Оқыту процесінде білімді есепке алу, бақылау және бағалаудың маңызы, қызметі




Презентация қосу
Бақылаудың тақырыптық түрін
ұйымдастырудың
Практикалық мәселесін

П.Горбунов Е.И. Перовский

Е.С.Березняк А.К. Исақов

С.Ф. Сухорский В.О. Онищук

Н.В. Чертинский
В.И. Иващенко
20 жылдары үй тапсырмасын
беру, білімді және емтиханды
бағалауды оқытупроцесі жүйесінде 30 жылдары білім,
қарастырылмайды соның білік пен дағды
нәтижесінде Нәтижесін есепке
оқушының үлгерім сапасына алуды бақылау
мұғалімнің бақылау жасау орына және тәрбиелік
өздік бақылаудың түрлері кең. ол қызметіне көптеп
бірінші- жауапкершілікке әкелсе, көңіл аударыла бастады.
екінші- оқу сапасының төмендеуіне
кері ықпалын тигізді.

70-80 жылдары педагогика ғылымы 40-60 жылдары бұл мәселе
Академиясы ның оқыту мазмұны төңірегінде отандық
мен әдісі ғылыми зерттеу институты ғылым мен практика
қызметкерлерінің зерттеулері тәжірибесін жинақтау жұмыстары
негізінде бастама алды. Оқыту қолға алынды. Онда білімді бақылау
нәтижесін есепке алу, бақылау және оқушыларды бақылау ретінде
бағалаудың мазмұны, амал- тәсілдері қарастырылды
мен қызметінің дидактикалық- оқушыларды бақылау: әрі оқыту, әрі
әдістемелік негіздеріне талдау жасап тәрбиелеуді көздесе,
қолға алынды. кейіннен оның дамыту
қызметі ойластырылды.
Бақылау – кең көлемде бір нәрсені
тексеру деген мағынаны білдіреді.
бақылау оқыту процесінде
оқытушылардың оқу
әрекетіне басшылық жасау
қызметін атқарады, олардың
творчестволық
күші мен қабілетінің дамуына
ықпал етеді.

Бағалау – оқытудың құрамдас бөлігі
және қорытындылау сатысы.
бағалау, бір нәрсенің
деңгейін, сапасын,
дәрежесін белгілеу. Оқыту
процесінің міндеттерін
оқытушылардың қандай
дәрежеде меңгеруі ,
дайындық деңгейі мен дамуын,
білімдерінің
сапасын, білік пен дағды көлемін
анықтайтын құрал.
Оқыту процесінде оқушылардың білім, білік,
дағдыларын есепке алу, бақылау және бағалау
оның аса қажет құрамдас бөлігі болып есептеледі.
Мұғалімнің сабақтар жүйесінде оны дұрыс
ұйымдастыра білуі, оқу- тәрбие процесінің табысты
болуының оң кепілі. Ол үшін мұғалім оқушының
оқу материалын меңгеру дәрежесін, сапасы мен
көлемін үнемі анықтап отыруы тиіс.
Бұл бағыттағы оқушылардың, сабақтар жүйесінде
білім, білік, дағдыларын есепке алу, бақылау және
бағалаудың маңызы ерекше. Бақылаудың
көмегімен теориялық білімді меңгерудегі сапа,
біліктілік пен дағдының қалыптасу дәрежесі
анықталады.Осы тұрғыдан білім, білік дағдыны
есепке алу бағалау мәселесіне теориялық және
практикалық талдау жасаудың маңыздылығы
ерекше.
Бірінші топ белгілеп Ұйымдастырушылық,
қоюшылық, бағдарлаушы, реттеушілік, дәлдеп
бақылаушы болып келеді. Бұл түзетушілік болып келеді.
топтың қызметі білім, білік Осы топты жүзеге
және дағдыны бағалауды, асырудың қажетті шарты
әрбір бағаның көрсеткіштері Қалыптастырушылық бағадағы көрініс тек қана
мен өлшемдеріне мұғалім дамытушылық, оқытудағы қол
мен оқушылардың арқа сүйеуі ынталандырушылық жеткізілген нәтиженің
жағдайында іске асады. болып келеді. Бұл мөлшері емес, сапасын
топтың қызметінің белгілейтін көрсеткіш.
нәтижелі болуының
кепілі, баға оқытудың
нәтижесін нақты
бейнелей білуде.
Білімді бақылау және бағалауда ғылыми
дәлелденген
принциптер

Әділдік, шындық – Жүйелік, бірізділік -
бұл әрбір сабақ, Жеке- дара қатынас-
субьективтік тақырып бойынша әрбір оқушының
факторларды оқушылар оқу ерекшелігін бағалау,
болдырмауды әрекетінің басқа қабілеті, бейімділіг
көздейді, буындармен денсаулығы, оқу
білім сапасының байланыстыра әрекеті.
нақтылығы. қаралып, бақылау
жүргізуді көздейді.

Жан- жақтылық бақылау Диффериенциалдық қатынас-
оқу бағдарламасының әрбір пәннің
барлық бөлігін қамтиды, ерекшелігін, жекелеген
оқушылардың бөлімдерін, оқушыладың
теориялық . жеке-дара қасиетін
. ескеріп
білімдерін,практикалық түрлі әдістер мен мұғалімнің
білік пен дағдысын педагогикалық әдеп сақтауын
бақылауды қамтамасыз талап етеді
етеді
“5” бағасы- оқу “4” бағасы- оқу
материалын толық, материалын
дәл логикалық, толық біледі,
бірізділікпен бірақ болар
айтылған жауапқа болмас кемшілігі
қойылады. бар жауапқа
қойылады.

“3” бағасы- жауабы “2” бағасы-
негізінен дұрыс, оқушы жауабында
бірақ толық емес, қателер, білімінде
білімінде кейбір елеулі
проблемалар еске кемшіліктер бар
алынбаған жауақа жауапқа
қойылады. қойылады.
Оқыту- динамикалық процесс. Оның сапасын үнемі
жетілдіру- өмір талабы. Білім беру саласында оқу- таным
әрекетінің сапасын, дәрежесін, есепке алу, тексеру және
бағалаудың білім, білік, дағдының нәтижесін арттыруда
қызметі ерекше .

Ұқсас жұмыстар
Қазіргі кездегі оқыту жүйесіндегі білімді тексеру, бақылау және бағалаудың жаңа технологиясы
Оқушылардың білім, білік дағдыларын есепке алу және бағалау
Критериалды білім беру сапасы
Кредиттік оқыту
Есепке алу және бағалаудың ролі мен маңызы
Психология пәнінің теориялық және методологиялық негізі, ғылыми негізі
Педагогикалық өлшемдердің ұстанымдары мен қызметтері
Кредиттік оқыту технологиясы
Критериалды бағалау технологиясы
Оқыту процесінің қозғаушы күштері
Пәндер