Қоғам тапсырысына сәйкес Арқалық қаласы мектепалды оқушыларының танымдық ұрдісін дамытудың психологиялық- педагогикалық бағдарламасы



Қоғам тапсырысына сәйкес Арқалық қаласы мектепалды оқушыларының танымдық ұрдісін дамытудың психологиялық- педагогикалық бағдарламасы
Негізгі қағидалар:
1. Оқу материалының балалардың жас ерекшеліктеріне
сәйкестенуі және жақын даму аумағын ескеру;
2. Ізгілендіру бағытындағы қағида;
3. Кешенді және жүйелендіру негізінде оқу мен тәрбиені
жетілдіру.
Міндеттері:
1. Мектепалды оқушыларының танымдық белсенділіктерін дамыту;
2. Мнемикалық қабілетті дамыту;
3. Ойлауды дамыту;
4. Денсаулық күту кеңістігін құру;
5. Ұсынылған қызметтерге кепілдік беретін, күтілген
нәтижелерге сәйкес келетін және қоғамның, ата-
аналардың, балалардың сұранысын
қанағаттандыратын, сыртқы және ішкі
факторлардың әсерінен өзгеріп отыратын мектепалды
білім беру сапасын қамтамасыз ету.

Мектепалды даярлығының қоғам тапсырысын жүзеге асырудағы негізгі бағыттары
Мен
Денсаулық күту
кеңістігін дамыту
Оқулықтар
Оқу жоспары
Бағдарламалар
Мектепалды
тұжырымдамасы
Қоғам тапсырысы

Мектепалды құрылымы
Кадр мүмкіндігі

Оқу үрдісіндегі тәрбиеші мен мектепалды оқушысының өзара әрекеті
Әрекеттестік
шеңбері
Білім беру үрдісіндегі жеке- жатсыну
Тәрбиеленуші мен мұғалімнің әрекеттеріндегі есептеу формасы мен қайталаушылық
(әлдебір таптаурын)
Тәрбиеленуші әрекетін тікелей әр элементін ескере отырып басқару
Сыртқы стимуляцияның, сыртқы кері байланыстың, репродуктивті рефлекциясының күш алуы
Мектепалды оқушыларының жұмыс тиімділігінің негізгі көрсеткіші болуы мүмкін:
қайта жаңғыртудағы толықтылық пен нақтылық, оқу материалын мұғалімнен кейін қайталай білу;
мұғалім талабына сай болу;
Мектепалды оқушысының жұмыс тиімділігінің көрсеткіші болып, өз бетінше шығармашылық өсуінің оның мүмкіндігіне сай болуы
Ішкі стимуляция, продуктивті рефлексияның күш алуы
Мұғалім тарапынан ұсақ-түйек қамқорлықтың болмауы: жалпылама, жетекшілік, рефлексті басқару, өз бетінше жетілу мен өзін-өзі басқарудың шарты
Түрлі қарым-қатынас формаларын пайдалану:
Мұғалім-мектепалды оқушысы;
Мектепалды оқушысы-мектепалды оқушысы
Білім беру үрдісіндегі жеке бағдар

Мектепалды жұмысының нәтижелілігін бақылаудағы нормативтік жүйе
Мектепалды
жұмысының
мақсаты мен
шарты
Тәрбиелеу мен
дамытудағы
оқыту үрдісі
Нәтиже
Мектепалды шарттарына қойылатын талаптар
Білім беру үрдісіндегі нәтижеге қойылатын талаптар
Оқу үрдісін ұйымдастырудағы тиімділікке қойылатын талаптар
Оқу - әдістемелік және материалдық - техникалық базаның болуы
Педкадрлар құрамының сапалылығы. Мектепiшiлiк басқару-тіршілік ету жағдайының шарты;
Мектепалды мекемесін мемлекеттік-қоғамдық құрылымның басқаруы - олардың қызметін демократияландыруға себепші фактор;
Дәлділік:
Мемлекеттік стандарт пен оқу бағдарламасы талаптарына;
Сабақ тиімділігіне баға өлшемдері;
Тәрбиешінің сабаққа дайындығының тиімділігі бағасының өлшеміне;
Мектепалды оқушыларының тәрбиелілік деңгейін бағалау өлшеміне;
Білім алуға жеке -дара мінез қалыптастыруды қамтамасыз ету;
Технологиялық оқу үрдісі;
Тәрбие мен оқу үрдісіндегі динамиканың тұтастығы;
Білім беру үрдісін құруды саралау;
Белгілі дидактикалық білім беру қағидаларын пайдалану;
Мектепалды оқушыларының білім мен тәрбиеге бейімделуі;

Атенциалдық қабілеттерін дамыту
Көлемі
Тұрақтылық
Зейін аударылуы
Бөлінуі
Өзін- өзі бақылау
Тапсырма-ның ерекшелігі
Қиындық дәрежесі
Қызығу-
шылығы
Ұғымды-
лығы, түсініктілігі
Зейін
Тұ-рақты-лық
шарты
Тұрақтылық шарты

Мектепалды оқушыларын оқыту мен тәрбиелеу үрдісін ұйымдастыру моделі
Мемлекет, қоғам сұранысы
Мектепалды оқушыларына білім мен тәрбие беру мақсаттары
Шарты
Үрдіс:
Оқыту үрдісіне сапалы талап қою
Нәтижесі:
Білім беру стандарты
Базасының құндылығы
Мақсат және
міндеттерінің орындалуы
Мектепалды сыныптарының (топтарының) нақты жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері
Педагогикалық кадрлар
Оқушылардың жан-жақты мәдени даярлығы
Оқыту және дамыту ортасы

Құндылықтары мен нормалары
Білім беру үрдісін іске асыруды қамтамасыз ететін қағидалар жиынтығы
Динамикалық
Қажеттілікке қарай білім беру үрдісін ұстанымға қарай өзгерте білу бейімділігі
Біртұтастық
Баланың толық жетілуіне бағытталған білім беру үрдісінің барлық құрамының біртұтастылығы
Ресурстық қамсыздандыру
Білім беру үрдісін іске асыру үшін қажетті жағдайдың болуы
Тұрақтылық
Іс жүзіндегіден мүмкіндік сапаға ауысу үрдісінде тұрақты білім беруді қамтамасыз ету
Бейімделу
Балалардың жеке ерекшеліктері мен жасын бағдарлау, отбасы сұранысы, қоғам мен мемлекет талабы
Мектепалды даярлығындағы білім беру сапасының қасиеттері

Мнемикалық қабілеттерін дамыту
Ес, жад
Есте сақтау
Сақ
тау
Қайта жаң
ғырту
Ұмы
ту
О Й Л А У
Көрнекілік
бейне
Ауызша
қисыны

Педагогикалық ұжымның әсерінен өзгеретін ішкі факторлар:
Оқу мазмұны және оны игеру амалдары
Пәнді дамытушы орта
Педагогикалық ұжым мен әлеуметтік институттар-
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz