Қосмекенділер класы туралы




Презентация қосу
Қосмекенділер класы Оқытуды басқару және көшбасшылық
Сабақтың түрі: танымдық сабақ
Сабақтың типі : Жаңа материалды меңгерту.
Кластың жалпы сипаттамасы.
Сабақтың әдістері: Әңгіме- сұхбат, өзіндік жұмыс, жұптық жұмыс,
Бақаның сыртқы және ішкі құрылысы.
интерактивті тақтамен жұмыс, дәптермен жұмыс, кітаппен жұмыс,
Қосмекенді тіршілігі. Жылдық тіршілік циклі.
тест жұмысы, зертханалық жұмыс
Қоректенуі. Көбеюі және дамуы.
Оқыту технологиясы: блум жүйесі, жаңа форматтағы 7 модуль
Қосмекенділердің түрөзгерістері,
Мотивация: Жаңа тақырыпты ашу
дернәсілдердің балықтарға ұқсастығы. Сабақтың көрнекілігі: Биология 7 сынып, “Қосмекенділердің ішкі құрылысы”
таблица, “Бақаның ішкі құрылысы” дымқыл препарат,
“Қосмекенділер қаңқасы” макеті

Бағалау парағы
Психологиялық дайындық.
КӨҢІЛ КҮЙІҢ Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
ҚАНДАЙ?

Ұйымдастыру кезеңі. Көңіл-күйді анықтау. Р Оқушы Сұра Мәтін Жеке АКТ Шығар З Тест Диа Ұ Б
/ ның қ мен тапсыр мен машыл /ж жұмы лог
с аты- жауап жұмыс ма жұмы ық № сы
жөні с тапсыр 7
ма

Әр оқушы өзінің көңіл - күйін білдіретін суретті парақшаны көтереді
Сыныпты топқа бөлу. Топтық тапсырмалар орындату. 10 - 12 ұпай “5”
7 - 9 ұпай “4”
1 топ: Баяндаушы топ. Жаңа тақырыпты баяндап беру.
4 - 6 ұпай “3”
2 топ: Түсінік беруші топ.Жаңа тақырып ішіндегі сөздіктерге түсінік беру.
3 топ: Ізденуші топ.Қосмекенділер жөнінде қосымша материал жинақтау 0 – 3 ұпай “2”
Сабақ кезеңдері:

І. Ұйымдастыру
ІІ. “Білім минуты” тапсырмалары
(Үй тапсырмасын сұрау)
«Біз өмір бойына жететін білім алу» моделінен
ІІІ. “Білу жүйесі”. Сыни тұрғыдан ойлау сұрақтары «өмір бойы білім алып өту» моделіне көшуге тиіспіз.
ІV. “Түсіну” жүйесі. Жаңа сабақ Болашаққа біліммен қадам басып, лайықты
V. “Қолдану” жүйесі. Жұптық тапсырмалар
VI. “Талдау” жүйесі. Зертханалық жұмыс № 7 қолтаңбамызды қалдырайық.
VII.”Жинақтау” жүйесі. “Биологиялық диалог” Елбасы Н. Ә. Назарбаев
VIII. “Бағалау” жүйесі. Оқушы білімін бағалау
IХ. Үй тапсырмасы

“Білім” минуты
Үй тапсырмасын пысықтау “Білу” жүйесі
1. Желілер қандай тип тармақтарына бөлінеді? Сыни тұрғыдан ойлау сұрақтары
2. Желілі жануарларға тән белгіні ата?
3. Балық денесі қандай бөлімдерден тұрады? “Түсіну”жүйесі
4. Балық денесінде қандай жүзбе қанаттары болады? Сабақтың жоспары
5. Шеміршекті балықтар қандай қандай класс тармағына бөлінеді?
6. Шеміршекті балықтарға тән белгілерді ата? 1. Қосмекенділер класына сипаттама
7. Ерте заманнан бері сақталып келе жатқан балық
8. Балықтардың терісінде болатын ерекше сезім мүшесі 2. Бақаның сыртқы және ішкі құрылысы
9. Қара уылдырық алынатын балықтар 3. Жылдық циклі және қоректенуі
10. Балықтарға торсылдақ не үшін керек?
11. Балықтың аталық безінен бөлінетін зат? 4. Көбеюі және дамуы
12. “Бекіренің басы тасқа тимей қайтпайды”- деген ұғым нені білдіреді 5. Қосмекенділердің түр өзгерістері
13. Балықтардың өрістеуі дегенді қалай түсінесіңдер?
14.Каспийдің тірі алтыны деп қандай балықтарды айтамыз? 6. Қорытынды
15. Жергілікті жерімізде балық өндіретін зауыт бар ма?
ҚОСМЕКЕНДІЛЕР ОТРЯДЫ
Сабақ масаты:
Қосмекенділер класына сипаттама бере отырып, бақаның Аяқсыз
сыртқы және ішкі құрылысы, оның тіршілігі, жылдық тіршілік 170-ке жуық
циклы, қоректенуі, көбеюі және дамуы туралы,
Құйрықсыз
жуық
Қосмекенділердің түрөзгерістері, дернәсілдердің
4000-ға
балықтарға ұқсастығы туралы түсіну

Құйрықты
500-ге жуық
Құйрықсыз қосмекенділер
Аяқсыз қосмекенділер

Жасыл құрбақа Явалық ұшқыш бақа

Сақиналы құртжылан
Қызыл құрсақ жайынауыз древолаз Улы жаба
Құйрықсыз қосмекенділер
Құйрықты қосмекенділер
Құрбақа
Тарбақа
тұқымдастар
тұқымдастар

Алқызыл құртқа Сібірлік бұрыштіс
Бақа тұқымдастар

Саламандра Тритон
Қосмекенділердің сыртқы құрылысы Терминдер кабинеті
Өкпе
Аузы
Бас бүйрек
Көз Дабыл жарғағы аңқа
Тұлға клоака
жүрек
Қары токішек қарын
Сан
қуық бауыр
Білек ашішек
Сирақ өт
Саусақ
Табан
Қосмекенділердің қоректенуі және ми бөлімдері Терминдер кабинеті
Стегоцефаль
Қоректенуі Көру жүйесі Ортаңғы ми
Амфибия Тритон
Алдыңғы мишық Саламандра
ми Итшабақ
Дабыл жарғақ

Көру жүйесі Сопақша ми Бақаларға арналған ескерткіш

Қосмекенділердің көбеюі және дамуы
Ересек бақа
Киев Бостон
Уылдырық

Құйрықты бақа
Ұрықтанған
Бодрум Токио Бодрум
уылдырық

Дернәсіл
Калининград

көбеюі Сан алуан қосмекенділер улы бақалар
Құйрықты итшабақ
“Қолдану” жүйесі Сергіту сәті
Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс
Зертханалық жұмыс № 7
Бақалар биі
Тақырыбы: Тірі бақаларды бақылау. Бақаның сыртқы құрылысын зерттеу.
Бақаның қаңқасын зерттеу.Дымқыл препараттан бақаның ішкі құрылысын зерттеу.
Мақсаты: Тірі бақаларды бақылай отырып, бақаның сыртқы құрылысын зерттеу,
бақаның қаңқасын және дымқыл препараттан бақаның ішкі
құрылысын зерттеу, анықтап жазу.
Құрал-жабдықтар: “Биология 7 с” оқулық, “Қосмекенділер” таблицасы, “Бақа «Талдау» жүйесі
қаңқасы”, “Бақа ішкі құрылысы” дымқыл препарат
Р/ Тапсырмалар Орындалуы Нәтижесі
1 тапсырма:«Биологиялық пошта» ойыны
с І . Балықтарға ІІ . Қосмекенділерге
тән белгілерді Ерекшеліктері тән белгілерді
1 Тірі бақаны бақылап,бақаның сыртқы
жинақтаңыздар
құрылысын зерттеп, анықтап жазу. жинақтаңыздар
2 Бақаның қаңқасын қарап,зерттеп, жазу.
1. Қан айналым жүйесі-тұйық
3 Дымқыл препаттан бақаның ішкі құрылысын 2. Бір ғана қанайналым шеңбері бар
зерттеп қарау, анықтап жазу. 3. Екі қан айналым шеңбері бар
4. Терісі арқылы тыныс алады
2 - тапсырма Сәйкесін тап 5. Бүйір сызығы бар
1 Құрықты қосмекенді 5000 6. Торсылдағы бар
7. Торсылдағы жоқ
2 Итшабақ немен тыныс алады Бақа
8. Аналь тесігі бар
3 Қосмекенділерді зерттейтін ғылым Құржылан 9. Клоакасы бар
4 Қосмекенділердің қанша түрі бар 350 10. Терісінде қабыршақтары бар
11. Терісі клегейлі безбен қапталған
5 Аяқсыз қосмекенді Итшабақ
12. Жүзбе қанаттары бар
6 Қазақстанда қосмекенділердің қанша түрі бар Тритон 13. Аяқтарында жарғақшалары бар
7 Қосмекендінің дернәсілі 12 14. Улы безі болады
8 Қосмекенділер ежелгі неден пайда болды Желбезек
9 Құйрықсыз қосмекенді Барахнология
10 Қосмекенділердегі бұлшық ет саны Стегоцефаль
Қосмекенділердің көбеюі және дамуы
3 тапсырма Тест жұмысы Интерактивті тақтамен жұмыс
1.Бақаның жүрегі неше қуысты? а) 1 в) 2 с) 3
2. Қосмекенділердің көбеюі қай жолмен өтеді?
а) жұмыртқа салу в) уылдырық шашу с) тірі туу
3.Құйрықсыз қосмекендіге қайсысы жатады?
а)Тритон в) саламандра с)құрбақа
4.Құйрықты қосмекенді а) тритон в) бақа с) құртжылан
5.Аяқсыз қосмекенді а) бақа в)құртжылан с)саламандра
6.Алғашқы құрлыққа бейімделген төрт аяқты жануар
а) сүтқоректі в) бауырмен жорғалаушылар с)қосмекенділер
7.Қосмекенділер дернәсілі а)имаго в) итшабақ с)жұлдызқұрт
8.Қосмекенді қандай қанды а)салқын қанды в)аралас қан с)жылы қанды
9.Қосмекенділер миы неше бөліктен тұрады? а)5 в)3 с)2
10. Қосмекендінің зәр шығару мүшесі а) аналь тесігі в) клоака с)қуық

“Жинақтау” жүйесі
“ Биологиялық диалог”

Топтар бір-біріне жаңа тақырып бойынша Уылдырық
сұрақтар қояды Ересек бақа
Үйге тапсырма Құйрықты итшабақ
§ 53 оқу. Сөзжұмбақ, ребус құрастыру.
Дернәсіл
Ұрықтанған уылдырық
Құйрықты бақа

Ұқсас жұмыстар
Қосмекенділер класын қайталау
ҚОСМЕКЕНДІЛЕРДІҢ КӨБЕЮІ
Қосмекенділер құрылысы
Омыртқалы жануарларға сипаттама
Жорғалаушылар - құрлықта тіршілік ететін алғашқы омыртқалы жануарлар
Қосмекенділер класы
ҚОСМЕКЕНДІЛЕР КЛАССЫ
Бақалар - қосмекенділер класы құйрықсыздар отрядына жататын тұқымдастар тобы
Көмір тасбақасы Египеттік тасбақа
ЖЫЛАНДАР ОТРЯД ТАРМАҒЫ
Пәндер