Паскаль тіліндегі басқару операторлары туралы
Презентация қосу
Панорамалық сабақтың тақырыбы:
“ Паскаль тіліндегі басқару
операторлары”.
Оқытудың нақты формасы.
Мақсаты Сабақтағы Кімнің Оқушының Беретін
технология технологиясы іс-әрекеті нәтиже
Тірек В.Ф. Шаталов Тірек-сигналын Негізгі түсінікті
Оқытудың конспектісі, оқи білуі, жалпыдан
нақты формасы Синтаксистік тұжырымдай айыру
– сабақтың диаграммалар алуы.
білімдік,
тәрбиелік ,
дамытушылық Деңгейлік Ж. Қараев Өзінің Жеке тұлғаның
деңгейін тапсырма деңгейлік деңгейлік білім
арттыру. қабілетін дәрежесін
саралау, көп қалыптастыру.
білуге ұмтылу.
Кубизм Тез, нақты Сабақ уақытын
жауап беруге үнемдеу
дағдылану
Ұқсастық- ВЕНН Тақырыптағы Ұғымдарды
даралық негізгі түсінікті салыстыра білу,
анализдеу ажырату.
Сабақтың тақырыбы: Паскаль тілінің басқару операторлары.
Мақсаты :
а) білімділік: Оқушыларды басқару операторларымен
таныстыру,
Жазылу тәртібі мен қолданылу ережесін,
синтаксистік диаграммасын түсіндіру.
ә) дамытушылық: Есептер шығару арқылы оқушылардың
ойлау қабілеттерін дамыту.Математикалық
есептерді программалау тілі арқылы түсіндіре
отырып,шығару.
б) тәрбиелік: білімді есепке қолдануға машықтану, есте
сақтауға
бейімдеу. Жол қауіпсіздігі ережесіне есеп
шығару
арқылы көңіл бөлу.
Сабақтың түрі: Жаңа ұғым енгізілетін аралас сабақ..
Сабақтың көрнекілігі: Тірек схемалары, деңгейлік тапсырма, бағалау
парағы,
жауап парағы, кодоскоп, экран,
сөзжұмбақ, кубик
Сабақтағы пән аралық
байланыс: математика, геометрия,сызу.
Сабақтың құрылымы:
I Ұйымдастыру, сабақтың мақсаты мен міндеті ( инструктаж ).
II Зерделеу блогы : а) Кубизм ойыны ( үй тапсырмасы бойынша )
ә ) Сауалнама –сөзжұмбақ ( өтілген материал
бойынша-жаңа сабаққа ену ).
III Ақпарат блогы: а) Паскаль тілінің басқару операторлары.
ә) Шартты операторлармен танысу. Блок-схема.
б) Бекіту есебі.
IV Жаттығу блогы: а) Деңгейлік тапсырма ( А, Ә, Б )
V Білімді бекіту. Информатикалық диктант.
VI Үйге тапсырма: п 3.5 Бақ.сұр.1-8, Жаттығу (2 ,4, 6 ).
VII Қорытындылау, бағалау.
II .Зерделеу блогында:
a)Кубизм : ( кубтың қырларына тапсырма беріледі.)
1-қыры: Енгізу, шығару операторлары арқылы
орындалатын
программа құрыңыз:
2-қыры: Математикалық функциялардың Паскальда
жазылуын көрсетіңіз.
3-қыры: Операторлардың жіктелуі жөнінде схеманы
сызыңыз.
4-қыры: Айнымалы типтерін анықтаңыз.
5-қыры: Тармақталу алгоритміндегі қызметші
сөздерді атаңыз.
6-қыры: Тармақталу алгоритміне бір мысал келтіріңіз
b) Сауалнама-сөзжұмбақ. ( Сұрақтарын мұғалім оқиды да ,
жауаптары кодоскопта беріледі. )
1. Тұрақты және айнымалы ........
2. Реттелген амалдар тізбегі не деп аталады ?
3.Компьютер түсінетіндей алгоритм не деп аталады ?
4. integer сөзінің баламасы
5. real сөзінің баламасы
6. Алгоритмнің басталуын білдіретін қызметші сөз.
7. Алгоритмнің аяқталуын білдіретін қызметші сөз.
8. Информатика пәніне қажетті техникалық құрал
9. Программалау тілдерінің бірі.
10. Компьютердің миы
11. Өзгеріп отыратын шама қалай аталады ?
12. : белгісімен орындалатын оператор
13. Дисплей сөзінің синонимі
14. Көрсеткіштердің нәтижесін графиктік түрде көрсету не деп аталады ?
Ш А М А
А Л Г О Р И Т М
П Р О Г Р А М М А
Б Ү Т І Н
Н А Қ Т Ы
Б А С Ы
С О Ң Ы
К О М П Ь Ю Т Е Р
Б Е Й С И К
П Р О Ц Е С С О Р
А Й Н Ы М А Л Ы
М Е Н Ш І К Т Е У
М О Н И Т О Р
Д И А Г Р А М М А
Сауалнама шешімімен жаңа тақырыптың шешімі шығады.
III Ақпарат
блогы:
Құрылымдық
операторлар
құрама шартты қайталау
If шартты операторы программадағы іс-әрекеттердің
орындалу реттілігін өзгертетін мүмкіндіктің ең
кең тараған тәсілі болып табылады.
if Шартты 1-оператор
өрнек then
els 2-оператор
e
Тармақталу /шартты /операторының блок-схемасы.
Жалған Ақиқат
ШАРТ
ОПЕРАТОР 2 ОПЕРАТОР 1
СОҢЫ
Паскаль тілінің қарапайым операторлары мен
басқару операторларының ұқсастығы мен айырмашылығын
ВЕНН диаграмасы арқылы түсіндіру.
Қарапайым операторға: Басқару немесе
меншіктеу, шартсыз күрделі операторға:
көшу, енгізу-шығару шартты, таңдау және
және бос оператор- қайталау /цикл /
лар жатады. операторлары
жатады.
Мысал – 1. Функцияның мәнін есептеу программасын
құрыңыз.
X+2 , X<0
Y =
2X3 , X>0
File Edit Search Run Compile Debug Tools Options Window Help
╔═[■]═══════════════════════════════
═════════════════════════════1═[↕]═╗
║Program M_1; ▲
║ var x,y : real; ■
║begin ▒
║ write ('x engiz:'); ▒
║ readln (x); ▒
║ if x<0 then y:=x+2 else y:=2*x*x*x; ▒
║ writeln ('y=',y:6:3); ▒
║ write ( 'esepteu bitti '); ▒
║end. ▒
Нәтижесі / RUN /
Borland Pascal Version 7.0 Copyright (c) 1983,92 Borland International
x engiz:5 y=250.000 esepteu bitti
x engiz:-4 y=-2.000 esepteu bitti
x engiz:-100 y=-98.000 esepteu bitti
x engiz:2 y=16.000 esepteu bitti
x engiz:
IV . Жаттығу блогы. Деңгейлік тапсырма.
/ 1 – нұсқа /
А. Мына функцияның мәнін есептеу программасын құрыңыз:
(х+2)-5х , егер X>0,
Y =
0,5 х + (6х-1) , егер X<0
Ә. Коэфициенттері a,b,c болатын биквадрат теңдеудің түбірлерін табатын
программа құрыңдар .
Б. Оқулықтағы № 12 (а) 89 бет.
/ 2- нұсқа /
А. Мына функцияның мәнін есептеу программасын құрыңыз:
(х2-3х+5 , егер X<0 ,
Y =
(x+sin 4x ) + x 2 , егер X>0
Ә. Коэфициенттері a,b,c болатын биквадрат теңдеудің түбірлерін
табатын программа құрыңдар .
Б. Оқулықтағы № 12 (б) 89 бет.
Деңгейлік тапсырманың жауаптары тақтаға ілінеді де,
көршілері дұрыс жауапқа (+), (-) белгілерін қояды.
Жауап парағы
1- нұсқа 2- нұсқа
А Ә Б А Ә Б
программ
алары
жазылад
V . Білімді есепке алу. ( қабылдауды анықтау ).
Информатикалық диктант кодоскопта беріледі.
1) Құрылымдық оператор неше топқа бөлінеді ?
( үш топ:құрама,шартты,қайталау)
2) Қандай жағдайларда шартты оператор пайдаланылады ?
(белгілі бір шарттың орындалуы немесе
орындалмауына байланысты тексеру үшін);
3) Шартты операторлардың программада жазылуы қалай ? (if,then,else )
4) Шарт қандай геометриялық фигураға жазылады ? ( ромб )
5) Сызықтық алгоритмнен тармақталу алгоритмінің
айырмашылығы қандай ? /операторларында/.
VI. Үйге тапсырма п 3.5 Бақ.сұр.1-8, Жаттығу (2 ,4, 6 ).
VII. Сабақтың қорытындысында рейтингілік бағалау
жүйесімен-бағалау картасына оқушылардың ұпайлары жазылып,
қосынды ұпайы шығарылады.
Бұл тұста әр қатардан көмекші ассистенттер сайлап алдым да ,
олар жауап берген оқушы тұсына жұмыс түріне қарай ұпайларын
қойып отырады. Ал жалпы сынып бойынша бағалау картасын
төмендегідей етіп сызып алдым.
Оқушы Кубизм Сөзжұм Деңгей Информ Қорыт. Баға
орны, 3 балл бақ лік диктан ұпайы
реті 1 балл тапсырм 1 балл
а
3б-
9балл
1қ-1п-
1о
1-1-2
1-2-1
1-2-2
1-3-1
1-3-2
2қ-1п-
1о
2-1-2
2-2-1
2-2-2
2-3-1
2-3-2
3қ-1п-
1о
3-1-2
Бағалау нормасы: 15-20 ұпай --- « 5 »
3-2-2 10-15 ұпай --- « 4 »
3-3-1 5-10 ұпай ----« 3 »
3-3-2 1-5 ұпай ---- « 2 »
INSERT стратегиясы. ( түртіп алу).
Сіздің Сіздің Сіз үшін Анықтап
білетініңіз ойыңыз жаңалық білу қажет
Қайшы пікір
V - + ?
Тармақталу Кез-келген Математикалық IF, THEN , ELSE
алгоритмі. есептерді шартты операторларын
Сызықтық программаға есептерді есептер
алгоритмді салып шығара программаға шығаруда дұрыс
Паскаль тілінде аламын ба ? салып есептер қолдана білу.
программалау. шығару.
IF, THEN , ELSE
операторлары.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz