Ұлулар




Презентация қосу
Ұлулар
Білімділік мақсаты:
Оқушылардың білім білік дағдысын қалыптастыру.
Ұлулар туралы білімдерін тереңірек жетілдіру.
Дамытушылық мақсаты:

Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын
ояту.Оқушылардың өзін-өзі дамытуына жетелеу
және оқышылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін
арттыру.
Тәрбиелілік мақсаты:

Табиғатты қорғауға және табиғатқа деген
сүйіспеншілігін арттыру.
Ұлулар (Gastropoda) — жұмсақ
тәнді жәндіктердің —
моллюскалардың бір класы. Бұл
ұлулардың 3 класс тармағы бар:
алғыжелбезекті, артқыжелбезекті
және өкпелі. Бұлардың 90000-дай
түрі бар. Теңіздің 4 800 метр
терең түбінде және 5 000 метр
биік тауларда да тіршілік етеді.
Ұлулардын денесі жұмсақ,
былқылдақ. Ұлулардың 3 классы
бар: артқы желбезекті,
алғыжелбезекті және өкпелі.
1. Тип неліктен ұлу деп аталған?

2. Ұлулар типі неше класқа жіктеледі және қандай?

3. Ұлулар қай жерлерде тіршілік етеді?

4. Ұлуларды зерттейтін ғылым?

5. Ұлулардың қантарату жүйесінің буылтық құрттардан
айырмашылығы неде?

6 .Ұлуларда жаңадан пайда болған қандай мүшелер жүйесі бар?

7. Ұлулардың қай класында бас бөлігі жоқ?

8. Ұлулар қалай тыныс алады?

9. Тура және түрленіп даму деген не?
10. Былқылдақденелілер қалай қозғалады , реактивті
қозғалыс қалай жүзеге асады?

11. Былқылдақденелілердің табиғаттағы және адам
өміріндегі маңызы қандай?

12. Бауыраяқты және қосжақтаулы
былқылдақденелілердің айырмашылығы неде?

13. Айқұлақ пен тоспаұлудың қоректену ерекшелігі
неде?

14. Суда тіршілік етуіне байланысты айқұлақ қалай
тыныс алады?

15.Айқаспалы жолмен ұрықтану дегеніміз не?
3

4 5 6

7 8 9
Ойлан, тап!
Ая
Ағяғы,
ы, тұл ғға,а, бас
тұл басыыбабар,р,
СыСырты
ртында
нда сауы
сауытттастасыыбар бар. .
ООйл йаныыппкөр
лан көрбабалал ар
лалар, ,
Шешуі
Шешуі нноның
оныңттабыңдар
абыңдар ..

АяАяғы
ғыббар , , басы
ар басы жоқ ,,
жоқ
ТұТұлғасы
лғасы бабаррқар
қарныныттоқ ..
оқ
Екі
Екі жақтау
жақтау қор ғағаны,
қор ны,
ООллболболмаса
маса сор ллады.
сор ады.
Бақалшағы жоқ сыртында,
Үккісі бар ұртында.
Қорегін ұстар таяғы,
Арқанға ұқсас аяғы.

Бақалшағын тастаған,
Жауын жоқ одан аспаған.
Ізі қалар артында,
Жалтыраған қалпында
Ұлулардың ішкі құрылысы
Сәйкестігін тап:
1. Ұлулар - Бастан, тұлғадан, аяқтан,
бақалшақтан, бақалшақ
қалдығынан тұрады.
2. Ұлулар типін бұрын Былқылдақденелілер деп
атаған.
3. Дене құрылысы Денесі жұмсақ, үш қабатты,
екі жақты симметриялы
көпжасушалы омыртқасыз
жәндіктер.
4. Ұлулар бірнеше Мұхитта, теңізде, тұщы су
кластарға жіктеледі. Олар қоймаларда, өзендерде, тұзды
суда, құрлықта мекендейді.
5. Ұлулар Бауыраяқтылар,
қосжақтаулылар,
басаяқтылар.
Биологиялық диктант:

1. Ұлулардың буылтық құрттардан негізгі айырмашылығы –
..... ..... ....... .

2. Ұлулардың ішкі мүшелері ....... ....... орналасқан

3. Денесін ерекше қатпарлы ........ ........ қаптап жатады

4. Тұлға мен шапанша аралығында ....... ....... болады.

5. Ұлулардың ........ ......... бір немесе екі бүйректен және ......
түтіктен құралады.
Мына кестені толтырып,дұрысына (+)белгісін, дұрыс келмегеніне (-)
таңбасын қойындар:
Ұлу бақалшағынан жасалған сәндік бұйымдар
ҰЛУЛАРДЫҢ БАҚАЛШАҒЫНАН ЖАСАЛҒАН
ЫДЫС - АЯҚТАР
ҰЛУЛАРДЫ ТАҒАМ РЕТІНДЕ ПАЙДАЛАНҒАН

Ұқсас жұмыстар
Ұлулар. 7 сынып
Қосжақтаулы ұлулар класы
Мадагаскар патшалығына сипаттама
Көмектес септік
Тәулік. Көмектес септік
Паразитология және инвазиялық аурулар пәні
Қант қызылшасы дақылының зиянкестері
ЛАМАРК ТЕОРИЯСЫ
Дикроцелилоз
Ұлулардың тамақтану кезі
Пәндер