Қадағалау басқару функциясы ретінде


Slide 1

ӘЛ- ФАРАБИ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ

Философия және саясаттану факультеті

Әлеуметтану және әлеуметтік жұмыс кафедрасы

№8 лекция

Тақырыбы:Қадағалау басқару функциясы ретінде

Орындаған: Таймуратова Ә. Қ

Махмудуллаева Г. Т

Қабылдаған: Дуйсенова С. М

Slide 2

Қадағалау, бсқару функцияларында орны мен маңызы

Қадағалау процесінің кезеңдері

Қадағалау түрлері: алдын ала, ағымдағы және соңғы

Қадағалаудығ мінез-құлық аспектілері

Тиімді ұйымдастырушылық қадағалаудың сипаттамасы

Сапаны бақылау тәсілдері: -бюрократиялық, орталықсыздандырылған -интеграцияланған сапаны басқару

Контроллинг ішкі қадағалау жүйесі ретінде

Лекция жоспары

Slide 3

Қадағалау - бұл процесс

1. Ұйым мақсаттарына жету 2. Жоспарланған нақты нәтижелерді салыстыру / салыстыру 3. Олардың шаруашылық қызметтегі процедураларында белгіленген құндылықтар мен іс-әрекеттерден ауытқулар жасайды 4. Оның көмегімен басшылар ұйымның қызметін реттеп, жоспарларға, мақсаттарға және реттеуші көрсеткіштерге сәйкестігін қамтамасыз етеді

Slide 4

Белгісіздік

Дағдарыстық жағдайлардың пайда болуын болдырмауға ұмтылу

Стандарттар мен өлшемдерді әзірлеу

Нақты нәтижелермен салыстыру

Қажетті түзету шараларын қабылдау

Қадағалау қажеттілігі:

Қадағалау процесінің

кезеңдері:

Slide 5

Қадағалау үдерісінің

кезеңдері

Slide 6

жұмыстың нақты басталуына дейін жүзеге асырылады

міндет - ережелерді, рәсімдерді және мінез-құлық бағыттарын іске асыру (жасау емес!)

адам, материалдық және қаржылық ресурстар

2 түрі бар:

Алдын-ала қадағалау

диагностикалық бақылау (қадағалау) - өлшеуіштер, стандарттар, ескерту сигналдары және т. б. сияқты санаттарды қамтиды, бұл ұйымда бір нәрсе дұрыс емес екенін көрсетеді

терапиялық бақылау (қадағалау) - стандарттардан ауытқуларды анықтауға және түзету шараларын қабылдауға мүмкіндік береді

Slide 7

жұмыс барысында жүзеге асырылады

объект - қызметкерлер, пәндік басшы

нақты өнімділікті өлшеуге негізделген

міндет - жоспарлы жоспарлар мен нұсқаулардан ауытқуларды

уақытылы анықтау және уақытылы бұзу

ішкі және сыртқы факторларды өзгертуге уақтылы жауап беруге мүмкіндік береді

Ағымдағы қадағалау

Slide 8

Жұмыс аяқталғаннан кейін жүзеге асырылады

Мақсат болашақта қателерді болдырмау функциялары: - әрі қарай іс-қимылдарды жоспарлау үшін ақпарат беру - өнімділікті өлшеуді қамтамасыз етеді қызметкерлердің қажетті сыйақысын анықтайды

Қорытынды қадағалау /

Нәтижелер бойынша

қадағалау

Slide 9

Тиімді қадағалау бойынша ұсыныстар:

Қызметкерлердің қабылдаған объективті стандарттарын белгілейді

Бағындырушылармен екі жақты байланыс орнату

Шамадан тыс бақылаудан аулақ болыңыз

Қатаң, бірақ нақты стандарттарды белгіледі

Сыйақы нормативі

Slide 10

Сипаттамалары тиімді қадағалау:

стратегиямен байланысты

нәтижелері бағдарлау

қатысушылардың қабылдауы

объективті және субъективті деректердің балансы

дәлдігі

икемділік

заманауилық

экономды

Slide 11

Бюрократтық қадағалау:

ережелерді пайдалану

белгіленген саясат

билік иерархиясы

жазбаша құжаттама бонустық жүйелер мен қызметкерлердің мінез-құлқына әсер етудің басқа да ресми тетіктері және қол жеткізілген нәтижелерді бағалау

 

Бюрократиялық қадағалаудың элементтері:

Қадағалаудың

басқарушылық жүйесі

қуат иерархиясы

сапаны қадағалау бөлімі

ережелер мен рәсімдер

іріктеу және оқыту

технология

Slide 12

Орталықтандырылмаған қадағалау негізделген

әлеуметтік құндылықтар

дәстүрлер

қызметкерлердің ортақ көзқарастары мен сенімділігі,

ұйымдастырушылық мақсаттарға қол жеткізуге жәрдемдесу

Орталықсыздандырылған қадағалауды жүзеге асыру салалары:

корпоративтік мәдениет

құрбылар тобы

өзін-өзі бақылау

қызметкерлерді іріктеу және әлеуметтендіру

Slide 13

Сапаны кешенді қадағалау

Total Quality Management (TQM) -

ұйымдық стратегия, нақты әдістермен байланысты тұтынушыларға сапалы тауарларды немесе қызметтерді ұсынуға мүмкіндік береді

Slide 14

Ұйымдық құндылықтар TQM жүйесінде (1) :

Клиенттердің қанағаттануын іздестіру үшін кез-келген шығындар.

Ішкі тұтынушылар сыртқы тұтынушылар сияқты маңызды.

Жұмыс күнінің соңына дейін кез келген клиенттің өтініші мен шағымына жауап беру.

Телефонды екінші сигналдан кешіктірмей алып тастаңыз. Клиент әрдайым дұрыс.

Клиенттердің үміттерін қанағаттандыруға ғана емес, оларды қызмет көрсету процесінде қуантуға да мүмкіндік береді.

Slide 15

Ұйымдық құндылықтар TQM жүйесінде (2) :

Топтық жұмыс және ынтымақтастық жеке әрекеттер мен саяси ойындарға қарағанда маңызды.

Әрқайсысы сапалы күреске қатысады; ешқандай ерекшелік немесе алып тастау рұқсат етілмейді.

Бір апта ішінде сапаны жақсарту туралы кез-келген қызметкердің ұсыныстарына жауап беріңіз.

Қол жеткізілген сапа деңгейімен ешқашан қанағаттанбаңыз; үнемі үздіксіз жетілу үшін күресті.

Slide 16

TQM әдістері мен тәсілдері:

сапалы кружкалар

мүмкіндіктерін кеңейту

сілтеме салыстыру

сыртқы көздер

циклдің уақытын азайту

үздіксіз жақсартулар

реинжиниринг

Slide 17

TQM (1) әсер ету факторлары:

(оң)

Қызметкерлердің кәсібилігіне деген жоғары талаптар

Жұмыс мазмұнын байыту және қызметкерлерді ынталандыру

Қызметкердің проблемаларын шешу дағдыларын жетілдіру

Мәселелерді шешудің негізгі әдісі ретінде басқару және топтық жұмысқа қатысу

Slide 18

TQM (2) әсер ету факторлары:

(теріс)

Басқарудың күткендегідей үміттері

Орта менеджерлердің жолын азайту

Ұйымдасқан өмірдің әртүрлі аспектілерімен қанағаттанбаған жұмыс

Басшылық түбегейлі өзгерістерге арналған.

Slide 19

Контроллинг - ішкі бақылаудың кешенді жүйесі.

XX ғасырдың 80-жылдарында дағдарыстың алдын алу құралы ретінде дамыды

Бақылаудың негізгі қағидасы - «ауытқуды басқару»

Slide 20

Контроллинг- бұл кәсіпорын қызметінің басым бағыттарында басқару функцияларын шоғырландыруды қамтамасыз ететін басқару жүйесі, жүйенің қалыпқа келтірілуін қамтамасыз ететін жедел SD-ді көздейтіндерден нақты нәтижелердің ауытқуын уақтылы анықтау.

Slide 21

Контроллинг (Германия: controlling)

≈ Басқару есебі (АҚШ:management accounting)

Slide 22

Контроллинг жүйесін құру кезеңдері:

объектіні анықтауды басқару


Ұқсас жұмыстар
Қаржының мәні,функциясы,жүйесі
Баскару алгоритмі
Педагогикалық менеджменттің принциптері
Еңбек құқығының функциясы
Германия
ОМӨЖ БАСҚАРУ ФУНКЦИЯСЫ
Басқару əдістері
Мемлекеттік кәсіпорын
Басқару функциялары
Басшы тұлғасы ұйымды басқару субъектісі ретінде
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz