ЭТНОПЕДАГОГИКА ЖАЙЛЫ




Презентация қосу
Тақырып: Отбасы тәрбиесі – халық
педагогикасының негізі.

Проблемалық сұрақтар:
Тәрбиенің отбасылық дәстүрлерін
жуйеге келтіріп, қыскаша сипаттама
беріңіз. неліктен өзектілігін бүгінгі күнге
дейін жоймай келеді?
Сіздің отбасында тәрбие дәстүрлерінің
қандай турлері пайдаланылады, сіздің
оларға көзкарастарыныз қандай?
Жоспар
1. Отбасының халықтық идеалы.
2. Халық педагогикасындағы отбасы
тәрбиесінің міндеттері.
3. Ата-ананың тәрбиелік қызметтері.
Отбасындағы ер және қыз балалар
тәрбиесінің ерекшеліктері
Негізгі ұғымдар: отбасылық тәрбие
дәстүрлері, отбасы этнопедагогикасы,
отбасылық қарым-қатынастар.
Отбасының халықтық идеалы.
Халық ең алдымен бақытты отбасы жағында, немесе отбасы –
бақыт кілті. Халық түсінігінде өзара сүйіспеншілік отбасының
негізі. Осы өзара сүйіспеншілік сезімдердің, көзқарастардың,
талғамдардың ортақтылығына алып келеді. Отбасы тәрбиесі
педагогикасы үшін сүйіспеншілік қашанда маңызды проблема.
Халық көзқарасында сүйіспеншілік адамның қылықтарында,
әрекеттерінде, оның өзгеге қамқорлығынан көрінуі тиіс.
Қазақтың отбасы этнопедагогикасы қазақтардың тарихын, енбегі
мен турмыс тіршілігін, оның педагогикалық идеяларын,
ғасырлар бойғы арман мүддесін , білімге талпынысын,
әлеуметтік әділетсіздікке карсы куресін, балалардың
болашағына деген арман- тілегін көрсетеді.
Халық педагогикасындағы отбасы тәрбиесінің
міндеттері.
Отбасы педагогикасы және
отбасылық қарым-қатынастар
күрделі процесс. Балаларға
тәрбиелік ықпал етудің салттары,
дәстүрлері, әдістерін анықтап,
іскерлік қызмет атқаруға тура
келетіндігіне халықтың жеке өзіндік
тәжірибесінде көз жетті. Қазіргі
ұғымды колдансақ, демалыс
тәртібін, баланың еңбек және сабақ
уақыттарын ұйымдастыру, ата-
налар, ата-ана, мен балалар,
балалардың өздері арасындағы,
жалпы туысқандар, көршілер мен
өзара қарым-қатынастың тиімді
нормаларын орнату отбасының
тікелей міндеті.
Ата-ананың тәрбиелік қызметтері. Отбасындағы ер

және қыз балалар тәрбиесінің ерекшеліктері

Бала тәрбиесінде ата-
ана баланың жас
ерекшеліктеріне аса мән
берген. Кыз бала мен ұл
баланың тәрбиесін
саралы турде жүзеге
асырған. Ер бала елін
коргайтын азамат, кыз
балаға болашак ана,
ұрпак жалгастырушы
деп караган.
Әдебиеттер тізімі:

1. Адамбаев Б.Халық даналығы. А.Мектеп,1976.
2. Васильцова З. Мудрые заповеди народной педагогики.
М., 1988.
3. Алиев А. Народные традиции и обычаи и их роль в
формировании нового человека.. Махачкала, 1968.
4. Костомаров И. Очерки домашней жизни и нравов
великорусского народа в XVI и XVII столетиях.
М.Республика. 1992.
5. Мирзоев Ш. Содержание, формы и методы воспитания
народной педагогики Дагестана. М.АКД, 1987.
6. Шоров И.Адыгская народная педагогика. Казань, 1994.
7. Панкеев И. От родин и до поминок. М., 1998.
8. Имангалиев А.С. Прогрессивные идеи и опыт народного
воспитания у казахов (монография). Алматы, 1997.
Өзіндік бақылау
Тестік сұрақтар: Бақылау тапсырмалары
Халық ұғымындағы отбасы бақытының кепілі • Халық педагогикасындағы
неде?
• А) Өз шаңырағын көтеруде; отбасы тәрбиесінің
• В) Балалар – жәрдемшілерді өмірге келтіруде мақсаты
және өсіруде; • Озық халықтық
• С) Үлкен шаруашылық құруда; отбасылық дәстүрлер
• D) Қамқоры мол парасатты жұбайлы болуда; және оларды қазіргі
• Е) Құрбыларымен силастықтық жалғасуы. тәрбие процесінде
қолданудың
Халықтың отбасылық педагогикалық тәжірибесін
И.Г.Пестлоцкий қай еңбегінде маңыздылығы
қорытындылайды?
• А) “Тәрбие әліппесі”
• В) сандар жайлы көрнектілігі
• С) гертруда балаларды қалай үйретеді
• D) аналарға арналған кітап
• Е) мінез-құлық әдеті

Ұқсас жұмыстар
ЭТНОПЕДАГОГИКА ТУРАЛЫ
Қазақ этнопедагогикасының қалыптасуы
Қазақ этнопедагогикасының қалыптасу кезеңдері және даму тарихы
ХАЛЫҚТЫҚ ПЕДАГОГИКА ТУРАЛЫ
Этнопедагогиканың негізі ұлттық тәлім - тәрбие
Этнопедагогика оқулықтары
Бала тәрбиесіндегі халықтық ұстанымдар:бала тәрбиесінде нақыл, қанатты,шешендік сөздер қолдану;халық педагогикасындағы тәрбиенің түрлері
Этнопедагогиканың зерттеу әдістері
Этникалық тәрбиенің ерекшеліктері және оларды анықтаушы факторлар
Педагогика тарихы және мектептану
Пәндер