Тұтас педагогикалық үдерістің (ТПҮ) мәні, құрылымы, оның заңдары мен заңдылықтары




Презентация қосу
Тұтас педагогикалық
үдерістің (ТПҮ) мәні,
құрылымы, оның
заңдары мен
заңдылықтары
Дайындаған:
Қабылдаған:
Тобы:
Мазмұны
1.Тұтас педагогикалық үрдістің пәні және мұғалім қызметінің
нысанасы ретінде.

2.ТПҮ заңдылықтары және принциптері

3.Тәрбие мақсаты әлеуметтік қамтамасыз етілуі

4.Дүниетаным көзқарасы жеке тұлғаны қалыптастыру тірегі

5.Тәрбиенің мазмұны міндетті, мақсаты
Тәрбие процесі

Тәрбие процесі-жеке адам мен балалар ұжымын әлеуметтік
тұрғыдан қалыптастыруда, оларды, өмірге дайындап, қоғамда
өз орнын таба білуге үйретіп, әрбір әрекетімен, қызметімен
қоғамға пайда келтіруде, өз жеке басына қанағаттанған
сезіммен қарауға тәрбиелеу.

Тәрбие процесінің құрылысы өз ерекшеліктеріне байланысты
алдына айқын мақсаттар қойып, тәрбие мазмұның соған
негіздеп, оларды іс-жүзіне асыруда тәрбиенің формалары мен
әдіс-тәсілдерін, объективтік мүмкіндіктерін сонымен қатар ең
соңында жеткен жетістіктерідің қорытындысын белгілейді.

Тәрбие процйесінің екі жақтылық функциясының мәні –
педагогтің белгілі мақсат пен жасаған педагогикалық ықпалы,
табиғи түрде, оқушының өмірі мен іс-әрекеттерінің үйлесуі
қажет.
Тұтас педагогикалық үрдістің пәні және
мұғалім қызметінің нысанасы ретінде
Педагогика пәні және мұғалім іс-әрекетінің
объектісі, бұл ұғымдардың дамуы, мектеп
практикасында, оқу құралдарында,
бағдарламаларда проблемалар көрсетілген
Педагогикалық үрдістің мәні, оның

коспоненттерінің құрылымы
Негізгі ұғымдар: “Педагогикалық үрдіс”,
“Педагогтар-оқушылар” “Субъект-объект
қатынастар” “субъект-субъектік қатынастар”
ТПҮ білімділік, тәрбиелік және дамытушылық
қызметінің өзара бірлігі мен өзара
байланысы. ТПҮ оқу және оқудан тыс
болады.
Педагогикалық үрдістің қозғаушы күштері.
Педагогикалық үрдістің тәрбиелік мәні. Оқу-
тәрбие үрдісінің құралы.
Педагогикалық үрдісті болжау және
жағдайына диагностика жасау мәселелері
Тәрбие жұмысының формалары

Нәтижелері

баға Өзін-өзі бағалау

Тәрбие процесінің
Тәрбие принциптері
заңдылықтары

мақсат Тәрбие процесінің
Қарама-қайшылықтары
Практикалық
ішкі
байланыс

Жеке адам сыртқы

Сана мінез-құлық
Тәрбие - мақсатқа бағытталған тұлға бойында
көзқарастар мен сенімдер, қасиеттер мен
құндылықтар, мінез-құлық нормаларын
қалыптастыру процесі.

Тәрбие - мақсатты, арнайы
ұйымдастырылған жан-жақты үйлесімді
дамыған тұлғаны қалыптастыру процесі.
Педагогикалық үрдісте іс-әрекет
түрлерін кешенді қолдану

Іс-әркеттің жетекші түрлері

Еңбек Қарым-қатынас Таным

Ойын Шығармашылық Сөйлеу мәдениеті
Педагогикалық процесс қызметі
етуші жүйе ретінде

Ұстаздар Іс-әрекет

Іс-әрекет оқушылар
Педагогикалық проесстің қозғаушы
күштерін қарастырған ғалымдар
М.А.Данилов
Н.Д. Хмель
Г. И. Щукина
Б.Т. Лихачев
А.С. Макаренко
Н.К. Крупская
Г. С. Костюк
В. А.Сухомлинский
Н.А. Завалко
Тәрбие процесінің
ерекшеліктері
Тәрбие процесі-жеке тұғаны
қалыптастыруды мақсатқа бағытталған
үрдіс.
Тәрбие процесі-тәрбиеші мен
тәрбиеленушінің тиімді өзара іс-әрекеті
(ынтықмастығы).
Тәрбие процесінің көп факторларлығы
объективтік және субъективті.
Тәрбие процесінің ұзақтылығы тікелей емес
тәрбие ықпалы кезеңінен нәтижеден
алыстау мен сипатталады.
Тәрбие процесі-жеке тұғаны қалыптастыруды
мақсатқа бағытталған үрдіс.
Тәрбие процесі-тәрбиеші мен тәрбиеленушінің
тиімді өзара іс-әрекеті (ынтықмастығы).
Тәрбие процесінің көп факторларлығы
объективтік және субъективті.
Тәрбие процесінің ұзақтылығы тікелей емес
тәрбие ықпалы кезеңінен нәтижеден алыстау
мен сипатталады.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

Ұқсас жұмыстар
Педагогикалық үрдістің қозғаушы күштері
Тәрбие процесінің ерекшеліктері
Тәрбие принциптері
ТҰТАС ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСС
Тұтас педагогикалық үдеріс
Жалпы педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
I тақырыптық блок Жалпы педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Тәрбие процесі
Әдістанымның жалпы сипаты
Оқытудың заңдылықтары және қағидалары
Пәндер