Оқыту процесінде білімді есепке алу, бақылау және бағалаудың маңызы, қызметі
Презентация қосу
Бақылаудың тақырыптық түрін
ұйымдастырудың
Практикалық мәселесін
П.Горбунов Е.И. Перовский
Е.С.Березняк А.К. Исақов
С.Ф. Сухорский В.О. Онищук
Н.В. Чертинский
В.И. Иващенко
20 жылдары үй тапсырмасын
беру, білімді және емтиханды
бағалауды оқытупроцесі жүйесінде 30 жылдары білім,
қарастырылмайды соның білік пен дағды
нәтижесінде Нәтижесін есепке
оқушының үлгерім сапасына алуды бақылау
мұғалімнің бақылау жасау орына және тәрбиелік
өздік бақылаудың түрлері кең. ол қызметіне көптеп
бірінші- жауапкершілікке әкелсе, көңіл аударыла бастады.
екінші- оқу сапасының төмендеуіне
кері ықпалын тигізді.
70-80 жылдары педагогика ғылымы 40-60 жылдары бұл мәселе
Академиясы ның оқыту мазмұны төңірегінде отандық
мен әдісі ғылыми зерттеу институты ғылым мен практика
қызметкерлерінің зерттеулері тәжірибесін жинақтау жұмыстары
негізінде бастама алды. Оқыту қолға алынды. Онда білімді бақылау
нәтижесін есепке алу, бақылау және оқушыларды бақылау ретінде
бағалаудың мазмұны, амал- тәсілдері қарастырылды
мен қызметінің дидактикалық- оқушыларды бақылау: әрі оқыту, әрі
әдістемелік негіздеріне талдау жасап тәрбиелеуді көздесе,
қолға алынды. кейіннен оның дамыту
қызметі ойластырылды.
Бақылау – кең көлемде бір нәрсені
тексеру деген мағынаны білдіреді.
бақылау оқыту процесінде
оқытушылардың оқу
әрекетіне басшылық жасау
қызметін атқарады, олардың
творчестволық
күші мен қабілетінің дамуына
ықпал етеді.
Бағалау – оқытудың құрамдас бөлігі
және қорытындылау сатысы.
бағалау, бір нәрсенің
деңгейін, сапасын,
дәрежесін белгілеу. Оқыту
процесінің міндеттерін
оқытушылардың қандай
дәрежеде меңгеруі ,
дайындық деңгейі мен дамуын,
білімдерінің
сапасын, білік пен дағды көлемін
анықтайтын құрал.
Оқыту процесінде оқушылардың білім, білік,
дағдыларын есепке алу, бақылау және бағалау
оның аса қажет құрамдас бөлігі болып есептеледі.
Мұғалімнің сабақтар жүйесінде оны дұрыс
ұйымдастыра білуі, оқу- тәрбие процесінің табысты
болуының оң кепілі. Ол үшін мұғалім оқушының
оқу материалын меңгеру дәрежесін, сапасы мен
көлемін үнемі анықтап отыруы тиіс.
Бұл бағыттағы оқушылардың, сабақтар жүйесінде
білім, білік, дағдыларын есепке алу, бақылау және
бағалаудың маңызы ерекше. Бақылаудың
көмегімен теориялық білімді меңгерудегі сапа,
біліктілік пен дағдының қалыптасу дәрежесі
анықталады.Осы тұрғыдан білім, білік дағдыны
есепке алу бағалау мәселесіне теориялық және
практикалық талдау жасаудың маңыздылығы
ерекше.
Бірінші топ белгілеп Ұйымдастырушылық,
қоюшылық, бағдарлаушы, реттеушілік, дәлдеп
бақылаушы болып келеді. Бұл түзетушілік болып келеді.
топтың қызметі білім, білік Осы топты жүзеге
және дағдыны бағалауды, асырудың қажетті шарты
әрбір бағаның көрсеткіштері Қалыптастырушылық бағадағы көрініс тек қана
мен өлшемдеріне мұғалім дамытушылық, оқытудағы қол
мен оқушылардың арқа сүйеуі ынталандырушылық жеткізілген нәтиженің
жағдайында іске асады. болып келеді. Бұл мөлшері емес, сапасын
топтың қызметінің белгілейтін көрсеткіш.
нәтижелі болуының
кепілі, баға оқытудың
нәтижесін нақты
бейнелей білуде.
Білімді бақылау және бағалауда ғылыми
дәлелденген
принциптер
Әділдік, шындық – Жүйелік, бірізділік -
бұл әрбір сабақ, Жеке- дара қатынас-
субьективтік тақырып бойынша әрбір оқушының
факторларды оқушылар оқу ерекшелігін бағалау,
болдырмауды әрекетінің басқа қабілеті, бейімділіг
көздейді, буындармен денсаулығы, оқу
білім сапасының байланыстыра әрекеті.
нақтылығы. қаралып, бақылау
жүргізуді көздейді.
Жан- жақтылық бақылау Диффериенциалдық қатынас-
оқу бағдарламасының әрбір пәннің
барлық бөлігін қамтиды, ерекшелігін, жекелеген
оқушылардың бөлімдерін, оқушыладың
теориялық . жеке-дара қасиетін
. ескеріп
білімдерін,практикалық түрлі әдістер мен мұғалімнің
білік пен дағдысын педагогикалық әдеп сақтауын
бақылауды қамтамасыз талап етеді
етеді
“5” бағасы- оқу “4” бағасы- оқу
материалын толық, материалын
дәл логикалық, толық біледі,
бірізділікпен бірақ болар
айтылған жауапқа болмас кемшілігі
қойылады. бар жауапқа
қойылады.
“3” бағасы- жауабы “2” бағасы-
негізінен дұрыс, оқушы жауабында
бірақ толық емес, қателер, білімінде
білімінде кейбір елеулі
проблемалар еске кемшіліктер бар
алынбаған жауақа жауапқа
қойылады. қойылады.
Оқыту- динамикалық процесс. Оның сапасын үнемі
жетілдіру- өмір талабы. Білім беру саласында оқу- таным
әрекетінің сапасын, дәрежесін, есепке алу, тексеру және
бағалаудың білім, білік, дағдының нәтижесін арттыруда
қызметі ерекше .
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz