Қосмекенділер класы туралы



Қосмекенділер класы
Кластың жалпы сипаттамасы.
Бақаның сыртқы және ішкі құрылысы.
Қосмекенді тіршілігі. Жылдық тіршілік циклі. Қоректенуі. Көбеюі және дамуы.
Қосмекенділердің түрөзгерістері,
дернәсілдердің балықтарға ұқсастығы.
Сабақтың түрі: танымдық сабақ
Сабақтың типі : Жаңа материалды меңгерту.
Сабақтың әдістері: Әңгіме- сұхбат, өзіндік жұмыс, жұптық жұмыс,
интерактивті тақтамен жұмыс, дәптермен жұмыс, кітаппен жұмыс,
тест жұмысы, зертханалық жұмыс
Оқыту технологиясы: блум жүйесі, жаңа форматтағы 7 модуль
Мотивация: Жаңа тақырыпты ашу
Сабақтың көрнекілігі: Биология 7 сынып, “Қосмекенділердің ішкі құрылысы” таблица, “Бақаның ішкі құрылысы” дымқыл препарат,
“Қосмекенділер қаңқасы” макеті
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Психологиялық дайындық.
КӨҢІЛ КҮЙІҢ ҚАНДАЙ?
Ұйымдастыру кезеңі. Көңіл-күйді анықтау.
Әр оқушы өзінің көңіл - күйін білдіретін суретті парақшаны көтереді
Сыныпты топқа бөлу. Топтық тапсырмалар орындату.
1 топ: Баяндаушы топ. Жаңа тақырыпты баяндап беру.
2 топ: Түсінік беруші топ. Жаңа тақырып ішіндегі сөздіктерге түсінік беру.
3 топ: Ізденуші топ. Қосмекенділер жөнінде қосымша материал жинақтау
Бағалау парағы
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Р/с
Оқушының
аты-жөні
Сұрақ жауап
Мәтінмен жұмыс
Жеке
тапсырма
АКТ мен жұмыс
Шығармашылық
тапсырма
З /ж №7
Тест
жұмысы
Диалог
Ұ
Б
10 - 12 ұпай “5”
7 - 9 ұпай “4”
4 - 6 ұпай “3”
0 - 3 ұпай “2”

Сабақ кезеңдері:
І. Ұйымдастыру
ІІ. “Білім минуты” тапсырмалары
(Үй тапсырмасын сұрау)
ІІІ. “Білу жүйесі”. Сыни тұрғыдан ойлау сұрақтары
ІV. “Түсіну” жүйесі. Жаңа сабақ
V. “Қолдану” жүйесі. Жұптық тапсырмалар
VI. “Талдау” жүйесі. Зертханалық жұмыс № 7
VII. ”Жинақтау” жүйесі. “Биологиялық диалог”
VIII. “Бағалау” жүйесі. Оқушы білімін бағалау
IХ. Үй тапсырмасы
«Біз өмір бойына жететін білім алу» моделінен
«өмір бойы білім алып өту» моделіне көшуге тиіспіз. Болашаққа біліммен қадам басып, лайықты қолтаңбамызды қалдырайық.
Елбасы Н. Ә. Назарбаев
“Білім” минуты
Үй тапсырмасын пысықтау
1. Желілер қандай тип тармақтарына бөлінеді?
2. Желілі жануарларға тән белгіні ата?
3. Балық денесі қандай бөлімдерден тұрады?
4. Балық денесінде қандай жүзбе қанаттары болады?
5. Шеміршекті балықтар қандай қандай класс тармағына бөлінеді?
6. Шеміршекті балықтарға тән белгілерді ата?
7. Ерте заманнан бері сақталып келе жатқан балық
8. Балықтардың терісінде болатын ерекше сезім мүшесі
9. Қара уылдырық алынатын балықтар
10. Балықтарға торсылдақ не үшін керек?
11. Балықтың аталық безінен бөлінетін зат?
12. “Бекіренің басы тасқа тимей қайтпайды”- деген ұғым нені білдіреді
13. Балықтардың өрістеуі дегенді қалай түсінесіңдер?
14. Каспийдің тірі алтыны деп қандай балықтарды айтамыз?
15. Жергілікті жерімізде балық өндіретін зауыт бар ма?
Сыни тұрғыдан ойлау сұрақтары
“Білу” жүйесі
“Түсіну”жүйесі
Сабақтың жоспары
1. Қосмекенділер класына сипаттама
2. Бақаның сыртқы және ішкі құрылысы
3. Жылдық циклі және қоректенуі
4. Көбеюі және дамуы
5. Қосмекенділердің түр өзгерістері
6. Қорытынды

Сабақ масаты:
Қосмекенділер класына сипаттама бере отырып, бақаның
сыртқы және ішкі құрылысы, оның тіршілігі, жылдық тіршілік
циклы, қоректенуі, көбеюі және дамуы туралы,
Қосмекенділердің түрөзгерістері, дернәсілдердің
балықтарға ұқсастығы туралы түсіну
Қосмекенділер отряды
Құйрықсыз
Аяқсыз
170-ке жуық
Құйрықты
500-ге жуық
4000-ға жуық
Құйрықсыз қосмекенділер
Жасыл құрбақа
Явалық ұшқыш бақа
древолаз
Қызыл құрсақ жайынауыз
Улы жаба
Аяқсыз қосмекенділер
Сақиналы құртжылан

Құйрықсыз қосмекенділер
Тарбақа тұқымдастар
Құрбақа
тұқымдастар
Бақа тұқымдастар
Құйрықты қосмекенділер
Алқызыл құртқа
Сібірлік бұрыштіс
Саламандра
Тритон
Қосмекенділердің сыртқы құрылысы
Аузы
Көз
Бас
Дабыл жарғағы
Тұлға
Сан
Сирақ
Табан
Қары
Білек
Саусақ
Өкпе
бүйрек
клоака
токішек
қуық
өт
ашішек
бауыр
қарын
жүрек
аңқа
Терминдер кабинеті

Қосмекенділердің қоректенуі және ми бөлімдері
Ортаңғы ми
мишық
Сопақша ми
Алдыңғы ми
Көру жүйесі
Қоректенуі
Көру жүйесі
Қосмекенділердің көбеюі және дамуы
Ересек бақа
Уылдырық
Ұрықтанған
уылдырық
Дернәсіл
Құйрықты итшабақ
Құйрықты бақа
Сан алуан қосмекенділер
көбеюі
улы бақалар
Терминдер кабинеті
Итшабақ
Стегоцефаль
Тритон
Саламандра
Дабыл жарғақ
Амфибия
Бақаларға арналған ескерткіш
Киев
Бостон
Калининград
Токио
Бодрум
Бодрум

Зертханалық жұмыс № 7
Тақырыбы: Тірі бақаларды бақылау. Бақаның сыртқы құрылысын зерттеу.
Бақаның қаңқасын зерттеу. Дымқыл препараттан бақаның ішкі құрылысын зерттеу.
Мақсаты: Тірі бақаларды бақылай отырып, бақаның сыртқы құрылысын зерттеу,
бақаның қаңқасын және дымқыл препараттан бақаның ішкі
құрылысын зерттеу, анықтап жазу.
Құрал-жабдықтар: “Биология 7 с” оқулық, “Қосмекенділер” таблицасы, “Бақа
қаңқасы”, “Бақа ішкі құрылысы” дымқыл препарат
Р/с
Тапсырмалар
Орындалуы
Нәтижесі
1
Тірі бақаны бақылап, бақаның сыртқы құрылысын зерттеп, анықтап жазу.
2
Бақаның қаңқасын қарап, зерттеп, жазу.
3
Дымқыл препаттан бақаның ішкі құрылысын зерттеп қарау, анықтап жазу.
“Қолдану” жүйесі
Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс
Сергіту сәті
Бақалар биі
«Талдау» жүйесі
1 тапсырма:«Биологиялық пошта» ойыны
Ерекшеліктері
Қан айналым жүйесі-тұйық
Бір ғана қанайналым шеңбері бар
Екі қан айналым шеңбері бар
Терісі арқылы тыныс алады
Бүйір сызығы бар
Торсылдағы бар
Торсылдағы жоқ
Аналь тесігі бар
Клоакасы бар
Терісінде қабыршақтары бар
Терісі клегейлі безбен қапталған
Жүзбе қанаттары бар
Аяқтарында жарғақшалары бар
Улы безі болады
І . Балықтарға
тән белгілерді
жинақтаңыздар
ІІ . Қосмекенділерге
тән белгілерді
жинақтаңыздар
2 - тапсырма
1
Құрықты қосмекенді
5000
2
Итшабақ немен тыныс алады
Бақа
3
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz