ҮЗІЛІССІЗ МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ


Slide 1

ҮЗІЛІССІЗ МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ

Жамалова Самал Арыновна Каримов Ерканат Камысбаевич Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік педагогикалық институты

Slide 2

Оқыту барысында математика пәні көмегімен оқушылардың бойында халық, ұлт, әлем алдындағы жауапкершілікті тәрбиелеу тиімді. Мұндай ізгілік пирамидасы «математика пән ретіндегі адамзаттың жарқын идеалдарын - жан саулылығын, үйлесімділігін ойлаудың анық болуында және нақтылығында, әлемге жақсылық әкелуде өз жауапкершілігін мойындайды»- деген тұжырымды сапалы жүзеге асыруға міндеттейді.

Slide 3

Қазақстан Республикасының тұңғыш Президенті - Н. Ә. Назарбаев

Slide 4

Қазақстан Республикасы Президенті Н. Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауында «Біз бүкіл еліміз бойынша әлемдік стандарттар деңгейінде сапалы білім беру қызметін көрсетуге қол жеткізуіміз керек» екендігі айтылған.

Қазақстанның бәсекеге қабілетті ең мықты елу елдің қатарына қосылуы білім мен ғылымның сапалық деңгейге көтерілуіне тәуелді болмақ. Еліміздің 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасының түбегейлі мақсаты да әлемдік өркениетке сай сапалы білім беру.

Slide 5

Үзіліссіз білім беруде қолданбалы сипаттағы есептер жүйесі оқушыларға негізгі математикалық ұғымдарды меңгерту мақсатында ғана емес, олардың жалпы білімдерін тереңдете отырып тәрбие беру мақсатында пайдаланылуы қажет. Мұндай есептер оқушылардың ойларын дамытып, функционалдық тәуелділік идеясын терең меңгертіп, есептеу мәдениеттерін көтеріп, қолданбалы біліммен, практикалық білік пен дағдылармен қаруландырады.

Slide 6

математикалық білім берудің

мақсаты мен міндеттерін іске асыруға

бағытталған практикалық әрекет

пен үзіліссіз білім беруде

пайдаланатын қолданбалы

сипаттағы есептер мазмұнының

арасындағы бірлікті, осы есептердің

мазмұнын жаңартуды экологиялық,

республикалық, ұлттық-аймақтық

материалдарды пайдалану

арқылы іске асыруда жүйелілік,

үздіксіздік, пәнаралық принциптерді

басшылыққа алу;

математика сабақтарында

экологиялық білім мен

тәрбие беру, көбінесе,

табиғатты тиімді пайдалану

идеясын және экологиялық

мәселелердің

әлемдік мәнін

сипаттайтынын ескеру;

қоғам талабына сай білім

беруде математикалық

білімнің адамның қоршаған

ортада, мәдени құндылықтар

айдынында еркін бағдарлай

алуына, әр түрлі ақпарлар

ағынында өзіндік баға бере

алуына мүмкіндік беретін

маңызды құрал екендігінің

ескерілуі.

Үзіліссіз математикалық білім беруде

пайдаланатын қолданбалы

сипаттағы есептер жүйесін жетілдірудің

басты ерекшеліктері:

Slide 7 Slide 8 Slide 9

Қолданбалы сипаттағы есептердің

жүйесін жетілдіру үшін қажетті материал (деректер) :

-математиканың нақты тақырыптарының мүмкіндіктерін ескеру;

-таңдап алынған немесе құрастырылған

есептердің орындылығын айқындау;

-есептердің бұрынғы өтілген

материалға сүйенетін жағдайдағы және алдағы уақытта қарастырылатын байланыстарын анықтау және т. б. талаптар тұрғысынан жоспарланған математикалық білімнің қалыптасу процесін сипаттайды.

Slide 10

Оқушылардың математикалық білімді қолданбалы

сипаттағы есептердің көмегімен саналы түрде меңгертуге ықпал ететін факторлар:

-математика пәнінің білім мазмұнындағы қызметін танытуға ерекше көңіл бөле отырып, математика сабақтарында оқушылардың ойлау және сөйлеу қабілеттерін бірлікте дамыту;

-теориялық материалдарды оқушылардың практикалық дағдыларының негізі ретінде пайдаланып, оқушыларға математиканың танымдық,

білімдік қызметтерін бірлікте меңгерту және математикалық

білімнің қоғамдық-әлеуметтік мәнін ұғындыру арқылы дүниетанымын көбейту;

-оқушылардың ұлттық санасын қалыптастыруға,

қоршаған ортаға деген сүйіспеншілік сезімдерін дамытуға ықпал ету.

Slide 11

Үзіліссіз математикалық білім беруде қолданбалы сипаттағы есептер жүйесі және пайдалану әдістемесі:

-оқушылардың алған математикалық білімдерінің сапасын арттыруға және оларды практикаға қолдана алу біліктерін қалыптастыруға;

-оқушыларға білім бере отырып, тәрбиелеуге

(экономикалық, экологиялық, ұлттық және т. с. с. ) ;

-оқушылардың өз беттерінше әр түрлі есептеулер жүргізе алуларына, оларды әр түрлі ақпараттар ағынына өзіндік талдау жасауға үйреуге;

-оқушылардың математикалық білім деңгейлерін көтеруге себептеседі.

Slide 12

Қазақстан Республикасы Президенті

Н. Ә. Назарбаевтың 2007 жылғы

28 ақпанындағы Жолдауында

«Оқу жоспарларына жаратылыстану

ғылымдары бойынша, бірінші

кезекте математика мен ақпараттанудан

қосымша сағаттар немесе пәндер

енгізу керек» екендігі айтылған.


Ұқсас жұмыстар
Математика сабағында оқушылардың білім сапасын жетілдірудің әдіс - тәсілдері
Басқарудың классикалық әкімшілік мектебі
Кәсіпорынның өндірістік қорлары жайлы
Кәсіпорын. Кәсіпорынның өндірістік қорлары
Кәсіпорын және оның өндірістік қорлары
Ғылыми менеджмент мектептері
ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ МӘНІ МЕН СИПАТЫ
Нан өндірісіндегі қамыр илеу процесінің автоматтандыру жүйесін құру
Билік және басқару мәдениеті
Шебер класс тақырыбы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz