Бастауыш мектепте компьютерлік технологияны қолданудың қазіргі жағдайы




Презентация қосу
Бастауыш мектепте
компьютерлік
технологияны
қолданудың қазіргі
жағдайы
Бастауыш мектептердегі оқудың сипаттық ерекшелігі болып,
оқушылар алғашқы күннен бастап меңгеруге кірісетін ақпарат
көлемінің күрт өзгеруі болып саналады. Бұл олардың көпшілігінде
ақпаратты саналау мен есте сақтауда қиыншылықтар туғызады.
Бүгінгі күндері бастауыш сыныптарды компьютерлік технологиямен оқыту
Ресейдің әр түрлі аймақтарында жүйелі түрде жүзеге асуда, оқушының ой-өрісін
жетілдіруімен қатар кейбір жеке пәндерді тереңдете оқыту информатиканың
теориялық негізі алгоритмдерді игеру және бағдарлама жасау құралы ретінде
кеңінен пайдалануда.Осы оқытуды орындау үшін 1-4 сыныптарда басқа да пәндерді
жүргізетін мұғалім жүргізуі тиіс.
1-сыныпта

2-сыныпта
Мектепте компьютерлік
технологияны
қолданудың негізгі мақсаты
оқушыларда компьютерлік
сауаттылықты қалыптас-
тыру.

3-сыныпта

4-сыныпта
1-сыныпта – ақпарат, объект, тізбектер туралы
оқушылардың танымдарын қалыптастырып,
оқушылардың деңгейлеріне төмендегідей
талаптар қойылады:

Салыстыру,
компьютермен
Ақпарат ұғымын, түрін, танысу, фигура,
өлшем бірліктерін әрекеттер, тізбектер
туралы мәліметтерді
білулері
Жаратылыстану,
керек
математика пәндерімен
байланысын
2-сыныпта – терістеу, ақиқат пен жалған, тұжырымдар,
т.б. логикалық ұғымдар туралы түсініктері қалыптасады.
Сонымен қатар компьютер туралы алғашқы мағлұматтар,
компьютер құрылымы, ақпараттарды кодтау,
ақпараттарды бейнелеу, ақпарат алмасу, ақпарат көзі
туралы мағлұматтар беріледі.
3-сыныпта.
Нысандар жиыны, графтар, комбинаторика,
координаталық жазықтық, ақпаратты кодтау,
компьютер жады, екілік код, модельдер туралы
түсінік беріледі. Бұл сыныпта оқушылардың
компьютермен жұмыс жасау дағдылары
қалыптасады.
4-сыныпта.
Жиындар, алгоритмдер, робот, компьютерлік желілер туралы
түсінік қалыптасады.Оқушылардың өздігінен оқуға үйрену,
шығармашылық қабілеттерін дамыту, оқуына талдау жасау,
алған білімін практикада қолдана білуіге үйретеді.
Қорыта келгенде, бастауыш мектепте компьютерлік
технологияны қолдану барысына жасалған талдау төмендегідей
тұжырым жасауға мәжбүрлейді:

Қазіргі заманғы компьютерлердің техникалық мүмкіндіктері, балалардың
мектепке дейінгі жастан бастап, компьютерге ойын құралы ретінде
үлкен қызығушылықпен бастап, олардың сапалы оқуы мен дамуына
толық мүмкіндік береді;

Қазіргі уақытта шетел және отандық мектептерде компьютерлік
технологияны бастауыш мектептерде пайдалану ауқымының кеңейе
түсу үрдісі байқалады;

Оқу мазмұнының қолданбалы компонентінің рөлі артып келеді. Негізінен
пәнаралық белсенді байланыстарға негізделген теориялық біліммен
салыстырғанда, негізінен информатиканы ғылым ретінде оқытуға
бағытталған;

Компьютерлік технологияны бастауыш мектепте қолданудың өзіне тән
ерекшелігі, сабақты жүргізудің ойындың үлгісі;

Ұқсас жұмыстар
Мектепте АКТ – ның құралдарының даму тарихы
Бастауыш мектепте информатика негіздерін енгізудің қажеттілігі
Информатика сабағын түрлендірудегі жаңа ақпараттық технологиялар
Жалпы білім беретін мектептегі информатика пәнін оқыту құрылымы
Бастауыш мектепте сөз таптарын оқытудың тиімді әдіс - тәсілдері
КІШІ ЖАСТАҒЫ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНА ИНФОРМИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ МАҚСАТЫ
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын бастауышта пайдаланудың қазіргі жағдайы
Компьютерлік оқыту технологиясы
ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ АҚПАРАТТЫҚ
Мектеп математикасында информатиканы қолдану
Пәндер