Білім үздіксіз жүйесінде Өзін-өзі тану пәнін енгізудің нормативтік-құқықтық және тәжірибелік аспектілері


Slide 1

«Өзін-өзі тану» пәнін білім үздіксіз ұйымдарының оқу-тәрбие үдерісіне енгізілуі

Өзін-өзі тану пәні адамның өзін-өзі тануына, өзінің ең жақсы қасиеттерін анықтауға, өз ар-ұжданын сақтап, әрқашанда АДАМ деген атқа лайық болуына ықпал етеді.

Назарбаева С. А.

Slide 2

Өзін-өзі тану рухани-адамгершілік білімі ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде адами қасиеттерді меңгеріп, өмірден өз орнын табуға мүмкіндік береді.

Slide 3

Барлық эксперименттік алаңшалар- 184

Мектепке дейінгі ұйымдар- 70

Жалпы білім беретін мектептер-76

Жетім балаларға арналған мектеп-интернаттар - 11

Орта кәсіби білім ұйымдары - 1

Жоғары оқу орындары- 26

Барлық оқушылар, тәрбиеленушілер және студенттер саны - 37 921

Барлық оқытушылар - 747

Slide 4

“БӨБЕК” ұлттық ғылыми-практикалық, сауықтыру және білім беру орталығы - негізгі эксперименттік алаңша

Адамның үйлесімді дамуы институты

Өзін-өзі тану колледжі

Өзін-өзі тану гимназиясы (1, 2)

Сауықтыру орталығы

Slide 5

Нормативтік-құқықтық базасы

2005 жылдың 28 маусымында «Бөбек» ҰҒПСБО-на АБ № 0026254мемлекеттік білім лицензиясы берілді.

2008 жылдың 13 маусымында Білім және ғылым министрлігінің № 346 бұйрығымен ортадан кейінгі мамандықтар жіктемесіне «Бастауыш білім» мамандығына қосымша «Өзін-өзі тану» мамандығы енгізілді.

2008 жылдың 4 желтоқсанында Мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісі мамандығына қосымша «Өзін-өзі тану» мамандығы енгізілді.

2008-2009 оқу жылында білім мекемелерінде қолдануға рұқсат етілген оқулықтар құрамына “Өзін-өзі тану” бойынша 46 атау енді.

Slide 6

2010 жылдың 1 қыркүйегінен бастап Қазақстан Республикасы үкіметінің жарлығымен «Өзін-өзі тану» пәні Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпы білім беру стандартына сәйкес оқу ұйымдарының барлық сатысына дербес пән ретінде енгізіледі.


Ұқсас жұмыстар
Өзін-өзі тану пәнін оқытудың психолого-педагогикалық шарттары
Өзін-өзі тану ілімі: тарихи даму аспектілері мен педагогикалық-психологиялық негіздері
Өзін-өзі тану - тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруының негізі
Өзін-өзі тану және тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруы: дамудың жас кезеңдері мен оқу-әдістемелік аспектілері
Өзін-өзі тану және өзін-өзі дамытудағы педагогикалық қолдаудың принциптері
Ақиқат пен өзін-өзі тану: философиялық және таным теориясының аспектілері
Өзін-өзі тану тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруының шарты
Өзін-өзі тану пәнінің мемлекеттік жалпыға міндетті рухани-адамгершілік білім стандарты
Өзін-өзі тану рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының психолого-педагогикалық негіздері
Өзін-өзі тану рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының педагогикалық-психологиялық негіздері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz