Психодиагностиканың этикалық және кәсіби сұрақтары




Презентация қосу
Психодиагностиканың
этикалық және кәсіби
сұрақтары.
Психодиагностиканың құпияны
сақтау принципі
Жүргізілген диагностиканың нәтижесін
клиенттің келісімінсіз жария етуге
болмайды. Бұл принцип әсіресе кәмелет
дасына толған адамдарға қатысты. Ал
егер кәмелет жасына толмағандарды
айталық, балаларды
психодиагностикалағанда оның
нәтижесін жариялау үшін ата-анасының
немесе сол кісінің орнындағы адамның
келісімін алу керек. Тек қана егер
психодиагностика ғылыми мақсатта
жүргізілсе. Бұған рұқсат етіледі. Онда да
ереже бойынша зерттелінушінің нақты
аты-жөні аталмайды
Психодиагностиканың ғылыми
негізделген принциптері.
Нәтижесіне толық сенім білдіре алатындай сенімді
икемделген болуын талап етеді.
- Зиян келтірмеу принципі
Психодиагностика нәтижесі ешқашан ол адамға
зиянын тигізбеуін қарастырады.
- Объективті қорытындылау принципі.
Тестілеудің ғылыми негізделген сенімді икемді болуын
оның нәтижесі барынша нақты
интерпретациялануын қамтамасыз етеді.
- сыныстың тиімділік принцип
Бұл берілген нұсқау ұсыныстардан ол адам үшін
міндетті түрде пайдалы болуын қарастырады. Адамға
теріс кеңес беруге немесе нәтижесі ол адамға зиян
келтіретіндей ұсыныстар жасауға тиым салынады.
Мектеп психологының күндік жұмыс
жоспары (9-10 сынып аралығы)

9-10 аптада 7-б сыныбының қазақ тілі сабағына белгілі
бір мақсатпен қатысуы( сабақ үлгері мі төмен
оқушылармен жұмыс )
10-12 аптада 7-б сыныбының психологиялық зерттеу
жүргізу (оқу моти вациясы мұғалімдерге қатынасы)
11-12 аптада қазақ тілі пәнінің мұғалімдеріне арналған
кеңес (консултация, жас өспірімінің оқу әрекетін
диагностикасын қалыптастыру)
12-13 апта педагогтардың ынтымақтасты қ және
дамуы деген лекция
16-18 апта қауіпті топқа жататын оқушылар мен ата-
аналармен жеке кеңес.
18-19 апта жас өспірімнің ата-аналарына аранлған
семинар ( қиын балалар немесе қиын жағдайлар
тақырыбына психолог кабинетінің циклограммасы)
Жұмыс жоспарын апталық айлық кварталдық
немесе тоқсандық есептік ретінде
құрастырылады. Болашақ жұмыс жоспары
психиканың жұмыс мақсаты мен бағытын
ендіріп 1 жылға жасалады.Оқу жылына
арналған мектеп психологиасының іс-әрекетік
жұмыс жоспары.Төмендегі жоспар жобасы 44
жұмыс аптасына арналған.Психологтың
аптасына жұмыс жоспарының уақыты 24
сағаттан аспауы тиіс. Кейбір аптадағы күндер
жұмыс түрлерін қамтыған болса онда осол
уақытта әкімшіліктің педагоктары мен
оқушыларының сұраныстары бойынша кезектегі
жұмыс атқарған жөн.
Жоспарға төмендегілер кіреді.

Жоспарға төмендегілер кіреді.
1. Мектеп психологының іс-әрекетіне қосымша жұмыстың мазмұны.
-бірінші сыныпқа қабылдау
-бастауыш сыныптағы оқушылардың мектепке бейімделуі
-орта буынға өтуі,ауысу
-орта буынға бейімделуі
-жас өспірім дағдылары.
-жоғарғы сыныпқа бейімделуі
2. Педагогикалық ұжымдармен ағарту жане топтық кеңесттік бағыттары.
-1-4,5-7,8-11 сыныптарының әр топқа жылына екі семинар жоспарланып
жүгізілуі керек.Семинарда төмендегі жұмыс бағыттары қаралуы керек.
-Мектептің аты тесттердің авторы атауы
-Зерттелінетін жұмыс
-Нәтижеге әсер ететін факторлар
-Бағалау шкалаларының аттары.Мысал:вервалды емес интелекті
мағылматтылығы жалпы
-Зерттеудің нәтижелері
-Мәліметтердің жалпылама интерпретациясы сандық талдау мен
қортындылау.
Педагогикалық психологиялық
консилиум.
ППК-мақсаттары.
1. Оқушының немесе сыныптағы
оқушылардың оқу және мінез –
құлқындағы ауытқуларын
ерекшеліктерін анықтау.
2. Оқушының немесе оқушылардың
ауытқуларының дамуына түзету
мақсаты және тәрбиелік шаралар
бағытын жасау
3. Қиын және комплесті жағдайларды
шешуге кеңес
Консимум құжаттары:

1. Консимум ұйымдастыру және
құрамын бекіту
2. Социология әдістемесінің
көмегімен сыныптың тұлға аралық
қатынасын және оқушылардың
кейбір мұғалімдерге қатынасын
зерттеу
3. ППК – журналы (психолог
толтырады)
- Денсаулық жағдайы жанұядағы психологи ялық
атмосфера оқу іс- әрекетінің ерекшеліктері
ұжымдағы ортамен қарым-қатынас
стилі.Қызығушылық бағыты мектептен тыс
байланыстары мінез – құлқындағы ерекшеліктері
жағымды және жағымсыз әрекеттері.
Педагогикалық ықпалға қалай қарайтыны .
4. Оқушының немесе сыныптың диагностикалық
картасы
5.Консимум қорытындысы
6. Нұсқау шаралары
7.Өзіндік міндеттемесі
8. Нұсқаулы шараларды жүзеге асыру
Күні Құрамы Педагогикалық
диагностикасы

Күні Мед. психолог Пед.психолог
диагнозы
Назарларыңызғ
а рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Психодиагностикалық әдістемелерге қойылатын талаптар жіктемесі
Психодиагностикаға кіріспе
Этиканың құрылымы
Проективтік әдістер
Психологиялық қызметтің мақсаты психологиялық көмек көрсету
Психологиялық-педагогикалық коррекцияның этикалық және кәсіби сұрақтары
ПСИХОДИАГНОСТИКАНЫҢ ҚАЗІРГІ ДАМУ ТАРИХЫ
Психолог портфолиосы
КӘСІБИ ЭТИКАНЫҢ ФУНКЦИЯЛАРЫ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
Кәсіби бағытта дамуында мейірбикенің өзін ұстау ережелері
Пәндер