Қоғам тапсырысына сәйкес Арқалық қаласы мектепалды оқушыларының танымдық ұрдісін дамытудың психологиялық- педагогикалық бағдарламасы




Презентация қосу
Қоғам тапсырысына сәйкес Арқалық
қаласы мектепалды оқушыларының
танымдық ұрдісін дамытудың
психологиялық- педагогикалық
бағдарламасы
Негізгі қағидалар:
1. Оқу материалының балалардың жас ерекшеліктеріне
сәйкестенуі және жақын даму аумағын ескеру;
2. Ізгілендіру бағытындағы қағида;
3. Кешенді және жүйелендіру негізінде оқу мен тәрбиені
жетілдіру.
Міндеттері:
1. Мектепалды оқушыларының танымдық
белсенділіктерін дамыту;
2. Мнемикалық қабілетті дамыту;
3. Ойлауды дамыту;
4. Денсаулық күту кеңістігін құру;
5.Ұсынылған қызметтерге кепілдік беретін, күтілген
нәтижелерге сәйкес келетін және қоғамның, ата-
аналардың, балалардың сұранысын
қанағаттандыратын, сыртқы және ішкі
факторлардың әсерінен өзгеріп отыратын
мектепалды
білім беру сапасын қамтамасыз ету.
Мектепалды даярлығының қоғам тапсырысын
жүзеге асырудағы негізгі бағыттары
Мектепалды құрылымы
Мектепке
дейінгі балалар
мекемесі – 2
Гимназиялық
топтар - 4
топ саны

балалар
оқитын
сынып-
Жалпы

саны -
Онда
– 49,

627 Түзету
шағын
орталығы- 1
Мектеп
жанындағы
мектепалды
сыныптар - 44

Кадр мүмкіндігі
50 49

37 37

5 4

0
в сего с в ысшим со с в ысшей с 1 категорией со 2 категорией без кат егории
в оспитателей образованием с\специальным категорией
Оқу үрдісіндегі тәрбиеші мен мектепалды
оқушысының өзара әрекеті

Білім беру Білім беру
үрдісіндегі үрдісіндегі
жеке- жатсыну Әрекеттестік
шеңбері жеке бағдар

Тәрбиеленуші мен мұғалімнің Түрлі қарым-қатынас
әрекеттеріндегі есептеу формаларын пайдалану:
формасы мен қайталаушылық Мұғалім-мектепалды оқушысы;
(әлдебір таптаурын) Мектепалды оқушысы-
мектепалды оқушысы

Тәрбиеленуші Мұғалім тарапынан ұсақ-түйек
әрекетін тікелей әр қамқорлықтың болмауы:
элементін ескере жалпылама, жетекшілік,
отырып басқару рефлексті басқару, өз бетінше
жетілу мен өзін-өзі басқарудың
шарты
Сыртқы стимуляцияның,
сыртқы кері байланыстың,
репродуктивті Ішкі стимуляция,
рефлекциясының күш алуы продуктивті
рефлексияның күш
алуы

Мектепалды оқушыларының
жұмыс тиімділігінің негізгі
көрсеткіші болуы мүмкін: Мектепалды оқушысының
қайта жаңғыртудағы жұмыс тиімділігінің
толықтылық пен нақтылық, көрсеткіші болып, өз бетінше
оқу материалын мұғалімнен шығармашылық өсуінің
кейін қайталай білу; оның мүмкіндігіне сай
мұғалім талабына сай болу; болуы
Мектепалды жұмысының нәтижелілігін
бақылаудағы нормативтік жүйе

Мектепалды
жұмысының Тәрбиелеу мен
Нәтиже дамытудағы
мақсаты мен
шарты оқыту үрдісі

Мектепалды Оқу үрдісін
шарттарына Білім беру ұйымдастырудағы
қойылатын үрдісіндегі тиімділікке
нәтижеге қойылатын
талаптар
қойылатын талаптар
талаптар
Оқу - әдістемелік Білім алуға жеке -дара
және материалдық – мінез қалыптастыруды
техникалық базаның қамтамасыз ету;
болуы Дәлділік: Технологиялық оқу
Педкадрлар Мемлекеттік стандарт үрдісі;
құрамының пен оқу бағдарламасы Тәрбие мен оқу
сапалылығы. талаптарына; үрдісіндегі
Мектепiшiлiк Сабақ тиімділігіне динамиканың
басқару-тіршілік ету баға өлшемдері; тұтастығы;
жағдайының шарты; Тәрбиешінің сабаққа Білім беру үрдісін
Мектепалды дайындығының құруды саралау;
мекемесін тиімділігі бағасының Белгілі дидактикалық
мемлекеттік-қоғамдық өлшеміне; білім беру қағидаларын
құрылымның Мектепалды пайдалану;
басқаруы – олардың оқушыларының Мектепалды
қызметін тәрбиелілік деңгейін оқушыларының білім
демократияландыруға бағалау өлшеміне; мен тәрбиеге бейімделуі;
себепші фактор;
Атенциалдық қабілеттерін
дамыту

Зейін

Көлемі Зейін Өзін- өзі
аударылуы бақылау

Тұрақты Бөлінуі
лық

Тұ-рақты-лық
Тапсырма- шарты
ның
ерекшелігі

Қиындық
дәрежесі

Ұғымды-
лығы,
түсініктілігі

Қызығу-
шылығы
Мектепалды оқушыларын оқыту мен
тәрбиелеу үрдісін ұйымдастыру моделі
Мемлекет, қоғам сұранысы

Мектепалды оқушыларына білім мен тәрбие
беру мақсаттары

Мектепалды сыныптарының (топтарының) нақты
жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері

Шарты

Педагогикалық Оқушылардың Оқыту және
жан-жақты мәдени
кадрлар даярлығы
дамыту ортасы

Үрдіс:
Оқыту үрдісіне сапалы талап қою

Нәтижесі:
Білім беру стандарты
Базасының құндылығы
Мақсат және
міндеттерінің орындалуы
Бейімделу Құндылықтары
Балалардың мен нормалары
жеке Білім беру үрдісін іске
ерекшеліктері асыруды қамтамасыз
ететін қағидалар
мен жасын
жиынтығы
бағдарлау,
отбасы
сұранысы,
қоғам мен
мемлекет
талабы
Динамикалық
Қажеттілікке қарай
білім беру үрдісін
ұстанымға қарай
Тұрақтылық өзгерте білу
Іс жүзіндегіден бейімділігі
мүмкіндік сапаға
ауысу үрдісінде
тұрақты білім
беруді қамтамасыз
ету Біртұтастық
Баланың толық
жетілуіне
бағытталған білім
беру үрдісінің
барлық құрамының
біртұтастылығы

Ресурстық
қамсыздандыру
Білім беру үрдісін іске асыру
үшін қажетті жағдайдың болуы
Мнемикалық қабілеттерін дамыту

Ес, жад

Қайта
сақтау

ғырту

Ұмы
жаң
Есте

Сақ
тау

ту
ОЙЛАУ

Көрнекілік Ауызша
бейне қисыны
Педагогикалық ұжымның
әсерінен өзгеретін ішкі
факторлар:

Кадрлық,
материалдық, Оқу
бағдарлама- Мектепалды
мазмұны оқушылары-
лық, әдістемелік
және оны ның өмірлік іс-
және финанс
игеру әрекетін
ресурстары
амалдары жалпы
ұйымдастыру
Педагог пен
балалардың
Білім беру өзара Білім беру
үрдісін әрекеттестік үрдісінің
психологиялық типі дәрігерлік
жолдамалау сауықтыру мен
санитарлық-
гигиеналық
Пәнді
жағдайы
дамытушы
орта

Ата- аналар мен
ұстаздардың Педагогикалық Балаларды
кәсіптік ұжым мен дамыту мен
құзыреттілігі әлеуметтік тәрбиелеу
институттар- жөнінде жанұя
дың өзара мен мектептің
әрекеттестігі келісімді
әрекеттері
Қоғам тапсырысына сәйкес
мектепалды оқушыларының өмірі
мен қызметін йымдастырудағы
ойын моделі

тәрбиес
К
Еңбек
эст өрк
е
қ т ети м -
әр кал
би
е ы
і
и ес

т
әрб

г
Э ко л
и
ә
і

я
р
не

т

Са өмі на
л
б

ы лты елеу
ие
ық
е

ла р
Д

о

с а р би

уа
тә

тт
дамыту
Зияткерлік
Ішкі факторларға әсер ететін
жағдайлар:

Білім беру ортасын
құруда балалық
құндылықты сақтауға
бағдар беру Педагогтардың
кәсіби
біліктіліктерін
үнемі жетілдіріп
Тәрбиешілер отыру
қызметінің
шығармашылық
бағыты
Жақсы
психологиялық
ахуал
Білім беру
технологиясын
Қоғам және
сауатты еркін
отбасына білім
таңдау берудің
қажеттілігіне
бағдар беру

Инновациялық
Мектепалды білім
жүйелер банкін
беру үрдісінің
құру
жағдайын жүйелі
түрде ұжымдық
талдау

Ұқсас жұмыстар
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту бағдарламасының өзге бағдарламалардан ерекшеліктері
Еңбекке баулу сабақтарындағы шығармашылық жұмыс түрлері
Баланың метепке психологиялық даярлығы
Мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алу құқықтары
Эксперименттік биология сабақтарының әдістемесі
Қазақстан Республикасының Білім беру туралы Заңы - республика азаматтарының білім алуға конституциялық құқын қамтамасыз етуге арналған заң
ЖҰМЫСЫН ЖҮРГІЗУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Ірі қала жағдайында мектеп оқушыларының арасында кеңінен тараған зиянды дағды-әдеттер мен олардың алдын алу
Сынып оқушыларының жетістіктері
Деңгейлеп оқыту технологиясы
Пәндер