ПЕДАГОГИКА
Презентация қосу
Бұл аға буын жинақтаған
тәжірибені жас ұрпақ Бұл тәрбиеленушіге
өкілдеріне өткізу. Тәжірибе ықпал жасу үшін
дегеніміз - адамзаттың
тарихи даму барысында
ұйымдастырылған
жасаған рухани даму арнайы іс - әрекет, тұлға
мұрасы,дәлірек айтсақ: қалыптастыруға
адамдарға белгілі болған бағытталған мақсатты
білімдер, епіліктер, ойлау процесс
тәсілдері, құқықтық,
адамгершілік және т.б.
нормалар
Жан жақты әрі үйлесімді дамыған тұлға тәрбиелеу
мақсаты ҚР “Білім туралы” Заңында бекітілген.
Оның баптары:
- тәрбие процесінің мазмұнын анықтайды;
- тәрбие нәтижесінің шарттарын белгілейді;
- педагог қызметінің өлшемдері ретінде қызмет
етеді;
- тәрбие жүйесін толықтай анықтайды
Адамның Ақыл -
әлеумет- еc
тенуі
Әр адамның Еңбектік және
даралықты Тәрбиелік іс - әрекет дене тәрбиесінің
дамуы нәтижесінде көрініс орындалуы
беретін мақсаттар
Адамгершіл Азаматтық
ік Әсемдік
(эстетика
лық)
Тәрбие процесі өз ішіне оқу элементтерін
қамтиды: қандай да ережені орындауды талап
етуден бұрын оның іске асырылу жолдарын
үйрету қажет
Оқу процесі мұғалім мен оқушы арасындағы
ықпалдасты іс - әрекеттің ұйымдастырылу
формасына сәйкес өтеді. Өз қызметі барысында
мұғалім құушыға тәрбиелік ықпал жасайды
Оқу тәрбие процестерінде бірдей әдістер
(түсіндіру, қадағалау және т.б.) пайдаланады
Мақсатты бағыттылық (мақсаттың түсінікті болуы нәтиже
тиімділігінің кепілі)
Мақсаттар бірлігі (тәрбиеші мен тәрбиеленушінің арасындағы
қызметтестіктің көрсеткіші)
Нәтиже ұзақтығы (оқу процесіндегідей нәтиже бірден көрінбейді)
Көп жағдаяттылығы (тұлға көп әрі сан қилы ұнамды да, ұнамсыз да
ықпалдарға кезігеді)
Ауыспалылығы (тәрбиеленуші мақсатты, көзделген және кездейсоқ
әсерлерге бірдей кезігіп отырады)
Үздіксіздігі (ешқандай науқанды, бір мәртелік шара қаншама жарқын
болмасын,аса ыждағаттылықпен жүйелі дайындалған тәрбие
істерінің орнын баса алмайды)
Кешенділігі (тәрбие мақсаты мен міндеттерінің, мазмұн, форма
және әдістерінің бірлігі)
Баламалылығы (тәрбиеленушілер даралық ерекшеліктері және
әлеуметтік тәжірибесінің әртүрлілігімен ажыратылады)
Екі тараптылығы (тәрбиелік ықпалды жүргізуші – мұғалім, ол
ықпалды қабылдаушы - оқушы)
Тәрбие процесі - өмірлік, ол қозғалмалы да ауыспалы
Тәрбие тұлғасы – тәрбие барысында ықпалды маңызды жаңдаят
(тәрбие процесінің өнімді болуының кепілі – мұғалім ептілігі,
шеберлігі, құндылықты бағыт-бағдары, қызметтестік қатынасқа
түсе білу қабілеті )
Қарама-қайшылықты болуы (қарама қарсылықтар тәрбиенің
қозғаушы күші ретінде қарасьтырылады )
- мақсаты келеңсіз қасиеттерді жойып,
ұнамды тұлғалық сапаларды дамытуға
бағытталған тәрбие түрі
- адамның өзіндік дамуға, өз ұнамды қасиеттерін жетілдіріп,
келеңсіз тұлғалық сапаларын жоюға бағытталған саналы әрі
маұсатты бағдарланған іс - әрекеттері
Өзіндік
Өзіндік талдау
таным
Өзіндік
есеп
ӨЗІНДІК ТӘРБИЕ
БІРЛІКТЕРІ
Өзіндік Өзіндік
бағалау қадағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz