттеу орталығына, Юта штатының университетіне
және Санта-Барбара қаласындағы Калифорния штатының
университетіне тапсырылды. Компьютерлік желі ARPANET деп
аталып, 1969 жылы аталған төрт ғылым орталықтарын біріктірді,
барлық жұмыстарды АҚШ Қорғаныс министрлігі қаржыландырып
отырды. Одан соң, ARPANET желісі жылдам дамып, оны ғылымның
әр түрлі салаларындағы ғалымдар қолдана бастады. Интернет - кез
келген компьютерлермен бүкіл әлем бойынша ақпарат алмасу мен
беру мүмкіндігі, желілер жүйесі. Интернет - байланыс араларын
өзара біріктіретін, тораптардың жиынтығы.
Алғашқы ARPANET сервері 1969 жылдың 1 қыркүйегінде Лос-
Анджелестегі Калифорния университетінде орнатылды.
«Honeywell 516» компьютерінде 12 КБ оперативті жад бар
болатын.
1971 жылы желі арқылы электронды почта жіберуге мүмкіндік
беретін алғашқы компьютерлік бағдарлама жасалып, ол
кеңінен таралды.
1973 жылы бұл желіге трансатлантикалық телефон сымы
көмегімен Ұлыбритания және Норвегияның ұйымдары
қосылып, желі халықаралық сипат алды.
1970-жылдары интернет желісі негізінен электронды почтаны
жіберу үшін пайдаланылды. Бірақ, интернет желісі басқа
техникалық стандарттар негізінде жасалған желілермен
байланыс орната алмайтын еді.
1970-жылдардың соңында мәліметтерді тасымалдау
стандарттары кеңінен тарай бастады, олар 1982-83-жылдары
бір стандартқа келтірілді. 1983 жылдың 1 қыркүйегінде
ARPANET желісі NCP протоколынан TCP/IP протоколына
көшірілді, бұл протокол қазіргі кезге дейін желілерді біріктіру
үшін қолданылуда. 1983 жылы «Интернет» термині ARPANET
желісіне байланысты айтылатын болды.
1984 жылы домендік аттар жүйесі (DNS) жасап шығарылды.
1988 жылы Инт
ернет Relay Cha
нақт ы уақытт а t (IRC) протокол
сөйлесу (чат) мүм ы жасалып, Инт
1989 жылы Еуроп кіндігі пайда болд ернетте
ада, Ядролық сын ы.
қабырғаларында ақт ар бойынша
Бүкіләлемдік тор еуропалық кеңес
ағылшын ғалымы концепциясы пай (CERN)
Тим Бернерс-Ли да болды. Оны әй
протоколын, HT ұсынды, ол екі ж гілі
ML т ілін және U ыл ішінде HTTP
1990 жылы ARPA RI идент ификат
NET желісі NSF орларын ойлап т
жұмысын тоқт Net желісімен бә апт ы.
ат ты. Осы жылы секелестікке шы
сәт і т үст і (Dialu Интернетке тел дай алмай, өз
p access). еф он арқылы қосылуды
1991 жылы Бүкіл ң
әлемдік тор Инт
NCSA Mosaic брау ернетте пайда бо
зері пайда болды лды, ал 1993 жы
1995 жылы NSFN . лы әйгілі
et желісі бастап
енді Интернетт қы зерттеу мақса
ің барлық трафф т тарына қайта
қордың суперком игін маршрутизац оралды,
пьютерлері емес иялаумен Ұлт ты
жылы Бүкіләлем , желілік провайде қ ғылыми
дік тор FTP арқы рлер айналыса ба
трафик жөнінен лы файлдарды т ст ады. Осы
басып озып, Инт асымалдау прот
көзіне айналды, Б ернеттегі ақпара околын
үкіләлемдік тор т тасымалдауды
тор Интернетт консорциумы (W ң негізгі
і өзгертіп, оның 3C) құрылды. Бүк
әсер етт і деп ай қазіргі заманғы бе іләлемдік
туға болады. т-бейнесінің қалы
1996-жылдан баст пт асуына
ап, Бүкіләлемдік
ауыст ырды деп ай тор Интернет т
туға болады. үсінігін толықт
1990-жылдары И ай
нтернет сол уақы
(Фидонет сияқт т тағы желілерді
ы кейбір желілер ң көпшілігін бірі
Интернетт ің т интернет құрам ктірді
ехникалық стан ына кірген жоқ).
бір компания жоқ дартт ары ашық,
болғандықт ан, ин ал оны басқарат
бірігуіне көп әсер тернеттің дамуы ын белгілі
ін тигізді. жекелеген желіл
ердің
1997 жылы Интернетте 10 млн компьютер болды, 1
миллионнан астам домендік аттар тіркелді.
Интернет ақпарат алмасудың ең танымал құралына
айналды.
1998 жылы рим папасы Иоанн Павел II
Бүкіләлемдік Интернет Күнін 30 қыркүйек деп
бекітті.
Қазіргі кезде Интернетпен тек қана компьютерлік
желілер арқылы емес, сонымен қатар, байланыс
спутниктері, радиосигналдар, кабельдік теледидар,
телефон, ұялы байланыс, арнайы оптикалық-
талшықтық желілер және электр желілері арқлы да
байланысуға болады.
Профессор Леонард Клейнрок-тің Лос-Анджелестегі ең алғашқы ARPANET
Interface Message процессор-інің қасында
Қашықтықтан білім беру жүйесі - білім алушы мен
педагог қызметкердің жанама (алыстан) немесе
толық емес жанама өзара іс-қимыл кезінде
ақпараттық және телекоммуникациялық
құралдары қолдана отырып жүзеге асырылатын
оқыту. Қашықтықтан білім беру жүйесінің
жұмыстары - ҚР Білім және ғылым министірінің
2010 жылғы 13 сәуірдегі №169 бұйрығымен
бекітілген «Оқу процесін қашықтықтан білім беру
технологиялары бойынша ұйымдастырудың
Ережесі» және ҚР Білім және ғылым министірінің
2009 жылғы 4 маусымдағы №266 бұйрығымен
бекітілген «Қашықтықтан оқыту технологиялары
бойынша оқытуды ұйымдастыру» стандартына
негізделеді.
АҚШ-та 1 миллионнан астам адам қашықтықтан
оқыту арқылы білім алса, Францияның ұлттық
қашықтықтан оқыту орталығы жыл сайын әлемнің 120
мемлекетінен 35 мыңнан астам қолданушыларды
қамтамасыз етеді. Ал Түркияда алыс аймақтағы
тұрғындарға мамандық алуға көмектесу мақсатында 1974
жылдан ашық университет жұмыс істейді екен. Қосымша
сабақ ретіне теле-радио арқылы курстар өткізеді. Осылай
12 000-нан астам қолданушыларды игереді.
Қазір дәстүрлі қашықтықтан оқыту, электронды
қашықтықтан оқыту, аудиториялық сабаққа түрлі
электронды құралдарды пайдалану сияқты қашықтықтан
оқыту үлгісінің 2000-ға жуық түрі бар екен. Соның ішінде
еліміздің жоғары оқу орындарында кейс, желілі және
телевидение сынды ақпараттық-коммуникациялық
технология құралдарының көмегімен қашықтықтан оқыту
түрі таңдалған-ды.
e-learning енгізу кезеңдері
50% астам мекемелер Интернет желісіне КЖ қосылады
1-кезең (4-10 Мб/сек жоғары);
2011-2015 50% астам білім беру мекемелері жергілікті желіге
қосылады (білім беру контентіне еркін қосылу) Wi-Fi, Wi-
Max;
50% астам білім беру мекемелері электронды
кітапханалармен жабдықталады;
1 дербес компьютерге 10 оқушыдан көп болмауы тиіс
Мекемелердің 90% Интернет желісіне КЖИ алады (4-10
2-кезең Мб/сек жоғары)
2016-2020 Білім беру мекемелерінің 90% астамы жергілікті желіге
қосылады(білім беру контентіне еркін қосылу) Wi-Fi, Wi-
Max
50% астам білім беру мекемелері электронды
кітапханамен жабдықталады
1 дербес компьютерге 1 оқушыдан көп болмауы тиіс
Адамзат қоғамынын ұзақ даму тарихында
шаруашылықтың ұдайы алға басып, жетілдірілуіне ғылым
мен техниканың өркендеуі себепші болып келеді. XX
ғасырдың екінші жартысында ғылыми-техникалық үрдіс
аса жедел қарқынмен дамып, дүниежүзінің көптеген елдері
мен шаруашылық салаларын қамтыды. Ғалымдар ғылыми
тeхникалық революция (FTP) деп атаған бұл құбылыс
қысқа уақыт аралығында қоғамның өндіргіш күштерін
сапалық жағынан түбегешті өзгерткен "секіріс" ретінде
бағаланды. Ол адамзат тарихында ғылым мен техника
пайда болғаннан бері өндіргіш күштерді ұдайы жетілдіруге
себепші болған ғылыми-техникалық прогрестен
айырмашылық жасайды. Сонымен ғылыми-техникалық
революция дегеніміз — белгілі бір уақыт аралығында
дамудың жаңа сатысына көтерілуге себепші болған
сапалық өзгерістердің жедел қарқынмен жүруі.
Дүниежүзі аймақтары мен елдерінде FTP
дамуы түрліше деңгейде өтуде. Жоғары
дамыған елдерде XX ғасырдың 80—90-
жылдарынан бастап, ҒТР-дың дәстүрлі
үлгісінен басқа қазіргі заманғы тармағы
дүниеге келді. Дәстүрлі FTP өндіріс пен
адамзаттың жаңа тауарларға,
технологиялар мен қызмет түрлеріне деген
сұранысын қамтамасыз етеді. Жаңа үлгінің
басты мақсаты — дәстүрлі FTP-дың
адамның өмір сүру ортасы мен денсаулығына
тигізетін кері әсерінің орнын толтыру
немесе жою болып табылады. Адамөмірін
қорғауға бағытталған бұл шаралар өте мол
қаржыны қажет ететіндіктен, таралу
ауқымы бірнеше елдің аумағынан аспай
отыр. Дүниежүзіндегі көптеген елдерде ҒТР
дәстүрлі сипат алған. Мешеу елдер
экономикасына қатысты бұл ұғым мүлде
қолданылмайды да. Қазіргі кезде ҒТР-дың
құрылымдық бөліктері анықталып, негізгі
белгілері талданған.
Егер сіз ғаламторды дұрыс мақсатта пайдалана білмесеңіз
онда ол айықпас алапат дертке айналары даусыз. Қазіргі
уақытта өте аз сандағы тектеп-тежеуден тысқары қалған
жастар, әсіресе өспірімдер компьютер мен ғаламтордағы
жасанды, ғажайып, қыяли әлемге кіріп алып, мынау реал
дүниеден мүлде қол үзіп, мәңгүрттенуге қарай бет бұруда.
Осындай жасанды, қыяли әлемдегі өмір өсер ұрпақтың дене
тұлғасы мен ақылақ, мұралдық жақтарынан ақаусыз өсіп
жетілуіне кері әсерін тигізетін орасан зор құбыжық
құбылысқа айналды.
Қазір қолы сәл босай қалса, өзінің бүкіл бос уақытын
мағынасыз, бұралқы компьютерлік ойындарға сарп етіп,
жасанды қыяли әлемге неғүрлым тез еніп кеткісі келіп асығып
тұратын, өз еркіне өзі ие бола алмайтын жүике жүиесі
нашар аз сандағы тежемсіз адамдар, әсіресе жастар мен
өспірімдер арасында компьютер соқтылық ауруына
шалдыққандар пайда болды.
Сондықтан біз ғаламторды еріккеннің ермегі
деп санамай, оны әр адамның жас ерекшелігі
мен қызмет қажетіне қарай, өз лайығында,
дұрыс әрі тиімді пайдалана білу мәдениетін
шынайы қалып Ғылым мен техниканың даму
қарқыны оқу-ағарту саласының оқыту үрдісіне
жаңа технологиялық әдістер мен
қондырғыларды кең көлемде қолдануды қажет
етеді. Білім беру саласында электрондық
байланыс жүйелерінде ақпарат алмасу
интернет, электрондық пошта, теле-
конференция, видео-конфе-ренция,
телекоммуникациялық жүйелер арқылы іске
асырылуда.
Егер күнделекті өмірде әрқандай адам компьютер мен
ғаламторды өз игілікті ісі үшін ғылми түрде оңды
пайдалана білсе онда ол ғаламдық дамуға бастайтын
ғажайып құрал ролын атқардаы да, ал керісінше
болғанда адамдарды өзіне еліктіріп баурайтын ойыншық
құралдың ролын ғана атқаратын болады.
Қысқасы компьютер мен ғаламторды қандай ой-
талғамда қалай пайдалану, әр азаматтың өз білім-
деңгейіне, еркіне, адамдық арына, кісілік ұстанымына
байланысты. Егер пайдаланушы өзін дұрыс арнаға салып
тежеп-тектей білмей компьютер мен ғаламтордың
жетегіне орынсыз ерік берсе, қажетін алып, қабілетін
өсіре алмай, мағынасыз қысыр кеңес, бұралқы ойдың
бүидалауымен өз өмірін өзі ойыншық етіп азып-
тозатын, саналы ғұмырын, алтын уақытын құр
сандалыспен қор етіп өткізетін, денсаулығынан
айырылып айықпас дертке душар болатын болады.
Ал дұрыс мақсатта пайдалана білсе компьютер
мен ғаламтор адам өмірін әрлендіріп, кісілік
құнын жоғарылатып, ғылым төріне
жетелейтін ғаламат құрал. Қоғамдық,
экономикалық дамуды алға бастырып, өндіргіш
күштерді өркендеуге жебейтін, адамдарды
біліктілікке бастайтын білім экономикасы
дәуірінің ең маңызды қозғаушы күші. Сондықтан
біз компьютер мен ғаламторды заман талабына
сай «Зарарынан қашық болуға, Пайдасына ортақ
болуға» пайдаланып, ондағы бар болған күллі
ғажайып мүмкіндіктерді өркениетті өмірден өз
еншімізді молырақ алып қалу үшін қызмет
еттіруге шебер болуымыз қажет.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
КӨП РАХМЕТ!!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz