ПЕДАГОГИКА




Презентация қосу
Бұл аға буын жинақтаған
тәжірибені жас ұрпақ Бұл тәрбиеленушіге
өкілдеріне өткізу. Тәжірибе ықпал жасу үшін
дегеніміз - адамзаттың
тарихи даму барысында
ұйымдастырылған
жасаған рухани даму арнайы іс - әрекет, тұлға
мұрасы,дәлірек айтсақ: қалыптастыруға
адамдарға белгілі болған бағытталған мақсатты
білімдер, епіліктер, ойлау процесс
тәсілдері, құқықтық,
адамгершілік және т.б.
нормалар
Жан жақты әрі үйлесімді дамыған тұлға тәрбиелеу
мақсаты ҚР “Білім туралы” Заңында бекітілген.
Оның баптары:

- тәрбие процесінің мазмұнын анықтайды;
- тәрбие нәтижесінің шарттарын белгілейді;
- педагог қызметінің өлшемдері ретінде қызмет
етеді;
- тәрбие жүйесін толықтай анықтайды
Адамның Ақыл -
әлеумет- еc
тенуі

Әр адамның Еңбектік және
даралықты Тәрбиелік іс - әрекет дене тәрбиесінің
дамуы нәтижесінде көрініс орындалуы
беретін мақсаттар

Адамгершіл Азаматтық
ік Әсемдік
(эстетика
лық)
Тәрбие процесі өз ішіне оқу элементтерін
қамтиды: қандай да ережені орындауды талап
етуден бұрын оның іске асырылу жолдарын
үйрету қажет

Оқу процесі мұғалім мен оқушы арасындағы
ықпалдасты іс - әрекеттің ұйымдастырылу
формасына сәйкес өтеді. Өз қызметі барысында
мұғалім құушыға тәрбиелік ықпал жасайды

Оқу тәрбие процестерінде бірдей әдістер
(түсіндіру, қадағалау және т.б.) пайдаланады
Мақсатты бағыттылық (мақсаттың түсінікті болуы нәтиже
тиімділігінің кепілі)
Мақсаттар бірлігі (тәрбиеші мен тәрбиеленушінің арасындағы
қызметтестіктің көрсеткіші)
Нәтиже ұзақтығы (оқу процесіндегідей нәтиже бірден көрінбейді)
Көп жағдаяттылығы (тұлға көп әрі сан қилы ұнамды да, ұнамсыз да
ықпалдарға кезігеді)
Ауыспалылығы (тәрбиеленуші мақсатты, көзделген және кездейсоқ
әсерлерге бірдей кезігіп отырады)
Үздіксіздігі (ешқандай науқанды, бір мәртелік шара қаншама жарқын
болмасын,аса ыждағаттылықпен жүйелі дайындалған тәрбие
істерінің орнын баса алмайды)
Кешенділігі (тәрбие мақсаты мен міндеттерінің, мазмұн, форма
және әдістерінің бірлігі)
Баламалылығы (тәрбиеленушілер даралық ерекшеліктері және
әлеуметтік тәжірибесінің әртүрлілігімен ажыратылады)
Екі тараптылығы (тәрбиелік ықпалды жүргізуші – мұғалім, ол
ықпалды қабылдаушы - оқушы)
Тәрбие процесі - өмірлік, ол қозғалмалы да ауыспалы
Тәрбие тұлғасы – тәрбие барысында ықпалды маңызды жаңдаят
(тәрбие процесінің өнімді болуының кепілі – мұғалім ептілігі,
шеберлігі, құндылықты бағыт-бағдары, қызметтестік қатынасқа
түсе білу қабілеті )
Қарама-қайшылықты болуы (қарама қарсылықтар тәрбиенің
қозғаушы күші ретінде қарасьтырылады )
- мақсаты келеңсіз қасиеттерді жойып,
ұнамды тұлғалық сапаларды дамытуға
бағытталған тәрбие түрі

- адамның өзіндік дамуға, өз ұнамды қасиеттерін жетілдіріп,
келеңсіз тұлғалық сапаларын жоюға бағытталған саналы әрі
маұсатты бағдарланған іс - әрекеттері
Өзіндік
Өзіндік талдау
таным
Өзіндік
есеп
ӨЗІНДІК ТӘРБИЕ
БІРЛІКТЕРІ

Өзіндік Өзіндік
бағалау қадағалау

Ұқсас жұмыстар
Педагогика ғылымының дамуы мен міндеттері
Педагогика - тәрбие және оқыту туралы ғылым
ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ БАКАЛАВРИАТ
Педагогиканың ғылыми таным саласы - тәрбие
Педагогика ғылымының салалары
Теория негізі
Педагогика ғылымының салалары, басқа ғылым салаларымен байланысы
Педагогика пәні, салалары
Жоғары мектеп педагогикасының қызметтері
Педагогика - Тәрбие туралы ғылым
Пәндер