Діндердегі дін қызметшілерінің рөлі




Презентация қосу
Діндердегі дін
қызметшілерінің
рөлі

Орындаған:Серікқұл Темірлан
Исламда дін қызметшілері Христиандықта шіркеу
Имамдар басшысы (
архиепископтар ) ал
олардың басшысы
папалар
Сонымен қатар, қоғамды имандылыққа тәрбиелеу – ұлттық рухтың негізі, ерекше күші екендігін естен
шығармауымыз керек. Имани біліміміз бен біліктілігіміз ата- бабаларымыздан бүгінгі ұрпаққа жеткен
имани негіздегі қазақ халқының тәрбиесімен қабыспаса, бірге дамымаса қанатсыз құстың күйін кешері
анық. Қазіргі жаһандану заманындағы жастарға тәрбие беру олардың бойына имандылық пен ұлттық
негізде жүйелеуді қажет етіп отыр.. Сондықтан, дәстүрлі ислами діни ілім мен ұлттық ерекшеліктерімізді
сіңіре алсақ, нәтижесі оңды болары сөзсіз. Қоғамның осындай рухани, мәдени біліммен сусындауына
Имамдардың тигізер ықпалы зор.
Құнды, салт-дәстүрлерімізді ертеңгі ел болашағы иелерінің бойына сіңіру
мәселесі қазақ жастарының діни, мәдени білім алу аясын кеңіту,
имандылық қуаты мен ұлттық қорғаныш қабатын қалыптастыру арқылы
ғана шешіледі. Өз кезегінде Қазақстан мұсылмандары діни басқармасы
мен жергілікті мешіт имамдарының берер рухани пайдасы ұшан теңіз.
Мешіт немесе медреселерді жергілікті Бас мүфти Қазақстандағы діни
имам басқарса.Яғни ауылды жерлерде жауапкершілікті өз мойнына алады.
немесе қалалардағы мешіттерді Дәл қазіргі сәтте еліміздің бас
жергілікті имамдар бастады. мүфтиі Серікбай қажы Ораз
Бірнеше приходты епископтар, бірнеше
епископтықты архиепископтар басқарды.
Барлық архиепископтардың басшысы Рим
папасы болды. Оның ерекше тігілген бас киімі
«тиара» деп аталды. Папа құдіреттілігінің тағы
бір белгісі қолына алтын және күміс кілттер
ұстап жүруі еді. Епископтар мен
архиепископтардың ерекше белгілері «митра»
деп аталатын биік бөрік пен қолдарына
ұстайтын асатаяк болды. Монахтар (гректің
«монахос» - жалғыз адам деген сөзінен
шыққан) монастырьларда тұрды. Батыста ірі
монастырьларды аббаттық деп атады. Оларды
аббаттар (әке) басқарды. 325 жылы Никея
қаласында шакырылған жиында христиан діні
басты кағидаларының қысқаша мазмұны
қабылданды. Ол сенім нышаны деп аталды.
Христиан дінінің басты кітабы Көне Өсиет пен
Жаңа Өсиетті біріктірген Таурат болып
танылды. Шіркеудің мақсаты адамды құдайға
құлшылық етуге баулу, о дүниедегі мәңгілік
өмірге дайындау деп көрсетілд
Покрова шіркеуі
Назарыңызға рахмет!
Тыңдаған жан!

Ұқсас жұмыстар
Адамның діни сеніміне құрмет. Оның таңдауына құрмет ретінде
Әбілхайыр хандығы
Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексі
Басшылық, адамдарды және топтарды басқару
Несториандық христиан діні
Халықтың қартаюы
Мемлекет және дін
Дін – рухани мәдениеттің бөлігі ретінде
Ленин съезді дайындауға тек Искра мен Зарядағы мақалаларымен ғана емес, 1901 жылдың жазынан бастап
Мәдениеттің белгілер әлемі типологиясы
Пәндер