САПА ШЫҒЫНДАРЫН БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІ


Slide 1

Сапа шығындарын

басқару жүйесі

Slide 2

ЖОСПАР:

Сапа шығындары және оның түрлері

“Дәл уақтында” жүйесі(JIT) мен принциптері

“Дәл уақытында” жүйесінің артықшылығы мен кемшілігі

Slide 3

Сапа шығыны -

сапа деңгейін

бақылаумен, бағалаумен

және өнімнің сапа талаптарына сәйкестігіне байланысты шығындар, сонымен бірге бұйымдардың кәсіпорындағы немесе эксплуатациялауда бүлінулерін белгілеумен байланысты шығындар.

Slide 4

Just in Time немесе «дәл уақытында» -дәл керекті көлемнің дәл уақытында, дәл керекті жерде алу/өндіру. Бұл қалдықтарды, компанияның жұмысына еш пайда қоспайтын іс әрекеттерді азайту болып табылады. Кең таралған ұғымы - үнемді өндіріс/үнемді жүйе

Slide 5

JIT екінші дүниежүзілік соғыстың кері әсерінен Жапонияның Тайота Мотор компаниясынада алғаш енгізілген. JIT 1970 жылдан бастап әлемде кең таралуда

Канбан жүйесі әлемде Toyota компаниясы жасап шығарып, 1962 ж бүкіл өндірісті осы қағидаға көшіру процесі басталды. Toyota компаниясы өндірісті ұйымдастыру жыл сайын өндірілетін және сатудың жылдық жоспарына негізделеді, оның негізінде күнделікті және күнделікті орташа өнімділік жоспарларының тұтынушылар сұранысын болжауға негізделген ай сайынғы және операциялық жоспарлар құрайды.

Slide 6

Қорларды азайту (жасырын мәселелерді ашып көрсетеді)

KANBAN және «pulling» өндірістік жүйелер

Кішігірім өндірістік партиялар және жылдам қайта конфигурациялау

Біртекті өндірістік жүктеме

Икемді қорлар

Өндірісті тиімді жобалау

Slide 7

J I T мақсаты

Өндірістегі тиімділікті арттыру. Өнімділікті арттыру және шығындарды азайту арқылы тиімділікке қол жеткізіледі

Ұзақ мерзімді перспективаға баса назар аудара отырып, ұйымның басқалармен бәсекеге қабілеттілігін арттыру. JIT өндірісі - бәсекеге қабілеттілігін арттыруға мүмкіндік беретін компания үшін оңтайлы

Материалдық шығынды азайту, уақытты қысқарту және шығындардың төмендеуіне әкеледі.

Slide 8

JIT пайдасы

Ақауды түзету мүмкіндігін азайту және кейінгі операцияға жіберілген ақау

Өнімнің өнім берушілердің жұмыс сапасына қатты тәуелділігі.

Күтпеген сұранысты қанағаттандыру үшін аз мүмкіндіктер

Қоршаған ортаға кері әсері

-Сапа артады -Орынға байланысты талаптар азаяды -Азырақ өндіру уақыты -Азырақ өндіру шығыны -Өнімділік артады -Қойманың көлемі азаяды

Slide 9

Ресурстарды жеткілікті бөлу;

Жабдықтаушылармен ұзақ мерзімді, сенімді қарым-қатынас жасау;

Ұйымның корпоративтік мәдениетін өзгерту;

Өндірісті ұйымдастыру процестері мен принциптерінің ағынын өзгерту;

Жабдықты тиеу мен пайдалануды оңтайландыру;

Ақаулардың санын азайту үшін жабдықтарды техникалық қызмет көрсетуді оңтайландыру;

Сапаны жақсарту бағдарламаларын іске асыру;

Жеткізу уақытын қысқарту және саны арттыру. ;

Іздеуді, талдауды және шығынды азайту жүйесін енгізу.

JIT іске асыру


Ұқсас жұмыстар
Өнім сапасын басқару жөніндегі Американдық тәжірибесі
Мұнайгаз кәсіпорындарында өнім
Қазақтелеком
Көлік техникасын өндіру бойынша негізгі терминдер мен анықтамалар
Дәрілік препараттар жазбасының құрамын нормалау
Сапа менеджмент жүйесінің халықаралық стандарты
ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕГІ БІЛІМ САПАСЫНЫҢ МЕНЕДЖМЕНТІ
Медициналық көмек сапасы менеджмент жүйесі
Сапаны басқарудың әдістері
Бағаны белгілеу және бағалар жұйесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz