Туризм маркетингіндегі баға саясаты: негізгі ұғымдар мен стратегиялар


Slide 1

Туризм маркетингіндегі баға саясаты

Орындаған: Әлмен Бибінұр

Тур-35

Slide 2

СҰРАҚ

Тауар мен көрсетілетін қызмет бірлігі үшін төленетін немесе алынатын ақша (не өзге тауар мен қызмет) мөлшері. Тауар өндірісі мен ақша-тауар қатынасының пайда болып, дамуымен бірге Баға да пайда болды.

Slide 3

ЖАУАБЫ:

БАҒА

Slide 4

СҰРАҚ

Сұраныс пен ұсыныстың қарым-қатынасына орай қалыптасқан орташа баға.

Slide 5

ЖАУАБЫ:

Нарықтық баға

Slide 6

СҰРАҚ

Тауарлардың тұтас және жекелеген топтары бойынша халықаралық сауданың (импорттық және экспорттық) бағасын анықтаған кезде негіз ретінде қабылданатын баға.

Slide 7

ЖАУАБЫ:

Базистік баға

Slide 8

СҰРАҚ

фирма өзінің тауарлары мен қызметтеріне бағаларды белгілеу сферасында ұстанатын қызметінің жалпы принциптері.

Slide 9

ЖАУАБЫ:

Баға саясаты

Slide 10

СҰРАҚ

Бағалардың қалыптасуына әсер ететін факторларды ата:

Slide 11

ЖАУАБЫ:

Slide 12

СҰРАҚ

баға белгілеу облысындағы әрекеттердің барлық мүмкін бағыттарынан бағаларды анықтау және өзгерту бойынша ұзақ және орта мерзімді шешімдер.

Slide 13

ЖАУАБЫ:

Баға стратегиясы

Slide 14

СҰРАҚ

Тауардың нарықтағы бағасы дегеніміз не?

Slide 15

ЖАУАБЫ:

Slide 16

СҰРАҚ

Бұл салыстырмалы баға. Бұл жағдайда тауардың бағасы базалық жыл бағасымен көрсетіледі.

Slide 17

ЖАУАБЫ:

Нақты баға

Slide 18

сұрақ

тауардың ағымдағы жылдағы бағасы қалай аталады?

Slide 19

Жауабы:

Атаулы баға


Ұқсас жұмыстар
Баға саясаты: бағаның жіктелуі мен баға белгілеу әдістері
Кәсіпорындағы баға саясаты: детерминанттар, баға қалыптастыру әдістері және бейімделу стратегиялары
Фирманың баға саясаты мен стратегиясы: функциялар, мақсаттар және қалыптастыру кезеңдері
Маркетингтегі баға саясаты: баға белгілеудің мақсаттары, стратегиялары және әсер етуші факторлар
Фирманың баға саясаты: мақсаттары, стратегиясы және мемлекеттік реттеу
Кәсіпорын өнімдерінің бағасын қалыптастыру және баға саясаты: функциялары, әдістері мен нарықтық ерекшеліктері
Маркетингтің баға және тауар саясаты: ассортимент, бренд, жарнама және өткізу стратегиялары
Бәсекелестік ортадағы баға саясаты және кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін арттыру
Халықты еңбекпен қамту: заңнамалық ұғымдар, мемлекеттік стратегиялар және өңірлік тәжірибе (2011-2012)
Баға: экономикалық категория және нарықтағы баға белгілеу мен саясат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz