Мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйесі
Презентация қосу
Қ.А.Яссауи атындағы халқаралық қазақ-түрік университеті
Презентация
Тақырыбы: Мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйесі
Орындаған: Мадатов Б.
Тобы: ЖМА-711
Қабылдаған:
Түркістан, 2018-2019
СЫНЫПТЫҢ ТӘРБИЕ ЖҮЙЕСІ – БҰЛ
СЫНЫПТАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӘРЕКЕТІ
МЕН ДАМУЫНА ЖАҒЫМДЫ, ҚОЛАЙЛЫ
ЖАҒДАЙ ҚАЛЫПТАСТЫРАТЫН, ЫҚПАЛ
ЕТЕТІН ӨЗАРА ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТАР
МЕН ТӘСІЛДЕРДІҢ КЕШЕНІ.
ТӘРБИЕ КЕШЕНІН ҚҰРУДЫҢ ҚАЖЕТТІЛІГІ
Бір-бірімен байланысқан,
біртұтас тәрбие үдерісін ұйымдастыру мүмкіндігі
Кез-келген оқушының әрекетін жүзеге асыруына
қолайлы жағдай жасайтын орта
Тәрбие
жүйесі сынып жетекшіге тәрбиелеу әрекетін ұйымдастыруда
өз күш-жігерін, уақытын тиімді қолдану мүмкіндігі
сынып ұжымы мүшелерінің дербестігін айқындайтын,
сыныптың кейпі, бейнесі қалыптасады
сынып жетекшінің балаларға ықпал етуін кеңейту
Тәрбие жүйесінің негізгі қағидалары:
- Әрбір балада мейірімділік бастауы бар
екеніне сену;
- Баланың нені қажет ететінін түсіну және
білу ;
- қоғамдық өмірдегі адамгершілік қасиеттің
басымдылығын сезіну ;
- бала құқығын білу және оны сыйлау;
- барынша мәдениет пен білімділікті дамыту
- барлық ата-ана оқу-тәрбиенің нәтижелі
болуына мүдделі
Тәрбие жүйесінің құрамдас бөлігі
II. Құндылық- бағдарлы
I. Жеке дара- топтық
III. Функционалды-
IV. Кеңістіктік-уақытты
әрекеттік
V. Саралау-
нәтижелілік
ЖЕКЕ ДАРА- ТОПТЫҚ
қоғамдастық
Жеке-дара- топтық компонент бұл ересектер мен
балалардың қауымдастығы .Олар бір сынып
көлемінде ортақ әрекет арқылы біріккен
қауымдастық. Бұл қауымдастық бірнеше бөліктерден
тұрады:
сынып жетекші,
оқушылар,
ата-аналар,
пән мұғалімдері басқа да тәрбие үдерісіне қатысы
бар адамдар
ҚҰНДЫЛЫҚ-БАҒДАРЛЫ
Тәрбие жүйесінің маңыздылығы;
Мақсат, міндеттері;
Сыныптың ұжым ретінде әрекетінің
келешегінің болуы;
Сыныптың тәрбие жүйесін құрудың
және іске асырудың негізгі қағидасы.
Атқарымдық-әрекеттік
Сыныптағы оқушылардың біріккен әрекетін,
қарым-қатынасын ұйымдастыру әдістері мен түрлері;
Тәрбие жүйесінің атқаратын негізгі міндеттері;
Сыныптың күнделікті тіршілігін,өз бетімен
әрекет етуін педагогикалық жағынан қолдау,
қамтамасыз ету;
1. Тәрбие бағыттары бойынша шаралар
2.Сынып дәстүрлері
КЕҢІСТІКТІК-УАҚЫТТЫ
Сынып оқушыларының тіршілік-әрекетіндегі,
күнделікті дамуындағы адамгершілік-рухани,
сезімдік-психологиялық, заттық-материалдық
ортасы, жағдайы;
Сыныптың басқа сыныптармен, қоғаммен
байланысы, қарым-қатынасы.
Сыныптың жалпы мектепішілік тәрбие
кеңістігіндегі орны.
Сыныптың тәрбие жүйесінің даму кезеңдері.
ДИАГНОСТИКАЛЫҚ-НӘТИЖЕЛІЛІК
Тәрбие жүйесі нәтижесінің көрсеткіші ;
Тәрбие жүйесі нәтижесін анықтаудың
әдісі мен тәсілдері
ТӘРБИЕ ЖҮЙЕСІ НӘТИЖЕЛІЛІГІНІҢ КӨРСЕТКІШ
ӨЛШЕМДЕРІН
o Оқушылардың тәрбие деңгейі;
o Сыныптағы оқушының өз-өзін жайлы
сезіну деңгейі;
o Сыныптың тіршілік-әрекетімен оқушы мен
ата-анасының қанағаттануы ;
o Сыныптың ұжым ретінде қалыптасуы;
o Сыныптың абырой беделі;
o Сынып ұжымының жеке даралық
қасиеттерінің көрініс табуы;
1. жүйені жобалау
2.жүйенің қалыптасуы
Тәрбие жүйесінің
даму кезеңдері
3. жүйенің тұрақты
жұмыс істеуі
4. жүйе жұмысын аяқтау
немесе түбегейлі жаңарту
ТӘРБИМЕ ЖҮЙЕСІНІҢ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ ҮЛГІСІ .
Сынып туралы қысқаша педагогикалық-
психологиялық мінездеме;
Сыныптың тәрбие жүйесінің мақсат, міндеттері ;
Сынып ұжымының алға дамуына бағытталған
әрекеттердің қағидалары;
Сыныптың тәрбие жүйесін құру және іске асырудың
механизмі (Бұл жерде бастысы жүйені құрайтын әрекет
түрлері, сыныптағы дәстүрлі шаралар мен
мерекелердің,сыныптағы өзін-өзі басқарудың қалыптасуы,
сыныптың ішкі,сыртқы байланысы мен бір-бірімен қарым-
қатынасы);
Тәрбие жүйесінің нәтижелі болуын зерттеу тәсілдері мен
көрсеткіштері.
1.Өзіңді таны– Бұл қызықты!
2.Өзіңді қалыптастыр – бұл қажеттілік!
3.Өзіңді нығайт–бұл мүмкін!
4.Өзіңді көрсете біл–бұл шынайылық!
Білу аздық етеді,қолдану қажет
Қалау аздық етеді,жасау қажет
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz