WORD PAD мәтіндік редакторы жайлы




Презентация қосу
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрлігі

№ 3 орта мектептің
информатика
пәнінің мұғалімі
Ахметова Шаттықтың

ПАНОРАМАЛЫҚ
САБАҚ

Шетпе кенті
Сабақтың тақырыбы

Сабақтың мақсаты

Сабақтың әдіс –
тәсілдері

Сабақтың көрнекілігі

Пәнаралық байланыс

Сабақтың барысы

Өзім туралы мәлімет Мектеп туралы мәлімет
1. Ұйымдастыру сәті

2. Үй тапсырмасын тексеру

3. Жаңа сабақ

4. Жаңа сабақты қорыту

5. Үйге тапсырма

6. Оқушыны бағалау
WORD PAD

мәтіндік
редакторы
1)Тақырыптық. Оқушыларды WORD PAD
мәтіндік редакторымен таныстыру және сол
мәтіндік редакторды пайдалана отырып,
құжатқа мәтін жазуды ( әр түрлі түспен )
үйрету;
2) Дамытушылық. Оқушыларды осы
тақырыпты пайдалана отырып, мәтінді
қатесіз жазу шеберлігіне баулу, сол шеберлікке
ұмтылу барысында логикалық және
фантазиялық ойлау қабілеітін арттыру,
танымдық белсенділігін арттыру, іздендіру,
оқушылардың компьютермен жұмыс
істеуіндегі жетістіктерін одан әрі арттыра
түсіп, алған білімдерін басқа пәндер үшін,
сабақтан тыс жұмыстар үшін және жалпы
келешекке өздері үшін пайдалана білулеріне
ықпал ету;
3) Тәрбиелік. Еңбекке баулу, ұлттық салт –
дәстүрге, пәнді сүюге, өзінің Отанын сүюге,
қызығушылыққа, қайырымды болуға,
дарындылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс – тәсілдері

Аралас сабақ Кіріспе сабақ

Деңгейлеп оқыту сабақ

Өз бетімен жұмыс жасау сабақ

Техникалық құрал – жабдықтарды
пайдалану сабақ
Сабақтың көрнекілігі

WORD PAD Геометриялық
Компьютер
бағдарламасы фигуралар

Плакаттар Карточкалар

Телевизор Суреттер Видеомагнитафон

Информатика термндерінің
Видеокасета Орысша – қазақша
Сөздігі
Қарашоқы № 5 Телефон: 2-14-71 Факс: жоқ
Эл. почта: жоқ

Аты – жөнім: Ахметова Шаттық Өтешқалиқызы
Туған жылым: 1979, 7 тамыз
Ұлтым: Қазақ
Тұрмысым: Тұрмыстамын, жолдасым Дүнбаев Ардақ – темір
жолда жұмыс жасайды, қызым Радикова Асель –
3 жаста.
Білімім: Жоғары, үздік дипломмен « Ақпараттық технология »
оқытушысы деген мамандықты 2000 жылы бітірдім
Жұмыс жасаған жерлерім: 2000 жылы « Облыстық дарынды
балаларға арналған мектеп –
интернаты », информатика пән мұғалімі
2001 жылы Ақтөбе қаласында информатика пән мұғалімі
2004 жылы № 3 орта мектепте информатика пән мұғалімі
Хоббиім: компьютермен жұмыс, интеретке шығу, гүл өсіру
Стажым: 5 жыл
Санатым: 9
Сабақ беретін сыныптарым: 7 а, 7 ә, 8а, 8 ә.
Проблемам: Оқушыларды заман талабына сай компьютерде
практикалық жұмыс орындауын дамыту.
Іргелі білім ордасы
Мектеп директоры: Түйебаев Сүйіндік
Мектеп директорының
оқу – ісі жөніндегі орынбасары: Мангурова Айбибі
Мектеп директорының тәрбие
жұмысы жөніндегі орынбасары: Дұрысбаева Биялай
Пән бірлестіктер: 5 пән бірлестік бар
Пән мұғалімдер: 50 мұғалім бар
Сыныптар:
Озат оқушылар:
Кабинеттер: 20 кабинет бар
Маңғыстау облысы, Маңғыстау аудан,
Шетпе кенті, № 3 орта мектеп,
тел: 2 – 10 -33
Оқушыларды түгендеп,
құралдарн қадағалау.
Өтілген оқу
материалдарын еске
түсіру. Бүгінгі жаңа
сабақтың мақсатын
айту.
Өткен сабақта “ PAINT графиктік редакторы ”
тақырыбын аяқтадық. Кімнің мүмкіндігі бар,
сол оқушылар үйден тапсырма орындап
келу керек болатын. Ал қане,
жұмыстарыңызды тапсырыңдар...
Өткен тақырып бойынша оқушыға ( ) карточка
беріледі. Тақтада тауықтың суреті ілінген.
Сыртқы бетінде сары жұмыртқалар бар, осы
жұмыртқаларды өздеріне жинау керек.
Артында сұрақтары жазылған.
Тауықтың суретін алған себебім, биыл тауық
жылы болғасын, тауық жылында
жұмыртқа көп алайық.

Карточка сұрақтары

Ал қалған оқушылар компьютерге отырып
AUGUST V’3 бағдарламасы бойынша тест алам.
WINDOWS операциялық жүйесінің құрамына кіретін программалар Стандартты
программалар деп аталады. Ол программалар компьютердің Бас менюінің “ Программалар ”
қатарында Стандартты программалар тобында жинақталған. Осы топта жинақталған
программалардың бірі WORDPAD мәтіндік редакторы.
WORDPAD мәтіндік редакторы қарапайым мәтіндік құжаттарды жасауға мүмкіндік
береді. WORDPAD құжаттарында мәтін мен абзацты пішімдеуге, шекараларды жылжытуға,
шегініс орнатуға, әр түрлі қаріпті қолдануға, соныме бірге графикалық кескіндерді, дыбыс
үзінділері мен бейнеклиптерді қоюға болады.
WORDPAD бағдарламасын іске қосу үшін:
ПУСК --- ПРОГРАММЫ --- СТАНДАРТНЫЕ --- WORDPAD

1 – сурет. WORDPAD бағдарламасын іске қосу
Редактор іске қосылғаннан кейін терезе ашылады. Терезе мынадай элементтерден тұрады:
1) Тақырып жолы
2) Меню жолы
3) Құрал – сайман тақтасы
4) Пішімдеу тақтасы
5) Сызғыш
6) Жұмыс аймақ

Терезенің тақырып жолында құжат аты және WORDPAD бағдарламасының аты көрінеді.

Бейнеклип көрсетем Мәтіндік редактордың
батырмалары
Оқытудың жаңа технологияларының барлығы оқушылардың өз
бетінше білім алу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оыту
технологиясы оқу мен мазмұнын өңдеуге, көлемі мен мақсатын
тұжырымдауға арналған әдістер мен қралдардың жиынтығы.
Сонымен бірге оқытушының оқыту барысында қажетті
ақпараттық технологиялық құралдарды пайдаланып,
оқушының
терең білім алуына жағдай жасайды
Информатикадан білімді бақылау тапсырмалары басқа пәндік бақылау
тапсырмаларынан өзгеше болады. Оқытудың жаңа технологиясы
негізінде қарпайымнан күрделіге сатылы, деңгейлі оқу жүйесі арқылы
оқушылардың білім деңгейін бақылауға болады.
Осы технологияны пайдалана отырып оқушылардың білім деңгейінің
10 пайызға көтерілгендігі байқалады, оқушылар еркін сөйлесуге, өзінің
дайындығы мол екенін дәлелдеуге, пікір таластыруға дағдыланады.
Мұнда басты ерекшелік – оқушы еңбегін бірнеше рет
бағаланатындығында. Мұндағы тапсырмалар оқу қорытындысын
тексеруде оқушылардың жеке ерекшелктерін, тақырыпты сыныптан
тыс және жеке оқушылардың меңгеруі анықталады,
танымдық қабілетін дамытады.
Сонымен бірге, мұғалімнің көп ізденуі арқылы жан – жақты болуын
және іскерлігін, материалдық жағынан үлкен күш жұмсауын қажет етеді.
Ребустар I деңгей сұрақтары

Сөзжұмбақтар I I деңгей сұрақтары

Оқушылардан WORDPAD материалдарын деңгейлеп оқытам. Деңгейлеп оқыту төрт
бөлімнен тұрады.
Түгел оқушы қатысады. Оқушыларды 3 топқа бөлемін, 1 салаттың құрамын айтып,
мысалы: алма, апельсин, бананнан жасалатын салат.
Енді оқушыларға алма, апельсин, банан деп бірінен кейін бірі айтып бөлінеді.
Енді топ болып жарысамыз. Ол үшін “ Мектеп – Білім – Кеме ” атты поезымен
саяхатқа шығамыз. Әр станцыға келіп тоқтайды,
сол станцыдағы сұрақтарға жауап беріп алға
шығуымыз керек. Жауап бере алмаса сол станцыда қалып қояды.
Ал қане, кеттік...
Поезға мініңдер. I станцыға келіп тоқтадық. Бұл станцы “ Оқушылық ” деп аталады.
Бұл I деңгейдегі сұраққа тез жауап беруіміз керек. Енді келесі станцыға келдік.
Бұл станцы “ Алгоримтдік ” деп аталады. Бұл I I деңгейдегі сұрақ манағы сұрақтан
өзгешелеу болып келеді. Аттанып, келесі станцы “ Эврикалық ” келдік.
Бұл I I I деңгейдегі сұраққа жауап беріп, IV станцы “ Шығармашылық ” станцысына
келеміз. Мұндағы тапсырманы үйге аламыз. Енді бәрін жеңіп озған оқушылар
“ Мектеп – Білім – Кеме ” поезымен БИІК ШЫҢ- ның басына жетіп ұтады.
,,,,, , ,,,,,,

Ұ ,,,,,
,,,,
,,, ,, ,,,,

Ұ
,
Үйге тапсырма:

WORDPAD мәтіндік
редакторын оқып келу.
Шығарма жазу.
Тақырыбы: “WORDPAD
мәтіндік редакторының
қазіргі қоғамдағы ролі ”.
Оқушыны бағалау.
1) PAINT бағдарламасын қалай іске қосамыз?
2) PAINT бағдарламасының терезесінің
элементтерін ата?
3) Құралдар тақтасында неше құралдар бар?
4) Түс палитрсы нешеге бөлінеді?
5) Компьютер блоктарын ата?
6) Монитор дееніміз не?
7) Жүйелік блок дегеніміз не?
8) Суретке мәтінді қандай құралмен жазамыз?
9) Суретті көшіру жолдарын ата?
10) Барлық суретті өшіруді айт?
11) PAINT бағдарламасымен жұмысты
аяқтаудың неше тәсілі бар?
I деңгей сұрақтары:

1) WORDPAD бағдарламасын
қалай іске қосамыз.
2) WORDPAD бағдарламасының
терезесінің элементтерін ата?
3) WORDPAD бағдарламасының
анықтамасын айт?
II деңгей сұрақтары:

1) WORDPAD бағдарламасында 4
шумақ өлең жазып, форматта.
2) WORDPAD бағдарламасында 4
шумақ өлең жазып, форматта.
3) WORDPAD бағдарламасында 4
шумақ өлең жазып, форматта.
Сөзжұмбақ “ АҚПАРАТ ”
А
Қ
П
А
Р
А
Т

1. Ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу, түрлендіру және тарату әдістерін үйретуге
арналған ғылыми пән.
2. Графиктік курсорды басқаруды жеңілдететін құрылғы.
3. Текстік және графиктік т.б. Ақпараттарды қағаз бетіне басу құрылғысы
4. Түймелер орналасқан пернетақта.
5. Бір символдың орнын көрсетіп тұратын тік сызықша тәрізді таңба.
6. Графиктік және текстік ақпараттарды компьютерде тікелей оқитын құрылғы.
7. Графиктік және текстік ақпараттарды экранға шығаруға арналған құрылғы.
ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫС

Халықтық
Ағылшын тілі
педагогика

Қазақ тілі Сурет

Ұқсас жұмыстар
Блокнот программасының Word Pad программасынан кемшілігі
Windows жүйесінің стандартты программалары
Дәстүрлі сабақ
Windows стандарттық бағдарламалары
МӘТІНДІК ПРОГРАММА
Стандартты программаның есептеуіш құралы
Стандартты программа
ФАЙЛ СОЗДАТЬ
“WORD PAD” мәтіндік редакторы
Мәтінге графикалық объекті кірістіру
Пәндер