Интернеттен ақпарат іздеу
Презентация қосу
Мақсаты: Оқушыларға Интернет желілермен жұмыс жасау
технологияларының ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін игеруде көмек көрсету
және нақты жұмыс жасауды үйрету
А) Интернет желілердің құрылу және жұмыс істеу жолдары жөнінде
оқушыларға мағлұмат беру
Ә) Ақпараттық-коммуникациялық технологияның мүмкіндіктерін үйрету
арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру
Б) Интернет желілерін үйрету арқылы оқушылардың ақпараттық мәдениетін
қалыптастыру
Көрнекілік: компьютер, кітап-журналдар, тапсырмалар слайд арқылы
көрсетіледі
Сабақтың әдісі: сын тұрғысынан ойлау стратегияларын қолдану
Сабақтың түрі: тест технологиясын пайдалану
І. Ұйымдастыру
ІІ. Ой шақыру-қызығушылықты ояту кезеңі
ІІІ. Жаңа білімді игеру
IV. Ептілік кезең-шығармашылық жұмыс
V. Сергіту кезеңі-”Кім жылдам” ойыны
VІ. Электронды оқулықпен жұмыс
VІІ. “Ішіне-сыртына” стратегиясы
VІІІ. Бекіту, бағалау
ІХ. Бұл кімнің сөзі?...
Х. Үйге тапсырма беру. Қорыту
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру «Біле бер, қанша білсең, - тағы тіле,
Жетерсің мұратыңа біле, біле».
Сәлемдесу
Жүсіп Баласағұн
Түгендеу
Сабаққа даярлығын тексеру
ІІ. Ой шақыру
Жасырылған сөзді табу
/блиц-сұрақтар арқылы/
Е
4 Р
Т
Н
Н
Е
И
1 Т
Оқушылардың Интернет туралы ойын
білу үшін ассоциация толтырайық.
Интернет
Жаңа түсініктер мен іс - әрекеттер тәсілін
қалыптастыру
Бір немесе бірнеше мемлекеттің аумағында орналасқан
желілер ғаламдық деп аталады. Интернет – миллиондаған
компьютерлерді бір алып желіге біріктіретін, ақпаратқа
шексіз қол жеткізу және түрлі амалдармен қатынас жасау
мүмкіндігін ұсынатын дүние жүзіндегі ең үлкен және ең
танымал желі.
WWW ІЗДЕСТІРУ MS INTERNET
ЖҮЙЕСІ ЖҮЙЕСІ EXPLORER
Оқушылардың
WWW мәні
www. google.kz
Ақпарат түрі, кеңейтілуі
www.rambler.ru Браузердің қызмет
туралы түсінік беру
www.yahoo.сom мүмкіндіктерін жіктеу
Web құжатты қарауға
іздестіру жүйелері браузер терезесімен
арналған
туралы таныстыру
бағдарламалық
түсініктерін
қолдау
қалыптастыру
Жаңа түсінікті тексеру
“Интернет- жаңа білім негізі”
І деңгей.
1. WEB құжаттармен жұмыс
2. ҰБТ-ға байланысты ақпараттар іздеу
3. Ізделінген нәтижені өз компьютеріңіз ге жүктеу
4. “ҰБТ туралы мәлімет” деген атпен сақтау
ІІ деңгей
1. Іздеу жүйесін жүкте
2. www.google.kz сайтын үй беті ретінде сақтап қой
3. Ақпараттық технологялар туралы мәлімет ізде
4. Мәліметті оқып, танысып, өз компьютерінде сызба
дайында
5. Жұмыс нәтижесін “11сынып” қапшығында сақта
“Кім жылдам” ойыны
Төменде тапсырмалары берілген . Берген жауаптарың дұрыс болса
фигура жасыл түске, ал дұрыс болмаса қызыл түске боялады.
Хаттаманы Web беті
Компьютер
атын
Қапшық атын Файл атын
http//www.yandex.ru/tdb/vtdbear.htm адресіндегі
vtdbear.htm мәтіні нені білдіреді
Графикалық файлдардың
кеңейтілуі
html gif avi
mov mid
MS IE браузер мүмкіндігіне жатады
Электронды Бір мезгілде
пошта Құжаттарды
бір тереземен
қызметін түрлендіру
жұмыс істеу
пайдалану
Ағымдағы
Бұрын қаралған
беттен
құжатты кері
ақпарат
қарай алмму
іздемеу
1966 жылы жұмыс бастаған сайт
www.google.ru
www.ramblerr.ru
www.y
ahoo.c
dex.ru om
www. Yan
Мына сөздердің «Интернеттен ақпарат іздеу» деген
тақырыпқа қатысы бар деген сөздерді «ішіне»,
мүлде қатысы жоқ дегендерді «сыртына»
жазыңдар:
Веб құжат,URL , файлдық, информатика,
принтер, желілік қоршау, ресурс, амалдық жүйе,
каталог, браузер, компьютерлік вирус, детектор,
интерфейс, күрделі индекс, ревизорлар
Ішіне Сыртына
«Интернет-ақпараттық магистраль»
Бұл кімнің сөзі?
Ада Лавлейс Джон Непер Готфрид Вильгельм Лейбниц
Блэз Паскаль Билл Гейтс
Билл және Microsoft фирмасы
• 1955 жылы қазан айында Сиэтледе
қарапайым ұстаздар отбасында дүниеге
келді
Тарих дөңгелегі
Ол 13 жасында алғашқы программасын
жазып үлгерді.
1975 жылы Билл Гейтс және Пол Аллен
бірігіп, университет бітірулеріне 2 жыл
қалғанда Microsoft деп аталатын фирма
ашты. Алғашында Билл программа
құрып, көп ізденсе, кейіннен басқа әдіс
ойлап тапты. Ол программасымен
Билл Гейтс авторларды да қоса фирманы сатып
(1955 жыл) алды. Осылайша Microsoft империясы
пайда болды.
Үйге тапсырма
Материалды қайталау
3.2 тақырып
“Жаңа ғасыр тапқырлары”
тақырыбына реферат іздеу
Бағалау
Қол жеткен нәтижем
1 . Оқушы өз бетімен ізденеді және өз ойын еркін
айта алады .
2 . Оқушының есте сақтау қабілеті жақсарып ,
өз эмоциясын, өзі басқара біледі
3 Оқушылар арасында ынтымақтастық орнайды .
4. Өзіне де , өзгеге де сын көзбен қарай алады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz