Оқыту деңгейлері бойынша бағдарламалық мазмұны, мақсат қою, міндеттерді қою



Оқыту деңгейлері бойынша бағдарламалық мазмұны, мақсат қою, міндеттерді қою

ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ ОҚУ ҮРДІСІНІҢ НЕГІЗГІ МІНДЕТІ
адамның қабілеттерін ашу және оның темпераментің, мінезі мен қабілеттерін ескере отырып, оны тұлға, индивид қызмет субъектісі ретінде дамыту; оқушының адамның өзіне, қоршаған ортаға, жалпы адамзатқа деген қатынасын шарттайтын өнегелі құлық негіздерін, әлеуметтік маңызды бағыттарын қалыптастыру;
тұлғаның құндылықтар жүйесін қалыптастыру, қоғамға қызмет теуге бағытталған мәселелерді шешуде білімді шығармашылық қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.

- әр оқушының өзінің ішкі әлемін ұғынуға және өзінің даралығын ұғынуға көмектесу;
- өмірде маңызды негізгі құзыреттіліктерді мақсатты түрде дамыту арқылы тұлғаның үйлесімді қалыптасуына көмектесу.
“ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ” РӨБ ЖАЛПЫ МАҚСАТЫ

өзінің өмірлік ұстанымын белгілеу;
өнегелі нормаларға сәйкес түрлі сұрақтарды құрылымды түрде шешу;
өзімен, басқа адамдармен және қоршаған ортамен достық қатынасты орнату;
адамдарға көмек көрсету, туғандары мен туысқандары туралы қомқорлық ету;
шынайы ойлау, сөз бен әрекетте де шынайы болу;
жасампаздық белсенділік, азамматылық пен отансүйгіштікті таныту;
өнегелі таңдау жасауға дайын болу және өз ойлары, сөзі ен қылықтарына жауапты болу;
қоғамға қызмет ету дағдыларын практикада дамыту.
НЕГІЗГІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР

Осы мақсаттарға жету білім беру ұйымдарының бастауыш, негізгі орта және жалпы орта біліміне арналған өзін-өзі тану бойынша бағдарламада қарастырылған міндеттерді шешумен қамтамасыз етіледі:

өзіне, адамдарға және қоршаған ақиқатқа құндылықты қатынасын; қоршағандарға достықты, қамқорлықты көрсету қабілеттерін ашу;
өзін, басқаларды, әлем мен адамзатты тану, өз мәнін түсіну, өзі ен басқаларға ізгілік пен махаббатты көрсету уәждігін дамыту;
өзінің намыз сезімін, өзіндегі сенімділікті, өз ойлары, сөздері мен қылықтарына жауапкершілікті дамыту;
адамның ішкі және сыртқы әлемдерінің өзара байланысын, оның табиғатпен бірлігін, физикалық және рухани денсаулықтың өзара тәуелділігін түсіну, салауатты өмір сүру үшін өзінің физикалық және психикалық жағдайын реттеу қабілетін дамыту;
әлеуметтік ұстанымдар мен рөлдердің көп түрлілігі тұрғысынан өз қылықтары мен құлығын өздігінен реттеу мүмкіндіктерін сыни ұғыну және түсіну қабілеттерін дамыту;
берілген мәтіндегі ақпаратты жинау мен талдау үшін білім, іскерлік, дағдыларды қолдану, жағдайды талдау, жалпы адамзаттық және этномәдени құндылықтарға қарсы келмейтін тұлғалық маңызды шешімдерді қабылдауға өз қатынасын көрсету қабілеттерін ашу;
Күнделікті өмірде нақты сұрақтарды шешуде жасампаздық белсенділікті, өнегелі нормаларға сәйкес белгіленген мәселелерді құрылымдық шешу үшін ұжымда және топта, командада жұмыс жасай алу іскерлігін көрсету қабеліттерін дамыту.

жалпы адамзаттық құндылықтардың жүйесі
тұлғаның негізгі қасиеттері
әлеуметтік тәжірибенің құрамды компоненттері
негізінде құрылған өзін-өзі тану бойынша
күтілетін нәтижелердің жүйесінен шыға
отырып белгіленді
МАЗМҰННЫҢ ҚИСЫНДЫҚ ҚҰРЫЛЫМЫ

Адамзаттың рухани және әлеуметтік тәжірибесі, әлем мәдениеті, халықтар даналығы, ғылым.
БАЗАЛЫҚ МАЗМҰННЫҢ НЕГІЗІ

Мазмұндық желілер:
Өзін тану
Басқаларды тану
Әлемді тану
Адамзаттың тәжірибесін тану

Адамның өзін-өзі тануы (Тану қуанышы)
Басқаларды тану (Араласуға үйренеміз)
Дүниені тану (Адам болу)
Адамзаттың тәжірибесін тану (әлем қандай тамаша!)
НЕГІЗГІ ТАРАУЛАР (1-6 СЫНЫПТАР)

Адамның өзін-өзі тануы (Адам болу)
Басқаларды тану (Адам және қоғам)
Дүниені тану (Әлем және адам)
Адамзаттың тәжірибесін тану (Адамзат әлемі)
НЕГІЗГІ ТАРАУЛАР (7-12 СЫНЫПТАР)




Оқушылардың адамның құндылықтары мен құнды қасиеттері туралы ұғымдарын дамыту

…АҚСЫ ОЙЛАР
Ж …ҚСЫ ІСТЕР
ЖА …СЫ СЕЗІМДЕР
ЖАҚ … Ы ҚЫЛЫҚТАР
ҚУАН…Ш
БА … ЫТ
1 СЫНЫП

2 СЫНЫП

3 СЫНЫП

3 СЫНЫП

3 СЫНЫП

ТАПСЫРМА
Торларға өз атыңызды жазыңыз. Жанына сіздің әрпіңіз кездесетін адам мінезінің жақты жақтарын жазыңыз. Олардың қайсысы жақсылықтың көрінісі болып табылады?
Ойланыңыз, сізде осы қасиеттер бар ма? Өзінде осындай қасиеттерді тәрбиелеу үшін не істеу қажет?
4 СЫНЫП

Мысал
М - мейірімді
А - адал
Р - рақымшыл
А - арлы
Т - табанды
3 СЫНЫП

Жақсылық - адам жанын жылытатын күннің көзі. Табиғаттағы жақсының барлығы - күн көзінен, өмірдегі жақсының барлығы -адамнан.
М. Пришвин
Жазушы жақсылықты күн көзімен неліктен салыстырады
4 СЫНЫП

Өзінің жақсы істерімен атақты болған адам туралы айтып беріңіз. Ол адамның биографиясындағы мінездің күшті жақтары, жарқын қылықтары көрінетін, жақсы есімді жасайтын сәттерді тауып және талдап көріңіз. Материалды іздеуде сендерге кітаптар, газет-журналдар, сурет салу өнері, Интернет көмектесуі мүмкін.
4 СЫНЫП

Грузин әні
сөзі мен музыкасы. Б. Окуджаванікі
Виноградную косточку в теплую землю зарою,
И лозу поцелую, и спелые гроздья сорву,
И друзей созову,
На любовь свое сердце настрою…
А иначе зачем на земле этой вечной живу?
Собирайтесь-ка, гости мои, на мое угощенье,
Говорите мне прямо в лицо,
Кем пред вами слыву,
Царь небесный пошлет мне прощение
За прегрешенья…
А иначе зачем на земле этой вечной живу?
А когда заклубится закат,
По углам залетая,
Пусть опять и опять предо мною
Плывут наяву
Белый буйвол,
И синий орел,
И форель золотая…
А иначе зачем на земле этой вечной живу?

«Табиғатты есту» теледидар немесе радиобағдарламасының сценарийін жазыңыз. Осы сценарий бойынша өз мектебіңіздің, ауданыңыздың, қала немесе ауылыңыздың оқушылары үшін бағдарлама өткізіңіз.
ТАПСЫРМА

Мәселені анықтау. Оқушылар мәселенің неде екенін, яғни табиғатты тыңдау не үшін қажет екенін, бүгінгі ХХІ ғасырда адам бұл қабілетін неліктен жоғалтқанын талқылайды? Мәселені шешуге қандай үлес қосуға болады?
І МӘСЕЛЕНІ ШЕШІҢІЗ

Мақсат қою және қызметті жоспарлау. Оқушылар алдарына мақсат қояды - телебағдарламада мәселеге көп адамның назарын тарту үшін өз сыныптастарына, өз мектебінің оқушыларына, ықшамауданның, қала немесе ауылдың тұрғындарына табиғаттың қазіргі кезеңдегі жағдайы туралы айтып беру. Осыған байланысты әріқарайғы әрекеттерді жоспарлдау басталады, мысалы: нақты табиғат бұрышының жағдайын зерттеу, туған өлкенің табиғат жағдайы туралы атақты адамдармен сұхбаттасу үшін сұрақтарды әзірлеу, жағдайдан шығу амалдары туралы (қатардағы адамдардың табиғатқа қатынасын анықтау мақсатында сұхбат құрылуы мүмкін) сөйлесу; бағдарламаға өз үлестерін табиғатты қорғау ісіне қосқан адамдарды шақыру; қалыптасқан жағдайдан шығу жолдарын ойластыру. Әрекеттерді орындау мерзімін белгілеу.

Технологияны қолдану. Қызмет тәсілдерін белгілеу: қала тұрғындарынан сұхбат алу, табиғаттың жақын бұрыштарының бейне және фототүсірілімдердің негізінде телебағдарламаға сценарий жазу, жалпы аймақтағы табиғаттың жағдайы, өз қызметі арқылы табиғатты қорғауына көмектесетін адамдар туралы ақпарат жинау, өркениеттің қоршаған ортаның жағдайына әсер ету туралы қорытынды жинау. Бағдарламаға қатысу үшін қызықты қонақтарды шақыру, «Табиғатты есту» көрмесін рәсімдеу, адамдарға табиғатты қорғау үндеуін айту.

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz