KFC және McDonalds стратегиялық жоспарлары



KFC VS McDonald’s стратегиялық жоспар
Орындаған: 1-ші топ

Нарықты жаулап алу стратегиясы
«KFC және Макдональдс» мейрамханасы әр түрлі жастағы топтардың ерекшеліктеріне қарай нарықты жаулап алудың әр түрлі стратегияларын қолданады.
FAST FOOD өнімдеріне арналған мақсатты нарық
Нарықты жоғарыдағыдай сегменттегеннен кейін қалалар және қала жанындағы аймақтар үшін мақсатты нарықты анықтайды.


Өнімді пайдалануы
Тұтынушылар сауатты және олар өздерінің диетасы мен денсаулығы үшін әр түрлі өнімдерді қалайды.
Қала жанындағы аймақтар фаст фуд өнімдерін тұтынбайды, керісінше қалалық тұтынушылардың талғамы болып табылады.
Қалалық жердегі тұтынушылар табысының жоғары болғаны сол, олар жергілікті тағамдар нарығында үстемдік жасаушы басқа өнімдерден жоғарырақ бағамен сатып алу мүмкіндігі бар.
Қала маңындағы жергілікті тұрғындар үшін қалалықтұтынушыларға қарағанда сапа бірінші орында
Қалалық тұтынушылардың өмір сүру стилі мен талғамдары әр түрлі
Халық тығыздығы қалалық аймақта өте жоғары, сондықтан тұтынушылардың көп бөлігі осы жерже орналасқан.
Осындай ақпараттарға сүйене отырып, «KFC» өзінің әрбір аймақ үшін жекелей нарықты жаулау стратегияларын құрады.

«Kfc» жылдам тамақтану мейрамханасының бәсекеге қабілеттілігін талдау
Кез келген фирманы бәсекелстерсіз елестету мүмуін емес. Нарықтық бәсекелестік қана фирманы одан әрі шыңдап, оның дамуына септігін тигізеді. Ешқандай кәсіпорын бәсекелестеріне салғырт қарап, оларға мән бермей қоймайды. Маркетинг бәсекелестердің ағымдағы жағдайы және олардың іс-әрекеттері туралы ақпаратты қажет етеді. «KFC» -дің басқа жылдам тамақтандыру мейрамханаларынан басты бәсекелік артықшылығы, оның тауық өнімдері бойынша бірегей стартегия қолдануында. Бұл мейрамхананың бәсекелестері өте көп, алайда ең басты қарсыласы - McDonald’s.

KFC
McDonald’s
Дәмді күйдірілген өнімдер
Бургер және француздық фри-картоптары
Араб күріші және Зингер Бургер
Биг Мак
Тегін жеткізу қызметі
Үйлерге тасымалданады
Кез келген қоғам тауық өнімдерін тұтынады
Сиыр етін жеу кейбір қоғамдар үшін тиым салынған
Жергілікті персонал және Жоғары Маманданған жұмысшыларды ғана алады, өйткені жергілікті персонал жергілікті тұтынушылармен жақсы қарым - қатынаста бола алады
Мейрамхана персонладары студенттерді қабылдайды және оларды ұмыс барысында мамандандырады
Жоғарыдан төмен қарай және төменнен жоғары қарай басқару менедженті жұмыс жасайды
Жоғарыдан төмен қарай басқару менедженті жұмыс жасайды
Бәсекелік артықшылықтарды талдау

«Kfc» мейрамханасына swot - талдау
Күшті жақтары

Әлсіз жақтары

Мүмкіндіктері


Мак дональдс
KFC -дің McDonald’s сияқты бәсекелесі нарықты тез жаулауға, көшбасшыға жетіп алуға жақсы маманданған. 1999 жылғы McDonald’s сату көлемі 19 млрд. құрап, ұлттық 100 мейрамхана тізбектері рейтингінде сатудың 15% үлесі тиген.
PETA (People for Ethnic Treatment for Animals) секілді ұйымдар KFC мейрамханасының абыройына әсер етіп, жақсы атақ бермеді. Яғни, тауықтың өлтіріліп, оны пайдалану немесе тауықтың суреті кері әсерін беруі мүмкін. Бұндай ұйымдар әлі де болса мейрамханаға шабуылдап, абыройына кір келтіруде. Сонымен қатар, тұтынушылар аз тұтына бастаған.
АҚш-тың қаныққан нарығы. Қазіргі таңда, KFC мейрамханасы сатуды көбейту үшін үй нарығына сүйене алмайды. АҚШ нарығы фаст фуд өнімдеріне аса қаныққан және KFC мейрамханасына беретін үлесі тым мардымсыз. Сондықтан, KFC-ге әлі де болса шетелдік нарыққа шығу қажет.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz