ҮЗІЛІССІЗ МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ




Презентация қосу
ҮЗІЛІССІЗ МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ
БЕРУ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ

Жамалова Самал Арыновна
Каримов Ерканат Камысбаевич
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік
педагогикалық институты
Оқыту барысында математика пәні
көмегімен оқушылардың бойында халық,
ұлт, әлем алдындағы жауапкершілікті
тәрбиелеу тиімді. Мұндай ізгілік
пирамидасы «математика пән ретіндегі
адамзаттың жарқын идеалдарын – жан
саулылығын, үйлесімділігін ойлаудың анық
болуында және нақтылығында, әлемге
жақсылық әкелуде өз жауапкершілігін
мойындайды»- деген тұжырымды сапалы
жүзеге асыруға міндеттейді.
Қазақстан Республикасының тұңғыш
Президенті - Н. Ә. Назарбаев
Қазақстан Республикасы Президенті
Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына
Жолдауында «Біз бүкіл еліміз бойынша әлемдік
стандарттар деңгейінде сапалы білім беру
қызметін көрсетуге қол жеткізуіміз керек»
екендігі айтылған.
Қазақстанның бәсекеге қабілетті ең мықты
елу елдің қатарына қосылуы білім мен ғылымның
сапалық деңгейге көтерілуіне тәуелді болмақ.
Еліміздің 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту
тұжырымдамасының түбегейлі мақсаты да
әлемдік өркениетке сай сапалы білім беру.
Үзіліссіз білім беруде қолданбалы
сипаттағы есептер жүйесі оқушыларға
негізгі математикалық ұғымдарды меңгерту
мақсатында ғана емес, олардың жалпы
білімдерін тереңдете отырып тәрбие беру
мақсатында пайдаланылуы қажет. Мұндай
есептер оқушылардың ойларын дамытып,
функционалдық тәуелділік идеясын терең
меңгертіп, есептеу мәдениеттерін көтеріп,
қолданбалы біліммен, практикалық білік пен
дағдылармен қаруландырады.
Үзіліссіз математикалық білім беруде
пайдаланатын қолданбалы
сипаттағы есептер жүйесін жетілдірудің
басты ерекшеліктері:

-математикалық білім берудің
мақсаты мен міндеттерін іске асыруға
-қоғам талабына сай білім
бағытталған практикалық әрекет
-математика сабақтарында беруде математикалық
пен үзіліссіз білім беруде
экологиялық білім мен білімнің адамның қоршаған
пайдаланатын қолданбалы
тәрбие беру, көбінесе, ортада, мәдени құндылықтар
сипаттағы есептер мазмұнының
табиғатты тиімді пайдалану айдынында еркін бағдарлай
арасындағы бірлікті, осы есептердің
идеясын және экологиялық алуына, әр түрлі ақпарлар
мазмұнын жаңартуды экологиялық,
мәселелердің ағынында өзіндік баға бере
республикалық, ұлттық-аймақтық
әлемдік мәнін алуына мүмкіндік беретін
материалдарды пайдалану
сипаттайтынын ескеру; маңызды құрал екендігінің
арқылы іске асыруда жүйелілік,
ескерілуі.
үздіксіздік, пәнаралық принциптерді
басшылыққа алу;
Қолданбалы сипаттағы
есептердің оқушыларға
білім берудегі және
оларды жан-жақты
дамытудағы
мүмкіндіктерін ашып
көрсетудің мынадай
алғы шарттары бар:

а)қолданбалы сипаттағы
ә) негізгі математикалық
есептер жүйесін
ұғымдардың қолданбалы б) оқу пәндерінің негізгісі
жетілдірудің жетекші
сипаттағы есептердің ретінде математиканың
бағыттарының
көмегімен жеке маңызыдылығының
нақтылануы, оқу пәні
тақырыптарды зерделеу жан-жақты ашып
ретіндегі математикаға
барысында көрсетілу қажеттігі.
тән жеке бағыттардың
қалыптастырылуы;
саралануы;
Есептердің
жүйесін
жетілдірудің
жетекші
бағыттары:

б) есеп
г)есеп мазмұнының
мазмұнының
оқушыны тәрбиелік
а) есеп в) есептердің
ә) пәнаралық қызықтыратындай маңыздылығы
қолданбалы
мазмұнындағы болуы,яғни есеп (әсіресе,
байланыстың мазмұнына
бағыттылылығы,
экологиялық,
ақпараттың олардың өмірде
сақталуы; пайдаланған экономикалық
жаңалығы; материалдың өзіндік мәнділігі;
тәрбие беру
оқушы өміріне
етене жақындығы; жағынан).
Қолданбалы сипаттағы есептердің
жүйесін жетілдіру үшін қажетті материал
(деректер):
-математиканың нақты тақырыптарының
мүмкіндіктерін ескеру;
-таңдап алынған немесе құрастырылған
есептердің орындылығын айқындау;
-есептердің бұрынғы өтілген
материалға сүйенетін жағдайдағы және алдағы
уақытта қарастырылатын байланыстарын
анықтау және т.б. талаптар тұрғысынан
жоспарланған математикалық білімнің
қалыптасу процесін сипаттайды.
Оқушылардың математикалық білімді қолданбалы
сипаттағы есептердің көмегімен саналы түрде меңгертуге
ықпал ететін факторлар:
-математика пәнінің білім мазмұнындағы қызметін
танытуға ерекше көңіл бөле отырып, математика
сабақтарында оқушылардың ойлау және сөйлеу
қабілеттерін бірлікте дамыту;
-теориялық материалдарды оқушылардың практикалық
дағдыларының негізі ретінде пайдаланып, оқушыларға
математиканың танымдық,
білімдік қызметтерін бірлікте меңгерту және
математикалық
білімнің қоғамдық-әлеуметтік мәнін ұғындыру арқылы
дүниетанымын көбейту;
-оқушылардың ұлттық санасын қалыптастыруға,
қоршаған ортаға деген сүйіспеншілік сезімдерін дамытуға
ықпал ету.
Үзіліссіз математикалық білім беруде
қолданбалы сипаттағы есептер жүйесі және
пайдалану әдістемесі:
-оқушылардың алған математикалық білімдерінің
сапасын арттыруға және оларды практикаға
қолдана алу біліктерін қалыптастыруға;
-оқушыларға білім бере отырып, тәрбиелеуге
(экономикалық, экологиялық, ұлттық және т.с.с.);
-оқушылардың өз беттерінше әр түрлі есептеулер
жүргізе алуларына, оларды әр түрлі ақпараттар
ағынына өзіндік талдау жасауға үйреуге;
-оқушылардың математикалық білім деңгейлерін
көтеруге себептеседі.
Қазақстан Республикасы Президенті
Н.Ә.Назарбаевтың 2007 жылғы
28 ақпанындағы Жолдауында
«Оқу жоспарларына жаратылыстану
ғылымдары бойынша,бірінші
кезекте математика мен ақпараттанудан
қосымша сағаттар немесе пәндер
енгізу керек» екендігі айтылған.

Ұқсас жұмыстар
Математика сабағында оқушылардың білім сапасын жетілдірудің әдіс - тәсілдері
Кәсіпорынның өндірістік қорлары жайлы
Кәсіпорын. Кәсіпорынның өндірістік қорлары
Кәсіпорын және оның өндірістік қорлары
Ғылыми менеджмент мектептері
ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ МӘНІ МЕН СИПАТЫ
Нан өндірісіндегі қамыр илеу процесінің автоматтандыру жүйесін құру
Бастауыш мектеп
Функционалдық сауаттылықты дамыту
Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011 - 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы
Пәндер