Өзін-өзі тану пәнін білім үздіксіз ұйымдарының оқу- тәрбие үдерісіне енгізілуі




Презентация қосу
«Өзін-өзі тану» пәнін білім
үздіксіз ұйымдарының оқу-
тәрбие үдерісіне енгізілуі

Өзін-өзі тану пәні адамның өзін-өзі тануына, өзінің ең
жақсы қасиеттерін анықтауға, өз ар-ұжданын
сақтап, әрқашанда АДАМ деген атқа лайық болуына
ықпал етеді.
Назарбаева С. А.
Өзін-өзі тану рухани-
адамгершілік білімі ұлттық
және жалпыадамзаттық
құндылықтар негізінде
адами қасиеттерді
меңгеріп, өмірден өз орнын
табуға мүмкіндік береді.
Барлық эксперименттік алаңшалар– 184
Мектепке дейінгі ұйымдар– 70
Жалпы білім беретін мектептер-76
Жетім балаларға арналған мектеп-
интернаттар – 11
Орта кәсіби білім ұйымдары – 1
Жоғары оқу орындары- 26
Барлық оқушылар, тәрбиеленушілер
және студенттер саны – 37 921
Барлық оқытушылар - 747
“БӨБЕК” ұлттық ғылыми-
практикалық, сауықтыру және
білім беру орталығы – негізгі
эксперименттік алаңша

Адамның үйлесімді дамуы институты
Өзін-өзі тану колледжі
Өзін-өзі тану гимназиясы (1,2)
Сауықтыру орталығы
Нормативтік-құқықтық базасы
2005 жылдың 28 маусымында «Бөбек» ҰҒПСБО-на АБ
№ 0026254мемлекеттік білім лицензиясы берілді.
2008 жылдың 13 маусымында Білім және ғылым
министрлігінің № 346 бұйрығымен ортадан кейінгі
мамандықтар жіктемесіне «Бастауыш білім»
мамандығына қосымша «Өзін-өзі тану» мамандығы
енгізілді.
2008 жылдың 4 желтоқсанында Мектепке дейінгі
ұйым тәрбиешісі мамандығына қосымша «Өзін-өзі
тану» мамандығы енгізілді.
2008-2009 оқу жылында білім мекемелерінде
қолдануға рұқсат етілген оқулықтар құрамына
“Өзін-өзі тану” бойынша 46 атау енді.
2010 жылдың 1 қыркүйегінен бастап
Қазақстан Республикасы үкіметінің
жарлығымен «Өзін-өзі тану» пәні
Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік жалпы білім беру
стандартына сәйкес оқу
ұйымдарының барлық сатысына
дербес пән ретінде енгізіледі.

Ұқсас жұмыстар
Коммуникативтік құзіреттілік
Назарбаев Зияткерлік мектептеріндегі тәрбие жұмысының негізгі бағыттары
ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУДІҢ МӘНІ
Өзін өзі тану тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруының шарты
Жеке тұлғаның рухани – адамгершілігін дамыта оқытудың тиімді әдіс - тәсілдері
ӨЗІН - ӨЗІ ТАНУ АДАМ ТАНУ ТУРАЛЫ ҒЫЛЫМДАР ЖҮЙЕСІНДЕ
Тәрбие түрлеріне сипаттама
Мұғалімнің зерттеушілік қабілеті. Оқу-тәрбие үдерісі,нәтижесінің шарты
Мұғалімнің түпкі мұраты
Мұғалім - Сынып журналы
Пәндер