Психодиагностикаға кіріспе




Презентация қосу
Психодиагностикаға
кіріспе.

Қабылдаған: Искакова.П.К
Орындаған:
НАрзуллаева.Э.Б
ЖОСПАР
1.Кіріспе
2. “Психодиагностика” термині
3.Психодиагностиканың қарастыратын

мәселелері
4.Практикалық психодиагностика
5.Қорытынды
Кіріспе
Бұл жұмыста біз “психодиагностика”
термині жайлы мәліметтер аламыз. Оның
қарастыратын мәселелерімен пайда болу
тарихын үйренетін боламыз.
Психодиагногтика
термині
"Психодиагностика" сөзі "психологиялық диагноз
қою" деген сөзбен бірдей сияқты немесе адамның
жалпы психологиялық жағдайын немесе қандай
да бір психологиялық қасиеттерін жеке
қарастырып, квалификациялық шешім қабылдау.
«Психодиагностика» терминін 1921 жылы
Г.Рошах енгізеді. Ол «диагностикалық тесттің
перцепциясына негізделеді» деп аталатын
зерттеудің пайда болуы еді. Бірақ бұл терминнің
мазмұны кеңейе түседі, яғни психодиагностика
сөзі «психологиялық тестілеу» сөзімен синоним
ретінде қолданылды.
"Психодиагностика" сөзінің психологияда екі түрлі мағынасы бар.
Оның бірі – практикада қолданатын әртүрлі психодиагностика
әдістеріне қатысты арнайы психологиялық білім аймағын
көрсетеді, яғни "психодиагностика" ғылым ретінде түсіндіріледі
және ол мынандай сұрақтарды қарастырады:
1.Психологиялық құбылыстардың табиғаты қандай және оның
принциптік мүмкіндіктерінің ғылыми бағасы қандай?
2.Қазіргі уақытта психологиялық құбылыстардың танымдық және
сапалық қағидаларының жалпы ғылыми негізделуі қалай
қойылуда?
3.Қазіргі кездегі қолданылып жүрген психодиагностика әдістері
жалпы ғылыми методологиялық талаптарға қаншалықты сай
келеді?
4.Психодиагностиканың әр түрлі құралдарына қойылатын
әдістемелік талаптар қандай?
5.Практикалық психодиагностиканың нәтижесінің нақтылығы,
талаптары, психодиагностика жүргізу шарттары, нәтижесін
өңдеу құралдары мен интерпретация әдістерінің негізделуі
қандай?
6.Психодиагностика әдістерінің, соның ішінде тесттің
ғылымилығын тексерудің негізгі процедуралары қандай?
Психодиагностиканың
қарастыратын мәселелері
1.Психологқа кәсіби талаптардың
қойылуы;
2.Өз жұмысын табысты орындау үшін

психолог меңгеруі тиіс білімдер, ептілік
пен дағдыларды анықтау;
3.Психологтың психодиагностика

әдістерін кәсіби және табысты
меңгергені туралы кепілдеме ретінде
практикалық жағдайда қысқаша
түсіндірме беру;
4.Психологтың психодиагностика

саласындағы біліктілігінің бағасы жайлы.
4.Практикалық психодиагностика

Практикалық психодиагностика психологтың әр түрлі
әрекет кезеңінде қолданылады, яғни автор немесе
қатысушы ретінде қолданбалы психологиялық –
педагогикалық эксперимент жүргізгенде, психологиялық
кеңес беру жұмыстарында, психокоррекциямен
айналысқанда.
Бірақ, көбінесе, практик психологтың жұмысында

психодиагностика саласы өзінше дербес әрекет ретінде
қалыптасқан. Оның мақсаты – психологиялық диагноз қою,
яғни адамның психологиялық жағдайының бағасын
анықтау болып табылады.
Кез-келген психологиялық – педагогикалық ғылыми

эксперименттегі психодиагностиканың дәлдігі
психологиялық қасиеттерді бағалаудағы біліктілікке
байланысты болып келеді.
Барлық айтылған жағдайларда ғылыми және
практикалық психодиагностика мынандай
мәселерді шешеді:
1.Адамның психологиялық қасиеттерін, мінез

ерекшеліктерін анықтау;
2.Сол айтылған қасиеттердің даму дәрежесін

сандық және сапалық көрсеткіштермен нақтылау;
3.Қажет болған жағдайда диагностикаланған

адамның психологиялық және құлықтық
ерекшеліктерін суреттеу, хаттау;
4.Әртүрлі адамдардың зерттелінген қасиеттерінің

даму дәрежесін бір-бірімен салыстыру;
Қорытынды
психодиагностика психологтың кәсіби іс-
әрекетіндегі арнайы дайындықты қажет
ететін күрделі жұмыс түрі. Кәсіби
психологтың жұмысында
психодиагностика ерекше маманданған
сала ретінде қарастырылады, себебі
психолог-диагност меңгеруі тиіс білім,
икемділік, дағдылар жиынтығы
соншалықты ауқымды және соншалықты
күрделі екендігі ақиқат.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА

РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
ПСИХОДИАГНОСТИКАНЫҢ ҚАЗІРГІ ДАМУ ТАРИХЫ
Мектеп жасындағы балалардың диагностикасы
Әдебиет сабақтарында көркем шығармамен жұмыс істеу кезеңдері
ОҚУШЫЛАРДЫҢ КӨРКЕМ ШЫҒАРМА ОҚУҒА ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН
ЖОЮ ЖОЛДАРЫ
Құжаттарды әзірлеу
Модульдың Сағат Сынып сағатының түрі мен мазмұны Уақыты құрылымы саны
Дәлелдеме эссе
Парфия державасы
Тәрбие жүйесіндегі модульдік технология
Пәндер