Болашақ мұғалімдерді ақпараттық- компьютерлік және математикалық модельдеу негізінде кәсіби дайындау жүйесі


Slide 1

Болашақ мұғалімдерді ақпараттық-

компьютерлік және математикалық

модельдеу негізінде кәсіби дайындау жүйесі

Slide 2

Қазіргі кезде «Информатика» пәндерінде - Компьютерлік модельдеу тақырыптарына баса назар аударылуда. Компьютерлік модельдеуден әртүрлі деңгейдегі лабораториялық практикумдар жасалынып оқу процесіне енгізілуде. Дегенмен, оқу процесінде компьютерлік модельдеу тақырыптарын оқытудың жеткілікті дәрежеде әдістемелік шешімі табылмай отырғандығы байқалады. Сонымен бірге ақпараттық технологиялардың кеңінен таралуы мен орасан зор жылдамдықпен дамуы барлық дерлік ғылыми-зерттеу жұмыстарында зерттелетін объектіні модельдеу жұмыстарын өз деңгейінде жүргізуді қажет етуде. Дұрыс таңдалған және өз дәрежесінде тиімді құрылған модель зерттеу жұмыстарын жеңілдетіп, объекті туралы толығырақ мәлімет алуға көмектеседі.

Зерттеудің өзектілігі

Slide 3

Модельдеудің негізгі идеялары барлық оқу курстарында күрделі объектілерді оқу, зерттеу үшін тиімді тәсіл ретінде пайдаланылады. Көптеген зерттеушілер модельдеуді білімді игерудің негізгі әдісі және жалпы дидактикалық ортасы ретінде қарастырады.

Өз кезегінде компьютерлік модельдеудің процестерді сипаттауда визуалдау ерекшелігі арқылы танымдық ролі артуда. Түрлі ақпараттық модельдерді құру және зерттеу дағдылары жалпы оқу дағдыларына қатысты болатыны белгілі. Ұсынылып отырған жұмыста модель түрлері, оларды құру тәсілдері баяндалады.

Slide 4

Болашақ мұғалімдерді жоғары оқу орнында кәсіби дайындау жүйесі.

Зерттеудің объектісі:

Болашақ мұғалімдерді ақпараттық-компьютерлік және математикалық модельдеуге негізінде оқыту үдерісі.

Зерттеудің пәні

Slide 5

Болашақ информатика, математика, физика және кәсіптік білім пәндері мұғалімдерді ақпараттық-компьютерлік және математикалық модельдеу негізінде оқыту арқылы кәсіби дайындауды психологиялық-педагогикалық тұрғыда теориялық негіздеу, оның әдістемелік жүйесін даярлау.

Зерттеудің мақсаты:

Slide 6

Зерттеудің міндеттері:

қазіргі ғылым мен техниканың жетістік-

тері негізінде кәсіби дайындаудың

теориялық негіздерін анықтау

1

2

3

4

ақпараттық-компьютерлік және матема-

тикалық модельдеу негізінде кәсіби

дайындау тұжырымдамасын жасау

ақпараттық-компьютерлік және матема-

тикалық модельдеуді қолдануға даярлығының

құрылымдық-мазмұндық моделін жасау

білім беруді психологиялық-педагогикалық

тұрғыда негіздеу

Slide 7

Зерттеудің міндеттері:

кәсіби дайындаудың әдістемелік

жүйесін негіздеу

5

6

7

арнайы пәндерді оқыту үдерісінде кәсіби

дайындаудың педагогикалық

технологиясын жасау

оқыту тәжірибелерін эксперимент

жүзінде тексеруден өткізу

Slide 8

Зерттеу көздері: зерттеу проблемасы бойынша философтардың, әлеуметтанушылардың, педагогтардың, психологтардың, экологтардың еңбектері; ҚР үкіметінің ресми материалдары; Білім және ғылым министрлігінің жоғары мектептің білім беру мәселелеріне қатысты нормативті құжаттары мен оқу-әдістемелік кешендері (стандарттар, типтік оқу бағдарламалары, оқулықтар, оқу құралдары және т. б. ) ; Қазақстан Республикасы жоғары міндетті кәсіптік білім беру бағдарламалары; Білім беру саласын ақпараттандыру тұжырымдамасы мен бағдарламасы; педагогтардың ғылыми жетістіктері мен озық тәжірибелері; ақпараттық-телекоммуникация саласындағы ғылыми еңбектері.

Slide 9

Зерттеудің практикалық маңыздылығы:

Зерттеудің нәтижелері бойынша жоғары оқу орнының студенттеріне арналған оқу-әдістемелік құралдар ретінде пайдалануға болады.

Зерттеу базасы тәжірибелі-эксперимент жұмысы Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік педагогикалық институтында жүргізілді.

Slide 10

Зерттеу нәтижелерін сынақтан өткізу және практикаға ендіру эксперимент барысында жүзеге асты және халықаралық (Павлодар 2009, Астана 2009), республикалық ғылыми-практикалық (Ақтөбе 2009) ғылыми-теориялық конференцияларда; республикалық педагогикалық оқуларда (Арқалық, 2010) және Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік педагогикалық институтының жыл сайынғы өтетін конференцияларында, ғылыми-әдістемелік семинарларында, мерзімді ғылыми-педагогикалық басылымдарда және жинақтарда көрініс тапты.

Slide 11

Кіріспеде зерттеудің көкейкестілігі негізделеді, ғылыми аппаратқа (зерттеудің объектісі, пәні, болжамы, мақсаттары, міндеттері, жетекші идеясы, теориялық-әдіснамалық негіздері, әдістері, ғылыми жаңалығы, теориялық, практикалық мәні) сипаттама беріледі.

«Ақпараттық-компьютерлік және математикалық модельдеу туралы жалпы түсінік» атты бірінші тарауда "модель" түсінігінің анықтамасы, модель белгілері, модельдеу мақсаты, модель құрудың негізгі этаптары, модель түрлері, модель қасиеттері, модельдердің сандық және сапалық бағалары қарастырылды.

Slide 12

“Болашақ мұғалімдерді ақпараттық-компьютерлік және математикалық модельдеу негізінде кәсіби дайындау жүйесі» атты екінші бөлімде болашақ мұғалімдерді жоғары оқу орнындарында кәсіби даярлаудың теориялық негіздері сипатталады, болашақ мұғалімдерді қазіргі ғылым мен техниканың жетістіктері негізінде кәсіби даярлаудың ғылыми-педагогикалық аспектілері қарастырылады, жоғары оқу орнында оқытудың ақпараттық-компьютерлік технологияларын қолданудың қазіргі жағдайына сипаттама беріледі, болашақ мұғалімдерді ақпараттық-компьютерлік және математикалық модельдеу негізінде кәсіби даярлаудың тұжырымдамалық негіздері айқындалып, жоғары оқу орнында болашақ мұғалімдерді ақпараттық-компьютерлік және математикалық модельдеуді қолдануға даярлығын қалыптастыру моделі келтіріледі.

Slide 13

Үшінші тарауда экологиялық жүйелерді модельдеу мысалдары келтіріліп, теориялық материалды практика тұрғысынан зерттеуге арналған лабораториялық жұмыстар мен оларды орындаудың әдістемелік нұсқаулары көрсетілген.

Төртінші тарауда студенттердің сабақ барысындағы тақырыптар бойынша алған білімдерін қорытындылау мен бағалау үшін тест сұрақтары қарастырылған.

Slide 14

Бесінші тарауда тақырыптық көрнекі сүлбелер берілген. Ұсынылған сүлбелер студенттердің пән талаптарына сай көрнекі білім алуларына көмектеседі.

Оқу-әдістемелік құрал болашақ жаратылыстану мамандарының модель және оның ғылыми зерттеу жұмыстарында пайдаланудағы рөлі туралы кең мәлімет алып, өз беттерінше қарапайым жүйелер модельдерін құру дағдыларын қалыптастыруларына ықпал етеді.

Slide 15

МОДЕЛЬ

қасиеттерi белгілі

бір мағынадағы

жүйенің немесе

процестің

қасиеттеріне ұқсас

объектілер

немесе

процестер жүйесі;

сериялы бұйымдарды

жаппай өндіруге

арналған үлгі,

эталон; кез-келген бір

объекті жұмысы,

мыс., процессордың

жұмыс істеуін

модельдейтін

программа

немесе құрылғы.

Slide 16

Модельдеуші (модель субъектісі) тек адам бола алады. Модельдеу объектісі табиғи (өсімдік, күн системасы) және адамның ықпалымен құрылып жасанды болуы мүмкін.

Модельдеудің жалпы схемасы

Slide 17

Барлық модельдердің көпбейнелілігі негізінен үш топқа бөлінеді:

- материалдық (табиғи) модельдеуші объектінің сыртқы түрін, құрылымын (кристал торлардың модельдері, глобус), жағдайын (самолеттің радио басқарылымды моделі) бейнелейтін кішірейтілген/;

- бейнеленуші модельдер (геометриялық нүктелер, математикалық маятник, идеал газ, шексіздік) ;


Ұқсас жұмыстар
Болашақ мұғалімдерді ақпараттық-компьютерлік және математикалық модельдеу негізінде кәсіби дайындау жүйесі туралы
Ақпараттық коммуникациялық технологияның білім беруде қолданылуы
Мектептегі информатика курсында
ЖАҢА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Жалпы білім беретін мектептегі информатика пәнін оқыту құрылымы
Компьютерлік білім
Компьютерлік модельдеу түсінігі
Модельдеу нәтижесін талдау
МЕНІҢ ЖОБАМ
Математикалық модельдеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz